Onko ravintola, jossa on ns. narikkapakko...
Onko ravintola, jossa on ns. narikkapakko, korvausvelvollinen silloin, kun asiakkaasta huolimatta narikkahenkilökunta on hukannut kyseisen artikkelin, esimerkiksi takin? Näin kävi eräälle ystävälleni, jonka hallussa oli narikkalappu, mutta takkia ei löytynyt lähdön koittaessa. Edessä oli kylmä kotimatka. Ravintola sanoi, ettei vastaa, ja ravintolassa toimiva narikkayritys kieltäytyi kunniasta.
1 vastaus
Walter de Camp
6.6.2003 00:00
Totta kai ravintola tai narikkayritys on velvollinen korvaamaan kadottamansa rätin. Sehän on koko palvelun ydin. Asiakas maksaa saadakseen lumppunsa ja väskynsä turvallisesti säilöön. Mistä hän sitten olisi maksanut, jos ne voitaisiin vain hävittää ja levitellä käsiä?! Ystäväsi pitää tehdä valitus Kuluttajavalituslautakunnalle, jos järkipuhe ei tehoa.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin