Ich bin ein Berliner. Terveisiä valtavasta Berliinistä!
Ostin Kertulle vähän piparia torilta.
Liikennevalomiehellä oli hillitön meisseli pystyssä.
Mitä? Miksi?
Tähän viinikerhoon minäkin haluan kuulua.
Jos haluatte tutustua Berliinin seksielämään, lukekaa de Campin Hekumallinen Berliini. Minä kävin pelkästään turistikohteissa enkä nähnyt seksiä juuri muualla kuin liikennevalomiehellä.
Sitten muihin aiheisiin.
Minulla on nyt sananen sanottavana tähän homojen avio- ja adoptio-oikeuteen. Mitä helvettiä te oikein pelkäätte?
Hei. Naiset saivat Suomessa äänioikeuden vähän reilu sata vuotta sitten. Naisten, noiden aivottomien imetyskoneiden, ei ajateltu kykenevän mihinkään järjellisiin poliittisiin ratkaisuihin.
50-luvun aapisessa on runo: "Neekeri pesee kasvojaan, vaan ei valkene ollenkaan."
Näistä ajoista on tultu eteenpäin.
Pelkäättekö te, että aviomiehenne tarttuu lain hyväksymisen myötä naapurin Erkin munaan?
Vai että jokainen HOMO alkaa tarjota persettään bussipysäkillä kaikille heteromiehille?
Pelottaako miehiä ajatus, että HOMO ottaisi oikeasti aika paljon paremmin suihin kuin vaimo, joka ei oikeastaan ota koskaan?
Kyllähän tämä riistäytyisi käsistä tämä tämmöinen vapaa seksuaalisuus.
Sillä seksistähän tässä on kyse. Ei ihmisestä ihmisenä. Ei homo ole ihminen. Homo on anaaliyhdyntä.
Kun mä sanon HOMO, te ajattelette pelkästään kahden miehen välistä seksiä. Homo --> suihinotto. Homo --> perseeseenpano.
Kohta löytyy lehmän peräreiästä siemennestettä. Ai niin ups, heteromiehethän ne niitä lehmiä ovat jynssäilleet kautta aikojen.
Mutta hei! Sehän ei silleen niin haittaa, jos naiset vähän pussailevat, hyväilevät ja tanssivat keskenään. Sehän on oikeastaan vaan aika mukavaa katseltavaa. Lesbopornoa sieltä kotikoneelta löytyy kuitenkin.
Niin ja mitä NIIDEN lapsista kasvaisi? Vinksahtaneita. Aivan varmasti. Koska niillä ei ole yhtä isää ja yhtä äitiä. Tällä logiikalla kaikilta yksinhuoltajilta lapset pois nyt heti. Äkkiä!
Tämmöiset lait eivät ole keneltäkään pois mitenkään yhtään pätkääkään. Sen sijaan tasa-arvoisuuden myöntäminen on iso tärkeä sydämen asia aika helvetin monelle.
Nyt voitte tulla minulle jurnuttamaan, että minä en hyväksy kaikkia. En jumalauta hyväksykään. En hyväksy sitä, että HETEROSEKSUAALI ei voi ajatella mitään muuta kuin homoseksiä kaiken aikaa ja tästä syystä kokee olevansa oikeutettu tuomitsemaan muita ihmisiä. Saatana. Perkele. Vittukin vielä.
44 kommenttia
Anonyymi
23.11.2011 12:58
Asiaa!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 14:14
"Pelottaako miehiä ajatus, että HOMO ottaisi oikeasti aika paljon paremmin suihin kuin vaimo, joka ei oikeastaan ota koskaan?"
Tää oli ihan älyttömän hyvä heitto, osui niin kohdalleen, että oli pakko kommentoida netissä ekaa kertaa ikinä!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 15:29
Juuri näin! Barrikaadeillehan täs on lähettävä, ku jurpot ei tajuu mitää.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 15:53
Olin sen sortin riiviö kakarana että olisin kiusannu homo parin lapset pois koulusta. Ja takuuvarmasti sellasia apinoita löytyy vieläkin! Parempi vaan lasten kannalta, että kummatkin tai jompikumpi. Ehkä joku päivä sellanen tulee vielä olemaan normaalia. Mutta ei, ei vielä! Sillon kun "neekeri pesi kasvojaan..." ei varmaan yh-vanhempiakaan ihan joka rapusta löytyny.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 16:24
Niin just. Ehkä paskin perustelu ikinä ahdasmielisyydelle on että homojen lapsia kiusataan ja siksi adoptiota ei pitäisi sallia. Lapset kiusaa toisiaan, mitä typerimmistä syistä. Jos sulla on väärän värinen pipo, ärrävika tai sulla ei ole isää. Tällöin meidän pitäisi kieltää lapset kaikilta, jotka hiukan poikkeavat valtavirrasta.Joten koittakaa olla vähän luovempia perusteluissanne ahdasmieliset urpot!
Vastaa kommenttiinMielenkiintoista on myös se, että monet homoperheiden lapset, jotka nyt ovat jo aikuisia sanovat etteivät ole kokeneet mitään kiusaamista koulussa. Ihmettelen sitä yleistä mielipidettä, jonka mukaan lasten on parempi kasvaa laitoksissa kuin kahden rakastavan vanhemman turvallisessa kodissa. Että tällästä täällä meillä...
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 16:40
Minä <3 tämä blogi!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 16:43
Huono perustelu on myös se että "lapsi tarvitsee molemmat vanhemmat!" Ei kaikilla tämänkään maailman lapsilla ole sekä isä että äiti. Jotkut ovat kuolleet, toiset eronneet eivätkä pidä yhteyttä tai sitten muuten vaan yksinhuoltajia. Homoille adoptio-oikeus piste!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 17:16
Mielummin 2 rakastavaa ja kannustavaa homoa, jotka ovat vuosia toivoneet lasta kuin 2 tunnekylmää heteroa joille lapsi tulee "yllätyksenä".
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 18:02
Mä oon niin samaa mieltä! Kuka miettii naapurin heteropariskunnan tavatessaan, mitä niiden makuuhuoneessa tapahtuu. Jostain kumman syystä homojen seksielämä taas on aina läsnä. Ihan typerää!
Vastaa kommenttiint. Sanna
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 18:10
Kuinka moni oikeasti koulussa tiesi toisten vanhemmista yhtään mitään? Oliko joka vanhempainillassa molemmat vanhemmat mukana jne?
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 18:27
Ja taas jälleen kerran avautuminen joka löytyy jo tuhannetta kertaa. Eri sivuilla vaan. Keksikää välillä jotain uutta sanottavaa.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Leccare
23.11.2011 18:57
Jännää miten tietokonepeleistä löytyy nykyään sukupuolineutraaleja avioliittoja (Skyrim). Toisaalta niin löytyy myös taikamiekkoja ja lohikäärmeitä...
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Leccare
23.11.2011 18:58
Ja kyllähän lapsi tarvitsee isän. Harva nainen kykenee kasvataessaan lyömään riittävän lujaa, jotta lapsesta kasvaisi persu.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Heiskane_
23.11.2011 20:22
Tääl on anonyymeja kuin Koreassa Kimejä. :)
Vastaa kommenttiinEi mitään homoja vastaan, ja unohdetaan välillä toi seksi puhuttaessa homoista, ei nekään sitä kait ihan kokoaika harrasta, kuten ei me heterotkaan... miten ne vois ehtiäkkään koska ne on joka telkkariohjelmassa (ainiin, ellei ne oo nauhotettuja lähetyksiä!!!?).. mutta mitä tohon adoptio-oikeuteen tulee niin ehdottomasti samalla tulisi helpottaa yksinelävien naisten sekä yksinelävien miesten adoptio-oikeutta ja tuoda heille samat edut tai mahdollisuudet mahdollista adoptio-prosessia varten. Uskon että kaikki Kimit ja Jong-Sungit ovat kanssani täysin samaa mieltä :D
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
23.11.2011 23:54
"Ja kyllähän lapsi tarvitsee isän. Harva nainen kykenee kasvataessaan lyömään riittävän lujaa, jotta lapsesta kasvaisi persu."
Tämä oli hyvä.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
24.11.2011 10:31
Meinasin jo, etten penistäni tähän pisuaariin tunge, mutta kyllähän tästä asiasta jauhetaan tasan niin kauan, kunnes muutos tapahtuu. Pieni askel kansanedustajalle, suuri askel ihmiskunnalle.
Mutta eikö olekin hieno mela liikennevalomiehellä!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
24.11.2011 10:39
Jos joku ymmärtää, mikä funktio noilla persesukkahousuilla on, niin kertokaa.
Onko niissä se, että kun sukkahousut menevät niin helposti rikki eikä niihin saa koskea, niin sitten on jätetty edes joku paikka paljaaksi? Voi sieltä sitten puristella.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
24.11.2011 10:48
olen heteromies, enkä ajattele homoja ollenkaan...
Vastaa kommenttiinEnkä mitään peräreikiä, en naisten, miesten, saati sitten lehmien -Iigori
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
24.11.2011 13:09
Tarjoappas merkki noille perssukkahousuille. Ihan vaan sen takia, että Sasha Grey on niitä mainostamassa!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
24.11.2011 14:43
Tämmöttii liike: http://americanapparel.net/
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
25.11.2011 00:56
Haloo. Persesukkahousut päällä paneminen on helpompaa, kätännöllisempää ja/tai kivempaa kuin umpisukkahousut päällä. Lisäksi pakarat näyttävät persesukkahousuissa paremmilta kuin umpisukkahousuissa. Sasha Greytä panisin varmaan ilman (perse)sukkahousujakin.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
25.11.2011 02:34
NIISSÄHÄN MENEE PERSVAOSSA KANGASTA?!
Mikä helkutin idea noissa on? Voi taputella paljasta pyllyä? En ymmärrä, AUTA?!!!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
25.11.2011 08:37
Avio- ja adoptio-oikeuden antaminen samaa sukupuolta oleville on johdonmukaista vain jos nuo oikeudet annetaan kaikille täysivaltaisille aikuispareille. Muutoin monia aikuispareja, kuten sisaruksia, syrijäät ja mennään näin epätasa-arvoisempaan suuntaan.
- postmanrings
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
25.11.2011 10:49
Voihan sitä kangasta vähän raottaa että saa Peniksen sisälle, ja eikun menoks :)
Vastaa kommenttiin-Iigori
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
25.11.2011 13:58
Heterona en ajattele homoja ollenkaan. Ei kuulu minulle ketä kukakin rakastaa. Tosin nyt kun pääsee kirjaamaan siviilisäädyksi eronnut, niin olen ajatellut että jos alkaisi biseksuaaliksi, ei tällä iällä ole varaa olla valikoiva.
Aapo
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
25.11.2011 14:02
Nonih! Sisaruskortti vedetty esiin. Villiä.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
25.11.2011 16:51
Menee enää hetki kun joku hieno sielu alkaa puhumaan eläimiin sekaantumimsesta...
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
shiwan8
27.11.2011 11:44
Avioliittoon tuskin tullaan samaa sukupuolta olevia vihkimään "koskaan", kyse on kuitenkin kirkollisesta menosta eikä kirkko ihan noin niin kuin ainoan lähdeteoksensa perusteella hommaan ryhdy. Ainoa vaihtoehto on jo voimassa: http://www.maistraatti.fi/fi/Palvelut/parisuhteen_rekisterointi/
Mitä adoptio-oikeuteen tulee niin...no...aika moniulotteinen juttu. Voidaan vedota ihan mihin vaan asian osallisten "oikeuksiin". Lienee loppupeleissä ihan sama mitä kukakin kokee kenenkin oikeudeksi. Ainoa oikea argumentti on se, mikä on lapsen edun mukaista. Lapsen etu on saada hyvä koti ja rakastavat huoltajat sekä hyvä malli molemmista sukupuolista. Heteropariskunta ei vielä takaa, että lapsella olisi mitään mainituista kolmesta, toisaalta 2 saman sukupuolen edustajaa rajaavat auttamatta viimeisen edun pois lapselta.
Vastaa kommenttiinOlen siis taipuvainen toteamaan, että adoptio-oikeus olisi hyvä saada myös samaa sukupuolta oleville, mutta pistäisin silti heteropariskunnat ensisijaisiksi adoptioperheiksi. Hyvä perhe on hyvä perhe, oli sukupuolijakauma mikä tahansa. Kuitenkin hyvä heteroperhe tarjoaa lapselleen terveitä esimerkkejä joita hyvä homo- tai lesboperhe ei pysty tarjoamaan ilman ulkopuolista apua.
Se miten lapset kohtelevat toisiaan on otettava huomioon asiassa. Kaikella kunnioituksella toisin ajattelevia kohtaan, lapsen oikeus kokea olevansa turvassa niin kotona kuin sen ulkopuolellakin on arvokkaampi kuin yhdenkään ihmisen tai pariskunnan oikeus adoptoida. Jos ja kun ei itse ole ollut kiusattuna, on syytä konsultoida sellaista joka on ollut koulukiusattuna ns. normia enemmän lapsena ja lyödä jotain kertoimia sille pahalle ololle jota siitä on seurannut. Se kun on ihan eri asia joutua ryhmän ulkopuolelle jonkin itseen liittyvän käsityskyvyn rajoissa olevan tekosyyn takia (puhevika, ihonväri, tmv.) vanhempiensa takia syystä jota ei pysty itse ymmärtämään.
Vastaa kommenttiin
postmanrings
27.11.2011 13:15
Henriikka 25.11.2011 14:02 ja Anonyymi 25.11.2011 16:51,
Mikä on lyhyiden viestienne pointti? Onko sisaruskortissa jotain vikaa?
Kysymyshän pitää asetella seuraavasti. Millä perusteella voimme rajata jotkut parit kyseisten oikeuksien ulkopuolelle? Pitää olla hyvä peruste, jotta kyse ei olisi syrjimisestä. Itselleni tulee mieleen kaksi rajausta, joille löytyy ilmeisiä perusteluita:
1. Molempien osapuolten tulee olla täysivaltaisia aikuisia.
2. Kumpikaan ei saa olla samaan aikaan muussa rekisteröidyssä suhteessa.
Nämä eivät rajaa pois sisaruspareja, mutta ne rajaavat pois parit, joissa vähintään toinen on eläin, alaikäinen tai vaikkapa vaikeasti kehitysvammainen.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
27.11.2011 14:56
Onko se epätasa-arvoista, että mässäämme ruoalla, ja monella Afrikan lapsella ei mitään syötävää? Näitä kysymyksiä voi esittää loputtomiin.
Uskon, että monet sisarukset kasvattaisivat onnellisia lapsia.
Aikuiset tekevät homoudesta väärää, eivät lapset. Lapsi oppii siihen.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
27.11.2011 15:02
"Uskon, että monet sisarukset kasvattaisivat onnellisia lapsia."
Eli soisit avio- ja adoptio-oikeuden sisaruksille yhtälailla kuin samaa sukupuolta oleville?
- postmanrings
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Leccare
27.11.2011 16:08
Kannustamalla kannibalismiin Afrikan nälkäongelma saataisiin puolittumaan viikossa.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
27.11.2011 16:11
Hirmu pirtee kuva Leccare!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
shiwan8
27.11.2011 23:44
Ei ole epätasa-arvoista että me syömme hyvin ja jossain syödään huonosti. Pitää muistaa, että siellä jossain on tolkuton määrä rahaa avustuksina, ruokana, työkaluina ja muuna välineistönä joilla on koitettu tehdä kylistä omavaraisia. Ongelma on siinä, että usein kylää ei voisi vähempää kiinnostaa parantaa olojaan. Tila on itseaiheutettu tässä vaiheessa, vaikka kohta joku vetää "riistävät länsimaat"-kortin joka on jo aikaa sitten vanhentunut.
Eihän homoudessa ole mitään väärää. Pointti on nimenomaan siinä, ettei ylipainoteta yhtä näkökulmaa siihen miten voi tai ei voi olla ihmisenä. Noin selkeänä esimerkkinä 2 machohomoa, sellaista Tom of Finland-sarjan jyystäjää tuskin kykenevät antamaan kovin hyvää pohjaa lapselle vastakkaisen sukupuolen kanssa asioimiseen sen enempää kuin kukkahattutätiäärivegelesbopariskunta. Joo, ääriesimerkkejä, mutta taas näyttää siltä että on pakko vääntää rautalangasta ja että olet HR jo valmiiksi päättänyt mikä kanta on oikea ja mikä ei. Ns. moraalinen oikeus ja teon seuraukset ovat nyt vaakakupissa. Se mikä sitten on lopputulos on jonkun minua viisaamman päätettävissä.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
28.11.2011 10:16
saisko uuden blokin ,tää on jauhettu loppuun ....
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Henriikka Rönkkönen
28.11.2011 12:58
Käskystä!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
29.11.2011 12:05
Kiitos, tulikin aika Tabu aihe, hehe, mutta nää on tosi hyviä nää sun jutut, panee miettiin monia asioita syvemmin... kiitos sulle Henriikka. -Iigori on sun fani :)
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
29.11.2011 17:57
shiwan8: Avarsit mieltäni! Ja teit minusta suvaitsevaisemman.
Vastaa kommenttiinHenriikka Rönkkösestä en voi sanoa samaa.
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
30.11.2011 12:19
Henriikka on ihana
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
4.12.2011 18:15
Harvinaisen huono kirjoitus. Monet naiset ovat homoparien avio- ja adoptio-oikeuden kannalla, mutta hei, mitäs me aivottomat imetyskoneet mistään mitään tiedetään. Kyseisten lakien voimaantulo tuskin muuttaisi millään lailla ihmisten seksuaalikäyttäytymistä: aviomies voi siltikin tarttua naapurin munaan, jos siltä tuntuu ja vaimot eivät ilmeisesti ota suihin ollenkaan, tai jos ottavat, niin ainakin huonommin kuin homot.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
15.12.2011 04:49
mun mutsin on kasvattanu sen äiti ja täti,50luvulta asu kimpassa ja iha hyvä muori
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
22.2.2012 02:51
Kun homot adoptoivat lapsia liikaa, syntyy niistäkin homoja. Homojen kasvattama lapsi kuitenkin on jo pienestä asti kasvanut kahteen isiin tai äitiin joten suurella todennäköisyydellä tästä lapsukaisestakin sitten kasvaa homo. Kuka pysäyttää kehän kun homokiintiöt on kiellettyjä ? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta evoluution jatkumisen kannalta ihmisen lisääntyminen on ihmisen ainoa tehtävä jossa homo epäonnistuu. On myös kusipäisiä homoja, sekä homoja jotka tökkivät meisseliään mihin luontokappaleeseen tahansa joka vastaan tulee. On myös idiootteja homoja etc, joten luonteenpiirteittäin ollaan jokainen samalla tavalla ääliöitä mutta sekään ei poista todellisuutta että ilmiön leviämisen estämiseksi aivan kaikkea ei tule lakien kirjoissa sallia jotta elämän jatkumo ei kärsi tässä ulottuvuudessa. Homoille kuuluu oikeudet kaikkeen muuhun paitsi siihen mitä hei eivät itse luonnollisesti pysty tuottamaan. Kiitos, loistava blogi sulla Henriikka !
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Anonyymi
22.2.2012 12:58
Minut kasvatti äiti ja isä, eikä siltikään paljon miehet kiinnosta. Hups. Samoin kävi myös siskolle. Toinen hups. Ja ne lapset löytää ihan varmasti jotain mistä kiusata, tai sitten kiusataan ihan muuten vaan, nimimerkillä kokemusta on.
Niille jotka harvinaisen ahtaissa mielissään vertaavat homojen avioliittoa avioliittoon koiran kanssa, lainaan Kyösti Pöystiä: "Jos et erota kahden aikuisen ihmisen vapaaehtoista suhdetta eläimiin sekaantumisesta, ehdotan ettet koskaan hanki koiraa."
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Axl_J
9.5.2012 04:22
Just joo. Onhan se nyt selvä homma että homoille kasvaa homolapsia, just niinku heterovanhemmillekin kasvaa aina heterolapsia.
Voi jeesus sentään, yksinkertaista asiaa ymmärretä.
Ja nyt, koska homoseksuaaliparien adoption vastustajat ovat todennäköisesti täysiä pallisilmiä, mun täytyy erikseen tähdentää että tämän viestin ensimmäinen ja toinen kappale sisältävät rutkasti sarkasmia. Sen sijaan tämä kolmas ei sisällä.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin