Näitä kaveruksia ei pienet kuohut pelota. Tätä videota katsoessa tulee jano. Se kai olutmainoksen tarkoitus loppupeleissä onkin.
Old Milwaukee -olutmerkin markkinointi rullaa kuumilla kierroksilla. Vuosi sitten julkaistun Hey Pass Me A Beer -videon jatko-osa toimii ensimmäistä paremmin. Suunnittelutoimisto ei ota asioita turhan vakavasti, kuten parin vuoden takainen, Twitterin hauskimman miehen Will Ferrellin tähdittämä Super Bowl -mainos osoittaa.
Suomalaiset olutmerkit voisivat ottaa oppia kansainvälisiltä toimijoilta markkinointiinsa. Eilen suomalaista olutkansaa kiihotti tieto BrewDog-panimon Suomi-oluesta Päivistä, joka kumartaa sisäministerimme Päivi Räsäsen suuntaan. BrewDog on valtaamassa Suomea oman olutmerkin lisäksi tänne avattavalla ravintolalla.