Treffipalvelusivusto Eliittikumppanin tutkimusyksikkö (kuulostaa aika mahtipontiselta) julkaisi 22.5. uuden kyselyn tulokset. Yli kahdensadan vastanneen sinkkuasiakkaan mukaan tietyt asiat deittikumppanin kotona hyytävät tunnelman alkuunsa.
Kodin siisteyden laiminlyönti on sinkkuvierailijalle ällöttävä ja luotaantyöntävä kokemus. Jos kutsut potentiaalisen kumppanin kotiisi, älä ainakaan jätä tyhjiä alkoholijuomapakkauksiasi asuntoosi pitkin poikin.
Muista siivouksen lisäksi tuulettaa asuntosi. Sinkkujen mielestä kotitreffeillä on ikävää törmätä outoon hajuun tai likaisiin astioihin.
Epämiellyttävinä tunnelmantappajina koetaan myös pornolehdet ja exän valokuvat.
Sinkkujen mielestä keittiö on kodin tärkein huone, ja jopa neljä viidestä sinkusta ajattelee hyvin varustellun keittiön tekevän treffikumppanista houkuttelevamman. Vastaajien mielestä olohuone on kodin toiseksi tärkein huone.
Erityisen kivaa sisustuksessa ovat taide, tai jokin musiikki-instrumentti tai kirjakokoelma. Myös itse tehdyt esineet nostavat treffikumppanin arvoa sinkun silmissä.
5 kommenttia
shiwan8
7.6.2015 22:12
Tuossa on unohtunut mainita, että kyselyyn vastasivat vain naiset.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
bomboo
8.6.2015 14:45
Mikä pilaa miesten tunnelman, Shivan?
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
honeyimhome
8.6.2015 23:48
Se kun oma tai deittikumppanin puoliso tulee yllättäen kotiin kesken kaiken.
licence27
9.6.2015 00:30
Yleistämättä tunnelman tappajia ovat vanhan viinan ja tupakan haju, nilkkaan pureva koira, itse asiassa noiden lisäksi tippuva hana ja soiva puhelin.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
shiwan8
22.6.2015 13:52
bomboo, miesten ja naisten ero on se, että mies on alusta saakka kiinnostuneempi naisesta itsestään kuin tämän statussymboleista, eli siis päin vastoin kuin naiset. Käytännössä siis jos mimmi pitää kämppänsä perus-ookoo-kunnossa, niin homman kaatuessa syy on naisessa itsessään.
Vastaa kommenttiinVastakkaisesta näkökulmasta jo se, että miehellä on huono auto tai ei autoa riittää, esimerkiksi. Toki jokaisella on omat preferenssit. Jollekin se on auto, jollekin vaatemerkki. Onhan noita ja jokunen poikkeus sääntöönkin on olemassa.
Vastaa kommenttiin