En kunnioita...

En kunnioita sotaveteraaneja yhtään enempää kuin muitakaan. Sattuivat vaan elämään sinä aikana ja häviämään pari sotaa. Oma pappanikin on itse kiertänyt sodat ja kertonut, ettei ne kovin kummosta porukkaa ollu. Tyhmää kunnioittaa ihmisiä vain jonkun sotimisen takia.

  • 24 v mies

43 kommenttia

Anonyymi

19.8.2004 13:43

"Minusta on ihan tyhmää kun kettuja tarhataan"
Ja kirjoittajan ikä taisi olla viisi vuotta?:) Hehhee..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 13:52

Sota on ennemminkin tragediaa kuin sankaruutta.

Minuakin ärsyttää sotaan liittyvä ääriheterotosimiessankariajattelu.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 14:20

Se nyt vaan on niin, että ilman noita äijiä oltais tod.näk. punasen lipun alla sorrettavina olevia vähempiarvoisia reppanoita!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 14:29

Tuolla asenteella sulle löytyy paikka ladon takana.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 14:40

Aivan samaa mieltä. Asia sitä paitsi niin selvä, että ainoa tapa pitää tuota veteraanihössötystä ja sankarikulttia yllä on viedä se tappiin asti ylistämällä niitä ressukoita silmittömästi. "Virallinen" sankaritarina ei anna mitään tilaa sodan kritisoimiselle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 14:41

"Minusta on ihan tyhmää kun kettuja tarhataan"
Ja kirjoittajan ikä taisi olla viisi vuotta?:)

Oli ikä mikä tahansa, niin pointti on silti hyvä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 14:57

Mikäli nyt edes vähän jaksatte miettiä asiaa, veteraanit eivät itse hekumoi omaa "sankaruuttaan" Sen kuvan olemme me luoneet heistä..
Omasta mielestäni he ansaitsevat kyllä kaiken kunnioituksen!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 14:59

Sodassa oli varmasti sankareita ja anti-sankareita. Hyvä meille, että olivat siellä, vaikkei sotaa kenenkään kohdalle toivoisi.
Vanhoja kannattaa kyllä kuunnella anyhow, viisaus ei nimittäin ole synnynnäistä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 15:01

joojoo. toisten ihmisten kunnioitus on perseestä, varsinkin vanhempien. kuljetaan vaan kaikki nenä pystyssä ja halveksitaan muita.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 15:22

Ääh, ei suomi mitää hävinny! Tai no ehkä sen toisen.. Toiseks tuli

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 15:25

hmm.... ei taida kyseisellä henkilöllä olla suomen historia hallussa kovin hyvin. Ensinnäkin suomi EI hävinnyt niitä sotia. Jos olis hävinny niin tälläkin hetkellä lipputangoissa liehuis ihan eri liput mitä nyt. Ja toiseksi ei ne veteraanit itseään pidä sankareina. Mutta kiitos ja kunnia sotaveteraaneille...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 15:27

täytyy myöntää etten mäkään kauheesti kunnioita veteraaneja. oon kyl kiitollinen niille, että uhras henkensä, ite en kyllä ikinä sellasta tekis! sota on aivan älytöntä, miesten egoilua. mitä kunnioitettavaa toisten tappamisessa ja kotien tuhoamisessa nyt on? mutta kyllä mä silti veteraaneja kunnioitan enemmän kuin vanhuksia yleensä, sitä juttua en ymmärrä miks sellasia vitun töykeitä ja äreitä mummoja pitäis muka kohteliaasti kohdella kun ne ei ite arvosta nuorempia sukupolvia yhtään. mun mielipide vain.. ei oo tarkoitus kuulostaa jotenki pimeeltä. en tietenkään päällepäin mee huutaan näitä mielipiteitä

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 15:56

Olis hienoa olla Venäjän vallan alla. Ehkä oltais täällä kirjottelemassa typeriä kommentteja just nyt, jos vain joku vetäis kaapelit ensin. Muutenkin elämä hymyilis ainakin kerran vuodessa, kun saatais käytettyjä merkkivaatteita tänne pohjolan perukoille. Välillä vituttais kun ei voi pelata varastetulla pleikkarilla, kun sähköt aina valillä poikki.

Paska homma, että muutamat viitsi taistella maan puolesta, kivaahan täällä olis joka tapauksessa ollut.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 16:01

Sanoisin, että ilman noita veteraaneja me tuskin puhuisimme suomea, tuskin pohtisimme valtiomme ensi vuoden budjettia, tuskin olisimme suomalaisina edustettuna missään kisoissa jne... Sodasta en perusta, mutta tästä maasta itsenäisenä kylläkin, vikoineen päivineen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 16:35

Joo, ei se kummosta porukkaa ollu, oli maanviljelijaa ja rauttietyolaista, mutta kovasti pistivat hanttiin ryssalle. On samaa mielta, etta on tyhmaa kunnioittaa ihmisia sotimisen takia, mutta veteraaneja ei kunnioiteta sotimisen takia, vaan siksi etta pelastivat Suomelle itsenaisyyden. Eika veteranit itte tata sankaruushomppaa oo lvittany, vaan ne jotka siella sodassa eivat olleet. Tunnen muutaman veteraanin, ja mielummin he puhuvat kavereistaan, jotka olivat mukana sodassa, kun itse sotimisesta. Siita, kuinka yksi oli hyva soittamaan harmonikkaa ja toinen varsinainen vitsinvaantaja. (sori etta aat ja oot puuttuu)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 17:26

joo shit happens and then you die..!mut ne ainakin soti ja osa kuoli kunniakkaasti uskoen siihen mitä teki!mahtaakohan susta löytyä moista piirrettä!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 18:03

SATUUIVAT HÄVIÄMÄÄN PARI SOTAA??? Joo, Neuvostoliitolla oli Tali-Ihantalan taisteluijen aikaan rintaman toisella puolella 250 000 sotilasta Suomen 60 000 vastaan. Tai verrataanko tykkien tai lentokoneiden määrää??? Entä talvisota? Taistele nyt tukilla panssaria vastaan ja laita se telojen väliin ja pysäytä, kun toiset apuu sua kovilla. Entä sitten polttopullot ym. Lue historiaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 19:43

Ole onnellinen että asut nyt SUOMESSA etkä Venäjällä.
Paranis kunnioittaa meinaan asiat voisivat olla huonommin .Paljon huonommin.
Että mitäs jos lopettaisit sen omaan napaan tuijottamisen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 19:46

Tutkikaa mukulat historiaa ja olkaa hiljaa kun ette mitään tiedä. Sotaan oli pakko mennä. Arvostusta ei tänäkään päivänä sodan veteraanit vieläkään saa. Moni taloudellisesti niin tiukoilla et TE ette tulisi sillä edes toimeen. He saivat Suomelle itsenäisyyden ja rauhan. Olemme velkaa heille tämän päivän olotilan. ..vaikka he satuivat elämän juuri silloin(niinkuin joku pönttö kirjoitti), HUOM: Heiltä ei kysytty, heidän oli pakko. Onneksi siellä oli juuri he! Heille iso kiitos ,elämänsä uhraamisesta. t. asiasta oikeasti tietävä

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 22:00

Todelliset sotasankarit on kaikki kuolleet kauan sitten.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.8.2004 22:44

Ai Suomi voitti? Ilmeisesti ensimmäistä kertaa mailman historiassa sodan "voittanut" osapuoli makseli sotakorvauksia hävinneelle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.8.2004 03:38

Kyllä se niin on, että nuoret miehet käskettiin Taipaleelle, Summaan, Kuusamoon, Tali-Ihantalaan... tapettaviksi. He olivat saman ikäisiä kloppeja, kuin te kitisijät nyt. Sankareita taikka ei, jos ei niitä nuoria miehiä olisi tapatettu silloin, puolet meistä tänään asuisi Siperiassa ja toinen puoli opettelisi Eestin tavoin länsimaisia tapoja.

Kun puhutaan veteraaneista ja vittuillaan, että he ovat vanhoja, niin muistakaa JOKAINEN NUORI JURVELO, että tiukan paikan tullen TEIDÄT TAPATETAAN yhteisen elon vuoksi. Miettikää uudelleen SANKARUUTTA, KUNNIAVELKAA JA VETERAANEJA. Sinä nuori mies: ajattele, jos sinulla olisi venäläistä kranaattirautaa ihosi alla lopun elämää. Tai ajattele, jos sinullakaan ei olisi leukaa tai silmiä. Ja kaikki tämä... niin... minkä vuoksi.

Ei se kuulkaa lapset teidän kunnioituksesta ole kiinni, että teidän ikäiset kakarat vahingoittuivat, järkyttyivät ja kuolivat Suomen tulevaisuuden vuoksi. Ei se myöskään ole yhdenkään sotahullun "AKS-miehen" mielipiteistä kiinni.

Raakuus on raakuutta ja jälkeenpäin me, jotka saamme nauttia siitä vapaudesta, jonka takia nuoret miehet revittiin kappaleiksi vuosikymmeniä sitten, teemme vähintäänkin oikein, jos edes antaisimme kärsineille veteraaneille tarpeeksi hoitoa, ruokaa, huomiota ja edes vähän rahaa.

Ei viitsis oikein leikkiä liian surullisilla asioilla.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.8.2004 07:50

Itse en ainakaan olisi valmis kuolemaan isänmaan puolesta. Luulen että eläisin ennemmin hieman huonommissakin olosuhteissa kuin, että olisin valmis uhraamaan oman henkeni.

Hengissäselviäminen ratkaisee.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.8.2004 09:01

Minua ärsyttää se, että isänmaallisuus on melkein kuin uskonto. Muihin uskontoihin on lupa suhtautua kriittisesti mutta isänmaallisuuteen pitää suhtautua vakavasti eikä sitä saa kyseenalaistaa.

Itse en ainakaan ymmärrä, miksi minun pitäisi kuolla isänmaan puolesta. Jos Venäjä hyökkäisi Suomeen, en olisi valmis sotimaan venäläisiä vastaan. En halua olla mikään huippupoliitikkojen pelinappula. Tuskinpa monilla venäläisilläkään on mitään intoa osallistua sotimiseen. Ongelmana on se, että kaikilla miehillä ei ole tarpeeksi munaa, jotta he voisivat kieltäytyä olemasta johtajien pelinappuloita. On niin helppoa mennä massan mukana - olipa sitten suomalainen tai venäläinen.

Eiväthän nekään, jotka päättävät sodasta ja rauhasta, ota osaa sotimiseen niin, miksi minun pitäisi ?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.8.2004 09:36

Hei pässit.

Jos suomi ei hävinnyt, miksi koko maassa oli suruliputus sodan päättymisen jälkeen. Sama puna-armeija paineli Berliiniin asti - olisi voinut käydä halutessaan täälläkin. Kunnia rauhantekijöille ei sotaurpoille.

tv: Historian gradu tuli ällänä ulos...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.8.2004 14:19

"HUOM: Heiltä ei kysytty, heidän oli pakko." Sepä se.

Ei sellaiset mitään sankareita ole. Voimaa ja rohkeutta on toimia moraalisesti oikein juuri silloin kun kukaan muu ei näytä niin tekevän.

Lukekaa kuulkaa Henrik Tikkasta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.8.2004 14:49

Aina vaan sotaveteraaneille jaksetaan kerätä rahaa samaan aikaan kun vanhushuolto on muutenkin huonossa jamassa. Mikä tekee niistä veteraaneista sen arvokkaampia kuin muista vanhuksista, jotka eivät ole olleet rintamalla (enimmäkseen naiset)? Tätä varainkeruuta on muuten jatkunut jo yli puoli vuosisataa, kun veteraanien joukko on koko ajan vain pienentynyt.

Mieluummin annan rahaa vaikka SPR:lle. Suomessa on tälläkin hetkellä hyvin suuri joukko yksinäisiä ja masentuneita vanhuksia, joita vaikkapa sukulaiset voisivat käydä katsomassa enemmän.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.8.2004 05:18

Edelliselle kommentoijalle: Vanhukset ovat elämänsä eläneitä, mutta veteraaneilla on se ero, että he ovat valtiovallan (-valtojen) puolesta PAHOINPIDELTYJÄ. Ajattele sitä joskus.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.8.2004 09:02

Mä en viitsi edes kommentoida tällasta paskaa...turpaan pitäis vetää ja lujaa!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.8.2004 03:41

Voin vaan sanoa että luepa historiaa joskus.. Vaikea uskoa että kirjoittaja olisi 24v. .. Mutta kuitenkin; Kunnioitan sotaveteraaneja siinä missä muitakin ihmisiä, niin vanhoja kuin nuoriakin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.8.2004 10:33

muuta venäjälle niin sen jälkeen arvostat

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.8.2004 10:36

Tule tänne, saat jotain sellaista mitä tarvitset. Selkääsi! Oikein kunnolla ja paksulla remmillä. Kaikki ne sinun ikäiset miehet (jota itse et ole) lähtivät sinne pakosta. Moni päätti elämänsä, rampautui lähes aina henkisesti, jotkut fyysisestikin. He puolustivat maataan ylivoimaista vihollista vastaan sellaisella päättäväisyydellä, jota nykyajan nuorilla (joihin itsekin kuulun) ei ole!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.8.2004 17:18

Miten voit olla arvostamatta heidän antamaa uhrausta kotimaansa, kotiensa, äitisi ja sinun puolestasi!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

23.8.2004 01:14

Ne menivät sotaan kun käskettiin. Ei ne mitään sankareita olleet. Sotivat ja palasivat jos palasivat.
Asevelvollisuus on nykyisinkin olemassa sitä varten jos ryssät hyökkäisivät. Siinä sitten pääsisi uusi polvi sankaroimaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

23.8.2004 11:53

Suomi hävis kuin ankat. Lukekaa te toisin väittävät juntit oikeeta historiaa eikä mitään korkeajännityksiä tai lauri törnin paskajuttuja.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

23.8.2004 15:18

Ainoat sankarit on haudassa.
ps. kuolema kuittaa univelat, joukkohaudassa et lepää yksin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.8.2004 07:28

Sä oot just sellanen jätkä,jonka vois viedä saunan taakse ja lopettaa!!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

26.8.2004 14:43

...mutta sotaveteraanien kuin myös kotirintamaa ylläpitäneiden ihmisten uhrausten hedelmät maistuvat sinullekin?... ilman näitä ihmisiä Suomen valtiota ei olisi, eikä nyky-yhteiskuntamme tarjoamia palveluja ja tukia... ymmärtääkseni Venäjä ei ole ihan pystynyt samaan... sitä paitsi Stalin olisi laittanut suomalaiset Siperiaan tai muuten lopettanut meidät... mieti sitä

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

6.9.2004 12:41

Mitä vitun väliä sillä on mikä lippu täällä heiluu??? Kaikki täällä (keskustelulla) on sitä ikäluokkaa ettei edes tietäisi että on joskus ollut olemassa valtio nimeltä Suomi. Sitä olis sit synnytty jonkun muun valtion lipun alle eikä tiedettäisi paremmasta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

10.9.2004 12:05

VITUM RUNKKARI, SUT PITÄIS AMPUA!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

28.9.2004 16:44

Hävettää tunnustuksen tekijän puolesta. Kuvottavin tunnustus tällä palstalla.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

16.8.2008 14:53

te olette skinit summuut vähä-älyiset kakarat säälittäviä !!! ja totta, että ne nyt vaan sattuivat elämään silloin ja en minäkään kuolisi yhdenkään maan puolesta, vain totuuden tai ehkä vapauden. mutta mieluummin ELÄN sen puolesta. mutta eipä täälä typerysten hallitsemassa maailmassa taida yhtä ainoaa rauhan päivää olla / tulla kun nämä typerät barbaarit kuplii testosterooneinensa ja uhoo ja räyhää. kumpa te kaikki kuolisitte niissä ihailemissanne sodissa ! ymmärrättekö, että se on nimenomaan teidänlaisenne väkivaltaiset apinat jotka ne sodat ylipäätään luovat ja me evoluutiossa hieman ylempänä olevat olennot joudumme teidän tyhmyytenne uhreiksi juurikin sodissa. Jos minä johonkin sotaan joutuisin, niin minä tappaisin oman maani johdon!! menkööt saatanan rotat itse sinne sotimaan, minä en elä enkä kuole minkään typerysten puolesta. Haistakaa Kaikki Patriootit siis vittu. TE OLETTE TYPERIÄ ja rajoittuneita olentoja, sieluttomia ja sydämmettömiä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

29.6.2009 18:13

Totta, ei mitään kunnioitettavaa siinä, että menee lampaana tykinruuaksi. Helvetti järkeä päähän ihmiset! Yhtään sotaa ei syty jos ei ole lampaita.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kirjoita kommentti

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi