Trustmary on tänään sopinut kaupat kokemuksia.fi -liiketoiminnan myymisestä City Digitalille, joka on verkkoalustoihin ja -medioihin erikoistunut strategisia sijoituksia tekevä sijoitus- ja kehitysyhtiö. Sen tunnetuimpia brändejä ovat muun muassa Suomi24, Treffit24, City-lehti, Deitti.net, e-kontakti, TableOnline.fi ja Improve Media.
Liiketoiminta siirtyy uudelle omistajille 15.8.2022. Kokemuksia.fi-liiketoiminta koostuu verkkomediasta ja asiakaskokemussisältöjen tuottamisesta palveluna.
Kokemuksia.fi hankinnalla City Digital jatkaa strategian mukaista kasvuaan ostamalla asiakaskokemuksiin keskittyvän palvelun Trustmarylta. Liiketoiminnan ostolla City Digital vahvistaa asemiaan asiakaskokemuksiin liittyvissä palveluissa.
"Jo nyt useissa meidän palveluissa on paljon asiakaskokemuksia. TableOnlinesta löytyy kymmeniä tuhansia ravintoloiden palautteita ja Suomi24 -palvelussa käyttäjät keskustelevat paljon saamistaan kokemuksista yritysten asiakkaina. Kokemuksia.fi palvelun avulla pääsemme nostamaan entistä enemmän positiivisia asiakaskokemuksia ihmisten luettavaksi ja tarjoamaan yrityksille laadukkaita referenssivideoita", toteaa City Digitalin toimitusjohtaja Ville Heinonen.
Trustmary on keskittynyt viime vuodet SaaS-tuotteen kansainvälistämiseen ja Kokemuksia.fi:n liiketoiminnan kehitys on jäänyt vähemmälle. Kokemuksia.fi-liiketoiminnassa on kuitenkin paljon potentiaalia ja Trustmaryn toimitusjohtaja Johannes Karjula kertoo olevansa tyytyväinen voidessaan luovuttaa palvelun uudelle omistajalle, jolta se saa ansaitsemansa huomion.
Lisätietoja Ville Heinonen, toimitusjohtaja, City Digital, 0407765098, ville.heinonen@city.fi
Johannes Karjula, toimitusjohtaja, Trustmary Finland Oy, 0440265165, johannes@trustmary.com