"Päätettiin Jusufin kanssa lähettää tästä päivästä lähtien toimeentulotukihakemukset Cheekille!", totesi tänään Musta Barbaari. Kun Jare Henrik Tiihonen eli Cheek vetää hattutempun ja myy stadikan täyteen 1,5 tunnissa, niin täytyy sanoa, että tässä todellakin on oikein tehty markkinointi. Eikä edes pelkkä markkinointi tee Cheekistä gurua vaan koko brändi ja tuote: on ymmärretty, että musabisnes on showbisnestä joka kannattaa kun sen oikein osaa.
Musiikki ei nykyään ole vain pelkkää musiikkia. Musiikki on kokonaisvaltainen elämys joka koostuu markkinoinnin elementeistä: fiiliksestä, brändistä, kohderyhmästä, ajoituksesta ja tietty vähän myös musasta.
Täydellinen ajoitus. Onnistunut tuotteistus. Sopiva kohderyhmä ja BOOOOOOOOM ! Stadikka on täynnä 1.5 tunnissa. Wau!
Cheek on yks suomen kovimmista markkinoijista. Sanokaa mitä sanotte, mutta mä arvostan!
Menestystä elämääsi! Toivottavasti menestyt vielä upeammin kuin Cheek! Todellakin timantit on ikuisia!
Ilkka O. Lavas
sarjayrittäjä