26-vuotias suomalaisen kaupunkikulttuurin ikoni City-lehti jatkaa verkkojulkaisuna. Cityn kohderyhmä, urbaanit nuoret aikuiset, pysyy samana. Siirtyminen kahden viikon välein ilmestyvästä lehdestä päivittäiseen verkkojulkaisuun tuo mahdollisuuden tuottaa ajankohtaista sisältöä ja tarjoaa uusia välineitä myös mainostajille.
Sisältö koostuu kaupunkikulttuurin lisäksi myös verkon ja sosiaalisen median ilmiöistä. Myös erilaisiin oppaisiin panostetaan. Paperilehden suosituimmat palstat kuten Walter de Campin Sisäpiiri löytyvät myös verkkojulkaisusta. City.fi uudistuu loppuvuonna.
Painetun City-lehden lopettamisesta kerrottiin heinäkuussa. Tämän jälkeen julkaistiin vielä Cityn historiaa valottanut retronumero, sekä järjestettiin suuren suosion saaneet SYÖ!-viikot, joiden ympärille rakennettiin nettisisältöä sekä ruoka- ja ravintola-aiheinen lehti.
www.city.fi
www.facebook.com/city.fi
www.twitter.com/citytoimitus
Lisätietoja antavat
Jantonin talousjohtaja
Kaj Lindell
044 314 5301
Cityn verkkosisällöt
Panu Jansson
Vastaava toimittaja
panu.jansson@city.fi
040 181 6214
Cityn verkkokehitys
Jesse Valli
Web-päällikkö
jesse.valli@city.fi
050 363 0921
3 kommenttia
No-Voi-Ei
17.10.2012 15:44
HARMI, iso harmi kun paperilehti loppui, R.I.P.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
KalleTosikani
18.10.2012 10:22
Eikö Cityä voisi jatkaa myös iPad versiona?
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin
City
19.10.2012 13:49
KalleTosikani,
Cityä voi toki lukea myös iPadilla. Palvelua tullaan kehittämään siihen suuntaan, että se sovitetaan automaattisesti käytössä olevalle näyttökoolle niin, että luettavuus ja käytettävyys säilyy mahdollisimman hyvänä. Täältä voit lukea lisää tulevasta Citystä:
http://www.city.fi/artikkeli/uudistuva+city.fi+antaa+vastauksen/5180/
-Jesse
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin