Wendy’s on vuonna 1969 perustettu, amerikkalainen pikaruokaketju, joka osaa ratsastaa aallon harjalla. Hip hop on ohittanut monet muut musiikkigenret vuosien varrella ja on suositumpaa kuin koskaan. Wendy’s pudotti trendiä hyödyntäen räppi-mixtapen perjantaina.
Wendy’sin toimitusjohtaja Todd Penegor kertoi CNBC:n haastattelussa, että We Beefin? -mixtape ottaa tähtäimeensä yrityksen kilpaiijat kuten McDonaldsin ja keskittyy sanomassaan ketjun tarkoitukseen tarjoilla tuoretta ruokaa.
Wendy’s on kerännyt 2,46 miljoonaa seuraajaa Twitterissä kärkevillä ja hauskoilla twiiteillään. Pikaruokaketju välittää asiakkaistaan ja käy keskusteluja usein varsin henkilökohtaisillakin tasoilla, kuten alla olevasta twiitistä käy ilmi.
HELP ME PLEASE. A MAN NEEDS HIS NUGGS pic.twitter.com/4SrfHmEMo3
— Carter Wilkerson (@carterjwm) 6. huhtikuuta 2017
We Beefin -mixtape on saanut varsin hyvän vastaanoton ollakseen pikaruokaketjun mainostuote. Mashable arvottaa mixtapen artikkelissaan “melko hyväksi”. Chicago Tribune puolestaan antaa mixtapelle lit-leiman. Kuuntele itse alta, sopiiko We Beefin? muuhunkin kuin vain burgereiden myymiseen.