Olutmerkki vetää pisimmän korren Super Bowl -mainosten kisassa

Ian pääsee yllätysseikkailulle.

Super Bowl -mainokset ovat oma taiteenlajinsa ja ehdimmekin jo kuulemaan Coca-Colan aiheuttamasta mielipahasta. Mielihyvän puolelle kaikin puolin kääntyy Bud Light -mainos, jossa Ian-niminen tyyppi ajautuu viettämään elämänsä bile-iltaa. Illan varrelle mahtuvat Reggie Wattsilla ja kauniiden naisten polttariporukalla varustettu limusiini, Don Cheadle ja laama, tutulla korostuksella murtava pingis-vastustaja sekä OneRepublic.

Super Bowl -mainokset ovat esimerkki siitä, millaiseen suoritukseen lähes rajattomilla budjeteilla päästään mainostuotannossa. Mainosnäkyvyyteen sijoitetaan tapahtumassa niin valtavat summat, että on järkevää sijoittaa rahaa sen mainoksen tuottamiseenkin.

Kaljasta näköjään riittää asiaa muutenkin. Eilen kerrottiin uudesta olutfestarikiertueesta ja BrewDog-panimon Putinille suunnatusta Vladimir-oluesta.

3 kommenttia

FaktatKehiin

5.2.2014 19:54

Bud light, ei Budweiser...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

VieläOnKesää

6.2.2014 01:25

One Direction vai Onerepublic?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Panu Jansson

6.2.2014 10:33

Nyt ei ihan mennyt nappiin tää homma :) kiitos korjauksista!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi