Digitaalisiin palveluihin keskittyvä City Digital -konserni laajentaa terveys- ja hyvinvointialalle ostamalla 50 % osuuden Keventäjät painonhallinta- ja kotitreenipalvelusta. City Digitalin kokonaisuuteen kuuluu useita tunnettuja kotimaisia palveluita, kuten Suomi24, City.fi, E-kontakti ja TableOnline.fi.
Yrityskauppa yhdistää City Digitalin teknologisen ja markkinoinnin osaamisen Keventäjien asiantuntemukseen, joka on auttanut yli 80 000 suomalaista saavuttamaan terveellisemmän elämäntavan. Yhdistävä tekijä on omistautuminen suomalaisten elämänlaadun parantamiseen.
– City Digitalin missio on aina ollut parantaa ihmisten arkea, ja Keventäjien liittyminen kokonaisuuteen vahvistaa entisestään tätä pyrkimystämme, City Digitalin toimitusjohtaja Ville Heinonen kertoo.
Keventäjistä luopuva yrittäjä Hans Valldén näkee tulevaisuuden positiivisena:
– Minulla on ollut ilo ja kunnia olla edistämässä terveellistä painonhallintaa kotimaiseen asiantuntemukseen perustuvien Keventäjien ja Kiloklubin parissa jo vuosikymmenen ajan. Luopumisen haikeudesta huolimatta olen vakuuttunut siitä, että City Digitalin omistuksessa Keventäjien tulevaisuus näyttää entistäkin valoisammalta.
Painonhallintamarkkinat ovat kenttä, joka kuhisee monenlaista toimijaa. Liian usein alaa dominoivat hetkelliset trendit ja pikaratkaisuja tarjoavat, itseoppineet “asiantuntijat" sosiaalisessa mediassa. Trendi-ilmiöt saattavat houkutella lupauksillaan, mutta niiden teho ja luotettavuus jäävät usein kysymysmerkeiksi.
– Keventäjät teki meihin vaikutuksen luotettavuudellaan. Menetelmä on tutkitusti tehokas ja sen taustalla on vankka asiantuntemus. Pitkä historia alalla osoittaa, että ohimenevän trendin sijaan Keventäjät on luotettava ratkaisu niille, jotka haluaa tehdä elämässään kestäviä ja terveellisiä valintoja, Heinonen kertoo ajatuksista yrityskaupan taustalla.
City Digitalissa nähdään Keventäjät ennen kaikkea elämäntapamuutoksen mahdollistajana. Jojodieetit, joissa paino nousee ja laskee voimakkaasti, ovat tunnettu ongelma monille. Toimitusjohtaja Ville Heinonen arvostaa Keventäjien tarjoamia konkreettisia työkaluja, jotka ovat auttaneet tuhansia ihmisiä löytämään tasapainoisen ja terveellisen tavan elää:
– Palvelun avulla asiakkaat voivat tehdä terveellisiä valintoja päivittäin, ja integroida liikunnan osaksi arkea. Olen itse huomannut kuinka valtavan iso merkitys päivittäisellä liikunnalla on kiireisessä arjessa jaksamiseen ja on mahtavaa kun pääsemme nyt myös City Digitalissa jakamaan terveellisten elämäntapojen ja liikunnan ilosanomaa eteenpäin.
Loppuvuoden juhlat ja vuodenvaihde ovat aikaa, jolloin elämäntapamuutos nousee usein otsikoihin. Erityisinä hetkinä voi kuitenkin elää huoletta täysillä tietäen, että arjen terveellisiin rutiineihin palaamiseen saa tukea Keventäjistä.
– On normaalia esimerkiksi ottaa kesällä hieman rennommin tai herkutella jouluna ilman turhaa stressiä. Keventäjien avulla käyttäjämme pääsevät kuitenkin takaisin terveellisemmän syömisen ja liikkumisen pariin nopeasti, Heinonen korostaa.
City Digital on innovatiivinen teknologiayhtiö, jonka alustoja miljoonat ihmiset käyttävät löytääkseen inspiraatiota, hyötyä ja iloa arkeen, vapaa-aikaan ja työhön. Yhdistämme digitaalisten palveluiden avulla yritykset ja asiakkaat vaikuttavasti, interaktiivisesti ja kustannustehokkaasti.
City Digitalin brändejä ovat Suomi24, TableOnline, City, SYÖ!-viikot, E-kontakti, Treffit24, Deitti.net, Ratkojat, Improve Media, Kokemuksia.fi ja Keventäjät.
Näitä muutoksia voit odottaa 19.8. starttaavalta kampanjalta.
Kesäkuussa monen hyvän ruoan ystävän sydän ehti jo jättää muutaman lyönnin väliin, kun City ilmoitti legendaaristen kympin viikkojen ajan tulleen päätökseen. Onneksi helpotuksesta sai huokaista hyvinkin pian, sillä SYÖ!-viikkoja ei suinkaan oltu kuoppaamassa kokonaan - ainoastaan uudistamassa.
Kesän aikana suositun ravintolakampanjan tiimoilta on tehty yhtä sun toista muutosta, ja pian pääsemmekin jo tutustumaan uudistuksiin, kun SYÖ!-viikot starttaavat 19.8. viidessä kaupungissa.
“Maukkaat annokset ja ihmisiä liikuttavat tarjoukset ovat olleet SYÖ!-viikkojen sydän jo 25 vuoden ajan, ja sitä ne tulevat olemaan edelleen. Nyt on kuitenkin aika päivittää SYÖ!-viikot nykypäivään”, SYÖ!-viikkojen kampanjapäällikkö Late Fenander kommentoi.
Kun ihka ensimmäiset SYÖ!-viikot näkivät päivänvalon 25 vuotta sitten, mukana oli 36 ravintolaa ja tarjouksia luettiin printtilehdestä. Sen lisäksi, että nykyisin SYÖ!-annoksia selataan netistä, vuosikymmenten aikana osallistujamäärä on moninkertaistunut ja kampanja levinnyt myös Helsingin ulkopuolelle.
Ja uusia tuulia on jälleen luvassa, kun viime vuosina monien mieleen iskostunut kympin hinta on aika jättää historiaan ja päivittää kampanja-annosten hinnat vastaamaan nykypäivän vaatimuksia. Jatkossa SYÖ!-viikoilla tullaan herkuttelemaan 12 € kampanja-annoksilla.
“Vaikka kahden euron korotus saattaa tuntua joistain isolta summalta, kannattaa muistaa, että tämä raha menee suoraan ravintoloille kattamaan muun muassa kohonneita raaka-ainekustannuksia. Cityllä me emme hyödy hinnan nostamisesta rahallisesti lainkaan”, Fenander muistuttaa.
Sen lisäksi, että hinnan korotusta on toivottu ravintoloiden suunnalta inflaation ja vallitsevan maailmantilanteen vuoksi, myös kuluttajat ovat olleet avoimia uudelle hinnalle.
“Saamiemme viestien ja tekemiemme kyselyjen perusteella uskallan väittää SYÖ!-fanien ymmärtävän, että koska kampanjan tarkoituksena ei ole pienentää annoksia tai tarjota huonompaa laatua, hinnan nostolta ei ole voitu välttyä.”
Uuden hinnan lisäksi myös SYÖ!-viikkojen ilme on kokenut uudistuksen, ja kampanjassa mukana olevat ravintolat ja tarjoukset löytyvät jatkossa uudesta osoitteesta syöviikot.fi.
Ravintoloiden kuvat näyttelevät uudistuneilla nettisivuilla tärkeää roolia, ja uusi visuaalisempi ilme houkuttelee hyvän ruoan ystäviä jatkossa entistäkin paremmin SYÖ!-annosten pariin.
Lisäksi SYÖ!-ravintoloiden ja -annosten selaaminen sekä rajaaminen esimerkiksi ruoka-aineiden tai ruokalajin mukaan on tehty aiempaa helpommaksi.
“Emme malta odottaa, että pääsemme käynnistämään elokuun kampanjan ja julkaisemaan mukana olevat ravintolat ja tarjoukset uudistetuilla nettisivuilla”, Fenander iloitsee.
Trustmary on tänään sopinut kaupat kokemuksia.fi -liiketoiminnan myymisestä City Digitalille, joka on verkkoalustoihin ja -medioihin erikoistunut strategisia sijoituksia tekevä sijoitus- ja kehitysyhtiö. Sen tunnetuimpia brändejä ovat muun muassa Suomi24, Treffit24, City-lehti, Deitti.net, e-kontakti, TableOnline.fi ja Improve Media.
Liiketoiminta siirtyy uudelle omistajille 15.8.2022. Kokemuksia.fi-liiketoiminta koostuu verkkomediasta ja asiakaskokemussisältöjen tuottamisesta palveluna.
Kokemuksia.fi hankinnalla City Digital jatkaa strategian mukaista kasvuaan ostamalla asiakaskokemuksiin keskittyvän palvelun Trustmarylta. Liiketoiminnan ostolla City Digital vahvistaa asemiaan asiakaskokemuksiin liittyvissä palveluissa.
"Jo nyt useissa meidän palveluissa on paljon asiakaskokemuksia. TableOnlinesta löytyy kymmeniä tuhansia ravintoloiden palautteita ja Suomi24 -palvelussa käyttäjät keskustelevat paljon saamistaan kokemuksista yritysten asiakkaina. Kokemuksia.fi palvelun avulla pääsemme nostamaan entistä enemmän positiivisia asiakaskokemuksia ihmisten luettavaksi ja tarjoamaan yrityksille laadukkaita referenssivideoita", toteaa City Digitalin toimitusjohtaja Ville Heinonen.
Trustmary on keskittynyt viime vuodet SaaS-tuotteen kansainvälistämiseen ja Kokemuksia.fi:n liiketoiminnan kehitys on jäänyt vähemmälle. Kokemuksia.fi-liiketoiminnassa on kuitenkin paljon potentiaalia ja Trustmaryn toimitusjohtaja Johannes Karjula kertoo olevansa tyytyväinen voidessaan luovuttaa palvelun uudelle omistajalle, jolta se saa ansaitsemansa huomion.
Lisätietoja Ville Heinonen, toimitusjohtaja, City Digital, 0407765098, ville.heinonen@city.fi
Johannes Karjula, toimitusjohtaja, Trustmary Finland Oy, 0440265165, johannes@trustmary.com
Juhlavuottaan viettävä ravintolakampanja nähdään nyt viimeistä kertaa nykyisessä muodossaan.
Cityn legendaarinen, jo 25 vuoden ajan järjestetty ravintolakampanja SYÖ!-viikot uudistuu kesän aikana. Nettisivujen ilmeen lisäksi uudistus tulee näkymään kampanja-annosten hinnassa.
Viidessä kaupungissa kesäkuun 3.-16. Päivä järjestettävä kampanja on viimeinen, jossa SYÖ!-annoksilla tullaan herkuttelemaan vuosikymmenten aikana lukuisille suomalaisille erittäin tuttuun 10 euron hintaan.
Kohonneiden raaka-ainehintojen, palkkojen ja yleisesti kiihtyvän inflaation takia kampanja-annosten hinta tullaan nostamaan 12 euroon. Toiveita hinnan korotukselle on tullut sekä ravintoloitsijoilta että kuluttajilta.
“SYÖ!-viikkojen kymmenen euron annoshinnasta on vuosikaudet pidetty kynsin ja hampain kiinni, ja Jodelissa tekemämme kyselyn mukaan suurin osa kuluttajistakin on ymmärtänyt, että kyseisellä hinnalla ei voida myydä edes nollakatteista ruokaa”, SYÖ!-viikkojen kampanjapäällikkö Late Fenander kertoo uudistuksen taustoista.
Samaan aikaan kun SYÖ!-viikkojen kymmenen euron hinta on pysynyt samana, esimerkiksi lounaan hinta on noussut kahdeksasta eurosta 12 euron tietämille. Hintojen nousu on ajanut ravintoloitsijat kestämättömään tilanteeseen.
“Koska SYÖ!-kampanjan tarkoitus ei ole pienentää annoksia tai tarjota huonompaa laatua, joten hinnan nostolta ei voida enää välttyä”, Fenander kommentoi.
SYÖ!-viikot juhlivat tänä vuonna 25-vuotista taivaltaan, ja kesäkuun SYÖ!-viikoilla tullaan näkemään kympin annosten rinnalla alkuvuoden kampanjasta tuttuja juhlatarjouksia.
Kampanjassa mukana olevien ravintoloiden itse valitsemien ja hinnoittelemien juhlatarjousten ansiosta ravintolat saavat mahdollisuuden esitellä tarjontaansa monipuolisemmin samalla, kun asiakkaat saavat enemmän syitä lähteä SYÖmään.
“Osallistumalla kaikkien aikojen viimeisille kympin viikoille olet mukana tekemässä historiaa, ja pääset samalla herkuttelemaan sekä edullisilla kympin tarjouksilla että mahtavilla juhlatarjouksilla.”
SYÖ!-viikot järjestetään Helsingissä, Espoossa, Tampereella, Turussa ja Vantaalla 3.-16.6.2022. SYÖ!-tarjoukset julkaistaan maanantaina 30.5. Klo 14 osoitteessa www.city.fi/syo.
Michelin-oppaaseen valitut parhaat ravintolat Suomessa, Norjassa ja Tanskassa saavat nyt mahdollisuuden tehostaa online-varauksiaan pöytävarauspalvelu TableOnlinen ja varauskanavien yhdistäjä Mozrestin ansiosta.
Sekä tähtiravintolat että Bib Gourmand -merkinnän saaneet paikat mukaan lukien, Michelin-oppaaseen on valittu maailmanlaajuisesti yli 15 000 ravintolaa, joista 25 löytyy Suomesta, 44 Norjasta ja 89 Tanskasta.
Kansainvälinen ravintolaopas Michelin Guide tarjoaa jatkossa matkailijoille ja hyvän ruoan ystäville mahdollisuuden tehdä varauksia Suomen ja Viron parhaisiin ravintoloihin TableOnlinen, yli 480 ravintolaa käsittävän pöytävarauspalvelun kautta.
“Tarjoamalla Michelin Guide -käyttäjille mahdollisuuden varata pöydän rakastamiinsa ravintoloihin suoraan mobiliisovelluksen tai verkkosivujen kautta, on jälleen uusi askel pyrkimyksessämme tarjota parasta palvelua”, Michelin Guide tuotepäällikkö Michelin Davis kertoo.
Ravintoloille tämä Mozrestin mahdollistama integraatio tarjoaa tilaisuuden seurata varauksia reaaliajassa, näyttää vapaat kattaukset verkossa ja lähettää asiakkaille välittömästi vahvistusviestin varauksen teon jälkeen.
“Kiitos Mozrestin, TableOnline on ylpeä saadessaan olla ensimmäinen kumppani, joka integroituu Michelin-oppaaseen ja auttaa Suomen ja Viron parhaita ravintoloita saavuttamaan näkyvyyttä ratkaisulla, joka samalla virtaviivaistaa toimintaa, maksimoi hyödyt ja parantaa käyttökokemusta”, City Digital Groupin konsernijohtaja Ville Heinonen kertoo.
“Olemme ylpeitä voidessamme auttaa Michelin Guidea rekrytoimaan varaushallintakumppaneita, kuten TableOnlinen, ja yhdistämään heidän järjestelmänsä varauswidgetin taakse saumattoman integroinnin avulla”, Mozrestin perustaja ja toimitusjohtaja Jérôme Pernollet kertoo.
Kun ihminen täyttää 25 vuotta, hänet voidaan lain mukaan valita käräjäoikeuden lautamieheksi. Kun Cityn legendaariset SYÖ!-viikot täyttävät 25-vuotta, juhlitaan oikein kunnolla!
Tuttujen kympin annosten lisäksi tämän vuoden juhlakampanjoihin osallistuvat ravintolat voivat halutessaan lisätä mukaan erillisen juhlatarjouksen, jonka sisällön ja hinnan päättävät ravintolat itse. Luvassa on siis herkullisia extratarjouksia kaikille SYÖ!-faneille!
“Halusimme tuoda juhla-annoksen tämän vuoden kampanjoihin lisäämään railakasta SYÖ!-meininkiä ja tarjoamaan asiakkaille vielä enemmän syitä lähteä tutustumaan uusiin ravintoloihin”, kampanjapäällikkö Late Fenander kertoo.
“Juhlatarjouksen ansiosta myös ravintolat saavat mahdollisuuden esitellä tarjontaansa monipuolisemmin kampanjan puitteissa”, Fenander jatkaa.
Tämän vuoden ensimmäisiä SYÖ!-viikkoja vietetään 11.-24.3. Mukana olevat ravintolat ja tarjoukset julkaistaan 7.3. Klo 14. Osoitteessa city.fi/syo.
Pyöreä kolikko, kymmenen euron hinta ja iloista SYÖ!-tunnelmaa useamman kerran vuodessa. Vaikka moni tunnistaa SYÖ!-viikot hyvin edellisestä kuvauksesta, suosittu ravintolatapahtuma ei ole suinkaan aina toiminut tällä konseptilla.
Kaikkien aikojen ensimmäisillä SYÖ!-viikoilla oli mukana 36 helsinkiläisravintolaa aina klassikkoravintoloista yökerhoihin. Mukana olivat muun muassa klassikkoravintolat Lehtovaara, Kosmos ja Elite sekä yökerhoinakin tunnetut Planet Hollywood ja Zetor.
25 vuodessa osallistujamäärä on moninkertaistunut ja kampanja levinnyt myös Helsingin ulkopuolelle. Tällä hetkellä SYÖ!-viikolle osallistuu keskimäärin sata ravintolaa, jotka tuovat tarjolle yhdestä kolmeen maukasta kympin annosta.
“Käytännössä tämä tarkoittaa nykyisin lähes aina noin kolmeasataa kympin tarjousta. Tänä vuonna erinomaisia tarjouksia kertyy juhla-annoksen ansiosta vielä enemmän.”
Lehdessä jokaisen ravintolan tarjous oli sinetöity juhlallisesti ravintolan omistajan, keittiömestarin tai ravintolapäällikön allekirjoituksella.
SYÖ!-tarjouksilla ei tähän aikaan myöskään ollut yhtenevää hintaa, vaan SYÖ!-tarjoukset vaihtelivat aina 39 markan lämpimistä leivistä 170 markan menukokonaisuuksiin.
City-lehdelle tuttuun tyyliin myös julkisuuden henkilöillä oli ensimmäisillä SYÖ!-viikoilla merkittävä rooli. Omia ravintolasuosikkejaan ja -tarinoitaan paljastivat ensimmäisessä kampanjassa muun muassa Samuli Edelman, Jari Sarasvuo ja Tuomari Nurmio.
SYÖ!-viikot ovat säilyttäneet suosionsa jo 25 vuoden ajan, mutta mikä on kampanjan salaisuus?
“Idea yksinkertaisesti toimii! Kukapa ei rakastaisi hyvää ruokaa, ja jos sitä pääsee syömään vielä edulliseen hintaan, mikä sen parempaa. Ravintoloissa syöminen ei mene koskaan pois muodista”, Fenander pohtii.
Oma osansa on tietenkin Cityn legendaarisella maineella sekä kampanjasta välittyvällä iloisella SYÖ!-meiningillä.
“Saamme kiittää tietysti myös uskollisia SYÖ!-faneja, jotka kerta toisensa jälkeen lähtevät innolla tutustumaan uusiin ravintolaelämyksiin."
Alma Media Suomi Oy on tänään sopinut kaupasta, jolla se myy E-kontaktin City Digital -konsernille, joka on verkkoalustoihin ja -medioihin erikoistunut strategisia sijoituksia tekevä sijoitus- ja kehitysyhtiö. Sen tunnetuimpia brändejä ovat muun muassa Suomi24, Treffit24, City-lehti, Deitti.net, TableOnline.fi ja Improve Media.
Liiketoiminta siirtyy uudelle omistajalle 1.1.2022.
E-kontakti perustettiin vuonna 2009. Se on Suomen suurin paikallinen toimija, jonka viime vuoden tilikauden liikevaihto oli hieman yli miljoona euroa.
Osapuolet ovat sopineet, ettei kauppahintaa julkisteta. Kaupalla ei ole merkittävää tulosvaikutusta Alma Medialle.
”Deittipalvelut eivät ole Alma Consumerin strategian keskiössä, vaan keskitymme asunto- ja autokaupan digitaalisiin palveluihin, vertailupalveluihin ja mediaan. Siksi halusimme E-kontaktille uuden kodin. Toivotamme palvelulle ja asiakkaille hyvää jatkoa”, Alma Consumerin johtaja Kari Kivelä sanoo.
"Olemme innoissamme saadessamme omistukseemme jo kolmannen suomalaisen deittipalvelun. Haluamme tarjota suomalaisille kotimaisia, turvallisia vaihtoehtoja deittailuun. Treffitoimialamme missiona on vähentää yksinäisyyttä ja tämän liiketoimintakaupan ansiosta olemme siinä jatkossa entistä parempia", iloitsee City Digitalin toimitusjohtaja Ville Heinonen.
Lisätietoja: Kari Kivelä, johtaja, Alma Consumer, puh. 010 665 2032.
Jo 90-luvulta saakka järjestyt SYÖ!-viikot pitävät edelleenkin pintansa Suomen rakastetuimpana ruokatapahtumana.
Vaikka korona on siirtänyt ja perunut lukuisia tapahtumia, SYÖ!-viikot on onnistuttu järjestämään suunnitellusti myös pandemian aikana. Asiakkaita ravintolaruokien pariin kannustava tapahtuma onkin ollut monelle ravintolayrittäjälle pelastus.
Ravintoloilta saadun positiivisen palautteen lisäksi luvut puhuvat puolestaan: korona-aikana on myyty huikeat 590 000 kymmenen euron SYÖ!-annosta, mikä tarkoittaa käytännössä peräti 5,9 miljoonan euron myyntiä ravintoloihin.
"Todellisuudessa myyntiä on tullut vielä huomattavasti enemmän, sillä SYÖ!-viikoilla asiakkaat ovat ostaneet kympin annosten lisäksi myös juomia, jälkiruokia ja muita annoksia, jotka eivät näy tilastoissamme", kampanjapäällikkö Late Fenander kommentoi.
Ravintoloiden lisäksi SYÖ!-viikot ovat keränneet kerta toisensa jälkeen äärimmäisen positiivista palautetta myös asiakkailta. SYÖ!-viikoilla annetun palautteen mukaan keskimäärin 95 % SYÖ!-viikkojen kävijöistä palaisi ravintolaan uudestaan kampanjan jälkeenkin, ja peräti 99 % suosittelisi SYÖ!-viikkoja ystävälleen.
“SYÖ!-viikkojen vaikutus kestää paljon kauemmin kuin vain kaksi viikkoa: tyytyväiset asiakkaat voivat kasvattaa ravintoloiden kassavirtoja vielä pitkään kampanjan jälkeenkin, eli toisin sanoen SYÖ!-viikoilla on todistetusti ravintolakulttuuria edistävä vaikutus”, Fenander muistuttaa.
Uusien ravintoloiden pariin kannustavat SYÖ!-viikot järjestetään seuraavan kerran marraskuun 5.–18. päivä. Tällä kertaa kympin annoksilla päästään herkuttelemaan viidessä kaupungissa, Helsingissä, Espoossa, Tampereella Turussa ja Vantaalla, peräti 103 ravintolan voimin.
Luvassa on siis lähes kolmesataa kympin annosta, joiden joukosta löytyy niin koko perheen suosikkeja kuin ravintoloiden omia erikoisuuksia.
“SYÖ!-viikoilla pääset maistamaan muun muassa Kouvolan lakritsikastiketta ja sinihomejuustoa sisältävää pizzaa, maailman parhaiksi kehuttuja dumplingeja sekä vastikään markkinoille lanseerattua vegaanista uutuustuotetta”, Fenander vinkkaa.
Kaikki SYÖ!-viikoilla mukana olevat ravintolat ja annokset löydät osoitteesta city.fi/syo.
Cityn SYÖ!-viikoilla on takanaan pitkät perinteet, sillä ensimmäiset SYÖ!-viikot järjestettiin jo 90-luvulla.
Vaikka nykyisin moni tuntee SYÖ!-viikot juuri kympin annoksistaan, aivan ensimmäisillä SYÖ!-viikoilla annoksilla ollut yhteistä hintaa. Mukana olleet 36 ravintolaa saivat itse valita kampanja-annoksiensa hinnan. Tarjoukset vaihtelivat aina 39 markan lämpimistä leivistä 170 markan menukokonaisuuksiin.
Paljon on vuosien varrella muuttunut ja paljon uutta myös on luvassa. Ensi vuonna SYÖ!-viikot juhlistavatkin 25-vuotista taivaltaan, ja luvassa on juhlavuoden kunniaksi yhtä jos toista odottamisen arvoista elämystä.
“Vuosi 2022 kannattaa painaa mieleen, sillä silloin luvassa on jotain ennennäkemätöntä.”
Late Fenander
Kampanjapäällikkö
late@city.fi
0406373736
Media-, markkinointi- ja ravintolapalveluihin keskittyvälle City Digital Groupille on nimitetty uusi toimitusjohtaja 1.1.2021 alkaen. Konsernin tunnetuimpia brändejä ovat Suomi24, City-lehti, SYÖ!-viikot sekä pöytävarauspalvelu TableOnline. Konsernin uusi toimitusjohtaja Ville Heinonen on johtanut aiemmin TableOnlinea.
Samaan yritysryppääseen kuuluvan Improve Median toimitusjohtajaksi on valittu Tuomas Suihkonen, joka on toiminut aiemmin Improve Median ja City-lehden kaupallisena johtajana. Tuomas jatkaa City Digital Groupin johtoryhmän jäsenenä.
Yhtiöiden nykyinen toimitusjohtaja Ilkka Lavas siirtyy hallituksen puheenjohtajaksi keväällä.
TableOnlinen reilut 10 vuotta sitten perustanut Ville Heinonen näkee haasteellisen markkinatilanteen mahdollisuutena kehittyä.
– Konsernin ravintolaliiketoiminnoille kuluva vuosi on ollut haasteellinen, mutta näen tällaiset tilanteet mahdollisuutena kehittää omaa toimintaa ja valmistautua markkinan uuteen nousuun, Heinonen kertoo.
– Monialakonsernissa on ollut hienoa myös huomata, kuinka pystymme paikkaamaan menestystä muilla liiketoiminnoilla ja tulemme tänäkin vuonna jatkamaan kokonaisuutena kasvun tiellä. Koronan jälkeisenä aikana pyrimme entistä kovempaan kasvuun orgaanisesti, mutta emme sulje pois yrityskauppojakaan. Vuoden alussa konserniin hankittu Suomi24 on osoittanut, että meillä on hyvä kyky luoda omistajille lisäarvoa myös yritysostoin.
City Digital Groupiin kuuluvien Improve Median ja City-lehden kaupallinen johtaja Tuomas Suihkonen on innoissaan uudesta roolista Improve Median toimitusjohtajana. Suihkosella on pitkä historia konsernin yritysten parissa.
– On ilo päästä ottamaan täysi vastuu Improve Median kehittämisestä, jonka kasvutarinassa olen ollut mukana jo perustamisesta lähtien. Olemme tänä vuonna huipputiimillämme pystyneet supistuvassa markkinassa kasvamaan erittäin voimakkaasti ja Improve Median kaltaiselle ketterälle yritykselle on paikkansa markkinassa, Suihkonen kommentoi.
– Meillä on käynnissä useampia kehityshankkeita joiden tavoitteena on tuplata yhtiön liikevaihto lähivuosina.
Kymmenissä yrityksissä mukana oleva media-alan sarjayrittäjä Ilkka Lavas on ylpeä yhtiöstä ja antaa mielellään merkittäväksi media-alan konserniksi muodostuneen City Digital Groupin vetovastuun Ville Heinoselle tiimeineen.
– Olen nyt tehnyt työuraa 17-vuotiaasta lähtien, joten tämä on hyvä hetki pysähtyä tietoisesti. Keskityn 2021 vuoden hallitustyöskentelyyn sekä kartoitan uusia ostettavia verkkopalveluita, Lavas pohtii.
– Meillä on loistavat työntekijät, erinomaisia asiakkuuksia, huipputeknologiaa ja vakiintunutta kasvavaa liiketoimintaa. Tästä on Villen ja Tuomaksen tiimeineen hyvä jatkaa kasvua ja minun auttaa tässä työssä hallituksen puheenjohtajan pallilta, Lavas sanoo.
Ilkka Lavas
Uusi hallituksen puheenjohtaja
City Digital Group
ilkka.lavas@city.fi
0400 997 969
Ville Heinonen
Uusi toimitusjohtaja 1.1.2021 alkaen
City Digital Group
ville.heinonen@city.fi
040 776 5098
Media-alan sarjayrittäjän, verkkoteknologioiden pioneeri Ilkka Lavaksen luotsaama verkkoalustoihin erikoistunut City Digital Group on ostanut Allerin omistuksessa olleen Suomi24.fin ja siihen kuuluvan Treffit24-deittipalvelun. Suomi24 on Suomen suurimpia sosiaalisen median palveluita, jolla on yli 2 miljoonaa käyttäjää kuukaudessa.
Yrityskauppa on osa City Digital Groupin laajempaa kasvustrategiaa. Yhtiön pitkän aikavälin tavoitteena on auttaa 100 miljoonaa ihmistä Suomessa ja maailmalla löytämään digitaalisten alustojen avulla yli 100 miljoonaa palvelua tai tuotetta joka vuosi.
City Digital Group on verkkomedioihin erikoistunut strategisia sijoituksia tekevä sijoitus- ja kehitysyhtiö, jonka tunnetuimpia brändejä ovat mm. TableOnline.fi, Improve Media, City-lehti, Eat.fi ja Deitti.net. City Digital Group ostaa Suomi24:n Aller Media Oy:lta. Kauppahintaa ei julkisteta. Treffit24:n ja Suomi24:n mediamyynnin liikevaihto vuonna 2018 oli lähes 2 miljoonaa euroa ja on kasvanut yli 50 % viimeisen kolmen vuoden aikana.
“Ostimme Suomi24:n saadaksemme yhä suuremman markkinaosuuden digitaalisesta mediamyynnistä ja vahvistaaksemme markkina-asemiamme deittailumarkkinoilla. Haluamme nostaa Suomi24.fi:n roolia Suomen keskustelevimpana mediana. Tämän kaupan jälkeen Suomen Top 4 -mediatalot verkkotavoittavuuden määrällä mitattuna ovat Sanoma, Alma Media, MTV sekä City Digital Group*. Kasvavaa kävijämäärää voimme hyödyntää omien palveluidemme sekä kumppaneidemme palveluiden kasvattamiseen”, kertoo Lavas.
Verkkopalveluihin keskittymistä Lavas pitää onnistuneena strategiana:
“Internet on vasta nyt siinä muodossa, että kasvu voi alkaa. Kesti yli 20 vuotta ennen kuin verkon kautta pystyttiin esimerkiksi striimaamaan elokuvia. On valtavasti alueita, joissa digitalisaatio tulee murtamaan vanhoja valta-asetelmia, ja siinä murroksessa olemme edelläkävijöitä.”
"Perinteisen median puolella liikevaihdot laskevat joka vuosi ja medioita lakkautetaan. Meillä mennään toiseen suuntaan. Alustat, kuten TableOnline ja Suomi24 kasvavat. On huikeaa saada Suomen suurimpiin sosiaalisiin media-alustoihin kuuluva Suomi24 kotimaiseen omistukseen. On tärkeä pitää mediaomistus suomalaisissa käsissä, koska jos olisimme pelkän Facebookin ja Googlen moderoinnin varassa, kansamme demokratia saattaisi vaarantua."
* (https://fiam.fi/tulokset/ lokakuu 2019, kaupalliset toimijat)
Helsingin Sanomien tekemän selvityksen mukaan useissa Suomen nepalilaisissa ravintoloissa tapahtuu systemaattista työntekijöiden hyväksikäyttöä. Ravintola, jonka omistaja on tuomittu rikoksista ei ole osallistunut SYÖ!-viikoille. HS:n selvityksessä on mukana muitakin nepalilaisia ravintoloita, joita tutkitaan.
Me SYÖ!-taustatiimissä pidämme tärkeänä, että ravintoloissa kunnioitetaan työntekijöiden oikeuksia, mutta myös sitä, ettei ravintoloita tuomita tai boikotoida huhupuheiden perusteella. Pelissä on useiden ihmisten elinkeino ja kyse on ennen kaikkea viranomaisasiasta.
Olemme järkyttyneitä artikkelin tiedoista ja pahoillamme niiden ihmisten puolesta, joita asia koskettaa henkilökohtaisesti. Kestävään ravintolatoimintaan kuuluu oikeudenmukainen työkulttuuri, jossa työntekijöiden hyvinvointi on olennaisessa roolissa. Kampanjatiimi tulee kiinnittämään erityishuomiota siihen, miten voimme omalta osaltamme edistää tätä yhteistyössämme SYÖ!-ravintoloiden kanssa.
SYÖ!-tiimi
syo@city.fi
SYÖ!-viikot on kaupunkimedia Cityn järjestämä suosittu ravintolakampanja, jota on järjestetty Suomessa jo yli 20 vuoden ajan. Jokaisten SYÖ!-viikkojen aikana myydään yli 100 000 annosta ja kampanjaravintoloiden määrä on kolminkertaistunut viime vuosina. Tammikuun lopussa SYÖ!-viikot järjestetään ensimmäistä kertaa Tallinnassa.
Kolmesti vuodessa järjestettävät SYÖ!-viikot ovat ottaneet vahvasti paikkansa jo neljässä suomalaisessa kaupungissa; Helsingissä, Turussa, Tampereella ja Lahdessa. Kampanjassa mukana olevat ravintolat tarjoavat yhdestä kolmeen tarjousta 10 euron hintaan kahden viikon ajan. Ravintoloiden laaja skaala tarjoaa jokaiselle kulinaristille jotakin, kun mukana on ravintoloita pienistä piilotetuista gourmet-helmistä ketjuravintoloihin. Moni tunnistaa kympin viikot tutusta logosta ravintoloiden ikkunoissa.
Tammikuun lopulla, 25.1.–7.2.2019, järjestettävä SÖÖ! Tallinn on ensimmäinen kansainvälinen SYÖ!-kampanja.
“SYÖ! on ikoninen ja laajan suosion kerännyt tapahtumakonsepti, joka on viety menestyksellä uusiin kaupunkeihin Suomessa. Täysin uuteen maahan laajeneminen on meille hieno mahdollisuus”, kertoo Cityn myyntipäällikkö Kim Koistinen.
Kampanjan kansainvälistymistä luotsaa Cityn kanssa samaan konserniin kuuluva start up -yritys EatAndTheCity, joka on erikoistunut kansainväliseen media- ja ravintola-alan liiketoimintaan. SYÖ!-kampanjan lisäksi EatAndTheCity on vienyt suomalaista ravintola- ja mediaosaamista muun muassa Saksaan.
Konsernilla on jo liiketoimintaa Virossa, joten Tallinna on luonteva paikka aloittaa SYÖ!-kampanjan kansainvälistyminen. Tallinna täyttää tehtävän myös kulttuuristen syiden vuoksi: virolaisten ja suomalaisten välit ovat lähtökohtaisesti lämpimät ja etenkin nuoret kaupunkilaiset jakavat intohimon ravintoloihin ja ulkona syömiseen molemmissa maissa.
Tallinnan SÖÖ!-viikot sekä Suomen SYÖ!-viikot tapahtuvat samanaikaisesti. Vaikka kampanjan perimmäisenä ideana onkin piristää nimenomaan paikallista ravintolakulttuuria, uskotaan SÖÖ! Tallinnan kiinnostavan myös Suomen SYÖ!-viikkojen kävijäkuntaa.
Viron erinomainen ravintolatarjonta yhdistettynä hieman Suomea edullisempaan hintatasoon tarjoaa mahdollisuuden kokea useita tasokkaita ruokaelämyksiä 10 euron kampanjahinnalla. SÖÖ!-listalla tullaankin näkemään kiinnostavia raaka-aineita kuten villisikaa sekä Suomen SYÖ!-viikoilla ennen näkemättömiä erikoisuuksia kuten pelmeneitä. SÖÖ! toimii toisaalta myös oppaana Tallinnan ravintoloihin ja tarjoaa matalan kynnyksen tutustua kaupungin ravintolatarjontaan.
Kaikki kampanjassa mukana olevat ravintolat ja tarjoukset julkaistaan Suomen SYÖ!-viikkojen tapaan maanantaina 21.1.
Kim Koistinen
Myyntipäällikkö
kim@city.fi
044 581 9001
Laura Eriksson
Markkinointispesialisti
laura@city.fi
040 7023 881
City Digital vahvistaa ravintolapalveluverkostoaan osakkuudella Toptaste Oy:stä. Ravintola- ja ruokamedia Toptaste.fi:n ja City Digitalin yhteistyö parantaa entisestään ravintola- ja ruokamaailman kuulumisista kiinnostuneiden kuluttajien palvelua. Toptaste.fi on vuonna 2016 lanseerattu ravintola- ja ruokamedia, jonka vahvana fokuksena on ollut alusta lähtien sisällöntuotanto.
"Uskomme, että yhteistyön myötä pystymme tarjoamaan kuluttajille entistä monipuolisempaa ravintolatietoutta, mainostajille ja ravintolapalveluverkostoille puolestaan rikkaampaa sisältömarkkinointipalvelua. CityDigitalin avulla tavoitamme laajemmin niin kuluttajat kuin ravintolapuolen toimijat, ja voimme palvelukokonaisuuksillamme rikastuttaa ravintola- ja ruokamaailman mediakenttää. Odotamme innolla mitä mahdollisuuksia yhteistyö tuo tullessaan", Toptaste-palvelun perustajaosakas Valtteri Rantalainen toteaa.
Ikoninen City-lehti tunnetaan tänä päivänä verkossa City Digital -verkostona, joka tavoittaa viikottain puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. Kaupunkilaisille City-lehti on tuttu SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä. City Digitalin ravintolaverkostoon kuuluvat entuudestaan Eat.fi-ravintolatietopalvelu sekä Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline.
"Toptaste.fi -palvelun mukaantulo City Digitalin ravintolapalveluverkostoon auttaa meitä tarjoamaan ravintola- ja ruokamaailman toimijoille entistä monipuolisempaa palvelua ja kuluttajille Suomen parhaan kokonaisuuden ravintoloiden löytämiseen, pöytien varaamiseen ja ravintolamaailman tapahtumien uutisointiin", City Digitalin toimitusjohtaja
Ilkka Lavas
toteaa.Lisätietoa:
Toptaste Oy, Valtteri Rantalainen, 040 561 7703, valtteri@toptaste.fi
City Digital Oy, Ilkka O. Lavas, 0400 997 969, ilkka@city.fi
Toptaste.fi ruoka- ja ravintolamedia tarjoaa ajankohtaisia uutisia, trendejä, ilmiöitä ja taiteilijoita ruokamaailmasta. Esittelemme ravintola-alan huiput, keittiömestarit ja ravintoloitsijat meiltä ja muualta. Palvelustamme löydät ravintolaesittelyjä, ruokamaailman tapahtumia, reseptiikkaa ja ruokablogin.
City Digital on City-lehden ympärille rakentunut digitaalinen mediaperhe, joka on suunnannäyttäjä sisältömarkkinoinnissa ja mediamurroksen vauhdittajana. City Digitaliin kuuluvat City-lehden lisäksi muun muassa Eat.fi-ravintolatietopalvelu, Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline, Deitti.net ja viihdesivusto Vivas.fi.
Mediakonserni City Digitalin, TableOnlinen ja Improve Median toimitusjohtaja Ilkka O. Lavas palkittiin tänään Future CEO of the Year -yleisöäänestyksen voittajana. – Huikea juttu, Lavas kommentoi.
Tulevaisuuden toimitusjohtaja Future CEO of the Year -valinta on osa vuosittaista tutkimusta, jossa kartoitetaan suomalaisyritysten toimitusjohtajien osaamista, johtamistaitoja ja hyvinvointia sekä toimitusjohtajan roolia yritysten arvoketjussa. Ratkaisutoimisto Seedin toteuttaman tutkimuksen tavoitteena oli löytää vastaus kysymykseen, millainen on hyvä pk-yrityksen toimitusjohtaja ja antaa Future CEO of the Year tunnustus poikkeukselliselle tulevaisuuden pk-toimitusjohtajalle. Myös yleisö sai äänestää omaa suosikkiaan. Yleisöäänestyksen voiton vei Ilkka O. Lavas.
”Oli suuri kunnia, tulla valituksi mukaan. Arvostan suuresti jokaista ääntä, jonka sain. Suomi tarvitsee rohkeita, innovatiivisia kasvuyrityksiä ja niitä kaikkia yhdistää yksi tekijä: kasvollinen johtaja. Haluan kannustaa muita rohkeasti kasvuun ja olen ylpeä siitä tiimistä ja työporukasta, jolla me nyt kansainvälistymme ja luomme digimedian vallankumousta. Menestyvän johtajuuden yksi kulmakivi on, että osaa palkata itseään parempia töihin. Olen ylpeä meidän rohkeasta ja innovatiivisestä kasvuhaluisesta tiimistä ja tiedän, että jokainen meidän tiimissä on myös palkitsemisen arvoinen. Kiitos kaikille äänestäjille! Tämä palkinto on kunnianosoitus minulle, mutta myös yleisön osoitus siitä, että rohkeita innovatiivisia kasvuhaluisia tiimejä Suomi tarvitsee.”
Millainen on Lavaksen mielestä hyvä toimitusjohtaja?
"Toimitusjohtajan on uskallettava laittaa oma persoona peliin, jotta ihmiset innostuvat yhteisestä tulevaisuuden suunnasta. Uskon, että rohkeus, positiivinen asenne, inspiroiva ilmapiiri ja visio ovat työyhteisössä eteenpäin vieviä voimia."
City-brändi teki täyskäännöksen
Lavas on lähtenyt itse yrittäjänä ja yritysjohtajana liikkeelle nollasta ja onnistunut askel askeleelta kasvattamaan yritysryppäästään yli sata ihmistä työllistävän digitaalisen median ekosysteemin, josta tunnetuin – City Digital – on tehnyt Lavaksen ohjaksissa totaalisen täyskäännöksen. – Olemme porukalla rakentaneet lyhyessä ajassa uusiksi liiketoimintamallit, prosessit ja rakenteet, ja onnistuneet näin löytämään bisnekselle uuden suunnan. Olenkin todella ylpeä siitä, että City-lehtenä tunnetun brändin juuria kunnioittava City Digital on tänä päivänä nopeimmin kasvava digitaalisen median konserni Suomessa.
Kova työ on noteerattu, sillä City Digital palkittiin viime vuonna Suomen toiseksi nopeimmin kasvavana kasvuyrityksenä Deloitte Fast 50 -kilpailussa, johon osallistuu media-, teknologia- ja telekommunikaatioyrityksiä ympäri Eurooppaa. – Tämä on vasta alkua, Lavas vinkkaa.
Kommentit ja haastattelut:
toimitusjohtaja Ilkka O. Lavas, 0400 997 969, ilkka@city.fi tai ilkka.lavas@improvemedia.fi
Lisätietoa: http://seedi.fi/futureceo/julkistus/
MTV ja City Digital ovat solmineet yhteistyösopimuksen ja liiketoimintakaupan, jonka myötä Eat.fi palvelusta tulee osa City Digital -mediaperhettä. Kauppa vahvistaa ensi vuonna 30 vuotta täyttävän legendaarisen City-lehden asemaa entisestään ravintolasektorilla.
City-lehti tunnetaan verkossa City Digital -verkostona, joka tavoittaa viikottain 500 000 aktiivista kaupunkilaista. City-lehti tunnetaan muun muassa SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä sekä verkossa City Digital -verkostosta, joka tavoittaa viikottain noin puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. City osti aiemmin tänä vuonna myös ravintoloiden pöytävarauspalvelun TableOnlinen. Eat.fi:n mukaantulo mahdollistaa Citylle entistä paremman mahdollisuuden auttaa kuluttajia löytämään ravintoloita. Cityn mediaperhe työllistää yhteensä 20 henkeä.
"MTV:lle liiketoimintakauppa ja yhteistyö mahdollistaa keskittymisen ydinliiketoimintaan ja tarjoaa yhteistyökumppanin, jonka kanssa Eat.fi kehittyy entistä nopeammin", kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jani Koskinen.
"Olemme erittäin tyytyväisiä, että Eat.fi saa hyvän ja palvelun kehittämiseen panostavan uuden omistajan. Palveluiden myymisellä varmistamme kykymme investoida tulevaisuuteen eli vahvoihin, toiminnan digitalisoimiseen tähtääviin kasvuhankkeisiin. Panostamme jatkossa erityisesti, digitaalisiin kuluttaja-asiakkuuksiin, MTV Katsomoon sekä MTV.fi:hin", kommentoi MTV:n verkkojohtaja Henrik Laine.
Cityn julkaisija Ilkka Lavas kommentoi: "Eat.fi-kaupan myötä pystymme tarjoamaan ravintoloille entistä parempaa palvelua ja kuluttajille Suomen parhaan kokonaisuuden ravintoloiden löytämiseen ja pöytien varaamiseen."
Ilkka Lavas, 0400 997 969, ilkka.lavas@city.fi
Julkaisija, toimitusjohtaja
City Digital - TableOnline
Jani Koskinen, 040 508 3749, jani.koskinen@mtv.fi
Toimitusjohtaja
MTV Oy
Henrik Laine, 050 567 9121, henrik.laine@mtv.fi
Verkkojohtaja
MTV Oy
City-lehti ja TableOnline ovat solmineet yhteistyösopimuksen ja yrityskaupan, jonka myötä TableOnline ja City ovat jatkossa samaa mediaperhettä. TableOnlinen liiketoiminta jatkuu entisellään, mutta kasvaa samalla kun siitä kerrotaan Cityn mediaperheen tavoittamille aktiivisille kaupunkilaisille. Tuoreen KMT tutkimuksen mukaan City-lehteä lukee printtinä 360 000 Suomalaista ja TNS Metrixin mukaan verkossa City Digital tavoittaa 482 000 (vko 40/2015). Luvuissa ei ole vielä mukana TableOnlinen lukuja.
TableOnline on kasvanut reilun viiden toimintavuotensa aikana Suomen suurimmaksi pöytien varaamiseen keskittyneeksi palveluksi ja viimeisen vuoden aikana sen kautta tehtiin jo yli 320 000 pöytävarausta. Palvelu toimii Suomen lisäksi Virossa.
Kauppa vahvistaa ensi vuonna 30 vuotta täyttävän legendaarisen City-lehden asemaa ravintolasektorilla. City-lehti tunnetaan muun muassa SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä sekä verkossa City Digital -verkostosta, joka tavoittaa viikottain noin puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. TableOnlinen mukaantulo mahdollistaa Citylle entistä paremman mahdollisuuden auttaa kuluttajia löytämään laadukkaita ravintoloita. Cityn mediaperhe työllistää yhteensä 20 henkeä.
Yrityskauppa vahvistaa TableOnlinen ja Cityn tarjoamaa ravintola-alalla. Yhdessä nämä tarjoavat ravintoloille entistä parempaa palvelua ja asiakkaille helpompaa tietojen löytymistä.
Tutustu TableOnline-pöytävarauspalveluun
Ilkka Lavas
0400 997 969
ilkka.lavas@city.fi
Toimitusjohtaja
City Digital
Ville Heinonen
ville.heinonen@tableonline.fi
Yrittäjä
TableOnline
Kysyimme vuodenvaihteessa käyttäjätutkimuksessa miten Deitti.nettiä pitäisi kehittää ja olemme nyt tehneet monia muutoksia saadun palautteen perusteella. Uudistuksia on tehty niin käytettävissä oleviin ominaisuuksiin, kuin myös palvelun hinnoitteluun. Jatkamme palvelun kehitystä aktiivisesti myös jatkossa, joten kaikki palaute uudistuksista ja muista mielessä olevista asioista on enemmän kuin tervetullutta. Alla on esitelty lyhyesti tehdyt uudistukset.
Paljon kaivattu mahdollisuus järjestää hakutulokset viimeksi kirjautuneiden käyttäjien, uusien profiilien tai viimeksi muokattujen profiilien mukaan löytyy sekä hakulomakkeesta että hakutulossivulta.
Jatkossa näet helposti keneltä olet saanut lukemattomia viestejä ja kaikki jo luetut viestit pysyvät luettavissa Deluxe-jäsenyydestä riippumatta. Samalla poistui paljon hämmennystä ja sekaannusta aiheuttanut ilmainen viesti päivässä.
Kannustaaksemme tekemään parempia ja kattavampia profiileja, loimme profiileille pisteytyksen, jonka perusteella profiilit voivat saada maksimissaan kolme tähteä. Profiilien saamat tähdet näkyvät hakutuloksissa ja kertovat muille Deitti.netin käyttäjille, kuinka kattava/laadukas profiili linkin takaa löytyy. Hyvään alkuun pääsee lisäämällä kuvan, otsikon ja esittelytekstin!
Aiemmin Deluxe-jäsenet pystyivät lisäämään muita käyttäjiä suosikikseen, mutta nyt on mahdollista nähdä myös se, kenen suosikiksi olet itse päässyt.
Laskimme palvelun hinnoittelun vastaamaan paremmin käyttäjien toiveita. Uudet hinnat ovat 19,97 e / 2 kk (ennen 24,97 e / 1 kk), 49,97 e / 6 kk (ennen 53,91 e / 3 kk) ja 79,97 e / 12 kk (ennen 77,82 e / 6 kk). Kuukautta kohden hinnat ovat siis 9,99 e (2 kk), 8,33 e (6 kk) ja 6,66 e (12 kk). Viikon kokeilun hinta pysyy entisellään 9,97 eurossa. Laskulla maksun alaraja on jatkossa 40 euroa.
Lunasta Deluxe käyttöösi ja tutustu uusiin ominaisuuksiin!
Vaikka nykyinen tilauksesi olisi voimassa, voit silti hyödyntää tarjouksen ja uusi tilaus lisätään edellisen tilauksesi jatkoksi.
Cityn sivut uudistuivat maanantaina 8.9.2014. Uudistuksen tavoitteena on parantaa sivuston käyttäjäkokemusta tablet- ja mobiililaitteilla. Nyt sivusto mukautuu paremmin erikokoisille näytöille. Varsinkin mobiilikäyttö on nyt merkittävästi miellyttävämpää kuin aiemmin.
Palvelun ominaisuudet säilyvät ennallaan ja ne ovat kaikki käytettävissä päätelaitteesta riippumatta. Pieninä uudistuksina palveluun on tullut seuraavaa:
Tervetuloa uudistuneeseen palveluun! Olemme erittäin kiitollisia, jos annat palautetta uudistuksesta. Vain näin voimme kehittää palvelusta entistä paremmin juuri sinua palvelevan.
Olemme toteuttaneet paljon toivottuja uudistuksia Deitti.netiin. Tsekkaa alta mitä on tehty ja ota uudet ominaisuudet käyttöösi!
Paljon toivottu ominaisuus on nyt tarjolla Deitti.netin Deluxe-jäsenille. Näet oman profiilisi oikeassa laidassa ketkä ovat katsoneet profiiliasi. Jos et halua, että muut näkevät kun katsot heidän profiileja, voit ottaa vieraslistan pois käytöstä Näkyvyys-asetuksista. Huomaa, että tällöin myös oma vieraslistasi poistuu käytöstä.
Löysitkö kiinnostavan deittiprofiilin, mutta et enää myöhemmin löytänyt sitä Deitti.netin valtavasta profiilimäärästä? Ei hätää, voit nyt merkitä profiilin suosikiksi, jolloin nämä profiilit kertyvät omalle Suosikit-sivullesi. Myös tämä ominaisuus on tarjolla Deluxe-jäsenille.
Tilaa Deluxe ja ota uudet ominaisuudet välittömästi käyttöösi!
Deitin käyttäjät ovat antaneet runsaasti parannusehdotuksia roskapostisuodatuksen kehittämiseen. Olemme kuunnelleet toiveita ja muuttaneet suojauksia vähemmän normaalikäyttöä häiritseviksi. Kokeilkaa ja antakaa edelleen palautetta – palkitsemme aina asialliset palautteet Deluxe-jäsenyydellä!
Deitti.net haluaa esitellä seuranhakijoitaan mahdollisimman laajalle yleisölle. Profiileita tuodaan esille mainoksissa niin verkossa kuin City-lehdessäkin.
Jos haluat, että profiiliasi tuodaan esille vain City.fissä ja Deitti.netissä, voit kieltää profiilisi näkymisen mainoksissa. Löydät näkyvyysasetuksen oman deittiprofiilisi perustiedoista.
Käyttämämme maksupalveluntarjoajan järjestelmässä oli käyttökatkoksia lauantaina 9.11. Ongelmat jatkuivat aamusta iltapäivään ja ostajalle ne näkyivät virhe-ilmoituksina, hitautena tai maksamisen aikakatkaisuna. Asiakas ei voinut näissä tapauksissa suorittaa maksamista loppuun. Ongelma kosketti arviolta puolta maksutapahtumista. Kun maksutapahtumat ovat epäonnistuneet, ei käyttäjää ole myöskään laskutettu.
City ja maksupalveluntarjoaja ovat erittäin pahoillaan aiheutuneesta vaivasta. City antaa hyvityksen kaikille Deitti.net/Deluxen tilausta lauantaina yrittäneille. Kun teet seuraavan tilauksen, ota yhteys asiakaspalveluun, joka antaa sinulle hyvityksen.