Projektinhallinta on osana jokaisen yrityksen toimintaa. Useimmilla projektinhallintatyökalut mahdollistavat myös jouhevan viestinnän yrityksen sisällä. Mutta tärkein unohtuu yllättävän usein – yhteydenpito asiakkaisiin.
Läpinäkyvyys tehostaa tiimisi toimintaa, tämän kerroimme jo edellisessä artikkelissamme. Voisiko tätä soveltaa myös asiakkaiden kohdalla?
Me olemme päätyneet siihen, että se onnistuu, ja arvatkaa mitä? Se toimii.
Käyttämämme projektinhallintatyökalu monday.com tarjoaa Shared Board nimisen ominaisuuden, mikä mahdollistaa asiakkaan liittymisen mukaan projekteihin ja ennen kaikkea niiden seurantaan.
Todellisuudessa tämä asiakkaalle jaettu Shared Boardi kuitenkin usein sisältää vain yksinkertaistetun version projektin tilasta ja vaiheista. Mutta se, mikä tekee tästä ominaisuudesta oikeasti hyödyllisen, on avoin keskustelu asiakkaan kanssa. Keskustelu voidaan käydä tietyn tehtävän, vaiheen tai jopa kommentin kohdalla. Tämä säästää valtavasti aikaa raportoinnissa ja asioiden selittämisessä asiakkaalle. Samalla asiakas pysyy tyytyväisenä, kun projektien kehitystä voi seurata reaaliajassa.
Kuulostaa jopa liiankin helpolta (se on).
Olipa kyseessä sitten putkimies, urheiluseura tai vaikka sovelluskehitystiimi, niin homma toimii.
Kokeile itse! Katso: Monday.com esittely, ilmainen koulutus ja ilmainen kokeilu.
Kirjoitettaessa soi Mokoma - Tahdon ihmeet takaisin
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:28
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin