Olen hyvin liberaali...

Olen hyvin liberaali seksuaalivähemmistöjen ja nyt tapetilla olevan sukupuolineutraalin avioliittolain suhteen ja puolustan näitä ajatuksia. Sisimmässäni olen kuitenkin jollain kierolla tavalla todella iloinen aina kun joku änkyräkristitty laukoo idioottimaisia vastalauseitaan.

Toivonkin, että kaikki uskikset pysyvät yhtä kapeakatseisina kuin mihin heidän joutava pyhä kirjansa heitä velvoittaa, jotta yhä useampi vapaamielisemmin ja tasa-arvoisemmin ajatteleva jättäisi moisen paskainstituution rivit ja kääntyisi mahdollisimman voimakkaasti sitä vastaan.

Vilpitön tarkoitukseni on siis saada porukka viisastumaan ja ymmärtämään erilaisuutta ahdasmielisten uskomustensa (=mielikuvituksen tuotetta) sijaan. Edesautan tätä provosoimalla jengiä ympäri intternettiä.

  • 29 v mies

20 kommenttia

Anonyymi

24.11.2011 11:10

No siis hei! Ketä järkevää ihmistä kiinnostaa, että kuka nussi ketä? Oikeesti moiset "homot ei saa mennä naimisiin" -jutut ja sen vahtiminen, että kenellä on oikeus ketäkin nussia ilman, että Taivaanisä suuttuu, on suora osoitus siitä, että niiden julistajalla ei ole tarpeeksi ymmärrystä hoitaa vaan ihan omia asioitaan ja olla puhumatta jumalansa suulla. Who cares?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2011 13:05

Uskikset = kirkko. Kirkko ja valtio pitäisi pitää erossa toisistaan eli jos eduskunta antaa luvan homoille mennä naimisiin niin menkööt sitten maistraatissa. Ei eduskunta saa määrätä kirkon juttuja, muuten äänestetään kohta kaikki jostain mielikuvitusasioista. Jos kirkko ei halua vihkiä homoja niin eihän niitä saa siihen pakottaa.

Aamen. (en ole AP)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2011 13:23

Ollaan samiksii.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2011 17:04

Taidat olla kaappiuskovainen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2011 18:49

Olet siis "suvaitsevainen"? Suvaitsetko myös sen, että joku polttaa tupakkaa ja joku toinen pilveä? Suvaitsetko sen, että aikuinen mies ja aikuinen nainen voivat tehdä keskenään kaupat seksitapahtumasta? Tässä vain murto-osa asioista, jotka joillekin suvaitsevuutta toitottaville ovat vaikeita käsitellä.
Minun puolestani jokainen tehköön omalla kehollaan, mitä lystää. Tyttärillä käytävää avioliittokauppaa ja poikalasten silppuamista en hyväksy. Ja sen sanomalla saa rasistin leiman.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 00:08

Kuten niin surullisen monet - olet tyypillinen luuloliberaali, joka todellisuudessa on pahimman lajin fundamentalisti. Vaadit kaikille vapautta - olla samaa mieltä kanssasi. Vain se on mielestäsi ainut oikea mielipide. Huomaatko oman ristiriitaisuutesi?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 08:56

Joka on pennitön heittäköön ensimmäisen kiven!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 10:11

Huomaatko itse kuinka suvaitsematon ja epäliberaali olet änkyräkristittyjen suhteen?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 10:54

Täällä taas hahmotusvammaiset selittää, että suvaitsevaisten kuuluisi suvaita myös suvaitsemattomia... siis jotain natseja ja änkyräkristittyjä. Ei pidä paikkaansa! Suvaitsevaisuuden puolustaminen on itse suvaitsevaisuutta suurempi ideologia, joka toimii samalla periaatteella kuin rauhanvastustajien ampuminen. Näennäisestä ristiriitaisuudesta huolimatta tavoite on selvä ja karsimalla ei-toivotut haitat, saavutetaan pienimmän pahan tie.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 12:15

Joo, ei olla huomattu...NOT. Provoatko myös pedofiilien puolesta?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 12:23

Kannatan vapautta olla samaa mieltä kanssani. Muita en suvaitse, koska ne muut loukkaavat minun oikeuksiani. En myöskään halua keskustella näkemyksistäni, vaan pyrin jyräämään kaikki eri mieltä olevat. Provoan netissä ja myös tunnustan provoni.Todellisuudessa en kestä olla eri mieltä ihmisten kanssa, sillä haluan epätoivoisesti hyväksyntää. Sisäiset haavani vaativat uhmakasta käytöstä. Isääni en juurikaan tunne ja äitini on monella tavalla huolimaton nainen.

Kuulostaako ap tutulta?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 13:00

^^ Pedofiliassa loukataan lapsen oikeuksia henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ja lapsena olemiseen. Rasismissa loukataan ihmisen oikeutta olla se, mitä hän rodullisilta lähtökohdiltaan on. Uskonnollisin perusteluin tapahtuvassa homoseksuaalien syrjinnässä loukataan homoseksuaalien oikeutta seksuaaliseen suuntaumukseensa. Oletko pedofiili, jos puolustelet oikeutta loukata jotain ihmiselle itselleen (eikä muille) kuuluvaa?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 13:25

Siinä vaiheessa kun joku lampaan-, tai siskonnussija uskaltaa tulla julkisesti kaapista ulos, nähdään, kuinka moni näistä liberaaleiksi ja suvaitsevaisiksi itseään pitävistä ihmisistä asettuisi kaverin puolelle.

Jälkeläisten saaminen lähisukulaisten kanssa ei tietysti ole geneettisesti järkevää, mutta ehkäisy on keksitty. Lampaiden nussiminen ei riko eläinsuojelulakia, oravan nussiminen sen sijaan kyllä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 14:34

^Siinä onkin se, että tämä lampaannussiminen muistuttaa enemmän kiihkomielistä uskovaisuutta kuin mitään, joka olisi liberalismin aatteiden mukaista. Ei ole mikään sattuma, että pahimmat pedofiliakohut (samoin kuin siskonnussimiset) ovat nähneet päivänvalon juuri kaikkein tiukkapipoisimmissa uskonnollisissa yhteisöissä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 14:50

Media on hieno propagandalaitos juuri tuon suvaitsuvaisuuden suhteen esimerkiksi. Aikapaljon siellä määritetään mikä on oikein ja mikä väärin.. Homoista tehdään muotituote, kristityistä kapeakatseisia jne. siirretään se suvaitsemattomuus johonkin toiseen ihmisryhmään jotka saa muodin mukaisesti tuomita ja kivittää joiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Näkee juuri ketkä mediassa on vallassa. Itse on lähinnä suvaitsematon eläinaktivisteja kohtaan jotka pitävät pienessä kaupunki yksiössä eläintarhaa ja väittävät että heillä on onnelliet eläimet ja samaan aikaan lähtevät maaseudulle haukkumaan että siellä ei osata hoitaa eläimiä :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 17:49

"Huomaatko itse kuinka suvaitsematon ja epäliberaali olet änkyräkristittyjen suhteen?"

Suvaitsemattomia, epätasa-arvoisia, sovinistisia ja henkistä terroria harjoittavia uskonlahkoja ei kenenkään itseään kunnioittavan länsimaalaisen sivistysyhteiskunnan kansalaisen tarvitse suvaita. Näin siis joutumatta syytetyksi suvaitsemattomuudesta. Annan asian olla sitten, kun änkyröillä ei ole enää mihinkään yhteiskunnalliseen osa-alueeseen tavunkaan vertaa sananvaltaa. Toisin sanottuna uskonlahkot täytyy eristää yhteiskunnallisesta päätöksenteosta täysin erilliseksi friikkisirkuksekseen, jossa saavat sortaa toisiaan heidän edustamiensa viiteryhmien johdosta niin paljon kuin lystäävät - saaden tietenkin tekosistaan (pedofilia, insesti, aivopesu) sopivan rikosoikeudellisen rangaistuksen.

T: aloittaja.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 21:10

Pedofiliakohut? Äärikulteissa (henkilöpalvontakulteissa) kyllä, mutta erittäin liioiteltuja muissa yhteisöissä yleisyyden puolesta. Ihan sama määrä kuin keskimäärin väestössä. Pedofilia muutenkin pysyy piilossa kunnes rikoksena paljastetaan.

Pedofiliatapauksia vain paisutellaan, kun on muotia painaa alas fundamentalisteja. Homoliberaalit taas ovat nousussa. On epämuodikasta vastustaa homojen elämäntapaa tai edes passiivisesti olla hyväksymättä jo biologisesti epänormaalia käytöstä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2011 21:15

^^kuka rankaisee esim. Räsäseen kohdistuneen vihan ja sortamisen kun harvinaisena tapauksena kertoi oman rehellisen mielipiteensä homoista? Siinä haukuttiin ihminen ihan jokaisella osa-alueella, vaikka nainen itse kertoi hyväksyvänsä muut ihmisinä! Mutta jos olet erimieltä jonkun tekemisistä, se onkin pahin synti kaikista...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

26.11.2011 10:53

Hyväksyn homot ja muut vähemmistöt ja olen ihmisoikeuksien vankka kannattaja. Mutta vastustan homoavioliittoa ja homoadoptioita. Joidenkin mielestä olen tämän takia ahdasmielinen. Nämä "jotkut" ovat itse asiassa todelliset ahdasmieliset. Heidän teemansa on, "olemme avarakatseisia, muttemme hyväksy poikkeavia mielipiteitä." Kukkahattutädit 2.0

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

26.11.2011 17:58

^high five

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kirjoita kommentti

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi