Kun saatte hyvää palvelua, niin muistakaa kiittää ja tarvittaessa jopa mainita asiasta ko. asiakaspalvelijan "ylemmille tahoille" (unohtakaa hengelliset kommentit). Jos taas palvelu on shittiä, niin antakaa ko. asiakaspalvelijalle rakentavaa kritiikkiä.
Kaikki aina valittaa kun hommat on huonosti, mutta harva vaivautuu kiittämään kun homma toimii.
Ai heit huono palvelu ja yritän kantaa korteni kekoon, jotta
ne asiakaspalvelijat jotka loistavat palkittaisiin. Tämä toimikoon motivaattorina heikon asiakaspalvelutason omaaville yksilöille.
2 kommenttia
Unleashed
9.9.2008 14:41
Niin just. Kun jengi osais kiittää, niin fiilis tiskin toisella puolella olis varmaan ihan eri.
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
5.12.2021 10:55
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin