City-lehti ja TableOnline ovat solmineet yhteistyösopimuksen ja yrityskaupan, jonka myötä TableOnline ja City ovat jatkossa samaa mediaperhettä. TableOnlinen liiketoiminta jatkuu entisellään, mutta kasvaa samalla kun siitä kerrotaan Cityn mediaperheen tavoittamille aktiivisille kaupunkilaisille. Tuoreen KMT tutkimuksen mukaan City-lehteä lukee printtinä 360 000 Suomalaista ja TNS Metrixin mukaan verkossa City Digital tavoittaa 482 000 (vko 40/2015). Luvuissa ei ole vielä mukana TableOnlinen lukuja.
TableOnline on kasvanut reilun viiden toimintavuotensa aikana Suomen suurimmaksi pöytien varaamiseen keskittyneeksi palveluksi ja viimeisen vuoden aikana sen kautta tehtiin jo yli 320 000 pöytävarausta. Palvelu toimii Suomen lisäksi Virossa.
Kauppa vahvistaa ensi vuonna 30 vuotta täyttävän legendaarisen City-lehden asemaa ravintolasektorilla. City-lehti tunnetaan muun muassa SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä sekä verkossa City Digital -verkostosta, joka tavoittaa viikottain noin puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. TableOnlinen mukaantulo mahdollistaa Citylle entistä paremman mahdollisuuden auttaa kuluttajia löytämään laadukkaita ravintoloita. Cityn mediaperhe työllistää yhteensä 20 henkeä.
Yrityskauppa vahvistaa TableOnlinen ja Cityn tarjoamaa ravintola-alalla. Yhdessä nämä tarjoavat ravintoloille entistä parempaa palvelua ja asiakkaille helpompaa tietojen löytymistä.
Tutustu TableOnline-pöytävarauspalveluun
Ilkka Lavas
0400 997 969
ilkka.lavas@city.fi
Toimitusjohtaja
City Digital
Ville Heinonen
ville.heinonen@tableonline.fi
Yrittäjä
TableOnline