Elisan etuohjelma

  • WilleWau

Ihan vaan kaverin puolesta kysyn Elisan etuohjelman ehdoista. Kyseiseen ohjelmaan liittymistä tarjottiin hänelle Elisan eri asiointikanavissa ensimmäisen kerran vuoden 2024 loppupuolella.

Erilaisia etuasiakkuuden tasoja kerrottiin olevan hopea, kulta ja platina. Vähän niin kuin on Tallinkillä ja Finnairilla; kaverini hokasi. Kaverini tuli melkein hyväksyneeksi etuohjelmaan liittymisen, kunnes hän pysähtyi tämän ehtokavalkadin loppuhuipennukseen.

License to vaivata kaikilla mahdollisilla tavoilla?
License to vaivata kaikilla mahdollisilla tavoilla?

Eikä tuossa mitään. Tuo puhelmitse tapahtuva kontaktointi Elisan ja sen yhteistyökumppaneiden toimesta pysäytti etuohjelmaan liittymisen.

Kaverillani syttyi takautumia menneiden vuosien lehtitilausten ja kilpailevien telealan sekä Elisan puhelinmyyjien kontaktoinneista. Niitä riitti. Parhaimmillaan 25 yhteydenottoa päivässä. Vaikka hän ei ollut tajunnut sitä, että asiakkuustiedot olivat 2000-luvun alkupuolella puhdasta kauppatavaraa. Tilaa tai osta yhdeltä. Saat yhteydenottoja kymmeniltä.

Eikä tuossa mitään. Kaverini on ollut vuosikymmenten ajan Elisan uskollinen asiakas. Palvelut ovat pelanneet. Ja varsinkin ongelmat on ratkaistu Elisan toimesta mallikkaasti. Vaikkakin 5G puolella on ollut haasteita.

Ajallisesti tämä Elisa etuohjelma liittynee erilaisista etuohjelmistaan tunnetun yrityksen toimitusjohtajan siirtymiseen Elisalle.

Finnairin toimitusjohtaja Topi Manner siirtyy Elisaan
18.8.2023 Yle Uutiset

Finnairin toimitusjohtaja Topi Manner jättää yhtiön. Hän siirtyy Elisan toimitusjohtajaksi viimeistään 1. maaliskuuta 2024

Eikä tuossa mitään. Kaverini oli yrittänyt puhelimitse päästä kysymään tätä asiaa Elisan asiakaspalvelusta. Mutta koska hän ei onnistunut pääsemään läpi ja itsellenikin tuo tarjous Elisan etuohjelmaan liittymisestä oli putkahtanut sähköpostiini, niin sovimme minun nostavan asian Rapsakkata blogiini esiin.

Sähköpostitse ja verkkopalvelun kautta voi kyllä aina yrittää lähestyä. Mutta ei ilman lupaa puhelimitse. Eikä sellaisesta puhelinnumerosta, josta ei näy heti soittajan tietoja. Tai sitä ei pysty maksuttomasti selvittämään. Ja tämä lienee mahdollista nykytekniikalla ratkaista? Kaikkien puhelmitse tapahtuvien yhteydenottoja tekevien ja telepalveluja tarjoavien yritysten toimesta.

Lopuksi.

Tuntuu hoopolta, että vuosikymmeniä uskollisesti Elisankin asiakkaana olleiden tulee liittyä erikseen Etuohjelmaan.Nyt jäivät, ainakin meillä, 4-18.2.2025 väliselle ajalle tarjotut ilmaisleffatkin katsottamatta. Olisi pitänyt liittyä Etuohjelmaan ja sallia puhelimitse tapahtuva kontaktointi. Pahimmillaan siis massiivisiin määriin nousevana. Tuntemattomista numeroista soitettuina.

Kirjoitettaessa soi Hurriganes Roadrunner

Kommentoi kirjoitusta

Jos sinulla ei ole vielä tunnusta Cityssä tai Facebookissa, luo tunnus Cityyn. Se käy käden käänteessä ja on täysin ilmaista.

Luo ilmainen tunnus