Yök - en sekstaa

Kun seksi maistuu pahalle.

Jos joku väittää seksin olleen aina upeaa, hän valehtelee, koska opetteluvaiheessa seksi on kammottavan huonoa. Kaikki jännittävät ja häpeävät, tekniset taidot ovat lähinnä auttavat eikä homma muutenkaan suju kuin elokuvissa (joissa pari asettuu päällekkäin ja rullaa tässä asennossa sängyn laidalta toiselle kummankin näyttäessä upealta).

“Olimme sopineet, että poikaystäväni huolehtii ehkäisystä, kun vihdoin päätin suostua seksiin ensimmäistä kertaa. Olin all set -tilassa, kun poikaystävä alkoi repiä kortsua pakkauksestaan. Se kesti. Ja kesti. Ja kesti”, kertoo nyt 33-vuotias Milla.

“Vasta monta vuotta jälkeenpäin tajusin mitä oli tapahtunut: jätkältä tuli ennen kuin hän ehti laittaa kortsua päälleen, ja hänen oli odoteltava, että hän tulisi jälleen juhlakuntoon. Ajattelin silloin vain, että kondomin laittaminen vaikuttaa todella vaikealta puuhalta.”

Alkunolosteluista päästyä huonon seksin mörkö vaanii edelleen. Alkoholi ja seksi on usein murhaava yhdistelmä.

“Muutamia vuosia takaperin olimme ystäväni kanssa katsomassa erästä bändiä. Päädyimme hotellihuoneeseen soittajien kanssa, ja harrastin erään bändin jäsenen kanssa suuseksiä, kunnes sammuin mies suussani”, kertoo eräs naislukija.

Selvin päin ongelmia ai-heuttaa puhumattomuus, jokaisen seksiopaskirjailijan vihollinen numero yksi. Mistä kumppani voi tietää mieltymyksesi, jos et kerro niitä hänelle? Harvempi meistä kun on ajatustenlukija.

“Olin parikymppisenä muutaman vuoden kihloissa miehen kanssa, jonka käsitys esileikistä oli se, että hän antoi minulle suukon ja alkoi sitten jyystää. Kerrankin “rakastelimme” suihkun alla noin 40 minuuttia. Makasin selälläni erittäin ahtaassa suihkutilassa ja ajattelin, että kehtaanko ehdottaa edes siirtymistä sänkyyn, kun lämminvesivaraajasta loppui vesi”, kertoo kolmekymppinen Anette.

“Tein itse virheen siinä, etten kehdannut ottaa tyytymättömyyttäni esille ja näyttää hänelle, mistä olisin pitänyt. Viimeisenä seurusteluvuotena rakastelimme ehkä neljä kertaa, koska seksi tuntui minusta vain äärimmäisen tylsältä. Tiesin suhteen olevan lopussa, kun miehen ehdottaessa rakastelua vastasin hänelle nostamatta katsettani kirjasta: “ei kiitti, mä meen röökille mieluummin.”

Pidemmässä suhteessa seksuaaliterapeutti Anu Suomela Sexpo-säätiöstä suosittelee puhumista, mutta kehottaa varovaisuuteen. Vaikka seksikuvasto tunkee joka paikasta silmille, kannattaa puhessa ottaa hienovaraisempi linja kuin Cosmon kannessa.

“Seksistä puhuttaessa liikutaan niin herkällä alueella, että kannattaa ajatella tarkkaan, miten sanansa asettelee. Entisistä kumppaneista ei mielestäni kannata puhua lainkaan, koska se aiheuttaa lähes varmasti mustasukkaisuutta ja vertailun kohteena olemisen tunnetta. Verbaaliset loukkaukset seksin alueella voivat johtaa todella pahoihin riitoihin, jopa eroon”, Suomela varoittaa.

“Puhuminen on joka tapauksessa siinä mielessä hyödyllistä, että se hälventää parin väliltä uskomuksia ja luuloja. Parit tulkitsevat toisensa ajatuksia helposti väärin, jos kaikki perustuu vain oletuksiin ja arvailuihin.”

Riski huonoon seksiin liittyy myös yhden illan juttuihin. Fiilikset saattavat mennä jo ennen kun pari pääsee itse asiaan:

“Menin uuden hoitoni kanssa hänen kämpilleen harrastamaan seksiä. Kun vihdoin pääsimme hänen luokseen, menimme suoraan sänkyyn, ja aloimme kosketella toisiamme. Kun pääsimme itse asiaan, sisään paukkasi tytön isä kirveen kanssa. Lähdin nopeasti ilman vaatteita juoksemaan karkuun, ja mietin ilman rahaa ja puhelinta, miten pääsisin kämpilleni nukkumaan. Lähdin sitten kävelemään keskustaan päin alasti, kunnes vastaani tuli (meidän kaikkien ystävä) poliisi, joka otti minut kyytiin ja vei putkaan.”

Suomela ei moralisoi pistokeikkoja sinänsä, mutta sanoo:

“Harvemmin seksi on niissä erityisen hyvää, koska hyvän seksisuhteen luominen vaatii aikaa. Yhden illan jutuissa seksi on useimmiten pikapanotasoa.”

Eeva, 34, on ollut kolmasti pitkässä avoliitossa. Lisäksi hän laskee olleensa sängyssä reilun sadan miehen kanssa ennen nykyistä suhdettaan.

“Aloitin seksin 16-vuotiaana, jälkeenpäin ajateltuna aivan liian nuorena. Lähdin jokaisen miehen matkaan, joka vain vähänkin osoitti kiinnostusta, koska jostakin syystä kuvittelin, että kokemuksia pitäisi kerätä mahdollisimman paljon – laadusta ei niin väliä. Joukossa oli kivojakin kokemuksia, mutta useimmiten päädyin vain ajatukseen, että seksi on maailman ylimainostetuinta hommaa.”

“Huonot kokemukset ja irtosuhteiden generoima epäluottamus miehiä kohtaan pilasivat seksikuviot pidemmissä suhteissani. Otin niissäkin seksin suorituksena, joka pitää hoitaa rivakasti ja teknisesti hyvin. Olin miesmäisempi kuin miehet itse.”

Nyt kaikki on toisin.

“Kun ensimmäistä kertaa kapusin nykyisen miesystäväni päälle, hän pyysi nätisti minua rauhoittumaan ja kertomaan mitä minä haluaisin. Hämmästyin itsekin, kun huomasin, kuinka vähän olin ajatellut asiaa aikaisemmin. Meillä on nyt reilu vuosi seurustelua takana, ja nyt vasta ymmärrän, miksi seksistä vouhotetaan niin paljon. Se on ihanaa, jos sängyssä ei kilpailla tai olla vain palvelijan roolissa.”

Lukijoilta

“Tyttöystäväni erehtyi luulemaan kusihädästäni johtuvaa unista aamuseisokkiani himosta johtuvaksi, enkä aamutokkurassa tajunnut ihan missä mentiin ennen kuin tyttöystäväni oli jo hetken aikaa ratsastanut rakkoni päällä keinuen! Hädästä tuli niin pakottava, että jouduin syöksymään tyttöystäväni päältäni nakattuani vessaan, jossa erektio tietenkin esti virtsaamisen. Pakon edessä rupesin maanisesti runkkaamaan, jotta saisin vihdoin helpotusta halkeamispisteessä olevalle rakolleni. Tilanteen absurdius rupesi kuitenkin naurattamaan niin, että tyttöystäväni tullessa huolestuneena vessan ovelle katsomaan mikä minulle oli tullut, löysi hän minut seisomasta keskellä vessaa kyyristellen erektioni yllä, irvistäen ja nauraen mielipuolisesti samalla kun vedin käteen. Viimeksi kuullessani hänestä hän luki miestutkimusta yliopistolla...”
Mies, 27

“Kostean kapakkaillan jälkeen panin puolituttua naista yksiön keittokomeron lattialla kaverin soittaessa kitaraa olohuoneessa parin metrin päässä. Samaan aikaan hänen tyttöystävänsä kutitti meidän molempien varpaita...”
Mies, 25

“Pari vuotta sitten oltiin lomalla Thaimaassa. Tutustuttiin kaverin kanssa pariin tosi ihanaan thainaiseen. Pari päivää oltiin hengailtu, suudeltu sun muuta hyvin pientä hip-
lausta. Noh, kun olisi ollut aika siirtyä pidemmälle, paljastui, että minun “hoitoni” olikin mies! Järkytys oli täydellinen! Pari vuotta meni ennen kuin tuosta toipui.”
Mies, 27

“Tyttö otti ihanasti suihin, mutta menon ollessa kiihkeintä hän oksensi päälleni. Minä tiedän, miltä tuntuu pestä piliä oksennuksesta...”
Mies, 32

“Seksi miehen kanssa, joka ei ole koskaan kokenut orgasmia yhdynnässä eikä myöskään pidä sitä minään ongelmana..! Seksiakti kestää monta tuntia joka kerta. Kammottavaa olla paikat kuivina ja jäsenet puuduksissa ja toinen vaan jaksaa painaa. Eikä se todellakaan ole mukavaa joka kerta sanoa että kiitti nyt riitti..”
Nainen, 35

“Olin karmeassa flunssassa sängynpohjalla kun silloisen poikaystäväni teki mieli. Tyyppi ei kuitenkaan halunnut minulta flunssapöpöä, joten fiksuna miehenä laittoi peiton pääni yli ja hoiteli hommat. Ei siis mitenkään väkivalloin, mutta nyt jälkeenpäin ihmettelen miksen ajanut ukkoa ulos siinä paikassa.”
nainen, 29

Kysymys: En halua. Pitääkö silti?

“Mihinkään ei pidä suostua vain sen vuoksi, että toinen haluaa sitä. Tämä pätee seksiin, työhön, ihmissuhteisiin, politiikkaan, uskontoon. Minulla käy asiakkaita, jotka sanovat suhteensa olevan muuten ihana, mutta seksin saralla on jotakin, mitä heidän kumppaninsa ei halua toteuttaa. Tyypillinen esimerkki on suuseksi.Oleellista on se, että ymmärtää tuottavansa toiselle mielihyvää ja haluaa tehdä sen, vaikka asia tuntuisi vieraalta. Tämä ei tarkoita, että pitäisi suostua vastaanottavaksi puoleksi. Kumppanien pitää luottaa toisiinsa täysin.”

Johanna Sirkiä, pj, seksialan liitto Salli

TJEU = Tsekkaa jos et usko

Leffa: American Pie
Elokuva visualisoi kauheimmatkin teiniseksiin liittyvät pelot. Jos olet jo sillä tavoin kuivilla, että kehtaat esim. ostaa itse kondomeja, saat nauraa sydämesi pohjasta.

Kirjat:
Gael Greene: Hauskaa Seksiä
Sekava, mutta kiitettävästi konkreettisia vinkkejä jakava kirja, jossa evästetään myös välttämään seuraavanlaisia turn-off-repliikkejä: “Mistä oikein keksit nuo iljettävät ideasi” tai ”Tuon katsominenkin saa minut oksentamaan.”

Pauline Reage: O:n tarina
Kirjan päähenkilö viedään sadomasokistien linnaan seksiorjaksi. Toiset tykkää, toiset ei.

72 kommenttia

m24

25.11.2004 17:03

“Pari vuotta sitten oltiin lomalla Thaimaassa. Tutustuttiin kaverin kanssa pariin tosi ihanaan thainaiseen. Pari päivää oltiin hengailtu, suudeltu sun muuta hyvin pientä hip-
lausta. Noh, kun olisi ollut aika siirtyä pidemmälle, paljastui, että minun “hoitoni” olikin mies! Järkytys oli täydellinen! Pari vuotta meni ennen kuin tuosta toipui.”

Minä luulin tälläisten "tarinoiden" olevan urbanilegendaa mutta ei... LOL!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

karatekid

11.10.2013 18:34

kyl ne ladyboyt eli katoeyt tunnistaa aika helposti jos on vahankaan silmat paassa. Aataminomena erottuu ja esim kasien ja kasvojen luuston rakenne on erilainen, isompi tavallaan. Asuin lapsuuteni Bangkokissa ja liioittelematta ainakin kerran paivassa havaitsi jonkun seksituristin (toivottavasti tietoisesti) menossa hotelliin ladyboyn kanssa.
Amsterdamissa vierailevien kannattaa muistaa, etta sininen valo punaisen lisaksi ikkunassa tarkoittaa sita etta tyontekija on TS. :D good times

sikander

25.11.2004 19:02

Olen aika usein herännyt baarikierrroksen jälkeisenä aamuna jonkun tuhdin sotanorsun vierestä, enkä voi muistaa miten se on mahdollista! Mutta alkoholilla taitaa olla osuutta asiaan.

Siksi toiseksi en edes muista millaista yöllä/varhaisaamulla oli?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

thaimaanmatka

17.4.2014 23:59

"ladyboyt eli katoeyt tunnistaa aika helposti jos on vahankaan silmat paassa. Aataminomena erottuu"

Enpä ole nähnyt yhtään ladyboyta, jolla olisi ollut aataminomena!

Aataminomenanhan ne ensimmäisenä leikkauttavat pois.

sad_case

25.11.2004 23:44

Olin pari kertaa tapaamani miehen luona ja jäin yöksi. Kun en saanut unta mies ehdotti seksiä avuksi. "Yhdyntä" kesti ehkä minuutin jonka jälkeen hän erittäin ylpeänä kysyi että joko nukuttaa... Itse olin siinä vaiheessa peiton alla selkä mieheen päin ja nauroin tyyny suussa, vedet silmissä.

Emme sitten sen jälkeen enää tavanneet...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Thaimaasta

26.11.2004 02:20

[LAINAUS]m24 kirjoitti 25.11.2004 klo 17:03:

“Pari vuotta sitten oltiin lomalla Thaimaassa. Tutustuttiin kaverin kanssa pariin tosi ihanaan thainaiseen. Pari päivää oltiin hengailtu, suudeltu sun muuta hyvin pientä hip-
lausta. Noh, kun olisi ollut aika siirtyä pidemmälle, paljastui, että minun “hoitoni” olikin mies! Järkytys oli täydellinen! Pari vuotta meni ennen kuin tuosta toipui.”

Minä luulin tälläisten "tarinoiden" olevan urbanilegendaa mutta ei... LOL![/LAINAUS]

Joo, kun Suomijuntit meette Thaimaaseen niit "naisii" hakees niin kannattaa tosiaan muistaa että osa niistä on leikkauksen tehneitä shemale:ja. Yksi piirre mistä heidät helposti tunnistatte on aatamin omena tossa kaulalla. Sellaisia kun ei naisille kasva, yleensä!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

nangang

26.11.2004 09:50

Thaikkujen t-girlit ovat kauniita, fiksuja seka aarettoman seksinnalkaisia. Kannattaa kokeilla enneminkin kuin naapurin mummoa. Tervetuloa vaan!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

biibabbaluula

26.11.2004 16:12

Paha on jos lipsahtaa väärään paikkaan koira-asennossa. Kauheinta mitä on tapahtunut. Vaikka kumppani olisi tuttu ja turvallinen ja tapahtuma selvä vahinko, tulee niin häpäisty ja raiskattu ja nolo olo, että itkuhan siinä tulee. Kokemusta nimittäin on. Eikä kehtaa kertoa ikinä kenellekkään. Paitsi anonyymisti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tosiasioita

26.11.2004 20:13

hirveän usein naisen haluttomuus seksiin johtuu siitä että mies on ylläkuvatun kaltainen "jyystäjä" vailla mitään mielikuvitusta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

MaailmaaNahnyt

26.11.2004 20:23

Suomessa naisten seksikokemuksia lukiessa, tulee väkistenkin mieleen, että missähän porttolassa sitä ollaan. Jostain syystä Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa naisten mielestä tasa-arvo tarkoittaa railakasta irtoseksiä.

Ei muuten, mutta on jokseenkin huvittavaa, kun naiset luulevat esim. Sinkkuelämää sarjan kuvastavan New Yorkin elämää. Ei todellakaan. Se on viihdesarja, joka luotiin antamaan vastapainoa jenkkien vanhoilliselle ilmapiirille. Irtoseksi amerikassa on harvojen herkkua - toisin kuin kotomaassamme.

Eipä tuolla sinänsä väliä. Sanonta, että mies haluaa vaimokseen neitsyen ei kuitenkaan ole tuulesta temmattu. Kärjistetty, kyllä. Kultainen keskitie kunniaan. Mutta turhaapa minä tätä jauhan. Jokainen tehköön oman valintansa. Minä valitsen pysymällä ulkolaisissa naisissa, joissa on vielä naisellisuus tallella.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

dnjk

27.11.2004 12:10

Kielipoliisi sanoo: suomeksi mennään ThaiMAAHAN.
Faktapoliisi sanoo: nykyään pystytään myös aataminomena poistamaan erittäin taitavasti. :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

pythagoras-

28.11.2004 01:37

[LAINAUS]tosiasioita kirjoitti 26.11.2004 klo 20:13:

hirveän usein naisen haluttomuus seksiin johtuu siitä että mies on ylläkuvatun kaltainen "jyystäjä" vailla mitään mielikuvitusta.[/LAINAUS]
...kuten vaikkapa Sinkkuelämää-sarjassa kuvattu Carrien duracell-pupumies, joka tikkasi kuin ompelukone. Luotettavien lähteiden mukaan tuo ei tosiaan ole tuulesta temmattu tapaus, sillä sen kaltaista kanipanoa saa ihan suomalaisiltakin miehiltä. Järkyttävää mutta totta!

Kauneinta ja kilteintä, mitä exäni ikinä sanoi minulle suhteen jälkeen, oli kun hän kertoi kaiholla muistelevansa yhteisiä intiimejä hetkiämme ollessaan nykyisen miehensä kanssa sängyssä. Se mies ei kuulemma tajua millään vihjettä, että exäni tykkää herkemmästä, hitaammasta, aistillisemmasta rakastelusta eikä sen äijän rytkytyksestä, ja hän kaipaa minun herkkyyttäni aistia hänen tarpeensa. Kyllä tuli ihan helvetin hyvä mieli niistä sanoista!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Pirjo_

29.11.2004 01:46

[LAINAUS]MaailmaaNahnyt kirjoitti 26.11.2004 klo 20:23:

Suomessa naisten seksikokemuksia lukiessa, tulee väkistenkin mieleen, että missähän porttolassa sitä ollaan. Jostain syystä Suomi on ainoa maa maailmassa, jossa naisten mielestä tasa-arvo tarkoittaa railakasta irtoseksiä.

Ei muuten, mutta on jokseenkin huvittavaa, kun naiset luulevat esim. Sinkkuelämää sarjan kuvastavan New Yorkin elämää. Ei todellakaan. Se on viihdesarja, joka luotiin antamaan vastapainoa jenkkien vanhoilliselle ilmapiirille. Irtoseksi amerikassa on harvojen herkkua - toisin kuin kotomaassamme.

Eipä tuolla sinänsä väliä. Sanonta, että mies haluaa vaimokseen neitsyen ei kuitenkaan ole tuulesta temmattu. Kärjistetty, kyllä. Kultainen keskitie kunniaan. Mutta turhaapa minä tätä jauhan. Jokainen tehköön oman valintansa. Minä valitsen pysymällä ulkolaisissa naisissa, joissa on vielä naisellisuus tallella.[/LAINAUS]

LOL

Ja on muuten totta. Belgialaiset pojat tulee vain Suomeen koska suomalaiset tytöt on niin helppoja.

Ja ei täällä ulkomailla oikein tiedä että miten sitä seksiä pitäis ehdottaa ku jätkät haluaa ensin tutustua, käydä treffeillä, esitellä vanhemmille ja tietää ETUnimen... :D:D Sen lisäksi ne ei tiedä että vodkaa juodaan kuin vettä ja että keskusteluksi riittää tuhahtelu!!! On se kamalaa ku on niii erilaisia kulttuurejaki olemas!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

vaihtareista

29.11.2004 14:21

eikä koske pelkästään Belgialaisia poikia/miehia.. Olin tutorina pidemmän aikaa opiskelujeni lomassa ja suurin osa espanjalaisista ja italialaisista vaihto-opiskelija-pojista kertoi tulleensa juuri Suomeen vaihtoon koska suomalaisilta tytöiltä saa helposti..!
kotimaassaan kun he joutuvat näkemään moninkerroin enemman vaivaa..

Kuulemma kotiin ei ole menemista ennen kuin on saanut selätettuä blondin. Ja siitähän riittää sitten kavereille kehuttavaa..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jolupukki

29.11.2004 23:39

[LAINAUS]vaihtareista kirjoitti 29.11.2004 klo 14:21:

eikä koske pelkästään Belgialaisia poikia/miehia.. Olin tutorina pidemmän aikaa opiskelujeni lomassa ja suurin osa espanjalaisista ja italialaisista vaihto-opiskelija-pojista kertoi tulleensa juuri Suomeen vaihtoon koska suomalaisilta tytöiltä saa helposti..!
kotimaassaan kun he joutuvat näkemään moninkerroin enemman vaivaa..

Kuulemma kotiin ei ole menemista ennen kuin on saanut selätettuä blondin. Ja siitähän riittää sitten kavereille kehuttavaa..[/LAINAUS]

Tasan ei käy onnenlahjat. Suomalaiset miehet sitten matkustavat thaimaaseen ja venäjälle, koska näissä maissa naisilta saa rahalla. Jokseenkin naurettavaa tämä vanha laulu siitä, että suomalaiset/ruotsalaiset naiset ovat ns. helppoja. Kenties kysymys onkin vain kulttuurieroista? Voisikohan kyseessä olla jopa sellainen juttu, että antaminen ja saaminen ovat kokeneet inflaation. Himot ne on hiirelläkin...sano

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

minni-85

30.11.2004 08:37

Tuli vaan mieleen tuosta Pauline Reagen kirjasta. Pirun tylsä, vaikka siinä paljon pahoinpitelyä ja anaaliseksiä harjoitetaan. Tylsyys johtuu suurelta osin siitä, että päähenkilö suostuu tähän kaikkeen, koska sen poikaystävä sanoo rakastavansa häntä sellaisena panopuuna. Tylsyydestä huolimatta lukekaa, saattepahan ainakin lisää kokemuksia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Tilastonikkari

30.11.2004 10:13

STT uutisoi tänään seuraavasti:

"Ennätysmäärä aidstartuntoja heteroseksistä

Suomessa todettiin viime vuonna aidstartuntoja heteroseksistä enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Kaikista tartunnoista vajaa kolmannes oli saatu seksistä. Suurin osa kaikista tartunnoista oli saatu kotimaassa.

Heteroseksistä tartunnan saaneista naisista suurin osa oli alle 30-vuotiaita.

Viime vuosina Suomessa on todettu seksistä saatuja hiv-tartuntoja aiempaa enemmän. Aids-tukikeskus muistuttaa ihmisiä kondomin käytön tärkeydestä. Se on ainoa ehkäisykeino, joka oikein käytettynä suojaa sukupuolitaudeilta ja ei-toivotuilta raskauksilta."

Ei voi kuin sanoa, että horatsujen luvattumaa tämä Suomi.

Eikä voi kuin nauraa noille "miehet ostaa seksiä ulkomailta"-kommenteille. Seksiä ostaneiden miesten määrä, puhumattakaan ulkomailta sitä ostaneiden, liikkuu promillen sadasosissa. Sen sijaan irtoseksiä harrastavien, alle 30v, naisten määrä on lähes 20% väestökannasta.

Ei suomalaisilla miehillä ole mainetta ulkomailla, että he ostavat seksiä, mutta suomalaisilla naisilla on maine, että he antavat sitä - helposti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

MissMapleleaf

30.11.2004 15:07

Olen jo monta vuotta parisuhteessa elänyt nainen, joten irtoseksiä en enää harrasta. Ennen suhdettani hyppäsin kylläkin sängystä sänkyyn tiuhaan tahtiin, enka nähnyt tässä mitään pahaa. Päinvastoin, mukavaahan se oli.

Mitä vikaa siinä on jos suomalainen nainen haluaa seksiä, oli se sitten kotimaassa tai ulkomailla? Mitä väliä maineella on, kun jokainen voi kuitenkin ihan itse päättää että panettaako vai ei?

Parempi mielestäni näin, kuin naiset alistettuina miesten tahtoon ja tossun alle. Tässä mielessä Suomen tasa-arvo on mallillaan, kuka tahansa voi tehdä aloitteen, ja nainenkin voi nauttia irtoseksistä omilla ehdoillaan.

Ei ole minulta pois jos Belgiassa luullaan suomalaisia helpoksi saaliiksi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Heidi

30.11.2004 16:33

Uskomatonta tekopyhyyttä vielä tänäkin päivänä! Jos kerran on niin että miehille on ihan ok harrastaa irtoseksiä mutta naisilta se on ehdottoman kiellettyä tai sitten he ovat heti "horatsuja" niin tulee vaan mieleen että kenenköhän kanssa nämä miehekkäät miehet sitten sitä seksiä harrastaisivat..? Aika eriskummallista jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa vapaaehtoisesti seksiä ja vaan toinen tekee jotain väärää... hm...
Ja mitä tulee esim. espanjalaisiin ja italialaisiin miehiin jotka tulevat tänne "selättämään blondeja" niin eipä ikinä ole tehnyt mieli lähteä sellaisen matkaan... Niin blondi kun olenkin ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Tilastonikkari

30.11.2004 16:54

[LAINAUS]nicebitch kirjoitti 30.11.2004 klo 16:33:

Uskomatonta tekopyhyyttä vielä tänäkin päivänä! Jos kerran on niin että miehille on ihan ok harrastaa irtoseksiä mutta naisilta se on ehdottoman kiellettyä tai sitten he ovat heti "horatsuja" niin tulee vaan mieleen että kenenköhän kanssa nämä miehekkäät miehet sitten sitä seksiä harrastaisivat..? Aika eriskummallista jos kaksi aikuista ihmistä harrastaa vapaaehtoisesti seksiä ja vaan toinen tekee jotain väärää... hm...
Ja mitä tulee esim. espanjalaisiin ja italialaisiin miehiin jotka tulevat tänne "selättämään blondeja" niin eipä ikinä ole tehnyt mieli lähteä sellaisen matkaan... Niin blondi kun olenkin ;)[/LAINAUS]

Palataanpa takaisin faktoihin, joita STT:n uutinenkin käsitteli. Suomalaiset tytöt menettävät Euroopan nuorimpina neitsyytensä (15v), eikä heidän 'onnistumisensa' häpeä yhtään koko maailman tilastoissakaan. Pojat sen sijaan menettävät poikuutensa hieman ennen 20 ikävuoden kynnystä. Kyse ei siis ole tasavertaisuudesta.

Toinen olennainen pointti lienee se, että miehet eivät saa seksiä helposti. Jotkut eivät koskaan. Naisen sen sijaan ei tarvitse kuin pistää vähän puuteria naamaan ja mennä istumaan paarinjakkaralle, niin ehdokkaita suorastaan tungeksii.

Yhteiskunnassa arvostetaan niitä asioita mitkä ovat vaikeita. Naistenkaataja-miehiä arvostetaan siksi, koska pesän saaminen vaatii työtä. Jakorasia-naisia halveksitaan taas siksi, koska naiselle on suurempi saavutus olla antamatta kaikille halukkaille.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hunsvotti

30.11.2004 17:17

Tunnen muuten paljon niitä mainittuja espanjalaisia ja italialaisia vaihtareita. Se nyt on selvää että ne jannut tulee yrittämään täällä kaikkea liikkuvaa, mutta harvempi kai tietää, että myös monet tytöistä ovat samalla asenteella täällä liberaalissa maassamme. Sitä kun ei voisi kotimaassa köyriä joka toisen kanssa ilman vakavia huoraksi leimaantumisen ongelmia. Kuitenkin kun tuo seksi sattuu olemaan perustarve.

Neitsyttilastoista vielä maininta, että ainakin Espanjassa vielä puolet 21v. tytöistä ja pojista ovat neitsyitä. Sama tilanne kai Italiassa. Vaihtarit ovat just tota 20-21 ikäluokkaa, joten ilman loistavaa Erasmus-ohjelmaa, kuuluisat "latinorakastajat" menettäisivät poikuutensa tod. lähemmäs kolmikymppisinä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

maailmaanahnyt

30.11.2004 18:25

Mistä noi teidän tilastot oikein tulee? Ei pidä paikkaansa. Euroopan alin seksinaloitusikä on briteillä, missä ei todellakaan ole mitään ihmeteltävää, jos on joskus niiden seuraa nähnyt. Ja on todella naiivia kuvitella että etelä-eurooppalaiset vaihtarit olisi yleisesti ottaen neitsyitä. Hei haloo...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

adgh

30.11.2004 20:05

[LAINAUS]Tilastonikkari kirjoitti 30.11.2004 klo 10:13:

STT uutisoi tänään seuraavasti:

"Ennätysmäärä aidstartuntoja heteroseksistä

Suomessa todettiin viime vuonna aidstartuntoja heteroseksistä enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Kaikista tartunnoista vajaa kolmannes oli saatu seksistä. Suurin osa kaikista tartunnoista oli saatu kotimaassa.

Heteroseksistä tartunnan saaneista naisista suurin osa oli alle 30-vuotiaita.

Viime vuosina Suomessa on todettu seksistä saatuja hiv-tartuntoja aiempaa enemmän. Aids-tukikeskus muistuttaa ihmisiä kondomin käytön tärkeydestä. Se on ainoa ehkäisykeino, joka oikein käytettynä suojaa sukupuolitaudeilta ja ei-toivotuilta raskauksilta."

Ei voi kuin sanoa, että horatsujen luvattumaa tämä Suomi.

Eikä voi kuin nauraa noille "miehet ostaa seksiä ulkomailta"-kommenteille. Seksiä ostaneiden miesten määrä, puhumattakaan ulkomailta sitä ostaneiden, liikkuu promillen sadasosissa. Sen sijaan irtoseksiä harrastavien, alle 30v, naisten määrä on lähes 20% väestökannasta.

Ei suomalaisilla miehillä ole mainetta ulkomailla, että he ostavat seksiä, mutta suomalaisilla naisilla on maine, että he antavat sitä - helposti.[/LAINAUS]

Joo joo... Kondomin käytön tärkeys...
Totuushan on se, että kumin huokosten välistä mahtuu noin 10 HIV-virusta vierekkäin. Et sillai...

Kyl se henkisenä tukena ja ei-toivottujen lapsien syntymisen estäjänä on OK, et suosittelen kuitenkin sen käyttöä.

Ja muutenkin näist panojutuist...

Paskojen kanssa ei oo pakko olla. Hyvät kannattaa varastoida.
Ja mitä vitun välii sillä on kuinka nuorena alkaa olla. Se on jokaisen oma päätös.
Ne, jotka ei saa voi vittuuntua siitä muut harrastaa sitä vitun paljon ja ehkä jotkut vitu mormonit.
Eiks tän pitäny olla, joku seksin laatu on perseestä -juttu eikä mikää miks kaikki nai toisiaan muttei mua?
Ulkomailta seksin hakeminen on musta vitun säälittävää...ihan ku stadi ei ois pullollaa panovalmiita muijia.

Pankaa niitä jota haluutte ja antakaa niille joille haluutte, jos pidätte seksikumppanistanne, ja se on paska sille voi opettaa asioita, se ei välitä sust tarpeeks, jos se ei tyydytä sua...

Mä en jaksa kuunella keidenkää hippokraattien paskaa..
Enkä kyl yhtää mitää muutakaa.. Mä katon nyt leffaa. Vetäkää kätee tai jotain. Antakaa tai olkaa antamatta... ihan sama ketään ei kiinnosta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jolupukki

30.11.2004 22:32

Tämän viestiketjun perusteella Suomi on konservatiivien luvattu maa. Edelleen miehille on hieno juttu saada "pesää" (?). Sama juttu naisella saa aikaan horatsun. Kaikesta tästä huolimatta uljas suomalainen mies odottaa parisuhteeseen ehtiessään saavansa sänkyynsä neitsyen, joka käyttäytyy kuin pornofilmien kuvitteellinen nainen. Mitenhän sitä sitten saisi aikaan naisen, joka olisi seksin alalla kokenut neitsyt. Itsetuntoahan se tietysti koettelee, jos nainen osaa vaatia muutakin kuin viiden minuutin esileikin ja minuutin aktin :).

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Pyllis

1.12.2004 02:03

[LAINAUS]adgh kirjoitti 30.11.2004 klo 20:05:

Joo joo... Kondomin käytön tärkeys...
Totuushan on se, että kumin huokosten välistä mahtuu noin 10 HIV-virusta vierekkäin. Et sillai...
[/LAINAUS]

Voitko ystävällisesti pistää tästä tieteellistä faktaa? Jenkkihihhulien mielipiteet tiedetään kyllä.

Jos pysytään asiassa?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hunsvotti

1.12.2004 09:30

Noista tilastoista vielä. Espanjassa oikeasti puolet 21v. ovat edelleen neitsyitä. Tästä on tuore espanjalainen tilasto. Alle 21v. vaihtareista samalla logiikalla tietysti myös noin puolet. Valtaosa vaihtareista, siis siitä neitsytpuolikkaasta tuskin kuitenkaan palaa Suomesta kotiinsa neitsyinä.

En tiedä kuka suomalaisista miehistä vielä haluaa neitsyitä. Ei ainakaan mun kaveripiiristä kukaan. Niissä on tajuton kouluttaminen heti alkuun ja muutenkin pitempää seurustelua ajatellen semmosta kokematonta käy jossain vaiheessa tod. häiritsemään sen toisen paljon laajempi kokemus. Seksi sujuu paljon mukavammin aina, jos molemmilla osapuolilla on suhteellisen paljon kokemusta. Etenkin kokemus pitemmistä seurustelusuhteista on parempi, sillä yhden yön seteistä ei kukaan varmaan opi juuri mitään.

Itse vannoin, etten enää neitsykäisiin koske, kun kerran yks potentiaalinen tyttöystävä lopulta sänkyyn päästyämme heittäytyi äksäksi. Sitten siinä hetken sitä pyöriteltyäni ja lämmiteltyäni tuikkasin vehkeen sisään. Ei se mitään ollut siihen mennessä sanonut, mutta sen ilme meni kireeksi heti. Sitten tajusin, että joku on varmaan vialla ja kysyin, johon se sitten vastasi itkunsekaisella äänellä olevansa vielä neitsyt.

Olisin ehkä voinut kuvitella jotain semmosta sen käyttäytymisestä aikaisemmin, mutta kun kyseessä oli 24 tyttö, ajattelin ettei kukaan enää siinä iässä...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

mahhahhaa

1.12.2004 15:52

[LAINAUS]adgh kirjoitti 30.11.2004 klo 20:05:

Ulkomailta seksin hakeminen on musta vitun säälittävää...ihan ku stadi ei ois pullollaa panovalmiita muijia.
[/LAINAUS]

Hihii... Lappeenranta, Turku ja Oulu muidenmuassa ovat sitten ulkomaita? :D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

MikkoAN1

1.12.2004 16:11

[LAINAUS]adgh kirjoitti 30.11.2004 klo 20:05:

Joo joo... Kondomin käytön tärkeys...
Totuushan on se, että kumin huokosten välistä mahtuu noin 10 HIV-virusta vierekkäin. Et sillai...

[/LAINAUS]

Mita sa APINA oikein selitat?! Suomessa myytavat spardarit suojaavat Hivarilta (ja se on HI-virus tai HIV, vitun juntti!) ja muilta ikavilta taudeilta!

Just tollasten holmojen vinkeista teinit sitten keraavat 'tietonsa'...

Kun et selvasti mistaan mitaan tieda, niin ole vittu hiljaa!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Niinpa_

2.12.2004 14:54

Joku tuossa sanoi että naisille on yhtälailla kova haaste olla antamatta miehille kuin miehille on haaste saada naisilta ja siksi noita asioita pidetään hyvinä kun taas vastakkaisia asioita haukutaan ja minä olen samaa mieltä. Tiedän että seuraavat sanani kuulostavat siltä että olen itseäni rakastava paska mutta kuulostakoot, sanon kuitenkin!
Eräs kaverini, naispuolinen sellainen, on aika ruma ja lihava tapaus mutta ei hänelle ole juurikaan ongelma etteikö irtoseksiä saisi. Minä joka en (ainakaan omasta mielestäni) ole rumimmasta päästä oleva mies, ja ovatpa muutamat naisetkin kehuneet, niin en ole kovinkaan montaa seksisuhdetta kokenut. En ole niitä hakemalla hakenutkaan mutta ei niitä ole yhtään tyrkyllekkään tullut ja sitä tässä ajankin takaa, eli olipa nainen melkein millainen hyvänsä on aina miestä tarjolla mutta toisinpäin ei asiat mene! Pitäisiköhän tähänkin saada sitä kuuluisaa tasa-arvoa? Eli naisetkin vaan ehdottelemaan entistä ahkerammin. :)
Ja kyllä se kondomi suojaa ihan hyvin HI-virukseltakin!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

6vexi

2.12.2004 21:14

Näitä teidän juttuja lukiessa ei voi kuin ihmetellä....??!! Minä jo nelikymppisenä olen "vain" muutaman (n. 10) naisen kanssa peittoja pöllyyttänyt ja kahden kanssa pilttejä tehnyt. Tällä vähäisellä kokemuksella olen juttuja lukiessani fundeerannut, että miksi naiset moittivat miehiä siitä etteivät he tee muuta kuin panevat hetken ja..... Mitä naiset tekevät asian eteen? Itsestään selvä oletus naisilla on, et miehen pitää hehkuttaa naista puoli tuntia orkun varmistamiseksi...ei miehen väliä se tulee kuitenkin paikat sotkien..ja maataan lahnana "hellyyden puutarhoja" vaatien ja haukutaan jos miestä ei huvita tai se ei "osaa". Mulle ei ainakaan parempaa antiviargraa ole kuin ko lahnanaiset, jotka levittävät jalkansa pimppu pullollaan vaativat "tyydytä mut" ka luulevat sen riittävän miehelle!!!

ps.
pidän huolen, että eukkoni saa aina kun haluaa paitsi...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Xhippa

2.12.2004 23:57

X-hippaa. Katse vasemmalle yläviistoon, kädet ylös, jalat vähän levälleen ja sitten hiljaa liikkumatta. Siinä suurimmat haluntappajaliikkeet. Mielummin katson pornoa ja runkkaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Chantra

3.12.2004 01:02

Koittakaapa miehet, jotka vaaditte naisilta enemmän ns aktiivisuutta, että miten sitä ollaan aktiivisia kun päällä puskee about satakiloinen äijänköriläs. Pitäisikä voihkia enemmän..vai?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Rami76kg

3.12.2004 15:22

[LAINAUS]Chantra kirjoitti 03.12.2004 klo 01:02:

Koittakaapa miehet, jotka vaaditte naisilta enemmän ns aktiivisuutta, että miten sitä ollaan aktiivisia kun päällä puskee about satakiloinen äijänköriläs. Pitäisikä voihkia enemmän..vai?[/LAINAUS]

Onhan noita asentoja. Hyppää vaikka itse päälle... siis ehdota vaihtelua.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anniliini

4.12.2004 14:26

[LAINAUS]pythagoras- kirjoitti 28.11.2004 klo 01:37:

...kuten vaikkapa Sinkkuelämää-sarjassa kuvattu Carrien duracell-pupumies, joka tikkasi kuin ompelukone. Luotettavien lähteiden mukaan tuo ei tosiaan ole tuulesta temmattu tapaus, sillä sen kaltaista kanipanoa saa ihan suomalaisiltakin miehiltä. Järkyttävää mutta totta!

Kauneinta ja kilteintä, mitä exäni ikinä sanoi minulle suhteen jälkeen, oli kun hän kertoi kaiholla muistelevansa yhteisiä intiimejä hetkiämme ollessaan nykyisen miehensä kanssa sängyssä. Se mies ei kuulemma tajua millään vihjettä, että exäni tykkää herkemmästä, hitaammasta, aistillisemmasta rakastelusta eikä sen äijän rytkytyksestä, ja hän kaipaa minun herkkyyttäni aistia hänen tarpeensa. Kyllä tuli ihan helvetin hyvä mieli niistä sanoista![/LAINAUS]

Juu ymmärrän. Ansaitset hyvän mielen! Olin 20 v naimisissa miehen kanssa joka on humoristinen ja halukas. Mutta jotain silti puuttui tuosta sexipuolesta... nyt on löytynyt mies joka on varmaan sinun kaksoisolentosi tuolla saralla. Ja kaikki naiset jotka haukutte suomalaista miestä - minun parhaat rakastajat on olleet suomipoikia! Nyt sitten vaan nautin...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Eljui

7.12.2004 04:34

Kuulostaa, etta aika monella on viela paljon opittavaa seksualisuudestaan. Varmuutta peliin vaan ja kommunikaatiota.

Mika tahansa sopii kenellekin, ei sovi valttamatta toiselle. Seksualisuus on kaunis ja upea asia ja sita on hienoa kokea ja loytaa uusia rajoja, kukin omien rajojensa mukaan. Mita teetkin, perinteista, kolmestaan, saman seksin kanssa olkoon oma asiasi, mutta varmasti tasta maailmasta kaltaisesi kumppani loytyy, kuka osaa (tai ainakin haluaa oppia) juuri sinut tyydyttamaan.

Totta on, etta kaikki miehet eivat valttamatta tunne naisen kehoa, mutta avoimessa ilmapiirissa sita voi hieman opastaa. Paras asenne miehelta on se, etta se vain vallan kiihottaa, jos nainen aivan villiintyy.

Totuus on, etta usein on naiselle vaikeampi saada orgasmi, ja parasta itsestani on, etta jos mies ensimmaiseksi antaa naiselle nautinnon, niin sitten nainen voi mielellaan "antaa takaisin" mielettoman kokemuksen. Kumpikin vuorollaan. Ja miehet myos olette jokainen erilaisia, joten eikun rohkeasti kertomaan, mista tykkaatte. Meita naisia loytyy, jotka kylla haluamme teita tyydyttaa kaikin keinoin, ilman, etta olisimme huoria.

Loysinpa muuten nykyisen, tulevan aviomieheni, internetista, joten omalta kohdaltani voin suositella. Voi nimittain "turvallisesti" kokea, etta ollaanko samalla aaltopituudella. Ja kun henkinen yhteys on luotu, niin silloin ei ulkonako tai tausta vaikuta. Seksikin on maistunut mansikoita ja shampanjoilta!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Eljui

7.12.2004 04:36

Kuulostaa, etta aika monella on viela paljon opittavaa seksualisuudestaan. Varmuutta peliin vaan ja kommunikaatiota.

Mika tahansa sopii kenellekin, ei sovi valttamatta toiselle. Seksualisuus on kaunis ja upea asia ja sita on hienoa kokea ja loytaa uusia rajoja, kukin omien rajojensa mukaan. Mita teetkin, perinteista, kolmestaan, saman seksin kanssa olkoon oma asiasi, mutta varmasti tasta maailmasta kaltaisesi kumppani loytyy, kuka osaa (tai ainakin haluaa oppia) juuri sinut tyydyttamaan.

Totta on, etta kaikki miehet eivat valttamatta tunne naisen kehoa, mutta avoimessa ilmapiirissa sita voi hieman opastaa. Paras asenne miehelta on se, etta se vain vallan kiihottaa, jos nainen aivan villiintyy.

Totuus on, etta usein on naiselle vaikeampi saada orgasmi, ja parasta itsestani on, etta jos mies ensimmaiseksi antaa naiselle nautinnon, niin sitten nainen voi mielellaan "antaa takaisin" mielettoman kokemuksen. Kumpikin vuorollaan. Ja miehet myos olette jokainen erilaisia, joten eikun rohkeasti kertomaan, mista tykkaatte. Meita naisia loytyy, jotka kylla haluamme teita tyydyttaa kaikin keinoin, ilman, etta olisimme huoria.

Loysinpa muuten nykyisen, tulevan aviomieheni, internetista, joten omalta kohdaltani voin suositella. Voi nimittain "turvallisesti" kokea, etta ollaanko samalla aaltopituudella. Ja kun henkinen yhteys on luotu, niin silloin ei ulkonako tai tausta vaikuta. Seksikin on maistunut mansikoita ja shampanjoilta!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Sebastyne

7.12.2004 12:57

Voi herrajestas sentähäre kumminki. Ikinä ei ole hyvin. Jos saa helposti, kaikki naiset on huoria, jos ei saa yhdeltä, kaikki ovat pihtareita. Jos ei anna rumalle, on nirppis, jos antaa rumalle, on helppo. Koittakaa nyt päättää tekin mitä haluatte, vaikka ei se kyllä mun käytökseen vaikuta.

Tuliko kenellekään taas mieleen, että sen lisäksi, että ihmiset ovat yksilöitä, myös parisuhteet ovat yksilöitä? Jos jollain ei itsetunto riitä kokeneen naisen kanssa seurusteluun, toiselle se voi olla positiivinen asia, nimittäin jotkut ymmärtävät, että mitä enemmän naisella on kokemusta paskoista panomiehistä (suurin osa on), sitä pienemmällä todennäköisyydellä se lähtee hakemaan piristystä seksielämäänsä kodin ulkopuolelta, ainakin jos sen lisäksi nainen on älykäskin.

Entä mitä se meitä haittaa, jos keskieuroopasta tullaan tänne hakemaan helppoa seksiä? Hitto vieköön, jos pojat sieltä jaksavat tulla välillä piristämään meidän elämäämme, tervetuloa vain! Outoa kyllä, yksikään espanjalainen tai italialainen, lukuisista yrittäjistä huolimatta, ei ole saanut multa, luultavasti samasta syystä mistä moni suomalainen ei saa.

Sitten taas mitä helppouteen tai vaikeuteen tulee, mulla on ystävä, joka on tosi vaikea. Ehti lähemmäs kolmekymppiseksi neitseenä, mutta auttoiko se sitä yhtään? Ei. Ei yhtään. Se että antaa tai ei anna ei ole oleellista, oleellista on asenne.

Tiesittekö, että miehistäkin käytetään sanaa "paskahuora" jos se antaa liian helposti liian monelle? Paskahuoramiehet eivät ole muodissa nekään.

Huoraa ei tee partnereiden määrä, vaan halukkaiden suhde saaneisiin ja saaneiden suhde aikaan.(Tyhmemmille rautalankaa: Jos halukkaita on 10 viikossa ja antaa 10:lle viikossa, kyseessä saattaa olla huora. Jos halukkaita on viikon sisään 100 ja antaa kymmenelle parhaalle vuoden aikana, kyseessä tuskin on huora. Esimerkkinä, numeroarvot eivät ole tieteellisen tutkimuksen tulosta.)

Pyydän anteeksi poukkoilevaa tekstiäni, typeryys ja/tai tekopyhyys saa mut aina pois tolaltani.
[SIGNATURE]

_______________________
Sebi
http://www.sebastyne.net[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Blackutter

8.12.2004 15:21

[LAINAUS]Sebastyne kirjoitti 07.12.2004 klo 12:57:

Huoraa ei tee partnereiden määrä, vaan halukkaiden suhde saaneisiin ja saaneiden suhde aikaan.(Tyhmemmille rautalankaa: Jos halukkaita on 10 viikossa ja antaa 10:lle viikossa, kyseessä saattaa olla huora. Jos halukkaita on viikon sisään 100 ja antaa kymmenelle parhaalle vuoden aikana, kyseessä tuskin on huora. Esimerkkinä, numeroarvot eivät ole tieteellisen tutkimuksen tulosta.)
[/LAINAUS]

Miksi pitää ketään määritellä huoraksi tai paskahuoraksi? Eivätkö ihmiset saa ihan rauhassa harrastaa seksiä, ilman että kaiken maailman sebbastynet ja muut tekopyhäilijät tule arvostelemaan? Mitä vikaa seksin harrastamisessa on? Eihän se ole muuta kuin erittäin miellyttävä tapa viettää aikaa toisen tai toisten ihmisten kanssa.

[LAINAUS]
Pyydän anteeksi poukkoilevaa tekstiäni, typeryys ja/tai tekopyhyys saa mut aina pois tolaltani.[/LAINAUS]

Joo, ei se mitään. Tekopyhyytesi ja typeryytesi kyllä loistivat erittäin hyvin tekstisi läpi.

BU

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

juubadaa

9.12.2004 01:47

jokainen sekstailkoon missä ja miten haluaa...mut teidän teksteistä on yks pieni ongelma.

Niistä paistaa se läpi, että on ihan ok harrastaa seksiä monien ihmisten kanssa. No, minä tunnen tasan kaksi ihmistä jotka harrastavat irtosuhteita ihmisten kanssa jotka ovat löytyneet jostakin muualta kuin baarista. Koska tunnen hyvin paljon ihmisiä, niin hyvin suuri osa siis hankkii irtoseksinsä baarista.

Tästä päästään siihen, että minulla henk. koht. ja hyvin monilla tuntemillani ihmisillä ei juuri mitään mieltäylentäviä kokemuksia noi kännipanot ole. Sen lisäksi tällaiset "kokeneet" naiset(tai huorat kuten tuossa joku mainitsi) ovat olleet todella paskoja pettymyksiä. Ei ne niin ujoja ole, mut ei ne silti mitään osaa...

Kertokaa ihmiset ihmeessä minulle, että kuinka niillä kolmen promillen häsläys-panoilla voi ikinä mitään oppia kun teidän tavoitteena tuntuu olevan olla mahdollisimman taitava seksikumppani kun vakiinnutte.

Todellisuus on se, että seksistä oppii jotakin kun olet harrastanut sitä pitkään saman ihmisen kanssa. Sit ku asioista voi puhua, ja opit oikeasti tuntemaan sen toisen sukupuolen kropan ja mielen. Se on jokaisen oma asia meneekö sitten esittelemään taitojaan vielä sen jälkeen muulle maailmalle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

sielullinen

9.12.2004 11:41

Täyttääkö henkilö mielestänne "huoran" määritelmän jos harrastaa ns.irtosuhteita mutta ei välttämättä seksiä? Tarkoittaen siis, että suutelee tms. mutta ei muuta. Tällaisesta nimittelystä on kokemusta silloin, kun olin vielä NEITSYT. En koskaan pääse yli tuosta ilkeästä, kamalasta leimaamisesta. Olen edelleen epävarma. Tätä ennen olin iloinen kokeilija.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

zikkezumari

9.12.2004 23:07

En ymmärrä näitä "Nainen saa seksiä aina halutessaan" kommentteja, joita on näkynyt täällä ja muuallakin, esimerkiksi silloin kun perustellaan miesten seksin ostoa.

Olen itse kolmekymppinen nainen, tällä erää sinkku. Olen mielestäni ok näköinen ja -tapainen, ja seksillä on minulle merkitystä sekä henkisesti että fyysisesti. Henkisesti se lisää yhteenkuuluvuutta (vaki-)partnerin kanssa, ja fyysisesti siitä saa energiaa. Parisuhteessa en muista milloin olisi päätä särkenyt. Olen tyypillinen skorpioni, kertonee enemmän jos on koskaan eri horoskooppien luonteista lukenut :)

Koska en ole vakisuhteessa, kaipaan sekä seksiä että kosketusta, läheisyyttä elämääni. En etsi tarkoituksella yhden illan juttua, mutta jos löytyy mukava tyyppi joka ymmärtää jutun juonen niin mikäpä siinä. Parempi yksikin yö kuin epämääräisen pituinen selibaatti, jos parisuhdetta ei ole. Mutta saanko seksiä halutessani -en todellakaan. Ihan höpön löpöä on puheet siitä, että miehet piirittää lähes naista kuin naista, jos vaan viitsii raahautua baariin asti, tai yleensä mihinkään ulos. Saan istua oluella yksin tai porukalla ihan rauhassa, miehet ei todellakaan tungeksi ympärillä. Enkä mielestäni näytä kuivakkaalta vanhaltapiialta, joka ei ajattelekaan seksiä, vaan naiselliselta naiselta, jolla on hymy herkässä. Ainakin toistaiseksi :) Sen verran monta kertaa olen kuitenkin yksin kotiin tullut, että alkaa jo hymy hyytyä. Miehet istuvat baareissa kaveriporukoissaan, tyttöystävää viihdyttämässä tai umpikännissä, ja sulkevat ulkopuolisen maailman tietoisuutensa ulkopuolelle.

Saattaahan tämä kuulostaa jo vähän katkeralta, ja jos kauan jatkuu niin taatusti onkin. Pointti on kuitenkin se, että nainen saattaa olla ihan samalla tavalla puutteessa kuin miehetkin, sitä vaan ei voi sanoa ääneen leimautumatta huoraksi. Eikä seksiä tarjoudu naiselle aina kun vaan vähänkin siltä tuntuu. Ja miehet taas saavat melkein mitä vaan anteeksi sillä verukkeella että tarvitsevat seksiä enemmän kuin naiset. Miesten seksuaaliset oikeudet kun päihittävät esimerkiksi naisten ihmisoikeudet mennen tullen - siitähän naiskauppa ja seksiturismi kertoo. Naiset saattavat kuitenkin tarvita seksiä ihan samalla tavalla.

Mitään ei voi tietysti yleistää kaikkia koskevaksi, mutta oma kokemukseni on tämä. Varmasti osa naisista saa lähes aina kun tekee mieli, mutta niin saa varmasti osa miehistäkin. Mutta jostain syystä osa sekä miehistä että naisista kärvistelee päivästä päivään, ja toivoo; aina tulee ilta, ja voi tulla enemmänkin...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Frozen79

12.12.2004 16:46

Harmi, ettei nykyään enää kukaan osaa arvostaa sitä, että seksikumppaneita on tasan sen verran kuin pitkiä vakavia suhteitakin, eikä yhdenyön jutut kiinnosta yhtään. Minulle merkitsee paljon luottamus ja yhteen sitoutuminen, mutta vastakappaletta ei samoilla ajatuksilla taida nykyään enää löytyä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Frozen79n

12.12.2004 16:46

Harmi, ettei nykyään enää kukaan osaa arvostaa sitä, että seksikumppaneita on tasan sen verran kuin pitkiä vakavia suhteitakin, eikä yhdenyön jutut kiinnosta yhtään. Minulle merkitsee paljon luottamus ja yhteen sitoutuminen, mutta vastakappaletta ei samoilla ajatuksilla taida nykyään enää löytyä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

unknown_

15.12.2004 18:04

Harmi ettei kenelläkään leikkaa legendojen yhteen sopimattomuus... Miksi suomalaisten miesten pitää maksaa seksistä itsensä kipeäksi kun suomalaisilta naisilta kerran saa niin hemmetin helposti... Just wondering...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Peikkonainen

18.12.2004 21:13

[LAINAUS]Tilastonikkari kirjoitti 30.11.2004 klo 16:54:

... miehet eivät saa seksiä helposti. Jotkut eivät koskaan. Naisen sen sijaan ei tarvitse kuin pistää vähän puuteria naamaan ja mennä istumaan paarinjakkaralle, niin ehdokkaita suorastaan tungeksii.

Yhteiskunnassa arvostetaan niitä asioita mitkä ovat vaikeita. Naistenkaataja-miehiä arvostetaan siksi, koska pesän saaminen vaatii työtä. Jakorasia-naisia halveksitaan taas siksi, koska naiselle on suurempi saavutus olla antamatta kaikille halukkaille. [/LAINAUS]

Vihdoinkin joku antaa mulle sen selityksen, ku oon aina miettiny. Kiitän :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

porinpoika

22.12.2004 19:57

Maailma on täällä pohjolassa mallillaan. Oli se sitten seksi, viina tai huumeet. Niiden kaikkien "käyttö" on ollut niin kauan tabu tai niistä puhuminen.

Ollaan kuin Itä-Saksassa konsanaan muurin kaatumisen jälkeen. Nyt kun estot ovat poistuneet niin kaikista naisista ollaan täällä leipomassa huoria. Tämä homma ihmetyttää. Jos ei sitä omaa miestä jaksa katsella tai ollenkaan ottaa vaivoikseen niin voi mennä baariin ja ottaa sellaisen kuin haluaa. Totuus on se että aina on ottavaisia poikia ja antavaisia tyttöjä. Eihän minuakaan olisi ilman tätä yhtälöä.

Vielä omakohtainen karmea seksikokemukseni joka sattui kohdalleni parikymppisenä (n. 10v sitten). Olin saanut kenkää kihlatultani kun hän oli armeija-aikanani löytänyt paremman. Se siitä.

Kierteli baareissa aikani, ilman viinaa ja olin liikkeellä autolla, jolloin saatille pääsy oli helppoa. Tapasin mukavan tytön, joka oli ihan kaunis ja mielenkiintoinen. Lyhyeksi jäänyt "suhteemme" ei alkanut paneskelulla, vaan oli suutelua, halailua jne. ja tuntui minustakin ihan kivalta. Kerran päädyimme hänen olohuoneensa lattialle ja meno oli jo aika kiihkeää. Hän otti suihin kuin enkeli. Tulin hänen suuhunsa ja sen jälkeen luonnollisesti tarjosin hänelle suuseksiä. Hänen alapäänsä haju oli vaan niin kammottava, siis hien ja kusen hajuinen, että minua alkoi oksettaa. Kyökkäsin siellä saksien välissä pari kertaa ja jouduin menemään yrjölle veskiin.

Hän oli enemmän kuin nolo ja niin olin minäkin. Hän huomasi hajuongelmansa ja kertoi, ettei ollut käynyt vielä tänään suihkussa kun naapuri valittaa veden päästämisestä illalla.

En tiedä mikä oli totuus, mutta olisi pieni alapesu tehnyt terää ennen saapumistani. Itsekin otin aina suihkun ennen hänen luokseen menoa, vaikken edes ajatellut seksiä aina saavani. Suhde loppui kun hän kertoi olevansa koukussa suuseksiin ja minä en hänen kanssaan siihen enää pystynyt, oli pesty tai ei. Tuleviin suhteisiini tämä trauma ei ole vaikuttanut. Nykyisin pystyn nauramaan asialle sisäänpäin silloin tällöin kun se palaa mieleeni.

Kommentteja naisilta joilla vastaavia kokemuksia "paskaisista" miehistä

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hresus

27.12.2004 18:24

En ymmärrä näitä "Nainen saa seksiä aina halutessaan" kommentteja, joita on näkynyt täällä ja muuallakin, esimerkiksi silloin kun perustellaan miesten seksin ostoa.

Olen itse kolmekymppinen nainen, tällä erää sinkku. Olen mielestäni ok näköinen ja -tapainen, ja seksillä on minulle merkitystä sekä henkisesti että fyysisesti..

.. Koska en ole vakisuhteessa, kaipaan sekä seksiä että kosketusta, läheisyyttä elämääni..

..Mutta saanko seksiä halutessani -en todellakaan. Ihan höpön löpöä on puheet siitä, että miehet piirittää lähes naista kuin naista, jos vaan viitsii raahautua baariin asti, tai yleensä mihinkään ulos. Saan istua oluella yksin tai porukalla ihan rauhassa, miehet ei todellakaan tungeksi ympärillä. Enkä mielestäni näytä kuivakkaalta vanhaltapiialta, joka ei ajattelekaan seksiä, vaan naiselliselta naiselta, jolla on hymy herkässä..

..saattaahan tämä kuulostaa jo vähän katkeralta, ja jos kauan jatkuu niin taatusti onkin. Pointti on kuitenkin se, että nainen saattaa olla ihan samalla tavalla puutteessa kuin miehetkin, sitä vaan ei voi sanoa ääneen leimautumatta huoraksi. Eikä seksiä tarjoudu naiselle aina kun vaan vähänkin siltä tuntuu..

Muut tänne kirjoittelevat ovat pääsääntöisesti teinejä ja parikymppisiä.

Tekstissäsi oli yksi oleellinen avainsana - kolmekymppinen. 'Luonnonlait' joita tänne on tähänasti lueteltu, pätevät parikymppiseen kantaan oikein hyvin. Tilanne kuitenkin muuttuu miesten eduksi kokoajan - esim. ne 'nörtit' joista kukaan ei ollut tippaakaan kiinostunut parikymppisenä ovat erittäin haluttua tavaraa siinä kolmenkympin korvilla, kun niille ei ole vatsaa mutta rahaa on.

Siinä vaiheessa kun osa parikymppisistä naisista hengaa noin vajaa kolmikymppisten miesten kanssa, ottaa näitä pari kymppisiä miehiä pannuun ja kovaa. Sitten kolmekymppisinä noita samoja naisia ottaa päähän nämä nyt kolmekymppiset miehet, jotka nyt hengailevat niiden parikymppisten naisten kanssa.

Eli siis tuo saaminen ja antaminen kääntyvät hiljalleen miesten eduksi jo tuossa kolmenkympin kieppeillä. Poikkeuksia tosin on molemmissa sukupuolissa molempiin suuntiin, mutta uskallan väittää tämän pääsäännöksi.

Syitä on monia, mutten tässä jaksa edes aloittaa niiden kanssa..

..no niin. Hypoteesi on valmis - saa tulla tappelemaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

joce

9.1.2005 00:22

Kommentoinpa tuota vaihtariasiaa, ihan sillä mielellä kuin olen tällä hetkellä vaihtarina ja viime vuoden tutoroin suomessa.

Suurin osa etelämaalaisista vaihtareista muuttaa pois kotoaan, joten on aika luontevaaa että silloin osa yritettää kaikkea mikä liikkuu, kun äitikään ei ole vahtimassa. Mitä tuttujen espanjalaisten menoa katselee, niin vie fiel punkte on tietämäni mukaan joka viikkonen keskustelun aihe ruokapöydässä.
Tuttu vaihtarikertoi kuukausi sitten innosta soikeana sitä, kuinka suomessa nainen voi tulla tulla iskemään miestä. Se on hänen mukaansa sveitsissä aivan mahdoton ajatuskin ja samaa voisin sanoa saksastakin, toisaalta mähän en mikään adonis olekaan, joten yllättynyt olisin jos joku mua tulisi vonkaamaan. Kivaa se epäilemättä olisi.

Toisaalta vaihtovuosi on todellakiin vaihtovuosi kaikissa suhteissa, uusi maa, uudet ihmiset, ei vanhoja normaaleja kuvoita. Joten ei mua ainakaan yllätä ollenkaan se, että seksinkin suhteen ollaan sitten erilailla kuin kotosalla.

Suomi on kuitenkin aika vapaamielinen ja avoin maa, kaikesta huolimatta. Sitä tosin ei vain suomessa asumalla huomaa.

Joce

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

temptated

10.1.2005 16:59

Minä ainakin olen yrittänyt ottaa onkeeni näistä naisen aktiivisuutta koskevista kommenteista. Mutta mikä on, kun armas seurustelukumppani kääntää kylkeä, kun olen ensin laittanut fantsun ruuan, sitten hieronut ja lopuksi vielä tarjoudun ottamaan suihin?

Ja ne harvat kerrat, kun mies itse vaivautuu yrittämään, seisokki kestää noin minuutin, jonka kuluessa on joko oltava haarat auki tai unohdettava koko juttu.

Onko vika minussa vai hänessä?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

AAAAAHHHHHHHHH

1.2.2005 13:20

mua haluttaa mua himottaa mua PANETTAA!!!!!!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Liotellen

9.2.2005 00:48

"Tekopyhyytesi ja typeryytesi kyllä loistivat erittäin hyvin tekstisi läpi.
BU"

Samoin sinun, persreikä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

oohaah

22.2.2005 14:02

[LAINAUS]Tilastonikkari kirjoitti 30.11.2004 klo 16:54:

Palataanpa takaisin faktoihin, joita STT:n uutinenkin käsitteli. Suomalaiset tytöt menettävät Euroopan nuorimpina neitsyytensä (15v), eikä heidän 'onnistumisensa' häpeä yhtään koko maailman tilastoissakaan. Pojat sen sijaan menettävät poikuutensa hieman ennen 20 ikävuoden kynnystä. Kyse ei siis ole tasavertaisuudesta.

Toinen olennainen pointti lienee se, että miehet eivät saa seksiä helposti. Jotkut eivät koskaan. Naisen sen sijaan ei tarvitse kuin pistää vähän puuteria naamaan ja mennä istumaan paarinjakkaralle, niin ehdokkaita suorastaan tungeksii.

Yhteiskunnassa arvostetaan niitä asioita mitkä ovat vaikeita. Naistenkaataja-miehiä arvostetaan siksi, koska pesän saaminen vaatii työtä. Jakorasia-naisia halveksitaan taas siksi, koska naiselle on suurempi saavutus olla antamatta kaikille halukkaille.[/LAINAUS]

Niinpä niin.. ja muistetaanpa tämä biologinen fakta, että tytöt tulevat sukukypsiksi nuorempina kuin pojat ja ovat myös henkisessä kehityksessä muutaman vuoden edellä. Lienee totta, että naiset voivat sipaista puuteria nenään ja mennä, mutta voisivat ne miehetkin katsoa peiliin ja kiinnittää huomiota ulkonäköön, niin eiköhän helpotu huomattavasti se pesän saaminen, niin kauniisti kun sen ilmaisee.. Miksi sen täytyy olla saavutus???!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

anonyymipostaa

15.3.2005 17:11

[LAINAUS]oohaah kirjoitti 22.02.2005 klo 14:02:

Niinpä niin.. ja muistetaanpa tämä biologinen fakta, että tytöt tulevat sukukypsiksi nuorempina kuin pojat ja ovat myös henkisessä kehityksessä muutaman vuoden edellä. Lienee totta, että naiset voivat sipaista puuteria nenään ja mennä, mutta voisivat ne miehetkin katsoa peiliin ja kiinnittää huomiota ulkonäköön, niin eiköhän helpotu huomattavasti se pesän saaminen, niin kauniisti kun sen ilmaisee.. Miksi sen täytyy olla saavutus???!!![/LAINAUS]

Eipä se ole aina siitä ulkonäöstä kiinni. En pidä itseäni minään "hyvännäköisenä", ei näy 6pack, pieni vatsa löytyy tosin ja siltikin löytyy naisia. Kyllä naiset tottakai lähtevät mielummin sen komeamman ja idiootimman mukaan kuin jäävät tälläisen normaalin kohteliaamman suomalaisen mukaan. Viikonloppuisin on löytynyt aina nais seuraa, ei sänkyyn asti joka kerralla mutta kavereita ja kokemuksiakin löytynyt matkan varrella.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ulla_H

21.3.2005 19:34

Vai että nainen saa baarissa helposti miesseuraa? Pitää ehkä paikkaansa, MUTTA:

- Miehet yrittävät iskeä vain tyttöporukan kauneinta/kauneimpia. Ylipainoiset jätetään rauhaan.

- Kaksikymppisenä en valitettavasti ole kiinnostunut 40-50-v miehistä. Oman ikäiset eivät edes vilkaise.

Näin oli ainakin minulla. Nyt elän onnellisessa parisuhteessa, mies löytyi luennolta. Seksiä on aina mukava harrastaa, vaikka en koskaan orgasmia saakaan. Hellittelyn ja esileikin puutteesta ei ole kyse, vika taitaa olla korvieni välissä. Tämä ei juurikaan häiritse minua, sillä nautin seksistä kuitenkin.

Menetin neitsyyteni yhden illan (netti)jutussa, joka oli aivan karmea. Sain siitä kuitenkin itsevarmuutta miesten suhteen, joten en muistele juttua pahalla. Reiteni ovat ehkä toista mieltä..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Lamamato

29.3.2005 16:00

[LAINAUS]temptated kirjoitti 10.01.2005 klo 16:59:

Minä ainakin olen yrittänyt ottaa onkeeni näistä naisen aktiivisuutta koskevista kommenteista. Mutta mikä on, kun armas seurustelukumppani kääntää kylkeä, kun olen ensin laittanut fantsun ruuan, sitten hieronut ja lopuksi vielä tarjoudun ottamaan suihin?

Ja ne harvat kerrat, kun mies itse vaivautuu yrittämään, seisokki kestää noin minuutin, jonka kuluessa on joko oltava haarat auki tai unohdettava koko juttu.

Onko vika minussa vai hänessä?[/LAINAUS]

Seksi ei vain kiinnosta kaikkia. Seurustelin juuri miehen kanssa, joka inhosi seksiä. Hän sanoi sen minulle suoraan. Ajattein, että se johtuu minusta, mutta toistaiseksi ex-poikaystävät ja muut kumppanit ovat pääsääntöisesti arvostaneet aktiivisuuttani. Exäni myös kertoi, että hänellä on ollut aina seksiongelmia tyttöystävien kanssa. Ihmiset ovat yksilöitä ja erityisesti miesten haluttomuus seksiin on vaiettu aihe. Ne haluttomatkin usein toivoisivat olevansa kunnon oreja ja sen jälkeen on valmiina rehevä itsetuntokriisi.

Mieti mikä tuntuu tärkeältä elämässä ja kannattaa hankkia uusi mies jos nykyinen ei osaa arvostaa sinua tarpeeksi. Kuulostat ihanalta tyttöystävältä, mutta valitettavasti olen hetero:). Älä passivoidu vaan etsi, joku arvoisesi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Pakkejasaanut

3.4.2005 12:35

No veikeä juttu että naiset viitsivät valittaa kohtaloaan.
Mitäs ovat niin koppavia miesten suhteen, ainakin Mikkelissä ja olen sen verran monet pakit saanut ammattini tähden.
Vaikka asun kaupunkissa ja työssä käyn.
Eipä ole monikaan valmis vakisuhteeseen miehen kanssa joka lähtee työpäivään kellon soidessa 04,15 ja palailee 20-21 maissa nukkumaan.Toki enerkiaa olis kun työ ei rasita ja vapaa aika kuluu kiikunnan merkeissä.
Nim:monet pakit Mikkelissä saanut ammatin tähden.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

hillu

10.4.2005 00:46

Suomessa miehet eivät todellakaan parveile naisten ympärillä, paitsi kammottavassa humalassa, jolloin he ovat jo jokseenkin luotaantyöntäviä. Miesten olisi paljon helpompi saada naisilta seksiä, ellei naisia kahlitsisi huoraksi leimautumisen pelko. Minä ainakin olisin vonkaamassa munaa harva se ilta.

Jenkeissä teinit harrastavat erittäin paljon irtoseksiä. Tiedän tämän mm. vaihto-oppilasvuoteni ajan sikäläisten kavereiden (ihan totta!) puuhia seuranneena. Tosin Jenkeissä on paljon erilaisia rinnakkaisia kulttuureja, joiden tavat ja normistot poikkeavat hyvinkin paljon toisistaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

HOROskooppi

17.4.2005 11:05

[LAINAUS]zikkezumari kirjoitti 09.12.2004 klo 23:07:

Olen tyypillinen skorpioni, kertonee enemmän jos on koskaan eri horoskooppien luonteista lukenut :)

-->>horoskoopit on täyttä paskaa. Saunan taakse kaikki moisiin uskovat!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Tosimies29

17.4.2005 11:14

[LAINAUS]temptated kirjoitti 10.01.2005 klo 16:59:

Minä ainakin olen yrittänyt ottaa onkeeni näistä naisen aktiivisuutta koskevista kommenteista. Mutta mikä on, kun armas seurustelukumppani kääntää kylkeä, kun olen ensin laittanut fantsun ruuan, sitten hieronut ja lopuksi vielä tarjoudun ottamaan suihin?

Ja ne harvat kerrat, kun mies itse vaivautuu yrittämään, seisokki kestää noin minuutin, jonka kuluessa on joko oltava haarat auki tai unohdettava koko juttu.

Onko vika minussa vai hänessä?[/LAINAUS]

--->>Vika on äijässä, varmaan joku piilohomo. On se nyt vittu kun tommoset naiset menee hukkaan vätysten kanssa. Jätä se säälimies ja rupea jakamaan iloa;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

romantico

18.4.2005 09:38

[LAINAUS]m24 kirjoitti 25.11.2004 klo 17:03:

“Moni kakku päältä kaunis"
Kannatais luottaa suomalaisiin naisiin
ei tulisi pieniä ylläreitä. Parasta pitää muutenkin ittensä kuris ulkomail. T.romantico

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kuunjumala

5.5.2005 02:43

Uskomatonta, kuinka naisten irtoseksielämää näin päivitellään. On hyvä muistaa, että naiset eivät aina suostu miesten ehdotuksiin, vaan naisetkin voivat ehdottaa!! Naurettavaa perustella huorittelua vertaamalla miesten "pesänjahtaamista" ja naisten "pihtausta" vaikeusasteiltaan toisiinsa. Ehkä miehillekin voisi olla hieman haastetta siinä, etteivät aina yrittäisi vonkua joka vastaantulijalta? Naiset eivät harrasta seksiä yksinään, vaan miesten kanssa (puhun heterosuhteista), joten on täysin kaksinaismoralistista yhtä aikaa vaatia sekä seksiseuraa että siveellisyyslinjaa.

Itse olen aina uskonut enemmän laatuun kuin määrään enkä ole päivääkään katunut.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Seepia

5.5.2005 02:55

sielullinen kirjoitti:

Täyttääkö henkilö mielestänne "huoran" määritelmän jos harrastaa ns.irtosuhteita mutta ei välttämättä seksiä? Tarkoittaen siis, että suutelee tms. mutta ei muuta. Tällaisesta nimittelystä on kokemusta silloin, kun olin vielä NEITSYT. En koskaan pääse yli tuosta ilkeästä, kamalasta leimaamisesta. Olen edelleen epävarma. Tätä ennen olin iloinen kokeilija.

Huora on henkilö, joka pakotettuna tai omasta tahdostaan myy ruumistaan ja seksiä ulkopuolisille. Irtoseksissä ei vaihdeta rahaa haluun vaan halua haluun. Toivottavasti kyse ei ole ottamisesta vaan antamisesta, molemminpuolisesta.

Jos naisia kutsutaan huoriksi heidän aktiivisuudestaan johtuen, niin miehethän ne huoria vasta ovatkin! Tyrkyttävät munaansa baareissa, kadunkulmissa, metroissa, deitti-ilmoituksissa....

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

eieiei

5.5.2005 21:21

ei huora myy ruumistaan... huora tulee sanasta huoraaminen. Joka taas tarkoittaa avioliiton aikaista pettämistä. Esimerkkinä eräs kymmenestä käskystä: Älä tee huorin.

Ei sillä että olisin joku kiihkouskovainen. totesin vaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

JuuriEronnut

10.5.2005 13:44

Tosimies29 ja temptated:

Olipas kiva lukea nämä viestit. Olen 36-vuotias nainen ja juuri itse irtautunut vastaavanlaisesta suhteesta ja huomaan olevani erittäin onnellinen ilman kyseistä miestä. Hän oli kyllä komea mutta välitti vain omasta nautinnostaan ja minun tyydyttämiseni, kun en yhdynnässä juurikaan "saa", oli hänelle useimmiten ylivoimaista, ja jos sitten hyväilikin, niin kylmästi, tylsästi ja mekaanisesti - nauti siinä sitten! :(

Olen aina rakastanut seksiä ja tingin paljosta tuon miehen takia suhteemme ajan (=1 1/2 vuotta), koska rakastin häntä. Hän halusi paljon harvemmin ja vähemmän. Pidän myös todella paljon suuseksistä sekä itselle että toiselle, ja miehet ovat aina tehneet sitä minulle mielellään, koska maistun kuulemma makealle ja hyvälle. Mutta tämä mies päättikin puolen vuoden jälkeen että maistun pahalle ja se siitä :( Mutta nielin senkin, ajattelin että "onhan se mahdollista". Itselleen hän ei halunnut suuseksiä, ei kuulemma osannut nauttia siitä.

Ajattelen, että ihmisillä on eri verran seksuaalisia tarpeita toiset haluavat enemmän toiset vähemmän ja jos ero on suuri siihen voi olla vaikea sopeutua, mutta aina voi yrittää, jos parisuhde muuten on lämmin ja hyvä. Seksi kun ei ole kuitekaan ainoa asia suhteessa vaan suhde on monien asioiden summa.

Olen todellakin myös sitä mieltä että naiset ja miehet harrastakoot seksiä kukin niin paljon tai vähän kuin haluavat, se ei kuulu ulkopuolisille :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Matkusteltu_on

20.5.2005 23:23

Olen aivan tosissani alkanut miettimään, että täytyy varmaan hakea nainen ulkomailta, kun ei Suomesta löydy kuin huoria. Niin juuri, huoria. Voi sanoa myös lutkia, jakorasioita tai yleisiä naisia. Samaa asiaa ne tarkoittavat. Huora on sopiva sana, siinä merkityksessä sitä on käytetty jo silloin, kun suomen kieli on luotu.

Naisen voisin hakea Thaimaasta tai Venäjältä, mutta myös monesta muusta paikasta. Jopa tanskalaisnaiset ovat tarkempia tavarastaan, arvostavat itseään enemmän kuin suomalaiset siskonsa. Ainoastaan suomalaiset ja ruotsalaiset naiset ovat sellaisia huoria kuin nyt ovat. Todellakin tekee ylpeäksi omasta pohjoismaisesta kulttuuristaan, kun juttelee ulkomailla ihmisten kanssa, ja usein mitään muuta ei tiedetä, kuin että pohjoismaalaiset naiset antaa kaikille (varsinkin ulkomaalaisille). Tiesittekö muuten, että espanjassa "sueca", ruotsalaista naista tarkoittava sana, merkitsee myös helppoa naista. Huoraa. Jos sinulle sanotaan espanjassa, että "aah olet suomalainen nainen, suomalaiset naiset ovat kuin ruotsalaiset naiset", niin se ei välttämättä ole kehu. Se voi tarkoittaa, että olet huora.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

start

23.5.2005 00:24

Minä en ymmärrä että naiset kirjoittaa kuinka miehet ei halua "seksiä" minulla on ikää jo tarpeeksi ja kokemusta paljon!!!!Ja vielä kykyä!Yleensä aina saa näpeilleen jos haluaisi suuseksiä! Hyvä jos saa sormella koskea,sanotaan vaan että tosson reikä ja antaa mennä.Että pojat Thaimaahan.Antaa tulla vaan kommentteja!T:Villitön poikamies.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

hillu

23.5.2005 00:54

Hei "Hillu" Onko nimesi??Kirjoita mulle!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Nohuh

6.6.2005 01:14

No johan on mennyt ihmeelliseksi tämä maailma!

Minä itse nautin kovasti suomen 90-luvun maisemista ja oli todella mukavaa harrastella seksiä irtosuhteissa. Aivan mahtavaa vaan kun naisetkin saavat haluta ja tulla vonkaamaan. Pitäkää sama linja olkaa halukkaita ja näyttäkää se! =)

Jotain on kuitenkin muuttunut, nyt pidemmän suhteen jälkeen olen huomannut asenteissa outoutta tuolla yöelämän parissa. Voi toki olla niinkin että minä olen väärässä, mutta seuraavat ovat minun kokemuksia. Pääkaupunkiseudun yöelämässä olen mennyt viettämään iltaa tanssien ihan omassa seurassani ja eihän sitä koko iltaa jaksa omia ajatuksiaan kuunnella. Sitten kun meinaat hakea juttusteluun seuraa ja lähestyt naista niin saat kuulla olevasi pervo tai kehotuksen mennä iskemään jotain muuta. Sitten menet ja lähestyt jotain mies poppoota tai yksilöä ja avaatkeskustelua niin sitten kysellään, että ollaanko sitä homoseksuaali. Noh tämä on sitten outoa. Heti kun painuu pois täältä niin homma on aivan eri. Voi Mennä jutteleen ihmisten kanssa paljon rennommalla asenteella.

Hyvät ihmiset relatkaa ja lopettakaa se turha pinnallisuus. Edistää varmasti seksikokemuksiakin kun ei tarvitse enää välittää siitä miltä näyttää aktin aikana ja voi keskittyä olennaiseen. ;)

Niin ja avaudutaan vielä hieman. Jos aikaisemmasta tekstistä joku ajatteli, että no jannu on varmaan rupsahtanu ku ei enää ole menekkiä, niin ei suinkaan. Vientiä on, MUTTA aivan väärältä kohderyhmältä. Mikä teitä vaivaa varatut naiset. Kertokaa edes rehellisesti sitten että olette varattuja. Ei kiinnosta pätkääkään joutua toisten suhteen pyörteisiin. Ainut asia mistä minä ketään naista huoraksi haukkuisin olisi pettäminen. Paljon tuntuu sitä olevan liikenteessä, mutta tiedän myös että teitä ihania suomalaisia naisiakin on vielä paljon.

On helppo haukkua muita, mutta vastaus saattaa löytyä oman napanöyhtänsä seasta.

Kiitos ja kumarrus, sekä anteeksi! NAUTTIKAA ELÄMÄSTÄ!

PS: Ja teille naisille ja neidoille jotka valitatte siitä huonolaatuisesta seksistä. Miettikääs oikeasti millaisten miesten matkaan menette. Onko se just se koppava adonis vai se kohtelias ja hyvin käyttäytyvä mies? Omassa kaveripiirissäni tästä on hyvää esimerkkiä. Eli se hyvä tapainen mies joka oikeasti arvostaa naista huomioi sinut myös paljon paremmin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

SeksiOnIhanaa

29.10.2005 22:43

Olen neljäkymppinen nainen, ja olen aina pitänyt seksistä, todella todella paljon.
En ole mikään kaunotar, mutta en rumiluskaan.
Olen harrastanut seksiä ehkä 50:n miehen kanssa.

Minulla on ollut irtosuhteita, vakipanoja, seurustelukumppaneita.. Parasta seksi on vakituisessa suhteessa, mutta olen saanut todella hyvää seksiä myös irtomiehiltä. Seksin saamisen määrä ei ole ikävuosien myötä vähentynyt lainkaan. Päinvastoin, nyt 2-kymppisetkin haluavat naida vanhempia naisia.

Tässä iässä kelpaa miehille ikäryhmässä 20-100. Eli ihanaaa on. Tosin nyt elän suhteessa itseäni 7 vuotta nuoremman miehen kanssa. Ja seksi on suorastaan hurmiollista, nautinto salpaa hengityksen. Suuseksiä, sormiseksiä, penisseksiä, edestä, takaa, sivulta..kaikkea saa. Molemmin puolin. Siinä tietää kiihottuneensa jonkin verran, kun on reisiä myöten märkä. Eikä millään haluaisi lopettaa, kun tuntuu niin helvetin hyvältä!

"Mitenköhän hyvää tämä kaikki on 5-kymppisenä?"

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Mies ilman menneisyyttä

30.7.2006 18:04

Olishan se kiva, jos joskus seksi olisi kivaa jonkun kanssa eikä vaan yksin. No, ei kaikkee voi saada. Harmi vaan, että monta vuotta sitten päättynyt suhde kummittelee vieläkin jossain tajunnan sopukoissa. En pysty suhtautumaan asiallisesti naisiin, jotka osoittavat jonkinlaista kiinnostusta mua kohtaan. Siis muuta kuin ihan kaverillista tai keskustelullista. Jotenkin ikävää, kun tietää, että käyttäytyy töykeästi toisia kohtaan eikä pysty parempaan. Häpeää lisää se, että miehen odotetaan olevan sinut seksuaalisuutensa kanssa. Eihän miehellä nyt voi olla vaikeuksia hyväksyä itseään, vaan ne panee aina, kun annetaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jeesusnasaretilainen

6.10.2011 19:42

Käsittämätöntä, miten paljon näissä keskusteluviesteissä vilisee vanhanaikainen moraaliasetelma siitä, että nainen on 'antaja' ja mies 'saaja'. Puhutaan siitä, kuinka suomalaiset naiset ovat 'helppoja saaliita'. Ehkä niillä naisillakin on yhtäläiset motiivit harrastaa seksiä kuin miehillä? Mikä vitun velvollisuus naisella on esittää vaikeasti tavoitettavaa, vaikka itsekin tekisi mieli ja saa riemua seksin harrastamisesta?

Ja kuten Hresuskin sanoi, kyllä nainenkin voi yhtälailla olla puutteessa ja kokea tarvitsevansa seksiä. Se, mistä puutostila yleisesti johtuu, onkin sitten asia erikseen, mutta moinen ei kuitenkaan ole sukupuolisidonnainen asia. Kuten eivät seksihaluihin liittyvät asiat muutenkaan. Sukupuoli vaikuttaa vain seksuaaliseen käyttäytymiseen sekä leimautumiseen. Tämäkin vain siksi, että ympäristö on luonut moisia rooleja ja normeja, joita tulee noudattaa jotta kunnian kukko laulaisi.

Nojoo. Vanha keskustelu ja kuollutkin jo, mutta sapettava ajatusmalli silti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Thaimaanmatkaaja

17.3.2013 21:12

Joo, kun Suomijuntit meette Thaimaaseen niit "naisii" hakees niin kannattaa tosiaan muistaa että osa niistä on leikkauksen tehneitä shemale:ja. Yksi piirre mistä heidät helposti tunnistatte on aatamin omena tossa kaulalla. Sellaisia kun ei naisille kasva, yleensä!
Valitettavasti vinkkisi on arvoton.

Thaimaan shemalet ovat todella petollisia tapauksia, tässä tärkeimmät syyt:

1. Aataminomenan on kirurgi leikannut pois, joten thaimaalaisella transuhinttarilla (joista käytetään myös kiertoilmaisuja kuten: ladyboy, katoey jne.) ei ole aataminomenaa.

2. Samoin thaitransuilla on rinnat, jotka ovat ihan yhtä aidot kuin naisen rinnat.
Onko ne tehty leikkauksella vai naishormoneja miehen elimistöön ruiskuttamalla (vai sekä että), sitä en tiedä.

Joten alapää on ainoa, mikä paljastaa, tai sitten ei edes se! Kas, kun Thaimaassa on paljon sukupuolenvaihdoksiin erikoistuneita työssään taitavia kirurgeja - sellaisen jäljiltä: pippeli pois, ja keinotekoinen vagina tilalle !

Jos laitat googleen hakusanaksi nämä:

thailand gender change surgery

niin löydät paljon lisää tietoa aiheesta.

Muutama asia on kuitenkin tärkeää ottaa huomioon, jos edes kuvittelee itse menevänsä tuollaiseen leikkaukseen:

1. Leikkaus muuttaa kyllä sukupuolielimet (ja antaa miehelle keinotekoiset rinnat) mutta aivoja ko. leikkaus (tai mikään muukaan tunnettu keino) ei muuta mitenkään. Heteromies siis muuttuu ulkoisesti naisen näköiseksi, mutta mielihalut kohdistuvat samaan kuin ennen leikkausta - eli naisiin. Ja kun ei ole mitään takuita siitä, huoliiko lesbonainen tuollaista kummajaista (mies, joka on kirurgisin keinoin muutettu naisen kaltaiseksi) niin en uskaltaisi ottaa riskiä, varsinkaan kun...

2. Leikkaus on peruuttamaton - paluuta mieheksi ei ole!

em. syistä ei ehkä sittenkään kannata mennä ko. leikkaukseen!

Ja jos uskot Jumalaan, muista, että:

a) homous on synti (vaikka Suomen arkkipiispoista jotkut toisin väittävät -Raamattu kertoo totuuden!)

b) Jumalan silmissä mies ei muutu naiseksi, jos kirurgit leikkaavat miehen päällisin puolin naisen kaltaiseksi.

Uskonasioista ei moni tänä päivänä moni paljon välitä - mutta ainahan voit pohtia Jumalan olemassaoloa/sen puutetta peliteoreettisesta lähtökohdasta: Jos Jumala on olemassa, otat riskin päätyä helvettiin jos kieltäydyt uskomasta siihen, että Jeesus on vapahtaja ja Jumalan poika - jos taas Jumalaa ja Jeesusta ei ole, Jeesukseen uskomalla et menetä mitään.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi