Timo Hännikäinen

Timo ei saanut pillua, siispä hän kirjoitti kirjan.

Timo antaa neuvon muille puutteessa eläville beta-uroksille. “Älä sido omanarvontuntoasi haluttavuuteesi.”
Timo antaa neuvon muille puutteessa eläville beta-uroksille. “Älä sido omanarvontuntoasi haluttavuuteesi.”

Hännikäisen väittämät

1. Naiset käyttävät eroottista viehätysvoimaansa taloudellisten etujen saavuttamiseen ja pihtaavat hankkiakseen lisäarvoa omalle ruumiilleen.

2. Naiset tarvitsevat ikiaikaista alisteisuutta ja historiallista asemaansa orjina, muuten feminismiltä putoaa pohja. 

3. Mies on maailman neekeri.

4. Humanistinaiset ovat joko seksuaalisesti ja emotionaalisesti kylmiä tai pilkattavia ja hyväksikäytettyjä jakorasioita. 

5. Tasa-arvonaiset ovat umpimielisiä fanaatikkoja, joiden kanssa ei voi kommunikoida.

6. Feministit pelkäävät salaa, etteivät ole yhtä kyvykkäitä kuin miehet. Siksi he menevät naimisiin sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee heitä kuin panopuuta tai sontaläjää. Näin he myös todistavat itselleen, että miehet ovat sikoja.

7. 15–25-vuotiaat miehet ovat poikkeuksetta hölmöjä, äänekkäitä ja väkivaltaisia.

8. On loogista, luonnollista ja oikein, että vanhat miehet ja nuoret naiset muodostavat pareja.

9. Naispapit näyttävät ja kuulostavat sosiaalitoimiston tädeiltä ja heidän toimittamiaan seremonioita on hirvittävää katsella. 

10. Homot pariutuvat suorasukaisesti ja ehdottelevat toisilleen seksiä missä tahansa tilanteessa. Heteroidenkin pitäisi. Tarvitaan juhlia, joissa alastomien osanottajien tarkoitus on pariutua vapaasti.

11. Mitä enemmän saa naisia, sitä vähemmän heitä arvostaa, ja sitä enemmän saa naisia.

12. Seksihalut vieviä ja kemiallisen kastraation mahdollistavia lääkkeitä saatava apteekkiin.

13. Naisettomaksi tunnustautuminen on luuseriuden alin aste.

"Toisinaan haluan puhdasta panoa, välillä läheisyyttä."

Timo Hännikäinen, 29, vietti ikävuodet 24–28 vastentahtoisessa selibaatissa. Hän purki turhautumisensa ja katkeruutensa kirjaan, jonka myötä hänestä tuli valtakunnan virallinen seksuaalinen hylkiö ja saamaton beta-uros.

Hännikäisellä on ollut kymmenkunta seksikumppania. Se ei kuulosta erityisen vähältä.

"Ongelma ei ole se, etten olisi koskaan saanut, vaan että en ole saanut pitkään aikaan. Naiset vainuavat uskomattoman herkästi, että mies on puutteessa, eivätkä anna."

Kierre on valmis: mitä epätoivoisempi, sitä epätodennäköisemmin pääsee pukille, mikä johtaa epätoivoon, mikä johtaa puutteeseen.

Kuiva kausi katkeaa tarpeen kovasti vaatiessa rahalla. Hännikäisen kaksi ensimmäistä kokemusta prostituoidun kanssa, toinen Ranskassa ja toinen Suomessa, eivät olleet mukavia.

"En pystynyt naps vaan ryhtymään hommiin. Paremmin onnisti, kun minulla sattui olemaan ylimääräistä rahaa ja maksoin kahdelle kuubalaiselle tytölle, jotta nämä viettäisivät kanssani koko yön. He tulivat asuntooni, kokkasivat ja tiskasivat ensin. Fiilis oli sen jälkeen rentoutunut ja hommat sujuivat paremmin."

Hännikäinen ehdotti leikillään, että naisten tulisi suorittaa miesten asepalvelusta vastaava bordellipalvelus. Oikeasti hän kannattaa valtion ylläpitämiä ilotaloja. Hännikäinen yhtyy Pentti Linkolan ehdotukseen, jonka mukaan kaikkien terveyskeskusten yhteyteen pitäisi perustaa bordelli.

"Vähävaraisille Kela voisi jakaa etuseteleitä. Ei seksittömyyteen kuole, mutta ankeaa se on. Itse masennuin niin, että jouduin klinikkahoitoon. Seksittömyys edesauttoi masennuksen puhkeamista. Ei ole tutkimusta siitä, kuinka moni itsemurha johtuu yksinäisyydestä."

Naiset huomio. Hännikäinen etsii parisuhdetta, mutta panokin kelpaa.

"Seksi rakastetun kanssa on maailman paras asia, mutta seksi jonkun muun kanssa on maailman toiseksi paras asia."

Timo, olet nyt neljännessä kirjassasi ilmoittanut olevasi mies, joka ei vaan saa. Oletko kirjan julkaisun jälkeen saanut säälistä?

"En, mutta ehkä naiset nyt katsovat minuun päin, kun olen kuuluisa."

Timo Hännikäinen: Ilman (Savukeidas) 19,90 e.

File: Timo Hännikäinen

  • Pituus: 177 cm 
  • Paino: 63 kg
  • Siviilisääty: Sinkku
  • Tuoksu: Calvin Kleinin dödö
  • Juoma: Jameson-viski
  • Ruoka: Makaronilaatikko
  • Syntynyt: 6.9.1979
  • Puhelin: Vanha Nokia

72 kommenttia

yäk

26.2.2009 17:41

En tiedä muista naisista, mutta mikään ei ole vähemmän haluja tappavaa kuin tyhmä ja moukka mies. Ja onko hra Hännikäinen nyt muka positiivisella tavalla kuuluisa?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Peppiina

26.2.2009 19:51

En ymmärrä, miten feminismi kuuluu tähän. Sori nyt vaan, mutta onko Hännikäiselle feministi = nainen, joka ei halua samaa kuin Hännikäinen?Ja onko Hännikäinen todella sitä mieltä, että naisilla ei ole seksuaalisia tarpeita ja haluja vaan seksi on heille ainoastaan kiusanteon ja vallankäytön väline? Jos naiset eivät haluakaan Hännikäistä niin paljon kuin hän haluaisi naisten haluavan, niin eiköhän vika ole pikemminkin Hännikäisessä itsessään kuin feminismissä tai koko naiskunnassa. Koska ne naiset kuitenkin minun nähdäkseni haluavat monia muita miehiä, joista suurin osa on ihan tavallisia, ei minkään näköisiä, ei menestyneitä eikä aina edes töissä vaan kaiken maailman reppanoita, rikollisia, duunareita, sivareita, insinöörejä ja virkamiehiä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

jepsunkekku

26.2.2009 22:30

En enää yhtään ihmettele miksi mies on vailla pillua. 1) naisille ollaan kohteliaampia jos he näyttävät naisilta eikä mustilta jätesäkeiltä tai kirjaviin verhoonkietoutuneilta muumioilta. Pihtaajien ei saata tehdä mieli seksiä mulkkujen kanssa jonka perushygienia ja vitsit ovat nollassa. 2) miehet ne sitä piiskaa perseellensä kerjäävät. 5) selkeesti mies väittää että tarja halonen naisena ei kuulu meille pressaksi vain yhdestä syystä tämä virka tekee hänestä tasa-arvoisen naisen. 7) miehet aina ja ikuisesti hölmöjä, äänekkäitä ja väkivaltaisia iästä riippumatta. 8) on selvää että tämä mies haluaa 10v nuoremman naisen jotta on aina jotain kaunista katsottavaa 9) naispapit näyttävät naamastaan hyviltä, miespapeilla on aina naamassa jättikokoisia näppyjä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Gungamej

27.2.2009 02:44

Mun on vaikea pitää selibaattimoa todellisena hlönä. Tää on jonku vähän vaihees olevan hullunhauskan,suomi-komedian ennakkomarkkinointia? Toi on joku the Pulkkisen kadoksissa ollut serkku? Jos toi on todellinen hahmo,niin eikö kirja kuulus tulla vasta,ku se ois saanu. Eihän sekään oo uutinen,et koira puri miestä,vaan se,että mies puri koiraa. Ei kai kukaan ihmettele,et tollanen ei saa?? Timbatsu toivoo kemiallisen kastraation mahdollistavia lääkkeitä.Saattaa löytyä noiden tositieteellisten mielipiteiden jälkeen joku,joka tekis sen mekaanisestikin. Ehkä. Miks kenenkään pitäis olla vapaaehtosesti yhdenkään yhtä epämiellyttävän ihmisen(ihan minkä sukupuolisen tahansa) kanssa? Oisko syytä katsoa peiliin,sekä kuvainnollisesti että kirjaimellisesti?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

fgrt

27.2.2009 10:26

Miten olis jos Hännikäinen vaikka ensiksi muuttais kampausta ja heittäis rillit pois?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Peppiina

27.2.2009 12:19

Mitenkähän muuten Hännikäinen & co. saisivat seksiä feministiä edeltävässä maailmassa? Silloinhan nainen ei todellakaan ollut itsenäinen olento ja naisen piti elääkseen saada elatus mieheltä, siis ei seksiä ennen papin aamenta. Hännikäinenkin saisi toki vaimon, kun naiset olisivat riippuvaisia miehen hankkimisesta, mutta seksiä ilman vaimoa tuskin tippuisi kuin prostituoiduilta. Ja tietenkin koko perheen elämä siitä eteenpäin olisi riippuvainen miehen tuloista, sillä naimisissa olevan naisen ei ole sopivaa tehdä töitä kodin ulkopuolella, tarhoja ei olisi ja vaikka nainen kävisi töissä, hän saisi surkeaa palkkaa, koska "mies kuitenkin hoitaa talouden".

Olisivatko naiset muuten jotenkin siedettävämpiä, auliimpia,seksuaalisesti tyydyttävämpiä, fiksumpia ja vähemmän laskelmoivia kouluttamattomina, elätettävinä, kokemattomina? Epäilen. Eiköhän feminismi ole nimenomaan antanut naisille oikeuden toimia myös seksuaalisina subjekteina eikä vain objekteina, ja elää kuin aikuinen ihminen, joka ei ole riippuvainen miehen palkkapussista vaan voi nostaa parin yhteistä elintasoa.

Muistutan nyt vain siltä varalta, kun feminismikin näytti olevan melkoinen mörkö ja syypää Hännikäisen saamattomuuteen. Mitä muuten humanistinaiset ovat tehneet hänelle? Osa on ilmeisesti kieltäytynyt (me seksuaalisesti ja emotionaalisesti kylmät) ja osa on antanut auliisti muille kuin Hännikäiselle (ne pilkattavat jakorasiat, joita voitaneen kutsua myös sanalla 'pihtarihuorat').

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

elukka_2009

27.2.2009 14:49

No enpä yhtään ihmettele miksei herra saa pesää kun ajatukset on tota luokkaa. Totta on, että epätoivo loistaa kauas. Vai että 10 naista oot onnistunu kellistämään. Moniko niistä on ollut maksullinen?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

la tortura

27.2.2009 15:27

Hännikäinen masentui, kun ei saanut pillua. Tosiasiassa tollasen kanssa paneminen se vasta masentavaa olisikin.

Itse olen aina valinnut mielummin selibaatin ja oman käden onnen, kuin junttien luusereiden kanssa panemisen. Edes ulkonäkö ei ole saamisen este, jos supliikki pelaa, itse olen siitä elävä esimerkki. Hänniseltä puuttuu valitettavasti molemmat. Kuvaavinta lienee se, että Hra Hänninen yrittää muuttaa koko maailman sen sijaan että muuttaisi itsessään mitään, henkisesti tai fyysesti. Vastenmielisempää jauhosäkkiä saa hakea.

On Hännisen oma harha, että muut muka panisivat jatkuvasti. Suosittelen hankkimaan elämään pillun sijaan muuta sisältöä. Kävisi vaikka herran tähden salilla tai jotain! Tai harrastaisi jotain, muutakin kuin nettipornoa ja maksullisia naisia! Liikunnallisten harrasteiden parissa on helppo solmia kontakteja vastakkaiseen sukupuoleen, ja oikeilla lajivalinnoilla voi jopa ruveta tuuppimaan rumimpia kuuseen.

Mutta ei. Kun vika ei ole Hännisessä itsessään, niin miksipä hän mitään itselleen tekisikään. Pelkäänpä pahoin, että hänen selibaattipäiväkirjoistaan tulee varsinainen Iijoki -sarja....

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Suvisanna

27.2.2009 20:45

En ymmärrä, miten feminismi liittyy siihen,ettei Hännikäinen ole saanut. Jos miehen jutut ovat tuollaisia, niin nainen kuin nainen kieltäytyy, vaikkei feministi olisikaan. Ihan kuin Hännikäinen luulisi, että feminismi on jotenkin syy siihen, ettei hän ole saanut seksiseuraa. Ja miten niin juuri humanistinaiset ovat joko emotionaalisesti kylmiä tai sitten jakorasioita?! Itse humanistina en ainakaan ole noista kumpaakaan.Kokeilisi sitten muita kuin humanisteja. Uskomattoman älytöntä ehdottaa valtion ylläpitämiä ilotaloja terveyskeskusten yhteyteen. Jos miehille olisi tällaisia, niin sitten pitäisi olla naisillekin omansa, jossa miehet palvelisivat. Kai seksittä eläneitä naisiakin on olemassa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

kreatuuri

27.2.2009 23:33

Siinä Hännikäinen on oikeassa, että sarkasmi ja ironia ovat hyvin kaukana älykkyydestä ja ymmärryksestä. City-lehden toimittajissa tämä on havaittavissa erityisen selvästi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Stomp

28.2.2009 10:06

En ymmärrä näitä kitiseviä pikkumiehiä jotka syyllistävät naiset kun ei saa pillua. Se nyt vaan on niin että joskus saa, joskus ei ja siihen on tyydyttävä.

Näissä valitusvirsissä on aina se sama juoni että vika löytyy aina kaikkialta muualta kuin itsestä. Lisäksi näistä valituksista löytyy aina se jokaisen pikkunörtin unelma että "voi kun kaikki maailman naiset olis mun orjia ja niitä kaikkia sais panna silloin kun huvittaa (ja naiset on paskoja kun ei tajua alkaa mun orjiksi)".

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Stomp

28.2.2009 10:06

Olen siis itse mies.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Poa_

28.2.2009 10:28

Artikkelia lukiessa tuli aika huono mielikuva Hännikäisestä: vähän yksinkertainen ja moukka. Ihan kuin nainen olisi vain pillu, jonka potentiaalisesti voi saada tai syyllistää koko naissukupuolta, jos ei saa. Harva nainen pitää lähestymistapaa "en oo neljään vuoteen saanu, oon katkera ja nyt tarttis saada" kovin vetoavana. Ja veikkaanpa, että miehiäkään ei isketä (ehkä Hännikäistä itseään lukuunottamatta?) puutteen ja katkeruuden määrästä ruikuttamalla .

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Bluefox__

28.2.2009 14:32

Bordellipalvelus? Käsittääkseni silloin, kun toinen osapuoli on vastahakoinen seksiin, kyse on hyväksikäytöstä/raiskauksesta?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

kreatuuri

28.2.2009 18:56

Poa_
"Artikkelia lukiessa tuli aika huono mielikuva Hännikäisestä: vähän yksinkertainen ja moukka."

Minun mieleen tuli, että toimittaja ei ole lukenut kirjaa tai että hän on idiootti. Mahdollisesti molempia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Miehessä pitää olla munaa

1.3.2009 17:08

Mun mielestä taas on pelkuruutta laukoa "raflaavia" mielipiteitä ja selitellä sitten myöhemmin, että ne olivat provosointia, huumoria ja ironiaa.

Kirjassa (jonka olen lukenut) on ironisia ja humoristisia kärjistyksiä, jotka on sieltä helppo poimia (esim. se pakollinen bordellipalvelus). Suurimmaksi osaksi teksti on itseensä, elämäänsä ja maailmaan pettyneen miehen valitusta.

Hännikäinen on halunnut ja onnistunut herättämään keskustelua. Hänen mielipiteensä ovat kärkkäitä, eikä suurin osa ihmisistä, eritoten naisista, hyväksy niitä. Se on virkistävää ja kiinnostavaa.

Pisteet Hännikäiselle siitä, että hän on aika hyvin seissyt sanojensa takana, eikä vedonnut siihen, että hänet on käsitetty väärin. Hän ei myöskään tarvitse kreatuurin kaltaisia tyyppejä selittelemään tai pehmentämään kirjoituksiaan.

Hännikäinen on esseitä laatiessaan tiennyt tasan tarkkaan, että kirjasta nousee kohu. Nyt katsotaan, onko miehellä munaa seistä sanojensa takana loppuun asti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

huorafriikki

1.3.2009 23:42

tuo bordellipalvelushan kuulostaa oikeinkin mainiolta idealta :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Humhumtrallallaa

2.3.2009 11:03

Hännikäinen: "Seksi rakastetun kanssa on maailman paras asia, mutta seksi jonkun muun kanssa on maailman toiseksi paras asia."

No niin, nyt selvisi miksei se saa: minäkin (nainen) tiedän kymmeniä asioita, mitkä ovat parempia kuin seksi. Eikä kyse ole siitä, etten saisi hyvää seksiä. Seksi nyt ei vain ole koskaan ollut omassa rankingissani kovin korkealla. Elämässä on paljon asioita, mitkä ovat kiinnostavampia ja mukavampia. Eipä ole minun ongelmani, jos jonkun elämänlaatu on alapään asioista kiinni...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hotelli Hannikainen

2.3.2009 13:00

Aina on pillua saatu, ihan joka vuosi. Jotkut naiset tahtoo että niille ollaan töykeitä, suorqstaan elukkamaisia ja toiset tahtoo hellää lempee.
Kyllä noissa teeseissä on muutama ihan ajatelvaksi sopiva faktakin.

5. Tasa-arvonaiset ovat umpimielisiä fanaatikkoja, joiden kanssa ei voi kommunikoida.

7. 15–25-vuotiaat miehet ovat poikkeuksetta hölmöjä, äänekkäitä ja väkivaltaisia.

Ja vielä kerran:
5. Tasa-arvonaiset ovat umpimielisiä fanaatikkoja, joiden kanssa ei voi kommunikoida.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hännikäisfani

2.3.2009 20:13

Hännikäinen on JUMALA! noudattakaa pojat Hännikäisen ohjeita niin naista saa! kaikki mitä naiset sanoo siitä mikä heidän mielestä on hyvä mies on paskapuhetta ja valetta! Terve halveksunta ämmiä kohtaan niin pillua tulee ovista ja ikkunoista! ja feministit ovat sairaita ja haluavat vain hakkaavia ja raakoja miehiä!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

pyhä yksinkertaisuus

2.3.2009 23:08

Onneksi teidän miesten kanssa voi aina kommunikoida. Te ilmaisette itseänne poikkeuksetta selvällä suomen kielellä suoran henkilökohtaisen kontaktin kautta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Herra Tossavainen

4.3.2009 17:23

"Mitenkähän muuten Hännikäinen & co. saisivat seksiä feministiä edeltävässä maailmassa? Silloinhan nainen ei todellakaan ollut itsenäinen olento ja naisen piti elääkseen saada elatus mieheltä, siis ei seksiä ennen papin aamenta. Hännikäinenkin saisi toki vaimon, kun naiset olisivat riippuvaisia miehen hankkimisesta, mutta seksiä ilman vaimoa tuskin tippuisi kuin prostituoiduilta"
Vastasit itse kysymykseesi. Wanhaan Hywään Aicaan yhteiskunnalliset normit ajoivat ihmisiä naimisiin. Muija heitettiin haluttaessa hellan äärestä punkkaan. Prostituoituja on ollut kaikkina aikana, he ovat olleet lähes 100% naisia eikä asiakkaille ole useimmiten seurannut kummoisiakaan rangaistuksia.

"Olisivatko naiset muuten jotenkin siedettävämpiä, auliimpia,seksuaalisesti tyydyttävämpiä, fiksumpia ja vähemmän laskelmoivia kouluttamattomina, elätettävinä, kokemattomina? Epäilen. Eiköhän feminismi ole nimenomaan antanut naisille oikeuden toimia myös seksuaalisina subjekteina eikä vain objekteina, ja elää kuin aikuinen ihminen"
Olen samaa mieltä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Until the light takes us

4.3.2009 23:12

"Seksittömyys edesauttoi masennuksen puhkeamista. Ei ole tutkimusta siitä, kuinka moni itsemurha johtuu yksinäisyydestä."

Eli Hännikäisen mielestä seksin puute on yhtä kuin yksinäisyys. Naisen kanssa ei voi tehdä mitään muuta kuin harrastaa seksiä, se on naisen funktio. Jos ei saa seksiä, syynä on naisen pihtaus ja seurauksena mies on yksinäinen. Yksinmäisyys paranee, kun nainen levittää jalkansa antaa miehen runkata itseään naisen reikään.

Nyt ymmärrän miksi olen ollut aina kaikkein yksinäisin ollessani parisuhteessa. Minä en olekaan ollut ihminen, jonka kanssa rakennetaan ihmissuhdeltta tai vaalitaan rakkautta myötä- ja vastoinkäymisissä, saati välitetä arvoja ja elämänviisautta seuraavalle sukupolvelle, joka yleensä rakkauden seurauksena syntyy. Minä olen reikä, johon miehen seksitarpeet tyydytetään. Alan ymmärtää, miksi raskaudestaan miehelleen ilmoittava nainen saa nykyaikana mieheltään turpaan, kuten Rihanna tässä hiljattain sai. Naisen ruumis ei saaa aiheuttaa miehelle mitään muita seurauksia, kuin miehen erektion ja laukeamisen. Jos tämä reikänä olo on naisen pääasiallinen funktio "parisuhteessa", niin voin vannoa että pihtaan jatkossakin, enkä anna huijata itseäni tällaiseksi polkuhinnoitelluksi seksityöläiseksi tyttöystävän tai vaimon nimikkeellä.

Suosittelen kaikille naisille, että laitatte tuntitaksaksi minimi 500 eur kaikkeen kanssakäymiseen miesten kanssa. Leffassakäynti, päivälliset, seksi, harrastukset, kodinhoito, ei niitä pidä ilmaseksi antaa, koska kyse on puhtaasti naisen reiän käytöstä yksinäisyyden karkottamiseen ja miehen huvittelusta roolileikeillä. Aidot tunteet ja inhimillisyys eivät näyttele siinä mitään osaa, kyse on roolileikistä aivan kuten kannattavana liiketoimintana harjoitettavassa domina- ja escortbisneksessä. Turha antaa ilmaiseksi, jos oma funktio on joka tapauksessa sama kuin huoralla: poistaa miehen yksinäisyys, joka johtuu seksin puutteesta. Ollan kaikki naiset tästä lähtien luxus vip escorteja. Lupaan, että 500 eurolla per tunti hymyilen, pukeudun hemaisevasti, tuoksun Chanel 5:lle, pidän suuni supussa ja teeskentelen tyhmää, päätäni ei särje, enkä tule raskaaksi.Kumpikin osapuoli voittaa. Viis maineestani, sehän on miesten luoma myytti, jolla tuntitaksaani yritetään polkea ja saada reikääni yksinoikeus.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Elieli

5.3.2009 15:28

"Eli Hännikäisen mielestä seksin puute on yhtä kuin yksinäisyys. Naisen kanssa ei voi tehdä mitään muuta kuin harrastaa seksiä, se on naisen funktio."
Ei, vaan Hännikäinen kertoi, että hän henkilökohtaisesti masentui yksinäisyydestä. Seksittömyys oli yksinäisyyden seuraus.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Poikalapsi tulevaisuudesta

6.3.2009 20:51

Hänninen on nostanut äärimmäisen tärkeän asian vihdoin julkisuuteen suomen mediassa.

Yhä kasvavat pahoinvointilukemamme johtuvat ennennäkemättömästä feminismistä, ei ennennäkemättömän hyvistä työoloista ja palkkauksesta.

Tämä syy kyllä yritetään vierittää tranferenssin omaisesti työhön koska niin usea toimittaja on suomettuneessa maassa joko marxismiin, feminismiin tai kumpaankin kallellaan.

- - -

Eli toistetaan eri kulmasta.

Olemme maailman historian ykkösiä niin erojen määrässä kuin yksinäisten talouksien määrässä. Suomessa nainen on vielä se jättäjä lähes 3/4 tapauksista. Tämä on täysin ennennäkemätöntä, luonnotonta ja kaikkea biologiaa, hormonitoimintaa, evoluutiota ja libidopsykologiaa vastaan.

Yhä useamman lapsuus hajoaa eroihin, samoin päälle aikuisuus ja yhä useampi sukukypsä mies elää säälittävästi runkkaillen yksinään - joko ilman suvunjatkoa tai erotettuna heistä vain maksumiehen rooliin.

Tästä ennennäkemättömästä kulttuuri ilmiöstä johtuu siis masennus, ahdistus, itsemurha ja humalajuomis lukumme. Ne eivät siis johdu kiistatta maailman parhaista työoloista, lyhimmästä työviikosta ja historian parhaasta palkasta/ostovoimasta. Kuninkaallakaan ei ollut vielä sukupolvi sitten mikroja, kännyköitä ja kodinkoneita.

- - -

Tässä vielä lonkalta naisten seksuaalisuudesta pari avaavaa faktalinkkiä:

 
http://www.kaypahoito.fi/terveysportti/Dlehti2.tunnista?a=Y&t=H&fname=D93408.htm
 
"Suomalainen seksi -tutkimuksessa kartoitettiin yli kahdentuhannen 17-75-vuotiaan suomalaisen naisen ja miehen sukupuolielämää (Kontula ja Haavio-Mannila 1993).
.
 
Jokaisessa yhdynnässä orgasmin sai 6-7 % naisista.
(eli tarpeittemme taso on rehellisesti sanottuna täysin erilainen - toisin kuin julkisuudessa yritetään väittää)
 
JA esimerkiksi:
 
http://itsetyydytys.org/tulokset/naiset.php

61% 18-21-vuotiaista nuorista naisista masturboi muutamasta viikkokerrasta muutamaan kertaan kuussa ja yhä harvemmin iän myötä. Tyttöjen vanhetessa itsetyydytyksen frekvenssi muuttuu selvästi harvemmaksi. Menopaussin jälkeen 45-50 v tämäkin vähä loppuu...

(miehistähän lähes 99% mastruboi/harrastaa seksiä jo biologisesta pakosta viikoittain vielä 70 vuotiaanakin...)

---

Lopuksi sanoisin eräiden viisaiden tapaan että jokainen kulttuuri joka on rakennettu perustukseltaan valheiden varaan tulee rappioitumaan ja ajautumaan kaaokseen ennemmin tai myöhemmin

Eli ellemme me tee loppua tästä feminismistä niin kyllä se tekee lopun meistä..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Humhumtrallallaa

7.3.2009 10:14

Nimimerkki 'Until the light takes us' osui naulan kantaan. Täsmälleen minun ajatukseni. Kiitoksia arvostuksesta kaikille hännikäisille.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tyttölapsi

7.3.2009 22:39

Poikalapselle tulevaisuudesta:

Mitä oikein ajattelit todistaa linkeilläsi? Feminismikö on syynä siihen, että naiset tuntevat haluttomuutta? Siinähän todisteltiin, että naisella seksuaalisen halun tunne liittyy läheisyyden ja hellyyden ja sitoutumisen kokemuksiin - siis asioihin, joita nämä haluttomat naiset eivät ilmeisesti koe miehiltä saavansa. Feminismin syytäkö? Hännikäisen ehdotukset ja syyttelyt pihtaamisesta varmaan tekevätkin näistä naisista halukkaampia, vai mitä? Jotenkin näyttää loogisemmalta tuon linkin mukaan, että jos miehet suhtautuisivat naisiin vähän hellemmin ja ystävällisemmin ja osoittaisivat kykyä sitoutua, saanti olisi parempaa molemmilla.

Mistä tempaat luvun, että 99 % miehistä masturboi vielä seitsemänkymppisinä? Eiköhän monen miehinen mekaniikka petä jo aiemmin. Varsinkin kun ottaa huomioon, että suomalaisista miehistä harvinaisen moni kärsii ylipainosta, masennuksesta, diabeteksesta, alkoholiongelmista ym. impotenssia aiheuttavista taudeista. Minusta näyttää, että muutkin tilastot perustuvat enemmän omiin käsityksiisi kuin todellisiin lukuihin.

Kuka tahansa pystyy tekemään mieleisiään johtopäätöksiä mistä tahansa faktoista, jos tahtoo eikä pysty näkemään mitään, mikä on ristiriidassa oman ennakkokäsityksen kanssa. Toista on sitten se, onko niissä mitään järkeä tai logiikkaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tyttölapsi

7.3.2009 22:52

Poikalapsi tulevaisuudesta:

PS: jos haluat vakuuttaa olevasi viisas, auttaisi paljon jos käyttäisit vain sanoja ja lähteitä jotka itsekin ymmärrät. Ja hallitsisit myös niiden oikeinkirjoituksen. Ja näytäpä minulle yksikin kulttuuri, joka EI ole perustunut valheisiin. Yhdysvaltojen mahtava kulttuuri on törkeän kaksinaamainen ja perustuu hokemiin, joiden taustalla todellisuus on jotain muuta, ja ne hyvät ajat ennen feminismiä perustuivat valheisiin naisten olemuksesta tyyliin "onko naisella sielua", "nainen on luonnostaan paheellinen ja heikko olento, edustaa luontoa eikä kulttuuria kuten ihminen = mies". Suomalaisten pahoinvoinnistakin voi olla montaa mieltä. Koskaan emme ole eläneet yhtä pitkään ja nauttineet yhtä monista hyvistä eläkevuosista kuin nyky-yhteiskunnassa, paljon mainostetut masennukset ja uupumukset tuppaavat vähenemään yhteiskunnissa, joissa on oikeita ongelmia, kuten sota tai lama. Jopa miesten itsemurhat ovat vähentyneet siitä, mitä ne ovat olleet, kun Suomi johti tilastoja huikealla erolla muihin maihin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Terveet kädet

8.3.2009 00:48

"Olemme maailman historian ykkösiä niin erojen määrässä kuin yksinäisten talouksien määrässä. Suomessa nainen on vielä se jättäjä lähes 3/4 tapauksista. Tämä on täysin ennennäkemätöntä, luonnotonta ja kaikkea biologiaa, hormonitoimintaa, evoluutiota ja libidopsykologiaa vastaan."
Aamun lehtikin on ennennäkemätön. Kaikki, mitä on olemassa, on luonnollista. Evoluutio ei pyri mihinkään. Kaikki ihmisen toiminta on osa ihmisen evoluutiota. Jos "tämä" on "biologiaa vastaan", miten sitä voi olla olemassa ihmisissä?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jättäjä

8.3.2009 11:50

Tuo poikalapsen "3/4 jättäjistä on naisia" -kommentti on ns. perseestä repäisty tilasto. Veikkaan kahdeksan hengen otosta kyseisen nimimerkin kaveripiiristä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Itse ylipäällikkökö se siellä?

8.3.2009 13:22

Vastaukset Hänniselle ovat niin kiukkusia täällä että alkaa epäilyttämään että onkohan itse ainutlaatuinen valtion päämiehemme ja armeijamme ylipäällikkö alkanut nyt avautumaan netissä?

> Seuraava lainaus on Paavo Haavikon kirjasta:"Tarja
> Halosen tarina" - sivulta 22-23.
>
> "Tarja Halonen sai perinnöksi eräänlaisen pystysuoran
> naislinjaa pitkin periytyvän perhemallin. Se rakentuu
> vahvasta tyttärestä, joka saa varhain valmiin naisen
> elämän mallin. Ja tämä naislinja kestää. Naiset
> säilyttävät juurensa äiteihinsä ja tyttäriinsä
> eläessään tässä juurevassa ja juurtuvassa
> pystysuorassa naislinjassa. Tarja Halosen äiti oli
> kuin henkilöhahmo Eeva Joenpellon romaaneista, jotka on rakennettu PARHAISTA elämän aineksista, VAHVOISTA naisista ja HEIKOISTA taikka VÄRITTÖMISTÄ miehistä, JOTKA TIETÄVÄT TILANSA."

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Pikku ylipäälliköille sivari

8.3.2009 14:03

Vaaaastataas nyt vielä vaikka piruuttaansa kaikenmaailman "pikku ylipäälliköijille"....

Virallisesti suomen avioliitoissa nainen on jättäjä ja eronhakija noin 70% tapauksista hieman vaihdellen eri vuosina. Tämän voi netissä kait ilmoittaa tyyliin että lähes 3/4 - voihan arvon pikku ylipäälliköt? Luku täsmää siltikin hiukan rehellisemmin kuin vaikkapa eräät feministien julkisuudessa useasti esitetyt väitteet suomen miesten väkivaltaisuudesta. Nuo luvut kun ovat 6-7 krt faktoihin verrattuna ;)

Mutta, mutta ...tämän kun yhdistää siihen että yleensäkin olemme eroissa aivan maailman ykkösiä (tilastofaktoina avioeroissa noin 50% ja avoliittoeroissa noin 90%) - niin olemme kyllä täysin ennennäkemättömässä tilanteessa maailman historiassa. Tämänhän jokainen rehellinen käsittää jo alkeellisillakin historian tiedoilla.

Nämä erot eivät siis koske pelkästään sukukypsiä miehiä aikuisena vaan yhä useamman lapsuuden perhe ja psykologinen turvallisuuden tunne hajoaa/jää rakentumatta. Elikät - yhä useammalla siis kumpainenkin perhe ... sekä lapsuuden että aikuisuuden perheyhteisö katoaa psykologisesti.

Tämän päälle meillä on historiallisesti täysin ennennäkemätön määrä yksinäisiä talouksia. Luku alkaa yhtäkkiä olla jo lähellä 50% talouksistamme. Yhä useampi sukukypsä mies elää säälittävästi runkkaillen yksinään vuosia - joko ilman suvunjatkoa tai sitten erotettuna lapsistaan vain maksumiehen rooliin.

+

Ja tähän ennennäkemättömään feministiseen kultuuriseen keitokseen kun ynnää päälle vielä sen kiistattoman tosiasian - että samalla työviikkomme on yhtäkkiä vain alle 40 h pekkaspäineen ynm, ergonomiset työolomme ja siitä saatu palkkaus/ostovoima on ennennäkemättömän hyvä ... niin alkaa aukeamaan silmät sen suhteen että miksi esim. masiksesta eläkkeelle jäävien määrä on silti räjähtänyt kasvuun -90 luvun alusta?

Tai miksi 400 000 ihmistä hakee joka vuosi ssri lääkkeitä apteekista?

Tai miksi juomisluvut ovat nousseet lähes sairaalle tasolle? Pelkästään nykyäitien juhlimisesta johtuvia fas/fae lapsia syntyy jo +1000 vuodessa - eli tulevaisuudessa yhdessä ihmiselämässä meillä on jo pelkästään 100 000 vammautunutta lasta feministien "pikku vapautumisen takia" ...ja päälle siis tietysti nuo kaikki muut lukuisat ongelmat?

Miltähän muuten näyttäisikään tuo tilasto masiksesta eläkkeelle jäävistä ynm jos ei juuri samaan aikaan oltaisi keksitty tätä oivaa ssri lääkeryhmää? Otetaanpa pois noilta 400 000 nuo uudet lääkkeet niin näemme tämän ihqun uuden feministikulttuurin todelliset jäljet miehissä, lapsissa, vanhuksissa, työyhteisöiden hengessä, perheissä ja mielenterveydessä?

=

Eli siis tämänlaajuiset ongelmat eivät siis johdu kiistatta ennennäkemättömän hyvistä työloista kuten suomettuneet ja feministiset toimittajat yrittävät epätoivoisesti todistella - vaan ennenäkemättömistä perheiden hajoamisista ja yksinäisyydestä.

Tästä näkökulmasta ajatellen idea tasa-arvoisesta naissivarista vaikka sitten siellä ilotalossa ei ole ollenkaan hassumpi ;)

"joten - kuka täällä komentaa, ketä täällä totellaan? - pikku ylipäälliköt"

UGH - olen puhunut ( taas ;)

Ps. Pahoittelen jos ei jokainen kuukautiskiukussaan rypevä netin neiti äidinkielen opettaja ole pilkunviilaamisineen tyytyväinen communicatorilla kahvipöydässä räppäämäni txt kielioppiin. Koettakaa kestää - vai olisikohan se kuitenkin niin että itse txtssä olevat tosiasiat siihen feministiseen kaaliin ottaa...;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

TainaS

8.3.2009 14:52

Ihminen on eläin. Eläinkunnassa naaraat parittelevat alfa-urosten kanssa varmistaakseen mahdollisimman laadukkaan jälkeläistuotannon. Turha on beta-urosten valittaa. Ihmisnaaras vain toteuttaa biologista ohjelmointiaan, siinä kuin muidenkin lajien naaraat.
Vai miten se nyt oli? :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

nainen!

8.3.2009 15:46

Olen ollut ilman miestä jo yhdeksättä vuotta. Voisinko tasa-arvon nimissä ympyröidä seuraavasta lehdestänne kaikki, joita panisin?

Ihmetyttää, onko tällä jutun henkilöllä oudosti rajoittunut naismaku vai huono julkisuuden henkilöiden tuntemus? Toinen asia, jota olen pitkään ihmetellyt, on se, että häpeääkö Halla-Aho kirjoituksiaan niin paljon, että posket punottaa vai onko poskipunan käyttö hänen tavaramerkkinsä?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Asiallisuutta, kiitos

8.3.2009 19:18

"Toinen asia, jota olen pitkään ihmetellyt, on se, että häpeääkö Halla-Aho kirjoituksiaan niin paljon, että posket punottaa vai onko poskipunan käyttö hänen tavaramerkkinsä?"
(Mitenkähän tuo liittyy keskustelun aiheeseen?) En tiedä, onko Halla-aholla couperosa-iho tms., mutta taannoisessa keskusteluohjelmassa hänen kasvojaan punasi selvästi vitutus, kun Saska Saarikoski ja Leif Salmén hölisivät epäolennaisuuksia ja Salmén huusi Halla-ahon puheen päälle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Olisi ollut parempi etsiä..

8.3.2009 19:37

Voehhan Thanatos sentään näitä txt - missähän se naisten miehiltä vaatima tunneäly nyt taas on?

Tuohon alemmas TainaS ja muillekin feministeille heittäisin vinkin luonnosta ja siitä että ihminen kuuluu tieteellisesti ns huippupetojen ryhmään... vaikkakin kultuurisesti kait turhaan ja auttamattomasti liian myöhään?

"Olisi parempi etsiä sitä pyhyyttä joka miehissä ehkä on kuin sitä petoa joka miehissä takuuna on."

Feministien logiikanketjussa ratkaiseva virheaskel otetaan siinä kohtaa kun he luulevat - "myrkyttäessään" suvaitsevaisuutta ja tasa-arvoa hyväksikäyttäen tervehdyttävän "kodin, uskonnon ja isänmaan mallin" kulttuuristamme - sekä ennenkaikkea lapsuuden perheidyllin,terveet sukupuoliroolit ja miehen psyykkeen kunniakäsitteet - että miehistä silloin tulee jotain luonnottomia, heikkoja ja värittömiä tilansa tietäviä ituja popsivia naminami miehiä (vrt päämiehemme ja ylipäällikkömmekin kommentti alempaa tässä ketjussa).

Ei tule. Eikä koskaa voi tulla. Miehen luonto ei toimi niin. Maailman miehet eivät muutu suomettuneiksi punaviherfeministi naisiksi. Tippaleipä mielenne tekee teille kepposet ;)

Vaan ... ottakaapa pari askelta rauhassa taaksepäin, nostakaa silmänne siitä naisten lehden propagandajutuistanne ja katsokaa minkä kaltainen muutos on tapahtumassa realimaailmassa.

Heitetääs lonkalta x-tempore esimerkkiä:

Katsokaapa vaikka millaiseksi on mennyt maku ja roolimallit elokuvissa. Katsotuimmat filmit ovat tällä hetkelläkin Max Payne, Babylon AD, Hellboy ja Bangkok dangerous. Näiden filmien sankareista ei enää yhtäkkiä osaa sanoa täysin edustavatko he pahuutta enemmän kuin hyvyyttä. Ja hyvä niin! Erityisesti itsekin samaistan itseni Babylon AD Vin Dieseliin jo sen alku txt:kin takia ;)

Entä musiikki maailman suunta? Täytyykö selittää? Humppa ja Beatlesit hippiarvoineen ovat jo aika kaukana takana Marilyn Mansoneista, Metallicasta, Kotiteollisuudesta ja Motley Cruesta - ja hyvä niin ;)

Entäpä vaikka erotiikka emmanuellista nykyisiin Max Hardcoreihin? Kova pornokin levittäytyy lastenkin silmien eteen R-Kioskeja myöten. Ja hyvä niin ;)

Entä päihteet? Miesten alkoholin käyttö on reilu 2 krt ja naisten 5 krt vain 30 vuodessa Suomessa. Ja hyvä niin ;)

Entäpä vaikka urheilu? Se kovenee lujaa vauhtia. Itse aloitin kick boxaamiset -90 luvun alussa ja se oli silloin kova, aika harvinanen juttu vielä. Nyt allekirjoittaneellakin pitää olla häkkitappelua ja extremia nokanpielet valkoisena ja decaa veri täynnä. Ja hyvä niin ;)

Entä busines maailma? huumeet, aseiden myynti, talousrikokset ja ilotyttöbusines ovat valtavia aloja globalisoituvassa maailmassa... Ja hyvä niin ;)

Entä saasteet? Hehhehe - hyvä niin ;)

Ja nykyäänhän fiksut ja älykkäät nuoret kirjailijatkin kuten esim. Hänninen ja vaikkapa Kotro kirjoittavat yhtäkkiä jo tämän cityn artikkelin kaltaisia juttuja julkisesti. Ja erittäin hyvä niin ;)

Tämä vain avaavaksi vertailuksi lonkalta näille femakoille jotka luulevat että miehet (nuo luonnostaan huippupedot) nyt muuttuvat joksikin heikoiksi ja värittömiksi tilansa tietäviksi pikku gaselleiksi elämän viidakossa heidän tuhotessaan miessukukunnalta kunnioituksen... Ei se tule menemään niin - vaan pikku hiljaa nähdään sen tapaista nihilismiä, moraalittomuutta ja häiriintyneisyyttä että se feministienkin bimbohymy ehkä alkaa pikku hiljaa hyytymään ;)

Eli siis sekin mitä naiset haluavat luulla nykymiesten suvaitsevaisuudeksi (homojen hyväksynnät ynm) on todellisuudessa alkumarssia täydelliselle piittaamattomuudelle ja moraalittomuudelle...

- - -

Viisastellaanpa loppukaneetiksi vaikka erästä vanhaa kansanviisaus eeposta mukaillen:

"kun maan suola on tullut ensin mauttomaksi ja sitten sitä aletaankin kaipaamaan - alkaa itku ja hammastenkiristys kun tajutaan että sitä ei enää löydy"

Tai Babylon AD alkua mukaillen:

"Save the planet.
Nauran aina paskaisesti kun näen tuon tekstin.
Save the planet.
Miksi ihmeessä ja ketä varten!"

"Entä voiko Luojakaan enää auttaa meitä?
I dont think so...
Luoja antoi maan ihmisille ja katsoi miten he pärjäävät.
Ja häiriintyneet rotatkin koelaboratoriossa olisivat pärjänneet paremmin."

...eli paskaks vaan...sano duudsonitkin ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Käytäntöä?

8.3.2009 19:49

"olemme eroissa aivan maailman ykkösiä (tilastofaktoina avioeroissa noin 50% ja avoliittoeroissa noin 90%) - niin olemme kyllä täysin ennennäkemättömässä tilanteessa maailman historiassa. Tämänhän jokainen rehellinen käsittää jo alkeellisillakin historian tiedoilla."
Aivan, joissain maissa ei ole edelleenkään laillista erota, ainakaan naisten.

"Nämä erot eivät siis koske pelkästään sukukypsiä miehiä aikuisena vaan yhä useamman lapsuuden perhe ja psykologinen turvallisuuden tunne hajoaa/jää rakentumatta."
Erossa on tosiaan mukana kaksi ihmistä, sekä mahdolliset lapset.

"Tämän päälle meillä on historiallisesti täysin ennennäkemätön määrä yksinäisiä talouksia. Luku alkaa yhtäkkiä olla jo lähellä 50% talouksistamme."
Puolet yhden hengen talouksista on naisten.

"miksi esim. masiksesta eläkkeelle jäävien määrä on silti räjähtänyt kasvuun -90 luvun alusta?"
Lama ja sen seuraukset, esim. budjettileikkaukset psykologiseen terveydenhoitoon.

"nykyäitien juhlimisesta johtuvia fas/fae lapsia syntyy jo +1000 vuodessa"
Kyllä, äidin raskausajan alholinkäyttö vahingoittaa sikiötä. Miehen runsas alkoholinkäyttö vahingoittaa siittiöitä.

"Tästä näkökulmasta ajatellen idea tasa-arvoisesta naissivarista vaikka sitten siellä ilotalossa ei ole ollenkaan hassumpi"
Millä tavalla se vaikuttaisi avioeroihin ja sinkkutalouksiin? Onko sinulla muita ehdotuksia käytännön toimenpiteistä?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Feminismiä?

8.3.2009 21:39

Miten joku voi olla niin tyhmä, että vähättelee naisiin kohdistuvaa väkivaltaa? Miten helvetissä feministit voisivat laatia asiaan liittyviä tilastoja. Tyhmempikin tajuaa, että jos jotain tilastoja on olemassa, ne voivat olla vain ja ainoastaan alakanttiin laskettuja. Otetaan esimerkiksi mies joka hakkaa vaimoaa vuosikymmeniä. Sairaalareissuja kertyy, mutta nainen ei tee asiasta rikosilmoituksia, aina on vaan kaatunut niin hassusti että pahimmillaan on sisäelimet paskana. Nämä eivät päädy mihinkään tilastoihin. Tapaukset loppuvat siihen kun mies hakkaa vaimonsa hengiltä. Tämä päätyy tilastoihin tappona, ei naisiin kohdistuvana jatkuvana väkivaltana. Aika yksinäistä elämää jossain peräjunttilassa pitää elää jos ei tätä asiaa tajua. Näitä mustasilmäisiä naisia kun näkee kaupungilla joka päivä, ja jos et ole itse soittanut poliiseja naapuriin missä mies on heittänyt naisen seinään, kyllä kirjaimellisesti, ja tämän jälkeen rappukäytävään puoli naamaa veressä, niin ainakin naapuritalosi mies, sukulaisesi tai ystäväsi isä on juuri se joka on hakannut vaimonsa hengiltä.

Sovitaanko niin, että otat itse ensin turpaan 20 vuotta ja tulet sen jälkeen vähättelemään sitä feministipropagandaksi. Siinä samalla synnytät tälle miehelle 8 lasta, ja jos miehesi haluaa laittaa sinut vaikkapa pakkaseen avojaloin seisomaan ilman mitään syytä, niin muistat sitten mennä ihan kiltisti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tyttölapsi

9.3.2009 10:55

Poikalapselle:

Sori, ei ole kuukautiskipuja eikä ole koskaan ollut siihen liittyviä raivareita. Olen jo päässyt kuukautisista tässä iässä. Heittosi oli törkeän sovinistinen ja muutenkin tekstisi paljasti asenteesi paremmin kuin mikään arvosteluni sen voisi tehdä. Mutta pari faktaa:

Nainen tosiaan tekee useimmiten sen eropäätöksen. Kuinka monessa tapauksessa mies on jo siinä vaiheessa lähtenyt lätkimään toisen naisen kanssa tai kadonnut pullon pohjalle? Tiedätkö sitä? Ero halutaan, koska avioliitossa on ongelma ja ongelmaan tarvitaan kaksi. Harva rupeaa huvikseen ja mukavuudenhalusta yksinhuoltajaksi.

Alkoholisoituminen kasvoi, kun viina halpeni. Naisten juominen kasvoi, kun heitä sitoneet normit höltyivät. Aiemminhan oli yleistä, että nainen on täysin raitis. Juomattoman on hankala kehittyä alkoholistiksi. Räjähdysmäinen alkoholiin liittyvien ongelmien kasvu ei suinkaan ajoitu siihen, että feminismi olisi äkkiä räjähtänyt valloilleen muutama vuosi sitten, vaan koska alkoholin hinta laski ja kuluttajilla oli enemmän varaa.

Sinä et edelleenkään huomannut niitä tosiasioita, mitä sanoin: ihmisen eliniän pidentyminen - myös miesten! -, pitkät eläkevuodet, joista nyt ollaan niin huolestuneita, itsemurhien vähentyminen, masennuksen ja uupumuksen linkittyminen "liian hyviin" aikoihin... Masennuslääkkeitä toki kuluu myös enemmän, kun niitä on olemassa ja niihin on luvallisempi turvautua eikä hulluksi leimata ja on myös yhteiskunnallinen konsensus siitä, että ihmiset ovat nyt niin masentuneita. Itse olen työpaikalla, josta peräti kolme on jatkuvalla tai pitkällä sairaslomalla masennuksen vuoksi ja todellinen syy on ilmiselvästi se, että he eivät vaan tahdo tehdä niitä töitä, jonne halusivat. Syinä on jopa diagnoosit: "syvä ohimenevä masennus" ja "oireeton masennus". On niin paljon helpompaa nostaa palkka ja olla tekemättä töitä sen eteen. En halua vähätellä kliinistä depressiota, mutta haluan kyseenalaistaa sitä, kuinka moni masennustapauksista on todellinen eikä syynä ole esim. alkoholiongelma, ongelmat kotona, se ettei pidä työpaikastaan jne.

PS. ymmärrän kirjoitusvirheet, lähinnä ihmettelin, millaisia johtopäätöksiä näytit tekevän naisen haluttomuuden syistä ja miten käytit sanaa 'transferenssi'. Mitä muuten luulet, olivatko naiset halukkaampia ja saivatko enemmän orgasmeja ennen feminismiä, kun kukaan ei ollut kiinnostunut heidän haluistaan, toivomuksistaan tai heidän fyysistä ja henkisistä ominaisuuksistaan muuten kuin siltä kannalta, miten ne miestä miellyttävät? Luulenpa, että naiset ovat halukkaampia nykyään, kun heillä on mahdollisuus edes toivoa miehiltä asioita - ja fiksut miehethän mielellään tekevät kaikenlaista, jotta nainen saisi oikean orgasmin. Orgasmithan on luotu sitä varten, että ihmisnaaras haluaisi seksiä edes joskus, vaikka se on naaraalle paljon vaarallisempaa kuin miehelle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tyttölapsi

9.3.2009 11:05

Ja muuten: yksinäisten talouksien suhde on 3/7 naisten vahingoksi. Siis noin miljoonasta yksinäisestä taloudesta 700 000 on naisten. Ovatko nämä naiset baarissa itkemässä kaljatuoppiin ja valittamassa että voi kun ei munaa saa?

Ei.

Kyllä miesten täytyy ottaa itse jotain vastuuta elämästään ja hyvinvoinnistaan. Feminismi lähti liikkeelle siitä, että naiset halusivat parantaa asemaansa yhteiskunnassa, joka ei pitänyt heitä edes aikuisina. Miehillä on selvästi todellisia ongelmia, mutta niiden syy ei ole feminismi eikä niitä korjata pillua antamalla vaan korjaamalla koulutus- ja kasvatuskäytäntöjä, opettamalla miehet pitämään huolta terveydestään, työsuojelulla ja valistuksella jne. jne. jne. Bordellit eivät takuulla loisi yhtään lisää hyvinvointia vaan lisää pahoinvointia - vaikka se taitaa olla yhdentekevää jos suurimpina kärsijöinä ovat naiset.

Miksei muuten luoda miehille mahdollisuutta suorittaa se paljon paasattu ja vihattu maanpuolustus ilopoikina? Ei kun perehdytysopinnot siitä, miten nainen tyydytetään ja sitten asepalvelukseen. Luulenpa, että nuoret miehet olisivat siihen paljon innokkaampia kuin nuoret naiset, ja se toisi heille menestystä myöhemminkin naismaailmassa. Ja kuten sanottu: yksinäisiä ja yksinhuoltajanaisia on paljon, paljon enemmän kuin miehiä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Humhumtrallallaa

9.3.2009 11:34

Hei te 'tulevaisuuden poikalapset'. Nytin kolumnissa Anu Silfverberg kirjoittaa seuraavasti:

"Se, mitä Hännikäinen ja muut puutemiehet sanovat, tuntuu pahalta. Niissä puheissa on oudon kylmä sointi, välinpitämätön ja silti pahantahtoinen. Sanojen ytimessä piilottelee käsitys, jonka mukaan naiset eivät ole ihmisiä aivan samalla tavalla kuin miehet."

Oletteko tuota mieltä? Että sukupuoli määrittää ihmisen arvon? Kiinnostaisi ihan todella tietää, että onko teidän mielestänne joku automaattisesti toista huonompi näillä perusteilla ja siksi 'luvallisesti' orjuutettavissa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jabadabaduudaa

9.3.2009 11:46

Sama, miten asiaa pyörittää, niin lähes aina seksin suhteen mies saa ja nainen antaa. Se tasa-arvosta.

Ainoat miehet, joilta naiset haluavat, ja yrittävät saada, ovat näitä alfauroksia, jotka sitten panevat kaikkia silmää miellyttäviä, varattuna tai ei, sellainen mieshän nykynaiselle kelpaa...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

miehistä logiikkaa?

9.3.2009 12:06

"Jabadabaduudaa
tänään 11:46

Sama, miten asiaa pyörittää, niin lähes aina seksin suhteen mies saa ja nainen antaa. Se tasa-arvosta.

Ainoat miehet, joilta naiset haluavat, ja yrittävät saada, ovat näitä alfauroksia, jotka sitten panevat kaikkia silmää miellyttäviä, varattuna tai ei, sellainen mieshän nykynaiselle kelpaa..."

Tämä on taas niitä "kaikki tietää" -juttuja, joita katkerat miehet pyörittelevät keskenään, vaikka "kaikki tietää" toisaalta, että nainen ei halua seksiä vaan oikean parisuhteen ja unelmahäät ja ikuisen avioliiton. Eikä nainen muuten saa, jos miehellä ei nouse tai muuten haluta, joten se saamisesta. Meitä saamattomia naisia on aika paljon.

Minua ärsyttävät suunnattomasti nämä "kaikki tietää" ja "tosiasia on" tai "koskaan ei ole ollut yhtä huonosti", joilla yritetään pistää kaikki ongelmat vaikka feminismin syyksi. Ihmisen historia on aika pitkä ja avioliiton historia siinä on pikkuruisen desimaalin mittainen. Jos avioliittoja nyt hajoaa, niin on aika kärjistettyä väittää, että kaikki on ollut paremmin ennen feminismiä, kun kaikki itse asiassa on ollut toisin ja ihmiset ovat eläneet vihkimättöminä heimoissa. 1900-luvulla - siis mm. kommunismin, fasismin, feminismin, demokratian ym. vuosisadalla - ovat avioerot varmasti lisääntyneet, mutta niin on myös ihmisen - myös miehen - ikä ja hyvinvointi. Elinikä on tainnut kaksinkertaistua parissa vuosisadassa, kun sitä ennen ihmisen odotettavissa oleva elinikä oli 100 000 vuoden ajan alle 30 vuotta.

Jos nyt pitää romuttaa feminismi sen takia, että jotkut miehet kärsivät pillunpuutteesta ja se on muka syy koko yhteiskunnan mätään tilaan, niin buuhuu. Jos taas miehen luontoon kuuluu, että elämässä pitää olla pillua, pulloa, väkivaltaa, menoa, jännitystä, räimettä, sotaa ja vaaroja, niin eikö ole sittenkin aika tekopyhää toisaalta sanoa, että niin kuuluu olla, tämä on miehen luonto ja oikeus, ja sitten nostaa toisaalta esiin, että miehillä on epätasa-arvo mm. eliniän ja terveyden suhteen ja se on feminismin ja naisten vika? Mitä jos miehet tutkisivat vihdoin vähän paremmin omaa sukupuoltaan ja sen hyvinvointia ja historiaa oikeasti eivätkä taas etsisi syytä naisista tyyliin "Eevan takia jouduttiin pois paratiisista / nainen viettelee miehet tuhoon / nainen seurakunnassa on saatanan työtä / naisen pihtaaminen tuhoaa miehet".

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Mielenpuolta

9.3.2009 13:52

"Oletteko tuota mieltä?"

Siis mitä mieltä?

Että Hännikäistä on masentanut, kun ei ole saanut? Voin uskoa sen.

Että Silfverberg ei ilmeisesti ole lukenut Hännikäisen kirjaa ja on ärsyyntynyt bordellityövelvoiteläpästä? Luulen näin olevan.

Että nimimerkki ”tulevaisuuden poikalapsi” on trollaaja? On siitä melko varma.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Olisi ollut parempi etsiä..

9.3.2009 18:28

Aluksi ihmeteltäköön sitä että mikä on trollaaja - ellei naisten lehdet, naistoimittajat, naisyhdistykset, kansanedustuslaitoksen naisjärjestö jne - jotka vuosikymmeniä jatkumolla "trollaavat" valheita joiden varaan jo koko suomen kulttuuria ja lakeja luodaan?

Koko Suomen kulttuurihan alkaa olla hengeltään tietynlainen feministitrolli joka tulee näkyväksi esim lukemalla kirjan: mies vailla tasa-arvoa.

Valtion päämiehenä ja vain poikalasten palkattoman armeijan huippupalkkaisena nice ylipäällikkönäkin meillä on todellinen feministitrolli joka voisi otta luutansa ja lentää jo takaisin kyöpelinvuorelle.

Mitä muutenkin tulee tähän jo monen ihmisen julkisuudessakin esittämään tasa-arvoideaan - naissivariin - niin se on erittäin vakavasti loistelias idea! Saataisiin edes hiukan jotain aitoa tasa-arvoa maahamme v 2009.

Tässä pohjaksi kaikille pari miettimisen arvoista lakia suhteessa "palkattomaan aseorjatyöhön suljetussa laitoksessa" vain toiselle sukupuolelle suomessa v 2009. (asevelvollisuus).

---

LAKI ORJUUDESTA
Sodan jälkeen Yhdistyneet kansakunnat määritteli orjaksi kenet tahansa, jonka ei sallita vapaaehtoisesti poistua työstään. (vrt aseellinen pakkotyö vankilan uhalla)

Orjuus on tuomittu muun muassa Kansainliiton sopimuksessa 1926 ja YK:n Ihmisoikeuksien julistuksessa 1948, sekä kaikissa muissa merkittävissä ihmisoikeussopimuksissa.

TASA-ARVOLAKI
Suomessa Perustuslain 6 § 2 momentti sanoo: Ketään ei saa ilman hyväksyttävää perustetta asettaa eri asemaan SUKUPUOLEN, iän, alkuperän, kielen, uskonnon, vakaumuksen, mielipiteen, terveydentilan, vammaisuuden tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella. (vrt palkaton orjatyö 7 vrk työviikkoineen suljetussa laitoksessa vain toiselle sukupuolelle)

SUOMEN PERUSTUSLAKI
Luvussa 2 on turvattu seuraava oikeus kaikille - yhdenvertaisuus lain edessä. (vrt taas orjatyö toiselle sukupuolelle oloissa joka rikkoo lähes kaikkia työehtosopimuksia)

TYÖSOPIMUSLAIT
Työsopimuksessa sovitaan työn laadusta tai tietystä työsuorituksesta, palkasta ja muista työehdoista. Työsopimuksia sääntelee Työsopimuslaki (26.1.2001/55). (Yli 40 tunnin viikkoon ei voi pakottaa edes palkkaa saadessa, kuten ei asumaankaan työpaikalla, puhumattakaan teltassa pakkasella ;)

SEKSISMI
Seksismillä (lat. sexus, engl. sex, sukupuoli) viitataan katsantokantaan, joka korostaa sukupuolten välisiä eroja ja niihin perustuvaa sukupuolten eriarvoisuutta. (tällaista on esimerkiksi se että naiset eivät joudu pakotettuina samaan suihkuun miesten kanssa alastomina, mutta miehet joutuvat homoseksuaalien kanssa joita on nykytiedon valossa lähes 1 per tupa)

LAKI SEKSUAALISESTA HÄIRINNÄSTÄ
Seksuaalisella häirinnällä tarkoitetaan ei-toivottua, yksipuolista seksuaalisväritteistä käyttäytymistä tai sukupuoleen perustuvaa syrjintää. (vrt pakotettu asuminen, riisuutuminen ja avoimissa yhteissuihkuissa käyminen kuukausia homoseksuaalien kanssa vankilan uhalla)

LAKI ITSEMÄÄRÄÄMISOIKEUDESTA
Itsemääräämisoikeus eli autonomia tarkoittaa ihmisen tai ihmisryhmän oikeutta määrätä itseensä liittyvissä asioissa. Muilla moraalisilla toimijoilla on velvollisuus kunnioittaa yksilön tai ryhmän itsemääräämisoikeutta. (vrt työsopimusehdot, orjatyö, intiimiyksityisyys)

LAKI SYRJINNÄSTÄ
Syrjinnällä tarkoitetaan yksilön tai ryhmän torjumista muiden ihmisten muodostamasta ryhmästä tai normaali yhteiskunnasta alistamistarkoituksessa. (vrt pakotettu palkaton orjatyö vain osalle kansaa suljetussa laitoksessa)

LAKI IHMISKAUPASTA
...ottaa toisen valtaansa tämän ihmisarvoa loukaten. Yrityskin on rangaistava. (vrt meidän systeemiä esim tanskaan jossa 1/3 osa ikäluokasta kutsutaan, sekä miehistä ja naisista, sivarikin on vain 6 kk ja kaikille maksetaan minimipalkkaa - eli tämä vaihtoehto olisi meilläkin helposti olemassa mutta tietoisesti halutaan rikkoa kaikkia näitä lakeja ja tehdä eräänlaista orja ja ihmiskauppaa)

RIKOS IHMISYYTTÄ VASTAAN
on kansainvälisen oikeuden vastainen vanhentumaton rikos.

JOUKKOMURHA
on tapahtuma jossa useita ihmisiä murhataan yleensä samaan aikaan tai hyvin lyhyen ajan sisällä. Joukkomurhan saattaa toteuttaa esim yksityinen henkilö, jokin järjestö tai valtio. (kukin voi sitten miettiä miten tämä nyt mahtaaa liittyä tähän aseorjatyöhön tai siihen pitäisikö tämän työn myös olla palkallista kuten kaikki muutkin työt jo v 2009.)

- - -

Eli kuka (feministitrolli ylipäällikkö) täällä komentaa, ketä täällä totellaan?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

sillälailla

9.3.2009 19:15

no mutta nythän se on sitte tieteellisesti todistettu, että puutteessa eläminen vaikuttaa normaaliin ajatuksenjuoksuun!! tai en kyl tiiä riittääkö nää tulokset ihan siihen virallistamiseen mut luulen et joku ruotsalainen ylipalkattu tutkija senkin kohta todistaa hännikkäisen avulla! :D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

huumeita!!!

9.3.2009 19:40

Tuon luokan sekoilu ei ihan pelkällä ajatuksenjuoksulla selity. Aika hyvät aineet taitaa olla kaverilla. Hauskaa on se, että Hännikäinen ja kumppanit syyttävät puutteestaan naisia. Onko se niin, että joidenkin miesten on vain yksinkertaisesti mahdotonta löytää itsestään mitään vikaa?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

matiel

10.3.2009 18:26

Hännikäisen horoskooppi näyttäisi olevan neitsyt! Ja syntymäpäivähän hänellä on 6.9. Voi poikaparka, mitä ironiaa maailmankaikkeus sinulle tarjosikaan jo syntymähetkelläsi! (tämä kommentti sisältää huumoria, älä lue jos et ymmärrä)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Naissivari pikkuylipääliköille

10.3.2009 20:05

Naissivari on kyllä vuoden tasa-arvoidea! Ja vaikka se suoritettaisiin ilotalossa - ei sen sen pahempi homma ole kuin miesten joutuminen tykiruoaksi tarpeen vaatiessa.

Toisaalta -naissivarillahan saisimme kuntataloutemmekin nousuun läpi suomen. Lisäksi maamme oikeasti räikein tasa-arvo ongelma tosiaan poistuisi.

Kunnan/kaupungin puolella apu työntekijöitä tarvittaisiin kaikkialla..esim. kaupungintaloilla, eri virastoissa, terveydenhuollossa, sairaaloissa, lasten, vammaisten ja vanhusten hoidossa. Apua tarvitaan myös puistojen, pihojen ja lukuisten eri ulko ja sisäurheilupaikkojen hoidossa. Samoin srk tarvitsevat apua. Kuten koulutkin. Puhumattakaan satojen eri alojen pk-yrittäjistä jotka nääntyvät työtaakkojensa alle jne...

- - -

Tässä lopuksi upouusia Suomalaisia tasa-arvoisia sananlaskuja (verrattuna miesten asevelvollisuus/orjatyö velvoitteeseen):

Se ei ole nainen eikä mikään joka ei 3-4 lasta synnytä ja pysy kotiäitinä lottien tapaan.

Sellainen nainen joka kieltäytyy velvollisuudestaan 3-4 lapsen synnyttämiseen voidaan lähettää ahvenanmaalle.

Sellainen nainen on velvollisuuksiaan pakeneva lesbo joka ei 3-4 lasta synnytä ja pysy kotiäitinä.

Sellaiselle naiselle kuuluukin hullupaperit joka ei 3-4 lasta synnytä ja pysy kotiäitinä lotta polven tapaan.

Sellanen nainen joka ei ala kotiäidiksi ei kunnioita lottien ja veteraanien arvoja.

Sellainen nainen joka väittää että elämme jo 2000 luvulla ja on myös muitakin vaihtoehtoja kotiäitiyden sijaan - menköön kertomaan sen sotavamma sairaalaan lotille.

Sellanen nainen kuuluukin puoleksi vuodeksi linnaan joka kieltäytyy perinteisestä kotiäiti velvollisuudesta

Sellainen ei ole nainen eikä mikään joka ei naissivaria tai lottapalvelua ole käynyt.

---

Nämä uudet tasa-arvoiset sananlaskut allekirjoittaa varmaan vain poikalasten palkattoman armeijan huippupalkkainen nice ylipäällikkömme halonenkin ja naispuolutusministerimme Elisabeth Rehnkin ? Kuten tasa-arvovaltuutetutkin ?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tietäjä iänikuinen

11.3.2009 16:24

En ymmärrä mikä nöissä kyseisen kukkakepin väittämissä on niin ihmeellistä? Nehän ovat ihan yleisesti tunnettuja tosiasioita. Toki niitä ei yleensä julkisessa keskustelussa kerrota, mutta eipä kerrota monta muutakaan tosiasiaa.

Ja pillua kaverilla alkaa nyt ihan varmasti sataa ovista ja ikkunoista, kun on oikein julkkis ja kaikkee muuta ihquu!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Runkku

12.3.2009 11:36

Taas joku elämässään epäonnistunut "miesasiamies" syyttää saamattomuudestaan naisia ja koko yhteiskuntaa. Samaa paskaa nämä kaikki hännikäiset, laasaset, halla-ahot ja muut akateemisesti koulutetut valkoiset heteromiehet, jotka käytännössä hallitsevat tätä maata, mutta ilkeävät silti ruikuttaa. Tuollaiset kitisijät saavat kaikki miehet häpeään.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

moukkien tapakouluttaja

12.3.2009 15:04

Runkku (osuva nimimerkki) on taas joku elämässään epäonnistunut "naisasianainen", joka syyttää surkeudestaan miehiä ja koko yhteiskuntaa. Samaa paskaa nämä kaikki tavjahaloset, annemoilaset, katjamarteliukset, heidihautalat, annisinnemäet, rosameriläiset ja muut akateemisesti koulutetut valkoiset heteronaiset, jotka käytännössä hallitsevat tätä maata, mutta ilkeävät silti ruikuttaa. Tuollaiset kitisijät saavat kaikki naiset häpeään!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Suomen lainhenki rapautuu

12.3.2009 20:59

Luultavasti nyt on tosiaan itse valtion päämiehemme ja vain poikalasten palkattoman armeijan huippupallkkainen nice ylipäällikkö alkanut avautumaan netissä eri nimimerkeillä (esim tämä runkku alempana jne)...

- - -

Tässä eräs miettimisen arvoinen asia feministeille tasa-arvokeskusteluun arvoiltaan nyt selkeästi muuttuneessa Suomessa - eli:

Meillä suomessahan koko lainsäädäntö perustuu yhdenvertaisuuteen lain edessä sekä tasa-arvoon. Tämä ulottuu myös pariskuntiin, vanhemmuuteen, lasten oikeuksiin jne.

Nyt meillä muuttuneessa suomessa on olemassa myös homo ja lesboliittoja heteroiden lisäksi. Varsinkin naiset itse ovat ajaneet näitä muutoksia suomen kulttuuriin.

Miten silloin arvon feministit tässä valossa menee asevelvollisuus pakkomme vain toiselle sukupuolelle?

Esim.
Teuvo Loman on suorittanut "palkattoman pakollisen työvelvoitteen" valtiollemme sotilaspoliisina ja voi olla että hän on liitossa miehen kanssa joka on suorittanut sivarin tai armeijan.

Miten heidän parisuhteensa ihmiset ovat yhdenvertaisia lain edessä suhteessa lesbopareihin?
Entä vanhempina - jos toisesta parisuhteesta kumpakin joutuvat valtion velvoittamaan palkattomaan työhön mutta toisesta parisuhteesta ei kumpakaan?
Entä lasten tasa-arvoinen oikeus vanhempiin tällöin?

- - -

Eli eihän tässä ole mitään muuta mahdollisuutta kun pistää mahd nopeesti naisille sivari tasa-arvoisesti - muutenhan koko suomen laki alkaa menettämään merkitystään sillä sen koko pohja perustuu yhden vertaisuuten lain edessä!

Ps. Huippupalkkainen nice yvipäällikkö havonen voisi ottaa luutansa ja palailla sieltä kyöpelinvuorelta nyt "tyttöystäviensä" luota ajamaan tätä naissivari asiaa - onhan hän muutenkin aina ajanut kiihkomielisesti tasa-arvoa mitä marginaalisimmissakin asioida kuten esim setassa?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

upseeri ja naistenmies

13.3.2009 12:20

Hännikäisen oma vika, ettei saa naisia. Silti arvostan sitä, että hän herättää keskustelua aiheesta. Nuorten miesten ja vanhojen naisten on vaikempi saada ikäisiltään seksiä ja läheisyyttä kuin muiden, ja ihmiset ja muut eläimet nyt on rakennettu niin, että useimmille se on todella tärkeää.

Ei tämä mikään ihmisoikeusongelma ole. Se olisi, jos naiset pakotettaisiin bordelliin tai miehet armeijaan. Aina jotkut ihastuvat yksipuolisesti. Miesten ja naisten pitäisi tosissaan etsiä sellaisia, joita voi saada, eikä kurkottaa turhan korkealle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

femakoiden runkkaavat orjat

13.3.2009 16:08

Minkähänlainen "upseeri" siellä nyt kirjoittelee kun txt asu viittaa selkeästi naiseen eräiltä osin ja ei edes sitä tiedetä että suomessa asevelvollisuus koskee kaikkia miehiä pakollisena, vankilan uhalla - lähes viimeisenä koko länsimaissa.

Tai minkähänlainen naistenmies mahtaa kirjoittaja olla jos hän yrittää verrata samanarvoisesti vanhojen ämmien seksihaluja nuoriin miehiin? Ihan tieteellisenä faktanakin naisten jo entuudestaan pienet halut loppuvat kokonaan menopaussiin jo 45-50 vuotiaana kun taas nuorilla miehillä tulee yölliset pakotetut siemensyöksyt jollei vedeä händyyn päivittäin. Ero on valtava, eikä mitenkään verrattavissa. Ero on suurempi kuin yöllä ja päivällä. (kts vaikka tätä keskustelua alkuunpäin)

Ehkäpä tämä upseeri onkin vain poikalasten palkattoman, pakollisen armeijan huippupalkkainen ylipäällikkö Tarja H tai puolustusministeri Elisabeth R?

- - -

Toisaalta ihmetyttää myös se että miten juuri siinä maassa jossa on länsimaiden viimeisimpänä tämän laajuinen aseorjatyö vain miehille - puuttuvat lähes ainoana ilotytöt kaduilta ja kuppiloista? Samoin kuin eroprossat ovat aivan maailman ykkösluokkaa, aivan samoin kuin yksinäisten sukukypsien talouksien/miesten määrä suomessa.

Eli osuvasti voisi kiteyttää - muualla länsimaissa ei ole enää tämän laajuista orjatyötä miehille , ei siltikään vaikka he saavat sekä kotona että vapaa-aikanaan. Suomen mies on faktana maailman historian säälittävin tohvelisankari ja runkkari (oli sitten suhteessa tai ei ;)

>
> "Seksimarkkinoilla riittää Saksassa tarjontaa ilman
> uusia tulijoitakin. Prostituoitujen etujärjestön
> Hydran mukaan Saksassa työskentelee 400 000
> prostituoitua, joista noin puolet on ulkomaalaisia."
(ja futiskisojen aikaan odotettiin toista 400 00 )


> Tämä tekisi siis suhteutettuna suomeen noin (jaettuna
> 15) 25-30 000 ilotyttöä.
>
> Espanjassa on myös 400 000 ilotyttöä joten tämä
> tekisi taas suhteuttuna Suomeen n. 50 000 ilotyttöä. (n 8 krt enemmän asukkaita)
>
Italiassa on myös hyvin sama meno ja suhde suomeen verrattuna.
>
>
> esim.
> http://espanja.org/node/694
>
> "Espanjassa äijät saavat kuulemma ihan luvan kanssa
> käydä ilotaloissa vierailemassa - naiset ovat sitten
> vain tyytyväisiä, kun ei itse tarvitse huolehtia
> tuommoisista. Ja hyvänä puolena tuolle järjestelylle
> espanjalaiset naiset mainitsivat, että eipähän pääse
> kehkeytymään romansseja, joten vaaraa avioliitolle ei
> ole. "

> No entä Hollantti pelkästään amsterdamin punaisine lyhtyineen (pelkästään
> siellä 4000 vaki ilotyttöä ja muu hollanti myös
> täynnä - jokainen voi miettiä jos Hki:ssä olisi vaikka 1000-2000 ilotytön alue)
tai entä Puola, Balttia jne...tai venäjä, aasia ;)

Ja mainittakoon siis vielä lopuksi vertailuksi että edes venäjällä ei enää ikäluokasta joudu kuin 10% aseorjatyöhön ...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

huumeita?

13.3.2009 17:42

"En ymmärrä mikä nöissä kyseisen kukkakepin väittämissä on niin ihmeellistä? Nehän ovat ihan yleisesti tunnettuja tosiasioita. Toki niitä ei yleensä julkisessa keskustelussa kerrota, mutta eipä kerrota monta muutakaan tosiasiaa."

Yleisesti tunnettuja tosiasioita? Missä? Ja millä perusteella?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Oikein onnellinen

13.3.2009 22:40

Ei mikaan ihme jos tuolla ulkomuodolla ja asenteella ei saa. En itsekaan antaisi moiselle, niin paljon kuin seksista pidankin. Ei miehetkaan tykkaa ruikuttavasta naisesta joka ei viitsi ulkomuodolleen tehda mitaan -olen itsekin ollut masennusvaiheessa moinen, enka saanut mit, ja valitinko miehista? En, vaan otin tarvittavat toimenpiteet tehdakseni itsestani haluttavan. (Ja feminismi muuten tarkoittaa etta halutaan samaa palkkaa ja oikeutta naida niin paljon kuin lystaa, siis sinkkuna, ilman huoranmainetta. En ole ihan varma mita miehet siina menettavat kun nainen maksaa omat drinkkinsa ja viela antaa lisaksi).

Nykyiseni joutui olemaan jonkin aikaa ilman, ja siita huolimatta pysyi ystavallisena naisia kohtaan, ilman mitaan reian vinkumista. Niinpa saakin joka paiva ja kahdesti sunnuntaisin. Ei siksi etta "palkitsen" (itsekin tykkaan mita suurimassa maarin), vaan koska mies joka on riittavan itsevarma antaakseen naiselle tilaa ja valinnanvaraa vinkumatta ja machoilematta on niin helvetin seksikas ettei sita voi vastustaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Vallaton hetsku

14.3.2009 01:04

"nämä kaikki hännikäiset, laasaset, halla-ahot ja muut akateemisesti koulutetut valkoiset heteromiehet"

Miten Halla-aho muka liittyy tämän ketjun aiheeseen?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Olisi ollut parempi etsiä..

14.3.2009 17:04

Tässä maailman tunnetuimman sosiologian proffan mietteitä asian tiimoilta.

Franceso Alberoni: Häälento

"Naisen ja miehen suhteissa on menossa vallankumous...miesten asema on syvästi muuttunut"

"Pojille, päinvastoin kuin tytöille, rakkaus ja seksuaalisuus ovat alun alkaen täysin eri asioita."

"Tyttöjen rakkaudenvalintoihin eroottinen arvoasteikko vaikuttaa paljon enemmän kuin poikien...heti herättyään tytöt kts niitä joilla on korkein eroottinen arvoasteikko, siis julkisuutta, valtaa, kuuluisuutta jne"

"nykyään kaikki näyttää voimistuneen, koska nainen näkee televisiossa äärimmäisen korkean rakkauden mallin... myöskään painetta naimisiin ei enää ole...60 luvun jälkeen femismi muutti kaiken..."

"Nykyään miehet eivät ole lainkaan parempia. Tytöt ottavat ja jättävät noin vain.

"Aikoinaan juuri tytöt tavoittelivat avioliiton vakautta, nykyään taas miehet. Nykyään nainen onkin se joka menettää eroottisen kiinnostuksen, kun mies ei ole tarpeeksi korkea statukseltaan ynm. Ja turhautunut arvostelu tekee noidankehän, miehet aliarvioituneena vastaavat yhä huonommin heidän ihannettaaan."

"nykypäivän naiset ovat alttiita turhautuneisuudelle, sillä miehet joiden kanssa he ovat tekemisissä päivittäin, pystyvät yhä vähemmän yltämään heidän unelmiensa mittaiseksi."

"Nykyään miehet tavoittelevat avioa, naiset nöyryttävät, jättävät - on kuin roolit olisivat muuttuneet"

"Mitä tapahtuu tulevina vuosina? naisten pyrkimystaso ei voi jatkuvasti pysyä näin korkealla, sillä se johtaa liian usein pettymyksiin. Mutta yksi asia tuntuu selvältä, muutoksen päähenkilöitä, sen liikkeellepanijoita ovat naiset..."

- - -

Niinpä Alberoni ynm - mitä tulee tapahtumaan tulevina vuosina?

Kuten alempana "ennustetaan" niin moraali tulee rapautumaan, samoin kaikki yhteilöllisyys, masisluvut kasvamaan vielä entuudestaan, lapsista tulee yhä häiriintyneempiä ja jopa nämä Saksan sekä Kauhajoen kaltaiset episodit tulevat lisääntymään (niissähän uhreiksi oltiin valikoitu naisia).

"olisi tosiaan ollut parempi etsiä sitä pyhää mitä miehissä ehkä on kuin sitä petoa joka miehissä takuuna on"

...seuratkaapa femakot ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kerropa

15.3.2009 00:30

"mitä tulee tapahtumaan tulevina vuosina? Kuten alempana "ennustetaan" niin moraali tulee rapautumaan, samoin kaikki yhteilöllisyys, masisluvut kasvamaan vielä entuudestaan, lapsista tulee yhä häiriintyneempiä ja jopa nämä Saksan sekä Kauhajoen kaltaiset episodit tulevat lisääntymään"

Millä käytännön toimilla noita voitaisiin estää?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Parantunut

2.4.2009 12:03

Tämä artikkeli sai minut ensi kertaa elämässäni lyömään naista rautatieaseman lähistöllä viime lauantaina. Nykymaailmassa ei ole tilaa nössöfeminismin läpikäymälle hissukkapojalle, ja se pitäisi säälittävien fägispoikienkin tajuta.

Horot haluaa munaa perseeseen. Monet valehtelevat etteivät halua - testaakseen, oletko nössö hinttari vai onko sinussa munaa olla pelimies. Jos horo inisee jotain, ininä loppuu nyrkkirautaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hey ho, let's go!

6.4.2009 00:44

Vaikutat kusipäältä, joka pitäisi heittää alas portaita käsiraudoissa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

predator mattivanh.

15.4.2009 13:55

älkää ottako kaikkea niin vakavasti. tosiasia on että mies on ihan eri olento ja se haluaa vaan panna, ja paljon ja vaihtelua se kaipaa kanssa geeniensä takia jatkuvasti. kuka muuta väittää on noppakuutio.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

jiokunen

14.6.2009 17:54

Lukekaa hyvät ihmiset kirja ennen kuin alatte kommentoimaan. On syytä huomata että nämä kommentit koskevat tätä arvostelua, eivät Hännikäisen kirjaa. Kirja puolestaan taas ei ole sama kuin ihminen.. Eli järki käteen ihmiset.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Vihaan_melkein_kaikkea

24.2.2011 09:50

Onpa vitunmoista keskustelua paskakirjasta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Rakas_kirosanamme-feminismi

20.10.2011 20:15

Voisitteko nyt rakkaat ihmiset muistaa, että feminismin muotoja on useita erilaisia. Ja tuskin kaksi ihmistä on ikinä ollut täsmälleen samaa mieltä mistään. ;) Olivatpa sitten syntyneet millaisine kromosomeine tahansa ja olipa aihe mikä hyvänsä.

Minusta henkilökohtaisesti on hämmästyttävää etteivät kaikki sukupuoleen, ikään, rotuun, varpaisiin, aivokapasiteettiin tai muuhun olennaiseen katsomatta ole feministejä. Johtuu varmastikin siitä, että näkemykseni feminismistä on (kun nyt muistaisin nimitykset oikein....mh)liberaalifeministinen eli tasa-arvofeministinen. Naiselle kuuluvat samat oikeudet kuin miehelle, koska myös nainen on ihminen, miehelle kuuluvat samat oikeudet kuin naiselle, koska myös mies on ihminen.

Kuinka moni tosiaan, rehellisesti, voi sanoa olevansa antifeministi, eli vastustavansa sukupuolten yhtäläisiä oikeuksia?

Se, että kaikki voisivat ostaa mukavamman tavan itsetyydytykseen ei poista yksinäisyyttä. Rakkautta ei vieläkään saa rahalla, mutta kokeillaanpa kohdella toisiamme ihmisinä. ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hajukeisari

1.3.2013 07:36

Kirjailija Timo Hännikäinen kuuluu nykyisin kansallissosialistisen Sarastus-lehden toimituskuntaan.

http://sarastuslehti.com/kirjoittajat/

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Natsikortti napsuu

23.6.2015 22:41

http://sarastuslehti.com/about/
"Sarastus on kansallinen ja eurooppalainen, traditionalistinen ja radikaali verkkolehti, joka perustettiin syyskuussa 2012. Käsittelemiimme aihealueisiin kuuluvat kulttuuri, politiikka, historia, tiede, uskonto, filosofia ja luonto. Pyrimme tuomaan esiin sumeilemattomia, epäsovinnaisia ja tuoreita näkökulmia, ylittämään kipurajankin tarvittaessa.

Sarastus ei ole sidoksissa mihinkään poliittiseen puolueeseen tai järjestöön. Se ei myöskään ole samanmielisten kerho: erillisistä aihealueista kuten taloudesta, uskonnosta ja estetiikasta meillä voi olla hyvinkin kirjavia näkemyksiä."

Nina T.

1.5.2013 06:53

Timo Hännikäinen on tullut hulluksi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ei voi olla totta

8.10.2013 02:21

Lähestulkoon jokainen täällä kommentoinut on joko täysin pihalla tai sitten oikeasti tyhmä.
En saata uskoa näiden kommentointien tasoa ja sisältöä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

puutemies

6.11.2016 06:21

Hännikäinen on hieno mies. Feminismi on tuhonnut Suomen, jos jonain päivänä naisen haluan niin etsin sen ulkomailta. Suominaiset on oksettavia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi