SYÖ-viikkojen avulla uudet asiakkaat sisään

Zhèn Restaurant & Bar on enemmän kuin tyytyväinen SYÖ!-viikkojen tarjoamiin mahdollisuuksiin.

Ravintoloitsija Chao Tang on ollut erittäin tyytyväinen ravintolakampanja SYÖ!-viikkoihin.
Ravintoloitsija Chao Tang on ollut erittäin tyytyväinen ravintolakampanja SYÖ!-viikkoihin.

Zhèn Restaurant & Bar on aitojen makujen kiinalainen ravintola Helsingin kaupunkikeskustassa. Vuoden verran Navigator-rakennuksessa toiminut ravintola on keskittynyt ala carteen, mutta tarjoilee myös lounasta seisovasta pöydästä.

"Kiinan ruokakulttuuri on todella laaja, aivan kuten maa itsessäänkin. Olemme valinneet sichuanilaisen ja kantonilaisen kulttuurin kulmakiviksemme menua suunnitellessa. Kokeillamme on pitkät perinteet näissä ruokakulttuureissa", ravintoloitsija Chao Tang kertoo.

Kokonaisvaltainen elämys

Aitojen kiinalaisten ruokien lisäksi ravintolan yhteydessä toimii baari, jossa tarjoillaan kiinalaisia oluita ja drinkkejä. Ravintola tuo muun muassa maahan Kiinassa suosittuja Moutai-juomia.

"Haluamme tarjota asiakkaillemme kokonaisvaltaisen kulttuurielämyksen paitsi autenttisella ruualla ja juomalla, myös ainutlaatuisella palvelulla", Tang hymyilee.

Ravintola Zhèn sijaitsee historiallisessa Navigator-rakennuksessa.
Ravintola Zhèn sijaitsee historiallisessa Navigator-rakennuksessa.

Tang on ollut mukana SYÖ-viikoilla nyt yhteensä neljä kertaa. Kaksi kertaa rakennuksen toisessa päässä sijaitsevan Navi-nuudelibaarin kanssa, ja nyt kaksi kertaa Zhènin kanssa.

Lisää tunnettuutta

"Aloittavalle ravintolalle tärkeää on saada asiakkaat astumaan sisään. SYÖ-viikot ovat olleet hyvä apu siihen. Olemme saaneet uusia asiakkaita käymään, ja mikä parasta, he ovat lähes aina tilanneet enemmän kuin SYÖ!-viikkojen menun annoksia", Tang kiittelee.

Zhèn Restaurant & Bar keskittyy tarjoamaan aitoja kiinalaisia makuelämyksiä.
Zhèn Restaurant & Bar keskittyy tarjoamaan aitoja kiinalaisia makuelämyksiä.

SYÖ!-viikkojen järjestäjätaho City saa herra Tangilta kehuja hyvästä palvelusta ja ammattitaidosta. Ravintola saa käyttöönsä tapahtuman graafisen ilmeen ja apua annosten suunnitteluun. Paitsi, että ravintola ilmoittaa yhteneväisellä ulkoasulla kuuluvansa tapahtumaan, myös tapahtuma itsessään saa näkyvyyttä laajemmalla levityksellä. 

Jopa nelinkertainen tuotto

"Olemme laskeneet tapahtuman tuottoa siihen laitettuun sekä rahalliseen että ajalliseen panokseen nähden, ja voimme kyllä sanoa, että kannattavaa on ollut. Jopa 90% asiakkaista tilaa muutakin kuin sen 12 euron annoksen, ja tapahtumaan sijoittamamme raha on tullut jopa nelinkertaisena takaisin", Tang kertoo.

Parasta Tangin mukaan on ollut se, että kampanja-asiakkaat ovat tulleet muuten hiljaisina aikoina syömään. Se on auttanut jakamaan työkuormaa tasaisemmaksi, ja ravintolan työntekijät saavat tekemistä paremmin pitkin päivää.

SYÖ!-viikot ovat piristäneet ravintolan myyntiä hiljaisimpina aikoina.
SYÖ!-viikot ovat piristäneet ravintolan myyntiä hiljaisimpina aikoina.

"Eikä tätä sijoitusta markkinointiin edes kannata laskea suoraan rahallisena arvona. Markkinointiahan tämä on, ja lisää ravintolan tunnettuutta yleisön joukossa. Me ainakin aiomme osallistua myös tulevaisuudessa aina kun SYÖ-viikot järjestetään", Tang päättää.

Ravintoloitsija, kiinnostuitko? Ota yhteyttä.

 

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi