Minä otan vapauden kertoa. Huonosta asiakaspalvelusta kyllä kerrotaan. Sosiaalinen media on täynnä näitä surullisen kuuluisia tapauksia joille nauretaan ja joita jaetaan. Miksei välillä pistetä hyvää kiertämään?
Ensinnäkin. Tämän kesän jälkeen olen expertti siinä, mitä festareille kannattaa ottaa mukaan ja mitä ei. Tästä vaikka myöhemmin lisää.
Itselläni on koko kesän ollut joko liian pieni, tai liian iso laukku festareilla mukana. Tänään palaverista kotiin mennessäni muistin ongelmani ( niin tai halusin vain shoppailemaan ) ja suuntasin Kampin ylimmässä kerroksessa sijaitsevaan Studio25:seen. Miksi juuri tänne? Pidän liikkeen rennosta valikoimasta, mutta ennen kaikkea olen tykästynyt hyvään palveluun.
Liikkeessä asioidessani olen törmännyt pariin eri myyjään, palvelun taso ei ole kuitenkaan muuttunut myyjän vaihtuessa. Sorrun aina ostamaan jotain, mitä en ole lähtenyt hakemaan ( okei, tämä on yleinen ongelma varmaan meillä naisilla ) ja yleensä syynä on ollut erinomainen ja ammattitaitoinen palvelu.
Joissain paikoissa palvelu on ärsyttävää ja tunkeilevaa. Tai palvelua ei saa lainkaan. Tässä liikkeessä en saa kumpaakaan näistä fiiliksistä, enemmänkin tuntuu, että myyjät ovat kavereita jotka ovat lähteneet mukaan shoppailemaan. Tänään kävi samoin, löysin juuri täydellisen kokoisen laukun, mutta en itsekään usko mitä muuta käveli mukanani ulos liikkeestä.
No lökäpöksyfarkut! Juuri viime postauksessa kerroin, että rap-festareille ei enää mennä lökäpöksyissä ja huomenna Pipefesteille lähteekin yksi sanansa syönyt festarireportteri. Mutta okei, nämä ovat tyylikkäät farkut, Jou! Kuvia sitten festareilta.
Takaisin asiaan, myös tänään palvelun taso oli alusta loppuun aivan erinomaista, vaikka oma fiilis olikin vähän väsyneempi. Tuntuu että vastasin kaikkiin myyjän ehdottamiin vaatteisiin ei, EI, ei todellakaan, ei missään nimessä. Silti ihana Laura ( ei, ei olla oikeasti kavereita, stalkkasin kuitista nimen ) jaksoi tehdä päivästäni himpun verran paremman iloisella palveluasenteellaan ja lähdin liikkeestä ulos ne lökäpöksyfarkut kassissa ja leveä hymy naamallani.
Pistä hyvä kiertämään. Kerro hyvästä palvelusta. OLE hyvä asiakaspalvelija, se varmasti muistetaan. Minä ainakin muistan ja lupaan kertoa eteenpäin. Te hyvät asiakaspalvelijat, kiitos, teette arvokasta työtä.
Ulla
Kirjoitettaessa soi Alicia Keys, Superwoman
5 kommenttia
Nimimerkitön
24.7.2013 21:17
Turun Hansakeskuksen Tiimarissa oli mahtava, ihana nainen töissä, kun hain muistaakseni kutsukortteja ja postimerkkejä. Hän oli iloinen, aidosti iloinen. Ystävällinen - lämminhenkisyys huokui hänestä. Palvelu ei tuntunut ollenkaan feikiltä. Jätti hyvän fiiliksen koko päiväksi!
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Ulla
25.7.2013 08:14
Voi, Turussa oli ihana käydä muutenkin! Toivottavasti siellä asuvat osaavat arvostaa. Jos me vielä hymyn kanssa kiitämme hyvästä palvelusta niin hyvä fiilis jää sekä asiakkaalle, että myyjälle :)
KOtkotkot
25.7.2013 00:47
Tää nyt paskoo täysin sun kirjottelun päälle, mut mä inhoon sitä studio 25 meininkiä. Miks myyjä kysyy multa että mitä kuuluu? Ei me tunneta, se on vaan töissä ja haluaa myydä jotain. Ärsyttää myös kun sovituskopin verhon taakse tullaan kyselemään, että onko sopiva? Kun hipaisenkin jotain vaatetta niin heti ollaan selittämässä siitä sitä sun tätä. "Jos löytyy jotain mistä tykkäät niin kannattaa mennä sovittamaan". Empä olis itse tajunnutkaan mennä. Hyvä kun kerroit.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
Ulla
25.7.2013 08:17
Niin, itseänikin ärsyttää monissa paikoissa tunkeilu, tässä liikkeessä taas koen palvelun aivan eri tavalla. Kaipa me kaikki arvostamme hieman erilaista kohtelua, joten tiukka kiitos, haluan katsella itsekseni varmaan riittää :) .
Anonyymi
5.12.2021 10:34
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin