Kun nykypäivä pursuaa kuvia ja postauksia onnistumisesta ja hymyilevistä ihmisistä, tekee CEO Helsingin Jan Zapasnik jotakin erilaista. Päinvastaista jopa. Zapasnik on aloittanut Tulin, mokasin, voitin -videosarjan mokaamisesta.
Jokainen meistä mokaa joskus. Kun näin käy työelämässä, saattaa mokan suuruudesta riippuen virhe tuntua ylitsepääsemättömältä. Liian harvoin sitä kuitenkaan kuulee kenenkään sanovan, että “huhhuh, silloinpa meni huolella metsään!”
Zapasnikin videosarjassa mainos- ja media-alan ihmiset kertovat ääneen mokistaan ja mikä tärkeintä, kuinka ottivat siitä opikseen. Ensimmäisessä jaksossa Allerin toimitusjohtaja Pauli Aalto-Setälä kertoo kokemuksestaan mokaamisen saralla. Ja tulipa videota tehdessäkin pikkumoka, kertoo Zapasnik CEO Helsingin verkkosivuilla. Kilauttamalla kaverille Zapasnik sai apua ongelmaan ja niin valmistui alla oleva jakso julkaisuvalmiiksi.