Paulig kehitti etenkin aamukahvin ystäville maailman ensimmäiset Angry Birds -kahvit, jotka "linkoavat päivän lentoon".
Kaksi kolmesta Pauligin tuoreeseen aamukahvitutkimukseen vastanneesta kertoo, ettei päivä lähde käyntiin ilman aamukahvia. Suomalaiset ovat valmiita myös luopumaan esimerkiksi sanomalehden luvusta tai aamupalasta aamukahvin vuoksi. Suomalaiset ovat maailman innokkain kahvikansa ja aamukahvilla on erityinen sijansa sekä arjessa että vapaapäivinä. Yhdeksän kymmenestä kahvinjuojasta nauttii aamukahvin lähes joka päivä (89 %).
"Tutkimustulokset kertovat jopa yllättävän intohimoisesta suhtautumisesta aamukahviin. Aamukahvi kuuluu erottamattomasti aamutoimiin, sen ei anneta koskaan loppua kaapista ja se nautitaan tietystä, ikiomasta mukista. Aamukahvista haetaan paitsi piristystä, myös hyvää makua sekä ennen kaikkea omaa rauhallista hetkeä, joka virittää päivään", markkinointipäällikkö Risto Kalsta Pauligilta kertoo tiedotteessa.
Paulig haluaa tuoda suomalaisten päivään uutta potkua Angry Birds -kahveilla. Maailman ensimmäiset Angry Birds -kahvit ovat valikoiduista pavuista kehitettyjä sekoituksia erityisesti aamun kahvihetkiin. Kahvit ovat saatavilla kaikista hyvin varustetuista vähittäiskaupoista viikosta 44 lähtien.
"Maailman innokkain kahvikansa ansaitsee oman aamukahvin. Samalla kehitimme myös uusiin kahveihin sopivat reseptit, joilla voi tehdä kaikista päivän kahvihetkistä entistäkin hauskempia", Kalsta kertoo.
Voimakasarominen Paulig Angry Birds Early Bird -suodatinkahvi on tiedotteen mukaan korkealaatuinen 100 % arabica-kahvisekoitus pehmeän makeista brasilialaisista, vivahteikkaista kolumbialaisista ja voimakkaista Afrikan pavuista. Paulig Angry Birds Explosive Espresso -kahvin kiihkeä aromi on puolestaan viritetty brasilialaisilla ja kolumbialaisilla kahvipavuilla. Intensiivistä ja tasapainoista espressoa ryhdistää ripaus Intian robustaa.
Angry Boss Espresso-, Early Bird Special- ja Catch The Pig -reseptit ja Pauligin aamukahvitesti löytyvät Pauligin verkkosivuilta.
Pauligin suomalainen aamukahvitutkimukseen vastasi internetpaneelissa 1016 vähintään joskus kahvia nauttivaa suomalaista. Ikäjakauma 15-79-vuotiaat. Tulokset voidaan yleistää koskemaan koko Suomea. Tutkimuksen toteutti Qualitems Oy syyskuussa 2012.
1 kommentti
Fantte
17.10.2012 13:34
Kohta tulee varmasti Dirty pigs -kortsujakin. :D
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin