Suomen festarifiilis saa pian kansainvälistä näkyvyyttä limupullojen kyljessä. Pepsi Max lanseeraa kesäkampanjassaan oman suomalaisen, festareista ja kesästä inspiraationsa saaneen PepsiMoji-kokoelman.
Emojit kuvaavat suomalaista kesää parhaimmillaan. Keltaiset hymiöt saavat asukseen hipsteri-, hippi- ja rock-lookit sekä hymiöinä nähdään myös musiikkia kuunteleva hirvi sekä Suomi-asuun pukeutunut saunoja. Kahdeksanosaisessa emoji-kokoelmassa on mukana Suomen kesään olennaisena osana kuuluvien emojien lisäksi kuvissa näkyy festivaalehin liittyvät yleisön fiilistely ja telttailu.
Pepsi vapauttaa suositut emoji-symbolit digistä pulloihin. Pepsillä on 600 patentoitua PepsiMoji-kuvaa ympäri maailmaa yli sadassa maassa ja ottaa samalla hauskasti kantaa paikallisiin kulttuurisiin ilmiöihin Emojeille tyypillisillä ilmaisukeinoilla.
Kokoelman kuvissa seikkailee niin maailmanlaajuisia kuin paikallisiakin ilmiöitä kommentoiva kuvasto. Suomi-aiheinen kokoelma saa inspiraationsa kesäisistä aktiviteeteista ja suomalaisesta yöttömän yön tunnelmasta.. Festariteemaa edustavat myös riehakas festariyleisö, sekä asiaankuuluvan tyylin omaksunut juhannushippi-emoji kukkapannassaan.
Suomalaiset kesä-PepsiMojit ovat: Sauna – It’s hot in here, National Costume, Happy Festival Camper, Rock-a-doodle, Music Moose, Midsummernight hippie, Timber-Hipster ja Festival Hooray.
1 kommentti
\m/
22.6.2016 08:26
Pepsi ei näköjään kuuntele metallimusiikkia. Lanseerattu "pirunnyrkki" tarkoittaa "rakastan sinua" usan viittomakielellä, ei metallinystävien fanitusmerkkiä.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin