Karvanpoistobrändi Veet kysäisi elokuun loppupuolella Facebookissa, millainen on kenenkin täydellinen Me Time -ilta. Kysymyksen seuraksi oli valittu kuva, jossa nuori nainen kertoo omasta täydellisestä illastaan: “Viihdyttävä ilta kolmen parhaan kaverini seurassa: Ben, Jerry & Veet”.
Vaikka karvanpoistoilta jätskin kera kuulostaa houkuttelevalta, oli postaukseen törmänneillä erilaisia visioita.
“Täydellinen ilta: patriarkaatin murskaamista ja talviturkin kasvattamista.”
“Minun Me Time -iltani koostuu yöpuvussa hengailusta (koska en ole vieläkään ehtinyt laittaa vaatteita päälle), fabulöösejen varvaskarvojen ihailusta ja sen pohtimisesta, jaksaisinko joskus lähitulevaisuudessa käydä pesemässä käteni N:en kerran, jotta ne eivät haisisi enää puklulle. Loppuillan Me Time koostuu kakka- ja puklupyykeistä, Netflixistä ja keittiön siivouksesta.”
“Pari hyvää ranskalaista kuivaa siideriä, juustoja ja jalkakarvojen silittelyä. Myötäkarvaan, silloin ne tuntuu ihanan silkkisiltä.”
Tämä oli vasta alkulämmittelyä ja ketjusta löytyi todellisia visionäärejä.
“Minun iltani sisältää niiden ruoka-aineiden sullomista vatsaani, jotka ihmisten katseen alla ovat minulta kiellettyjä - ahdan niitä itkien kurkustani vaikka ne eivät koskaan täytä sisäistä tyhjiötäni. Poistan karvoja obsessiivisesti joten kasvoni ovat jatkuvasti ruvella, jonka aiheuttama häpeä estää minua lähtemästä asunnostani. Kaikki aikani on minulle minä-aikaa. Ajatukset itsestäni täyttävät koko elämäni. Minun täytyy olla sen arvoinen. Minun täytyy ansaita nämä tuotteet. Minä en syntynyt sen meikin kanssa. Minun kainaloni ovat kuvottavat.”
“Vartalossani ei ole enää jäljellä lainkaan vastenmielisiä ja häiritseviä karvoja, mutta en ole saanut vielä epiloitua kissojani täysin paljaiksi. Voisin kokeilla vahaa seuraavaksi, jos ne tykkäisivät siitä vähän enemmän. Eli siis ihana ilta tiedossa, Veetin ja kissojen seurassa.”
“Mun täydellinen ilta sisältää intohimoista työskentelyä, vallankumouksen ja irtoseksiä.”
“Täydellinen me-time iltani sisältää metamfetamiinin polttamista ja saatanan palvontaa.”
Ja niin edelleen. Veet on jo poistanut statuksen, mutta valitettavasti internet ei unohda. Sisältömarkkinointiin erikoistunut Vapa Media pohti omassa kirjoituksessaan, mitä Veetin Me Time -kampanjasta voi oppia markkinoijan näkökulmasta.