Beyoncén puisto-look

Laulajatar lanseerasi sporttimalliston yhdessä Zalandon kanssa.

Kuva: IVY PARK

Supertähti Beyoncén uusi IVY PARK -urheiluvaatemallisto tuli myyntiin 14. huhtikuuta. Verkkokauppa Zalando toimii malliston ykköspartnerina. Kampanjaan on kutsuttu tuttuja nimiä ympäri maailmaa. Suomesta mukana kamppajassa on palkittu laulaja-lauluntekijä Sanni.

Näkyvyyteen on painostettu muun muassa tv-kampanjalla, jossa Beyoncé esittelee mallistonsa puistossa. Videossa laulaja on ympäröity tanssijoilla. Puisto on paikka, jossa Beyoncé tuntee olonsa voimakkaaksi ja mahtavaksi, ja siksi se on antanut suuntaviittaa mallistoa luodessa. Puisto symbolisoi hyvänolon paikkaa, ja Beyoncélle se on mielentila, johon hän aina palaa ennen keikkojaan. Zalando kutsuu kaikki mukaan jakamaan omat kotoisat puisto-paikkansa hashtagilla #MYPARK. Sanni kertoo oman #MYPARK -paikkansa olevan lavalla.

“Olemme erittäin innoissamme lanseeraamassa tätä kampanjaa sekä inspiroimassa asiakkaitamme digitaalisten kanavien kautta. Yhteistyön ansiosta Zalando tuo IVY PARK -malliston eurooppalaisten saataville. Activewear-mallisto toimii yhtä hyvin liikuntaharrastusten parissa kuin urheilukenttien ulkopuolellakin. Ivy Park antaa voimia, vahvistaa ja tuo hyvää oloa kaikille naisille”, Zalandon brändijohtaja Carsten Hendrich kertoo.

Mallistossa on muun muassa collegepaitoja, venyttelyhousuja, toppeja ja takkeja.

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi