Vihaan huumeiden...

Vihaan huumeiden käyttäjiä ja niiden myyjiä. Olenkin ilmiantanut aina kaikki tietooni tulleet käyttäjät ja myyjät, ja ihan heidän omaksi parhaakseen vaan. Olen myös saanut satimeen pari marihuanan kasvattajaa, kyllä nauratti kun kuulin jälkeenpäin tuttujen suusta ilmiantoni aiheuttamat harmit. Hahaa=) Saldona on siis muutama nappimyyjä ja pulverikauppias Helsingin trendiklubeilta ja muutama tutuntuttu viherpeukku-moppitukkahippi, tämä on minun panokseni alati leviävää huumeiden käyttöä ja myyntiä vastaan. Haastankin kaikki muutkin mukaan "kyttäämään" diilereitä linnaan, se on tosi hauskaa ja välillä jännääkin. Eikä maksa paljon, ilmaisia ilmiantopuhelimia kun löytyy...

  • 24 v nainen
Edellinen

219 kommenttia

Anonyymi

24.11.2004 09:50

get a life!!!!!!!!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 09:56

Kaveripiiriini kuluu muutama satunnaisesti tötsyttelijää. Minua ei tämä haittaa, joten en seuraa esimerkkiäsi. Itse en ole koskaan kokeillut mitään huumeita.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 10:01

Valitettavasti sinunlaisia pikkusieluisia ihmisiä on aina ollut olemassa ja tulee olemaan. Totta kai se sinulle kuuluu, millä aineella aikuiset ihmiset haluavat päänsä laittaa sekaisin. Ja jos se aine ei satu olemaan alkoholi, se on varmasti sinulta sitten pois.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 10:05

Kannattaa vitun idiootti varmaan pilata vaikka jonkun tulevan juristin ura hankkimalla sille H-merkintä esim. jonkun satunnaisen pilvenpolton takia. Pidä huora omista asioistas huoli!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 10:33

Sähän fiksu olet... Et oo ajatellu ruveta kyttäämään, et ketä ajaa vaikka ylinopeutta tai kenen auto ei oo katsastettu??? Tai ketä pettää puolisoaan??? Jos sulla on omat jauhot (!!!!) puhtaana kaikista esimerkiks noist edellä mainituista, ni siitä sitte vaan... Mut tuskinpa säkään nyt niin helvetin pulmunen olet... Ja tekis varmaan ihan hyvää sullekki vetäs pikku pössyt...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 10:46

Toi on oikeeta meininkiä, kaikki hörhöt ja lain rikkojat poseen. Mä olen ajatellut ruveta partiomaan stadin yössä öykkäreiden ja mutanaamojen menoa Kaisiksen puistossa, rynnäkkökivääri olalla. Tuletko mukaan, perustetaan sellainen VNSTPR-ryhmä? (VNSTPR=vittu nyt saa tää paska riittää). Ota äitis megee, mäkin voi naida sitä välillä etkä sä koko ajan vaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 11:28

No kyllä minäkin olisin heti valmis pilaamaan jonkun tulevan juristin uran huumeidenkäytön takia. Siinäpähän oppii ottamaan vastuuta tekojensa seuraksista. Pidä samaa linjaa ja nauti siitä!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 11:37

Vittu sä oot tyhmä ämmä! Tommonen vitun idiootti ei ees tiiä mistää mitää!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 11:46

sama linja vaan kaman myyjille... mut jos joku omaks ilokseen pössyttelee niin antaa palaa vaan. ei se mun mielestä muille kuulu mitä kukin ittekseen tekee.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 11:50

et ole ajatellut että Suomessakin on kasvatettu ja käytetty pilveä jo 1300 luvulta asti. Ensimmäiset tiedot Suomen sadoista sijoittuu jo jonnekin 1250 luvulle.. et se on just tollasten pulmusten kun sinä keksimä että se on laitonta, se kun ei kuulu verotuksen piiriin se myyminen, jos jokaisesta myydystä grammasta saisi valtio sen alvi veron niin valtio olisi puolet rikkaampi!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 11:50

Hyvä juttu.
Minun tuttavapiirini tietää, että minun lähelle ei yhdelläkään narkomaanilla tai myyjällä ole asiaa.
Minä en ilmoita poliisille vaan hoidan tapauksen itse pois ihmisten ilmoilta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:02

huumeet tukevat jansainvälistä terrorismia. osama bin laden rahoittaa pää-osan jutuistaan sil et sinä ja sun kaverit ja miljoonat muut vetää huumei. sinä joka pistät pennin huumeisiin,rahoitat osallasi terrorismia. ja jos joku joutuu vieroitukseen se maksaa helvetisti yhteiskunnal, oliko se nyt niin että 200 000mk per yhen narkin kuntoutus ja se retkahtaa kuitenkin uudelleen joten se menee noin 5x sinne. eli yhen räkänokka nistin kuntoutus maksais veronmaksajil noin 100 000mk. kuin myös kaikki paska mitä ihmiset aineissa tekee tuhoja, esim hakkaa jonkun, puukottaa yms tuo rahanmenon lisäksi myös harmia läheisille. kuka vielä voi sanoa että huumeet ei koske kaikkia pölöt?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:04

joo, odotan koska alkaa tulemaa kommenttei kirjotuksestani. tyyliin kuole huora,opettele kirjottaa,äijä on ihan sekasin tms lapsellist. eli siis kansainvälist,ei jansainvälist hehehehehihihihihihohohohooho,olipas taas hyvä juttu. ja 1000 000mk oli oikee summa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:14

Hyvä että joku viitsii nähdä vaivaa. Itse olen jo muuttunut kyyniseksi tämän maailmaa vaivaavan tunnelaman edessä. Ihmiset "tarvitsevat" kaikenmaailman aineita kokeakseen tunteita. Sitten kun tulee vastoinkäymisiä ja huonoa oloa niin sitäkään ei kestetä vaan turrutetaan aineilla kaikki aito tunne pois. Surullista...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:15

Elämä on parasta huumetta! Jeesus pelastaa! Muista sotaveteraaneja! Kotihoidontuki korkeammaksi! Koti, uskonto ja isänmaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:19

Teet Nainen aivan oikeaa työtä. Jatka
samaan malliin. Kaikki hörhöt pois ka-
duilta ja diilerit myös. Olen itsekin
narauttanut muutaman myyjän ja varas-
tetun tavaran kauppiaan ja ei kaduta yh-
tään. Teet hyvää työtä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:22

jatka samaa rataa, teet oikein

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:23

Te ootte kyllä USKOMATONTA porukkaa. Pelkkää pahaa toivon tunnustajalle ja lakeijoille.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:30

Vasikka huora. Ei varmaan monikaan hyväksy kovien huumeiden kaupittelua, mutta silti he jättävät nuo hommat kytille. Ei tämä saa olla yhteiskunta missä kansalaiset valvovat toisiaan, jumalauta! Sinä et ole mikään sankari, vaan loinen, syöpä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:39

hyvin tehty!! tottakai tämä asia kuuluu kaikille meille veronmaksajille. mehän maksamme jokainen huumeista yhteiskunnalle aiheutuvia kuluja. jatka samaan malliin :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:43

^ Totta! Tunnustajalle:oikein tehty, jatka samaan malliin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:47

GOOD JOB!!! Teen itse samaa,mutta Tampereella... :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:48

Keep up the good work. Nykyään on vaan ihmisillä niin sellanen mentaliteetti, et "minähän teen mitä minä haluan, ei kuulu muille." Juuri kun noudatetaan tätä periaatetta eli ei puututa toisten tekemiin RIKOKSIIN, niin vanhemmat jatkaa lastensa hakkaamista naapurissa, työnantaja jatkaa nuorten tyttöjen kähmimistä, opettaja jatkaa yhden oppilaan suoranaista kiusaamista, epilepsiakohtauksen saanut saa aivan rauhassa purra vaikka kielensä poikki. Kun eihän se ole mun asia, niin mitä sitä puuttumaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 12:53

Menkää ja perustakaa DDR tai Neuvostoliitto uudestaan jotka tätä kannatatte. Sit saatte kyttäillä iiiiihan rauhassa ketä haluatte. Sondi teille kaikille perseeseen niin opitte!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 13:09

Täällä esitetyt kommentit säälittävän vasikoijan puolesta tuovat pelottavasti mieleen vanhan kunnon DDR-ihannevaltion, jossa yli kaksi miljoonaa kansalaista vakoili ja ilmiantoi naapureitaan Stasille. Mutta ei hätää, tälläinen valtio on vielä olemassa - Pohjois-Korea - siellä ei varmasti ole diilereitä eikä pilviveikkoja kunnon kansalaisten kiusana. Ei muuta kun kaikille vasikoille menolippu sinne!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 13:12

mies, 23 v
24.11.2004 - 12:02
Sen takia ne rahat menee sinne ku doupit on täällä laitonta vitun urpo !!! Ja sit en ymmärrä miksi pitää kotikasvattajia narautella nehän ne varsinaisia rikollisia on Vittu ! Oikeesti jos tunnustajaan törmään joskus ni takaan ja vannon et joka ikinen lego hävii suusta ja somalit nussii sua perseeseen :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 13:27

Jos joku omassa kodissaan kasvattaa rohdoksia, ni ihan sata varma homma, et mitään terrorismiä se ei sillä kannata. Ja Osama ei saa niistä myydyistä grammoista senttiäkään!!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 13:31

"Se on tosi hauskaa ja välillä jännääkin.." Varsinainen Miami Vice kyttä. Jonakin päivänä katselet katkaistun haulikon piipusta sisään ja
ihmettelet olisiko vain täytynyt pitää
turpansa kiinni ja huolta omista bisneksistä!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 13:32

Oikein. Huumetyypit pitäisi kaikki käräyttää. Huumeiden yleistymisen mukana nuorien huumeidenkäyttäjien määrä kasvaa. Kokeiluiässä teinit menee sitten isompien mulkkujen suostuttelulla kokeilemaan ties mitä ja pilaa näin tulevaisuutensa tottumalla erinäisiin mömmöihin. Huumeet vie yhteiskunnalta kasvavassa määrin resursseja, joita voitaisiin käyttää ties mihin muuhun yleishyödylliseen. Kommenttini huumeilla en nyt tarkoita vain pilvenveikkojen kevyttä pössyttelyä, vaikka siitähän se kaikki alkaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 13:57

buuhuu, "minä saan pössytellä jos niin haluan",
buuhuu, "minä saan tykittää kamaa suoneen jos niin haluan",
buuhuu, "minä saan kasvattaa itse jo niin haluan", buu-vittu-huu...
Naurettavaa...
Ja tunnustajalle: jatka samaa rataa, teet oikein!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:04

vittu te kaikki huumeenkäyttäjät ootte säälittäviä pellejä! Naurettavia narkkareita! Ihan vitun sama urpot kokeileeko kerran vai jatkuvasti! Yhtä lailla teidät tulee antaa ilmi! Vitun hyvä että on tollasii ihmisii jotka ilmiantaa teidät hörhöt! Vetäkää yliannostukset saatanan doupparit ni päästään teistä nopeemmin eroon, elämää teillä ei ainakaan ole!!! HAHAHAHAAAA Vitun Likaset Huumepummit! KUOLKAA! eipä sit muuta ihmeempää...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:09

Mies 28: Ammu sillä haulikolla itseäs palleille jos sulla sellaset on ja sit päähän viel se toinen laukaus. Oot naurettava "bisnestesi" kanssa! HAHAHAA !Hanki Elämä!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:13

Loistava tunnustus ja oikea meininki! Turha liiotella millään DDR-meiningillä jos vaan jostain huumehörhöistä ilmiantoja tehdään...parempi maailma...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:14

Joo, kohta tupakoiminenkin on laitonta. Sitten ei muuta kuin käräyttelemään niitä. Pian alkoholista tulee myös kiellettyä (aiheuttaa kymmentuhatkertaisesti enemmän kustannuksia tälle yhteiskunnalle kuin huumeet), joten sitten saa käräytellä naapurin Jarmoa joka juo yksin suruunsa kotona. Kyllä on taas yhteiskunta kiva ja turvallinen paikka.

On aivan toista käräyttää diilereitä tai jahdata mafiaa, kuin vasikoida harmittomia ja tahattomia pilvenpössyttelijöitä. Oppisitte saatana suhteellistamaan!!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:16

Loistava idea! Veronmaksajana en halua tukea huumeidenmyyjien rikastumista ja narkomaanien lisääntymistä, eli loiseläimien kasvavaa joukkoa. Yhteiskunta maksaa pitkän pennin hoidoista ja muista seuraamuksista, joita huumeiden käyttäjät aiheuttavat omalla vetelyydellään ja heikolla itsetunnollaan.... Sitähän se on, kun ei osata elää ja nauttia elämästä ilman kemikaalisia nousuja ja laskuja. Ne laskut tuleekin vasta kalliiksi, kun tehdään murtoja, varastetaan autoja ja huijataan muita narkkeja... Se rundi on loputon. Selvästi näistäkin kommentoijista, jotka haukkuvat tunnustajaa, ikäjakauma on selkeästi nuorisoa ja näkyypä joukossa olevan muutama ikääntynytkin puolustelija... eivät ymmärrä nähdä asoita omaa sierainta pidemmälle. Säällittävää ja samalla pelottavaa...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:30

Kun jäät ekan kerran kiinni siitä että olet käräyttänyt "pulverinmyyjän" on varmaan kivaa sitten käräytellä seuraavia ilman käsiä. Toivon vilpittömästi että joku vie sut ladon taa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:32

"Nähdä asioita omaa sierainta pidemmälle"?

Vankilassahan kaikki pilvenpolttajat oppivatkin kunnon kansalaisiksi. Eiköhän toi riippuvaisten, oli sitten alkoholi tai huumeet, kriminalisointi ja sitä kautta sulkeminen yhteiskunnan ulkopuolelle pahenna vain näiden tapausten syöksykiertoa.

Valtaosa marinpolttajista ei muuten ole narkkareita, btw. Samoin kuin ei kaikki alkoholia nauttivatkaan ole alkoholisteja. Kovat huumeet ovat asia erikseen. Joka itkee jotain porrasteorisoista tms. paskasta, niin muistelepa juoppoa isääsi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:34

Meillä päin on tapana viedä tommoset hölösuut metsään ja sitoa pariksi päiväksi puuhun miettimään tekojaan. Alkoholista muuten aiheutuu yhteiskunnalle n50 kertaa enemmän kustannuksia kuin huumeista. Vaikka vähennettäisiin alkoholista saatavat tulot. Tupakasta nyt puhumattakaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:35

Saatanan Kokoomuslainen natsikusipää!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:36

Kannabis pitäis erotella heti alkuunsa vahvoista huumeista. Ehkä se nyt ei maailmaa kaada, jos vaikka joku himassa kasvattaakin omaan käyttöön. Mutta toista on narkkarit, niiden rikollisuus ja kalliit hoidot. Taidankin mennä ostamaan ison pullon Leijonaa...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:42

Tunnustuksesi oli mitä mainioin ja toivottvasti jatkat samalla tyylillä, diilerit kuuluvat linnaan. Ja mitä näihin muihin kommentoijiin tulee, jokainen voi tietysti vetää omat johtopäätöksensä, pelonsekainen ja uhkaileva tyyli on todella luettavissa... Taitaa pikkunarkkeja pelottaa jos tämän tyylinen kansalaisaktivismi laajenisi, samalla kauppiaat joutuisivat todella ahtaalle tai lisää vankiloita pitäisi rakentaa.... ja sehän olisi siistiä! M.Nykäsen uutisoidut vaiheet vankilaelämän arkitodellisuudessa toivottvasti aukaisevat edes muutaman kokeilua ja käyttöä harkitsevan nuoren ja miksei kokeneenkin "viihdekäyttäjän" silmät. Elämä on laiffii tai jailii.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:44

Vasikka saatana, kun sulta joku päivä kieli viedään niin kuka sit parhaiten nauraa!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:47

Mä myyn huumeita ja ostin niillä rahoilla just uuden bemarin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:57

Suomi on demokraattinen tasavalta jossa on demokratialle tutut toiminnot kuten lait ja asetukset. Laki selittää yksinkertaisesti että huumausaineiden käyttö ja jakelu on rikos josta seuraa rangaistus. Jokainen pikkunarkkarisääliräkäpallo ansaitsee tuomion. Jos lakeja ei olisi, niin ampuisin henk.koht. nämä itsesäälissä, paskassa ja muussa mukavassa piehtaroivat peräsuolenpätkänarkkikset hengiltä. Mutta kun on laki, noudatan sitä ja jos mahdollista, toteutan lain ja järjestyksen toteutumista esim. narauttamalla hörhö-spede-paskahousu-narkkiksen. Elämä on kovaa...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 14:59

Huumeiden puolustelijat jotka sanovat että alkoholista koituu enemmän kustannuksia yhteiskunnalle kuin huumeista ovat oikeassa. Viina kun on laillista. Miettikääpä jos huumeet laillistettaisiin. Oi että kun kustannukset yleisen alkoholin suurkulutuksen rinnalla nousisivat korkealle. Esimerkkinä 10 alkkiksen hoito verrattuna 10 narkkarin vierotukseen ja terapiaan. Joku fiksu laskekoon kustannuseron. Omasta puolesta voisi huumausainerikosten yhteydessä jakaa kovempia tuomioita ja suurempia sakkoja. Oppisivathan ainakin jotkut ja rikkaitakin bilehuumettajia rupeaisi vituttamaan

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:14

Yksi vetää kamaa, toinen vieroittaa, kolmas kustantaa, hohhoijjaa..
Minkähän roolin tuosta nyt valitsisi?
Ei ole elämä helppoa ei..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:16

Omasta tuttavapiiristäni löytyy muutamia ns. satunnaisia viihdekäyttjiä. Olen seurannut heidän elämänvaiheitaan usean vuoden ajan, yksikään heistä ei ole pystynyt pitämään aineiden käyttöä ja haittavaikutuksia kurinalaisesti hallinnassa. Eräs poika kuoli (ammuttiin) ja eräs tyttö jäi kiinni salakuljetuksesta ja istuu nyt vuosia vankilassa, parhaan kaverini poikaystävä ajoi pöhinäpäissään lapsen yli (ei kuollut, hyvää tuuria) ja eräällä hyvin koulutetulla ja varakkaalla pojalla meni elämä täysin uusiksi kun sairastui vakavaan hepatiittiin... ja paljon lisääkin vastaavia tarinoita olisi kerrottavana, mutta se ei ole tarkoitukseni... Kaikilla ei mene kokeilut ja "viihdekäyttö" aina putkeen, hetken hurma ja nautinto voi kääntyä painajaiseksi, josta ei ehkä herää koskaan. Miettikääpä sitä, kun ostatte diileriltänne kamaa tai kun joku tarjoaa sitä teille... Ilmaiseksiko?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:19

jos ei nappaa ni ei nappaa, ei sitä tarvitse muitten ihmisten ilonpitoa pilata omalla tyhmyydellään. Provohan tämä on, muuten kyseinen muija makaisi ojassa ilman raajoja tätä kirjottaessa..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:26

Ostakaa elämä. Kokeilkaa niitä huumeita ei ne sen pahempia ole kuin alkoholikaan ehkä jopa menee vähemmän pää sekaisin huumeista kuin viinasta. Samalla tavalla niissäkin on kohtuu käyttöä kuin alkoholissa. No onneksi ainakin se selviää, että sulla menee ihan vitun huonosti;). Toivottavasti kohdataan joskus se on ihan sama oletko nainen,mies vai hiiri niin kyydit saat.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:29

vasikka ja sen karitsat perkele..Menkää vaa ryyppää itsesääliinne ja itkee ku isukki piessy vyöllä. Jokaisen ihmisen päihteiden käyttö on hänen oma asiansa. Alkoholistit voisi viedä ladon taakse ensimmäisenä jos aletaan ihmisiä katsomaan "kuluina yhteiskunnalle". Taidanpa tästä lähteä narauttamaan pari kolme muijaa kenen tiedän pettäneen miehiään, ihan vain kostoksi vasikoille. ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:35

Moi! Oon Pera Ylöjärveltä ja mun mielestä kaikki tupakoitsijat pitäis tappaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:37

Mä taas ensio kansio ikaalisista ja mun mielestä kaikki läskit voitas pistää lihoiksi..me veronmaksajat joudumme maksamaan heidän sairaalahoidon kun ihrat tukkivat henkireiän!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:42

mies 38 241104 14:16:
" Sitähän se on, kun ei osata elää ja nauttia elämästä ilman kemikaalisia nousuja ja laskuja. "

Hmm... Kannabis ei ole mitenkään kemikaalinen vaan puhdas luonnontuote... Toisin sanoen yrtti, jota käytetään myös lääkkeenä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:48

kauas ajattelit pysyy hengissä ???
se et ku ne saa tietää ketä ilmianto ni sä et kauaa hengitä.
(myyjä)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:50

Hmm, täytyy tunnustaa, että liian usein olen ollut välinpitämätön. Taidan ottaa saman harrastuksen. Pitää vain joka kerta erikseen varmistaa, että a) kyseessä on kama-tapaus b) ilmiantoa ja minua ei voi yhdistää. Taidan aloittaa naapuritalon yhdestä asunnosta, missä kylpyhuoneesta näkyy jatkuvasti sinistä valoa. Olisihan siistiä kun hamppuviljelmä kärärähtäisi...;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:51

Ihan oikein! Jatka samaan malliin. Käräyttäisin huumehörhöilijöitä myös itse tilaisuuden tullen. Huumeiden käyttäjät ovat vain typeryksiä!! (onneksi niille saa naureskella sitten kun niiden käy p..kasesti, hih)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:52

jessus miten tyhmiä ihmisiä tämäkin maa päällään kantaa...pari edellä olevaakin taitavat olla varsinaisia tohveli sankareita joita vituttaa kun eivät omaa viljemää omista..ja nää kukka hattu neidit ny vois olla vaa hiljaa ihan suosiolla..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 15:59

Joo, puolustelkaa vaan huumeita idiootit! Mä olen seurannu hyvinkin läheltä kahden mulle tärkeän ihmisen romahtamista huumeiden takia; kumpikin johtanut kuolemaan/itsemurhaan..Suurin osa puoltajista ei taida tietää vittujakaan siitä, mitä huumeidenkäyttäjien elämä voi olla! Ja kaikki alkaa siitä "harmittomasta" dullan pössyttelystä..Mun mielestä ainaki jokaikisen diilerin voi ilmiantaa ihan surutta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 16:07

Mulle on aivan sama millä skeidalla kukakin haluu pollansa sekasin. Jos ei oo egoo elää tätä elämää ilman kamaa, niin siitä vaan mutta jättäisivät muut ihmiset rauhaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 16:12

Erittäin hyvää työtä teet ilmiantamalla kaikki! Jatka samaan malliin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 16:36

Se saattaa olla vaarallista tollanen vasikointi.. joskus se ei ookkaan se "pikkunilkki" jonka vasikoit, ja siinä sitten makselet koko suvun voimin diilerin menetyksiä. Ihmishenki kun on näissä piireissä vaan suhteellisen halpa. En usko että tuo sinun vasikointi lopettaa käyttäjän huumeiden käyttöä, koska parantumisen täytyy lähteä itsestä, kuten esim. alkoholismista,. Ja jos toivot heitä vankilaan niin mehän heidän elämänsä maksamme, ja kaiken lisäksi oppivat rikollisiksi.

Enemmänkin kuullostaa että olet kateellinen näille kusauttamille ihmisille, meneekö niillä liian hyvin?
Onko niillä jotain mistä olet kateellinen, menestystä, rahaa, upea kaveripiiri? Ja sinä olet vain yksin

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 17:00

tostahan voi vielä kuolla...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 17:13

"Suurin osa puoltajista ei taida tietää vittujakaan siitä, mitä huumeidenkäyttäjien elämä voi olla! Ja kaikki alkaa siitä "harmittomasta" dullan pössyttelystä"

Niinpä niin. Parempi siis varmuudeksi laittaa pilvenpolttajat linnaan, jossa oppivat kunnon ammattirikollisiksi. Linnakundeilla kun ei valitettavasti juuri muuta polkua enää ole päästä käsiksi onneen ja menestykseen. Diilerit on erikseen, ne sietääkin käräyttää.

Jotkut kokoomuslaiset suoraselät vetoaa täällä lakiin ja sen koskemattomuuteen. Haluaisimpa käräyttää jonkun sellaisen kun se kiiruksissaan kävelee Ruoholahdessa punaisia päin tai ajaa ylinopeutta uudella audillaan. Helvetti semmoset vaarantajat pitäis kai laittaa myös linnaan!

Eihän täällä ole kohta jälellä kuin minä itse, jos ruvetaan jengia laittamaan kuopan reunalle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 17:23

Tuon saman lakiin perustuvan argumentin nojalla on täysin oikein kivittää ihmisiä kuoliaaksi aviorikoksen takia tai katkaista varkaalta käsi. Ne eivät tosin ole Suomen laissa, mutta joissain toisissa laeissa hyvinkin.

En tosin ihmettelisi, jos jotkut koomuslaiset haluaisivat nämä kirjatuksi Suomen lakiinkin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 17:23

Hyvä pössytelkää vaan ja jääkää kiinni! sitä paremmat työmarkkinat meikeläiselle! Ja juristit pitää saada kuriin! mieluummin ennen kuin ne pääsevät edes oikkikseen!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 17:53

Kun luen näitä palautteita, huomaa selkeän kahtiajaon suhtautumisessa tunnustajan kertomukseen. Yhteiskuntaa ja lakia kunnoittavat kannanotot ovat selkeästi järkevästi perusteltuja ja kirjoitusten sisällöt ovat aidosti huolestuneita nykyisestä huumetilanteesta. Kun taasen huumeiden käyttöä ja myyntiä puolustavien arvomaailma on yksikertainen ja perusteluiltaan suppeaa, heillä ei ehkä ole vielä omia lapsia tai heiltä puuttuu yhteiskunnallinen ja moraalinen vastuu toimistaan. Tämä onkin ehkä se kasvattajan pelko omista lapsistaan, miten heille saa iskostettua huumemaailman karun totuuden, kun pelkästä mielipiteestäkin jo uhataan tappaa... Vastuu on sinulla diileri ja aineiden käyttäjä! Diilerin ahneus ja käyttäjien välinen suhde perustuu pitkälle salamyhkäisyyteen ja "hyvä veli/sisko" -tyyppiseen verkostoon. Jokainen joka liikkuu kaupungin yössä, näkee ja kuulee hämäriä bisneksiä ja niistä on hyvä ilmoittaa välittömästi poliisiviranomaisille. Näin edes muutama tuleva uhri saadaan pelastettua ja rikollinen saa todellisen "palkkansa"...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 17:59

HAHAHAHAHAH, MÄ EN TAJUU MIKÄ TOTA ALKUPÄÄN KIRJOITTAJAA VAIVAS:) SIIN LUKI JOTAI ET ONKO KIVAA KÄRÄYTTÄÄ JOKU JURISTI POLTTELUST JA PILATA SEN URA JURISTINA!!!!!!;) JOS JURISTIN KÄSITYS OIKEASTA JA VÄÄRÄSTÄ ON SE ET SE VETÄÄ VAPAA-AIKANAAN HUUMEITA NI EI HÄN MUST OO IHAN OIKEAL URAL MUUTENKAA, KORKEINTAA JOKU KUSIPÄINEN PUOLUSTUSASIANAJAJA SIIT TULIS JOKA PUOLUSTAA HUUMETOVERIAAN OIKEUDESSA SIITÄ KUN HÄN AJOI SUN LAPSES YLI AINEISSA;) VITTU MIKÄ PÄLLI, LAUKOOKOHAN SE MUIL IHMISIL PÄIN NÄKÖÖ VASTAAVII JUTTUI;) EI HELVETTI, NAURUST EI MEINAA TULLA LOPPUU,SEN OLI PAKKO OLLA PROVO, EI KUKAAN OIKEESTI OO NÄIN VAMMANEN,ETTÄ PUHUIS TOLLASII;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 18:03

"Suomi on demokraattinen tasavalta jossa on demokratialle tutut toiminnot kuten lait ja asetukset. Laki selittää yksinkertaisesti että huumausaineiden käyttö ja jakelu on rikos josta seuraa rangaistus. Jokainen pikkunarkkarisääliräkäpallo ansaitsee tuomion. Jos lakeja ei olisi, niin ampuisin henk.koht. nämä itsesäälissä, paskassa ja muussa mukavassa piehtaroivat peräsuolenpätkänarkkikset hengiltä. Mutta kun on laki, noudatan sitä ja jos mahdollista, toteutan lain ja järjestyksen toteutumista esim. narauttamalla hörhö-spede-paskahousu-narkkiksen. Elämä on kovaa..."

Tämä olikin hyvin perusteltu ja asiallinen kommentti. Kumpa meillä kaikilla olisi tuollaista kieltä käyttävä ja noin asennoituva isä.

Itse asiassa kovat asenteet johtuvat lähinnä kokemattomuudesta tai kanaemo-ilmiöstä, joka on valitettavan dominoiva täällä pohjolassa. Ei asiat ole läheskään niin kaksiuloitteisia kuin kommenteista voisi ymmärtää. Huumeet OVAT vaarallisia, olivat ne sitten mietoja tai kovia. On kuitenkin eri asia tulisiko niiden KÄYTTÖ kriminalisoida, sillä sillä monesti ongelmatapaukset joutuvat ojasta allikkoon. Huumebisnes on asia erikseen, siihen tulee todellakin puuttua ja kovin ottein.

Kommentit kustannuksista tai yms. puolestaan ovat pelottavan oikeistolaisia. Ihan kuin ihmisarvo mitattaisiin vain rahassa. Jos taas vedotaan siihen, että narkkarit ovat itseaiheutetusti kusessa, niin entäs liikalihavat, tupakoitsijat, juopot, anorektikot yms.?

Nimim. Nähnyt ja kokeillut käyttöä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 18:14

Asiahan on niin että huumeet OVAT vaarallisia (myös blosse), siina missä tupakka ja alkoholikin. Jos pystyy käyttämään näitä aineita ilman riippuvuutta siten, että asiat on muutenkin kunnossa, on homma ok.
On kuitenkin aivan oma asia mitä käyttää tai käyttääkö mitään, eikä siihen tarvitsisi ulkopuolisen puuttua, ennenkuin koitaa todellista vahinkoa. Olen siis ehdottomasti vasikoimista vastaan, mutta toisaalta vihaan narkomaaneja ja alkoholisteja. Ei taida kyllä tyttönen tietää minkä kanssa leikkii kun näitä diilereitä vassaa. Noh, oppiihan sitten kantapään kautta.

t. Satunnainen alkoholin ja pilven käyttäjä

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 18:22

vasikoiminenhan on aina aivan päin helvettiä...mutta tässä tapauksessa hyväksyttävää. huumeiden käyttö on niin täysin päin helvetti. ja jos se olisi vain jokaisen oma asia sen voisi hyväksyä mutta jokainen huumeidenkäyttäjä vaikuttaa mielestäni negatiivisesti yhteiskuntaan. samoin tupakoitsijat, btw.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 18:33

vitun vasikka kuolema on palkkasi mä vedän doussii niin vitusti ja ne maistuu hyvälle vitun urpo lande

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 18:35

Ei ei. Miten voitte haukkua tunnustajaa? Hyvää työtä se vaan tekee. Ja kytäthän saavat kamanmyyjiä kiinni juuri siviilien vihjeistä. Jne. Mut vittu miten vaan. Pilatkaa te saatanan huumeidenkäyttäjät elämänne. Ei oo mun helvetti :D Ei todellakaan... Mutta onneks lapsillamme tuntuu olevan hyvä tulevaisuus kun tuollaisia saatanan nutipäitä on puolustamassa huumeidenkäyttöä!! Prkl.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 19:12

Hienoa! Hyvää työtä.. rastapellet taas yrittää puolustella sitä pilven poltteluaan. Naurettavia pellejä. Linnaan vaan kaikki. Meikäki on pari luuseria käräyttänyt (kotikasvattajia jotka myivät samalla tuotteitaan).

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 19:48

"tostahan voi vielä kuolla..." Jotkut taas kattonu liikaa jenkkileffoja. Respectit tunnustajalle, jatka samaan malliin. Nistit linnaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 19:49

"mies 16" ^^:huomaa tosiaan kommentistasi, että "doussia" vedät...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 20:54

Aivan oikeaa toimintaa!! Voisin itsekin alkaa ilmiantajaksi, vaikkei sillä suuria seurauksia ehkä olisikaan. Periaatteesta. Ihana lukea, miten ihmiset skitsoilee tästä aiheesta! :) Jokainen voisi mennä päiväksi "tutustumaan" vaikka suljetulla ja ihmetellä mitä ne useat huumeiden käyttäjät siellä tekevät potilaina.. Mikäs siinä, jos joku tykkää pään sekoittaa huumeilla ja hommata(/joutua hoitoon) sitten hoitoa valtion rahoilla.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 21:45

Onkohan tunnustaja koskaan pikkuaivoillaan raaputtanut huumekysymystä pintaa syvemmältä? Mieti jooko ensi kerralla miksi siellä klubilla niitä diilereitä on? Olisiko niitä diilereitä jos ei olisi yhtään ostajaa lue KYSYNTÄÄ? Tämä on huumekeskustelun ikuinen dilemma - kumpi tulee ensin; kysyntä vai tarjonta? Mieti sitä yön pimeinä tunteina, samalla kun oveasi tiirikoidaan auki.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 21:46

Mitäs se pikku tättärä vinettää. Ulla Taalasmaa!!!! Kuse joskus johonkin kadunnurkkaan niin ilmiannan sut itsensäpaljastelusta. Tekopyhä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 21:52

Sun kaverit puhuu kasvattamisesta/myymisestä sun vieres ja neiti istuu siinä ihan viattomana. Voi ku ne tietäis.. Oot oikee tosiystävä. Ootko ikinä kuullu et lojaalius yltää myös kaverin kaveriin?! Vittu että olet tyhmä. Jos tulisit vastaan, niin laittasin pääs katukiveyksen reunalle ja hyppäisin. Kieroutunu, säälittävä kusipää. Mieti vähän mitä teet. Ansaitsisit kuolla.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:02

just oikee meininki!! ihan sairaan hyvä tyyppi sää:) mäkin voisin ihan hyväl mielel kärvätä kaikki mutta en tunne sellaisia, mut jos tuntisin niin ai ai mul ois lystiä.. elämä on paskaa jotrn pitäähän se ilo ny jostain repiä:D :D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:04

Hienoa! Olen tunnustajan kanssa täysin samoilla linjoilla. Miten nämä viherpeukku piste com -tyypit saa yleensäkin pitää myymälänsä. kasvatuslaitteita ja tiskinalta muutakin..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:16

Voisko huumehörhöt hajasijoittaa tonne Kainuun ja Lapin erämaihin, sais vetää paskaansa siellä niin paljon kuin polla kestää ja delata skutsiin. Vittuako ne täällä häröilee ja elämälle katkerana räyhää. Aina niitä saa olla vetää dunkkuu ko tulee pummii hilloo. Menee saatana hyvät hanskat pilalle kun joutuu koskee paskaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:16

Jumalauta että tällanen tunnustus herättää ihmisissä paljon vihaa, kommentteja jo yli 80...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:19

Sellainen pieni ero siihen jotka vertaavat pilven polttoa tupakointiin. Tupakointi on vielä laillista. Näiden kommenttien määrä tässä ajassa kertoo jotain huumeidenkäyttäjien määrästä tässä maassa. Teet hyvää työtä, kaikki eivät ymmärrä, että yhteisen hyvän takia!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:24

Ihmettelen täs vaan et missä vaiheessa ja miksi toi juristi tuli mukaan keskusteluun. Ainiin, ja sit oon pilves.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:30

OLEN VARASTANUT AUTOIRTAIMISTOA SAADAKSENI HERORAHAA. JUTTU LOPPUI SIIHEN KUN VARASTIN NAAPURINI AUTOSTERKAT JA SE KATSOI IKKUNASTA. ILMIANNOIN SITTEN ITSENI POLIISILLE, ISTUIN AIKANI JA VIEROITUIN KOVAN TYÖN KAUTTA SIITÄ SAATANALLISESTA AINEESTA. VANKILASSA LÖYSIN ISÄN, POJAN JA PYHÄN HENGEN. JEESUS ON AUTTANUT MINUA UUDEN, PAREMMAN ELÄMÄNI ALKUUN, OLEN JOPA SAANUT TÖITÄ ARVOSTETUSTA MAAHANTUONTIYRITYKSESTÄ. EN KOSKAAN UNOHDA JUMALALLISTA VÄLIINTULOA HENKILÖKOHTAISEN ONGELMANI RATKAISUSSA. PYHITÄN ELÄMÄNI JEESUKSELLE, HERRALLAMME. JUMALAN KAIKKIVALTIAAN POJALLE.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 22:48

aamen

Eikä asiaa auta se, että kirjoitat tämän uudelleen viestisi perään. Jos sinulla ei ole oikeasti mitään sanottavaa, ole hyvä äläkä kommentoi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 23:12

Kaikki pössyttelijät ja alkoholistit voitaisiin laittaa yhteiseen saareen missä olisi rajattomasti alkoholia ja huumeita ja niitä saisi käyttää rajattomasti. Saarella kävisi kerran kuukaudessa lautta joka toisi uudet tulokkat saarelle ja saarelta pääsisi pois selvinpäin olevat/ huumetestin läpäisseet. Tulisi yhteiskunnalle halvaksi ja kaikki olisivat onnellisia. Diilereiltäkin loppuisivat markkinat.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2004 23:19

Parasta rippituolia aikoihin! Vaviskaa narkit ja diilerit, tästähän voi tulla uusi trendi. Olen messissä ja taidankin narauttaa yläkerran sekopäähihhulit ensitöikseni, loppuu samalla se orgastinen huuto ja öinen ravaaminen... sitten tiedänkin jo toisen kohteen, eli yhden todella ylimielisen ja alituisesti kamasta brassailevan pikkudiilerin Rose Gardenista... vitun pelle! Mun siskon kaveri poltteli liikaa kukkaa ja sairastui skitsofreniaan, on joutunut olemaan Aurooran suljetulla kolmeenkin otteeseen ja on nyt ollut pakkolääkityksellä yli vuoden! vai ei blossi ole harmitonta!!! diilerit hirteen ja narkit suohon, ja ihan vaan omaksi ja muiden parhaaksi vaan...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 00:00

Ohhoh!!! Kirjotin aamuyöllä tuon minun tunnustukseni ja taisin sohaista ampiaispesään, tunnekuohuista päätellen. Mutta kannustaville kommentoijille suurkiitos ja kaunis kumarrus, jatkan yhden naisen taistelua huumeita vastaan ja toivon muitakin miettimään mitä juuri SINÄ teet estääksesi huumeiden leviämisen nyt ja tulevaisuudessa? Henkilökohtainen motiivini on pelkästään yhteiskunnallinen ja ennalta ehkäisevää, haluan itsekkin jonain päivänä omia lapsia ja heille turvallisen kasvuympäristön, lisäksi elämäni Kallion ja Sörkan Kurvin tuntumassa on saanut minut kyllästymään "huumevalistukseen" sekä ainaiseen pelkoon. Kaduilla kulkee satoja narkomaaneja ja baareissa "vauhtipäät" ja tötsyttelijät pilaavat kaikkien muiden ilon ja onnen hetket. Lisäksi rapussani asuu tälläkin hetkellä heroiininarkkari ja hänen, lähes päivittäinen kohtaamisensa, ei ole mitään huumorintajuttomuutta! Kysymys ei ole pelkästään teidän "vetäjien" oikeudesta, vaan meidän... jotka emme vedä ja myy sitä. En halua elinympäristöä kuin jossain suurkaupungissa (NYC, Lontoo, Pietari etc.), joissa joidenkin kaupunginosiin ei uskalla pimeän tultua mennä. Tv sarjoissa (Miami Vice heitto oli hyvä, kiitos siitä!) oleva diilereiden supercooltyyli ei ole totta, ainakaan vielä täällä Kalliossa... ja toivottvasti ei koskaan tule olemaan. Siitä minä pidän osaltani huolen. Varo narkki tai diileri, Sinä saatat olla seuraava... Nainen 24v.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 00:01

Huomatkaa vaan, kaikki "pöllyä päähän saaneet" raivostuivat tästä tunnustuksesta... Loistavaa työtä tunnustaja, sait niiden veren kiehumaan. Raukka parat, pelkäävät vielä menettävänsä kaiken -niinkuin lopulta käykin...bhuhahhahhaa

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 00:53

Nainen 24v:

"--- miettimään mitä juuri SINÄ teet estääksesi huumeiden leviämisen nyt ja tulevaisuudessa?"

Kannatan järkevämpää ja haittoja vähentävää huumepolitiikkaa. Suomi tulee tässäkin jälkijunassa, kun vertaa useimpiin EU-maihin (Hollanti, Sveitsi, Portugal, Iso-Britannia jne...). No, pikku hiljaa, pikku hiljaa...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 00:59

Elämäni on kamalaa, siksi kyylään ikkunasta joka päivä ja käräytän muita. Luuletko tosiaan pelastavas mailman tuolla?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 01:25

Aivan oikein tehty! Huumeiden myyjät ja käyttäjät ovat todella alhaista porukkaa. Pilaavat vain muiden ja oman elämän. Suomessa on vain naurettavat ragaistukset kyseisestä harrastuksesta että ei siinä varmaan ota kunnolla opikseen..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 02:35

Joo luultavasti Suomessakin lainsäädäntä tosiaan menee siihen että käytöstä & kantamisesta ei rangaista kuin sakoin. (Vrt. muuhun Eurooppaan & moniin EU:n jäsenvaltioihin) Ja joku fiksu tuolla heitti että laitetaan narkit vaikkapa Lappiin jne.... voin kertoa että Rovaniemellä on yksi monista Suomen huumevieroitushoitoloista jonka asiakkaat, ikävä kyllä, saavat rankempia aineita käsiinsä halvemmalla kuin vaikkapa Helsingissä. Tämä kaikki kertoo siitä että ongelma tosiaan on monimuotoinen. Ja kaikki näitäkin juttuja lukevat voivat varmasti yhtyä siihen että huumeet luovat ongelman yhteiskunnallisella tasolla, alkoholin ja vaikkapa savukkeiden polton lisäksi. Ehkä kuitenkin tosiaan sanoissa "synnitön heittäköön ensimmäisen kiven" -piilee tässäkin asiassa vinha viisaus, eikö vain? Itse paljon Eurooppaa nähneenä ja Eurooppalaisiin nuoriin tutustuneena voin omien kokemuksien perusteella sanoa että huumet eivät vielä ole sellainen ongelma Suomessa kuin monissa muissa Eurooppalaisissa valtioissa, ja toivon ettei siitä sellaista muodostukkaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 05:41

Muuttuisiko asia jos hallussapidosta/myynnistä saisi nykyistä kovempia tuomioita.. Uskon että moni miettisi asiaa useamman kerran ennen kuin kokeilisi mitään. Mutta "mene ja tiedä"..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 07:06

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa... Aivan loistavaa työtä kyttääjä! En uskokaan että yrität "pelastaa maailmaa" kuten joku tossa äsken kommentoi mutta itsekin toimisin samalla tavalla ihan jo sellaisenkin itsekkään syyn vuoksi että kaveripiiriini/sukulaisten piiriin ei tosiaankaan tarvita mitään pilvipellejä/piriniiloja.
Aika monella "negattivisesti" kommentoivalla (oletetulla huumausaineen käyttäjällä) olisi muuten syytä olla kylmä rinki perseen alla nääs nämä IP-osoitteet on aikas lailla helppo selvittää... ;) Hyvää päivän jatkoa vaan teille...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 08:27

Kyl se ovi aukee kumpaakin suuntaan..lähinnä tälle herra ip selvittelijälle..tuskin täällä kellään muulla on kylmä rinki perseen alla kuin näillä "narauttelijoilla"..porukka vois kyl hoitaa faktansa kuntoon ennen pätemistä. Doupit on paskaa mut se on ihmisten oma asia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 08:45

Se EI ole ihmisten oma asia vaan koko yhteiskunnan, sinunkin, asia. Samoin kuin liikapaino, tupakointi, alkoholi. Huumeenkäytön välilliset ja välittömät vaikutukset tulevat vaan niin nopeasti ja selvästi esiin katukuvassa ja ihmisten arkipäiväisessä elämässä että en ihmettele yhtään tätä vihaa huumekoukussa rimpuilevia raukkoja kohtaan. Itse tunnen sääliä huumeenkäyttäjiä kohtaan. He ovat todellakin syrjäytyneitä reppanoita joilla elämä tulee olemaan lyhyt.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

25.11.2004 09:09

Profiilisi: Maalta muuttanut, vanhemmat aina äänestäneet Kokoomusta, opiskelee TKK:ssa(tms), katkera, ruma, hyvät käytöstavat, ei erota harmaan sävyjä, tylsää juttuseuraa, ehkä rasisti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kirjoita kommentti

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi