Kesä on vihdoin loppunut ja ihmiset muistavat taas, että muissakin kaupoissa kuin Alkossa pitäisi käydä. Vaatteetkin on yllättäen kutistuneet. Marketissa ähistessä huomaa nopeasti, miten ala-arvoisilla apina-argumenteilla romua kaupataan.
Sadalle ensimmäiselle yllätyslahja
"Nyt vittu äkkiä sinne Verkkoganttiin ku siältä saa muistitikun HETI ku ostaa vähintään viiden tonnin kodinkonepaketin!!!"
Olemme juuri saaneet myyntiimme
NO TEPÄ VITTU MELKOSIA TAIKUREITA OLETTE!!!
Harvoin tarjolla
Eli tuote on niin paska, ettei sen jatkuva myynti kannattaisi?
Vain 1 kpl per talous
Vaikea sanoa, mikä vituttaa eniten: itse tarjous, sen laatija, vai ne urpotaloudet, jotka kuvittelevat olevansa suuriakin kusettajia käydessään ostamassa niitä normaalihintaisia kahvipaketteja eri kokoonpanoissa ja valeasuissa.
Hyvä hinta-laatusuhde
Tuote on siis joko helvetin kallis tai helvetin huono.
Toimi välittömästi, tavaraa riittää vain nopeimmille
Miks tarvii mainostaa, että romu on loppumassa, jos se kerran loppuu joka tapauksessa?
Ei jälleenmyyjille
Onko suurikin huoli siitä, että joku myy teiltä ostettua jätettä eteenpäin? Ja milläs vitun oikeudella te sitä rajoitatte, vaikka näin olisikin?
Osta kolme, tarjoamme halvimman
Joutuu ostamaan kolme tuotetta, joiden keskimääräinen alennus on nuhaset 20 %.
EI VITTU TARVITA KOLMEA PULLOA SHAMPOOTA! Sitä paitsi normialesta saa yhden paskan 50 %:n alennuksella, ja ne kaks voi jättää sinne kauppaan.
Tarjous voimassa niin kauan kuin varastoa riittää
Miks tää pitää kertoa? Yllätten kamaa ei enää voida myydä, kun se on loppunut.
Ei voida yhdistää muihin tarjouksiin
Miks jokanen tarjous pitää ryssiä jenkkityylisillä ehtolauseilla? Sitä paitsi toi lausehan huutaa, että kyseessä on sama tusinatarjous kuin aikaisemminkin, vain eri nimellä.
Varaston tyhjennys
Sisäänostajien suurimmat virheet koitetaan dumpata johonkin ennen roska-autojen tuloa. SIIHEN ON SYY, ETTEI KUKAAN OLE HALUNNUT SITÄ ROINAA!