Passaa mulle bisse!

Tulossa, ota koppi!

Näitä kaveruksia ei pienet kuohut pelota. Tätä videota katsoessa tulee jano. Se kai olutmainoksen tarkoitus loppupeleissä onkin.

Old Milwaukee -olutmerkin markkinointi rullaa kuumilla kierroksilla. Vuosi sitten julkaistun Hey Pass Me A Beer -videon jatko-osa toimii ensimmäistä paremmin. Suunnittelutoimisto ei ota asioita turhan vakavasti, kuten parin vuoden takainen, Twitterin hauskimman miehen Will Ferrellin tähdittämä Super Bowl -mainos osoittaa.

Suomalaiset olutmerkit voisivat ottaa oppia kansainvälisiltä toimijoilta markkinointiinsa. Eilen suomalaista olutkansaa kiihotti tieto BrewDog-panimon Suomi-oluesta Päivistä, joka kumartaa sisäministerimme Päivi Räsäsen suuntaan. BrewDog on valtaamassa Suomea oman olutmerkin lisäksi tänne avattavalla ravintolalla.

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi