• 12.10.2015

City-lehti ostaa Eat.fi:n MTV:ltä

MTV ja City Digital ovat solmineet yhteistyösopimuksen ja liiketoimintakaupan, jonka myötä Eat.fi palvelusta tulee osa City Digital -mediaperhettä. Kauppa vahvistaa ensi vuonna 30 vuotta täyttävän legendaarisen City-lehden asemaa entisestään ravintolasektorilla.

City-lehti tunnetaan verkossa City Digital -verkostona, joka tavoittaa viikottain 500 000 aktiivista kaupunkilaista. City-lehti tunnetaan muun muassa SYÖ!-viikoista ja vuosittaisesta Suuresta Ravintolaäänestyksestä sekä verkossa City Digital -verkostosta, joka tavoittaa viikottain noin puoli miljoonaa aktiivista kaupunkilaista. City osti aiemmin tänä vuonna myös ravintoloiden pöytävarauspalvelun TableOnlinen. Eat.fi:n mukaantulo mahdollistaa Citylle entistä paremman mahdollisuuden auttaa kuluttajia löytämään ravintoloita. Cityn mediaperhe työllistää yhteensä 20 henkeä.

"MTV:lle liiketoimintakauppa ja yhteistyö mahdollistaa keskittymisen ydinliiketoimintaan ja tarjoaa yhteistyökumppanin, jonka kanssa Eat.fi kehittyy entistä nopeammin", kertoo MTV:n toimitusjohtaja Jani Koskinen.

"Olemme erittäin tyytyväisiä, että Eat.fi saa hyvän ja palvelun kehittämiseen panostavan uuden omistajan. Palveluiden myymisellä varmistamme kykymme investoida tulevaisuuteen eli vahvoihin, toiminnan digitalisoimiseen tähtääviin kasvuhankkeisiin. Panostamme jatkossa erityisesti, digitaalisiin kuluttaja-asiakkuuksiin, MTV Katsomoon sekä MTV.fi:hin", kommentoi MTV:n verkkojohtaja Henrik Laine.

Cityn julkaisija Ilkka Lavas kommentoi: "Eat.fi-kaupan myötä pystymme tarjoamaan ravintoloille entistä parempaa palvelua ja kuluttajille Suomen parhaan kokonaisuuden ravintoloiden löytämiseen ja pöytien varaamiseen."

Tutustu palveluihin

Lisätietoja antavat

Ilkka Lavas, 0400 997 969, ilkka.lavas@city.fi
Julkaisija, toimitusjohtaja
City Digital - TableOnline

Jani Koskinen, 040 508 3749, jani.koskinen@mtv.fi
Toimitusjohtaja
MTV Oy

Henrik Laine, 050 567 9121, henrik.laine@mtv.fi
Verkkojohtaja
MTV Oy