Mua raivostuttaa...

Mua raivostuttaa asiakkaiden ylimielinen käytös asiakaspalvelijoita kohtaan. Itse yritän olla ystävällinen ja iloinen asiakkaita kohtaan ja hoitaa työni parhaan taitoni mukaan, niin minua kohdellaan kuin vajaamielistä. Ymmärrän kyllä normaalia puhetta, ei tarvitse huutaa tai tavata. Minäkin teen vain työtäni enkä suinkaan yritä kiusata asiakkaita tai muuten hankaloittaa heidän elämäänsä.

Toki suurin osa asiakkaista vastaa hymyyn ja osaa käyttäytyä hyvin, mutta silti löytyy niitä joilla on pakottava tarve osoittaa ylemmyytensä.

No onneksi valmistun kohta, jolloin palveluala saa jäädä hetkeksi...

  • 22 v nainen

16 kommenttia

Anonyymi

7.6.2004 11:34

I konow the feeling...ja vielä hakeutumalla hakeuduin palvelualalle töihin...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 12:43

Kokemuksia on molemmilta suunnilta. Nykyisin olen keskittynyt olemaan vain asiakkaana -ja olen todennut, että hyvä asiakaspalvelu on harvinaista herkkua! Mutta Nainen 22v, Jos minulle hymyilet -niin Hymyilen varmasti takaisin! :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 12:57

Joo, mä kanssa konow.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 13:51

No hyvä jos on homma hanskassa. Aika monille joutuu nykyään tavaamaan, kun ne eivät vaan ymmärrä. Huutaminen on ihan turhaa aina, ellei ole huonokuuloinen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 13:58

Ymmärrän tunteesi TÄYSIN :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 15:33

Tässäpä sitä yritetään asiakkaita palvella, nettisurffailun ohella..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 17:13

Pahus, itse olen asiakaspalvelutyötä (TAAAAAAS KERRAN!) aloittelemassa parin päivän päästä ja tiedän kokemuksesta, että juuri tuollaista se on...Sympatiaa saat kyllä täältäpäin:)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

7.6.2004 17:19

Aisiakaspalvelussa kieltämättä huomaa ihan yllätyksekseen miten juntteja jotkut ihmiset osaa olla!! Olin ite äsken englannissa vuoden duunissa ja siellä alko korvaan tuntuu pahalta jos asiakas ei sanonu please kun tilas. Oli kiva palta suomeen duuniin ku asiakas tulee asenteella "Mulle toi tosta ja nopee" ;=D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

8.6.2004 01:59

Mie ainaki siulle luppaan hymmyillä ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

8.6.2004 12:07

konow? Heh...

Juu mä kans ymmärrän. Ja lupaan hymyillä, enkä pidä asiakaspalvelijoita vajaamielisinä. Oon itse myös asiakaspalvelija, ja kyllä viihdyn siinä työssä vaikka välillä saakin kestää asiakkailta vaikka mitä kakkaa. :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

8.6.2004 12:47

Oli kyllä jännää huomata, että kun oli itse töissä asiakaspalvelijana ja sai paskaa niskaan, oppi suhtautumaan paljon paremmin lähikaupan kassoihin. Nykyään hymyilen myyjille, toivotan paljon useammin hyvää päivänjatkoa jne.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

8.6.2004 14:06

Mitättömillä ihmisillä on taipumusta pätemiseen ja kun se ei missään muualla onnistu, pystyy pakon edessä kohteliaana pysyvälle asiakaspalvelijalle olemaan vittumainen.

Aina parjataan huonosti käyttäytyvää nuorisoa, mutta kusipäisimmät asiakkaat ovat miltei poikkeuksetta aikuisia.

Itse kohtaan päivittäin työssäni sellaista käytöstä, mihin en ikinä itse alentuisi, vaikka kuinka vituttaisi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

9.6.2004 13:23

voi kun olen täysin samaa mieltä!! Päivittäin saa katsoa, miten ihmiset ei tervehdi, ei hymyile, katsoo ohi ja puhuu samalla puhelimeen, vaikka itse kuinka hymyilee ja yrittää ottaa ees jotain kontaktia.
Käsittämätöntä käyttäytymistä aikuisilta ihmisiltä. Ja kyllä, yleensä juuri niiltä "aikuisilta"

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

9.6.2004 13:50

Aivan, kyllä ne vanhemmat ihmiset useimmin on niitä ärsyttävimpiä asiakkaita. Yli 60 v, huoh!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.6.2004 23:58

Itse olen ollut asiakaspalvelualalla pian 2v ja keksinyt hyvän keinon! Jos asiakas on mulkku ja valittaa joka asiasta, niin ryhdy 10 kertaa maireemmaksi ja "ystävällisemmäksi" mitä yleensä!! Rupee asiakkaalla sauhuumaan mut etpä ole mitään tehnyt mistä se voisi valittaa!! Se on sit nk."piilovittuilua"! Hah hah! Aina toiminut! =)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.6.2004 07:21

Toi edellinen toimii. Ravintolassa on myös helppo varmentaa öykkäreiden pankkikortit. Yllättävän moni höylää tilinsä yli. Kyllä siinä naama venähtää, kun kerrot asiakkaalle että sen kate ei riitä. Yleensä ne väittää, että kyllä siellä tilillä rahaa on, kun ne ei tajua, että koodi kertoo kortin kelpaamattomuuden syyn. 05=tili tyhjä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kirjoita kommentti

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi