
TableOnline-pöytävarausjärjestelmä on monipuolinen työkalu, joka tehostaa ravintolan toimintaa, parantaa asiakaskokemusta ja tekee resurssien hallinnasta sujuvampaa. Lisäksi se auttaa kasvattamaan asiakasvirtoja, vähentämään no-show-asiakkaita ja optimoimaan ravintolan täyttöasteen.
Selkeän käyttöliittymän ansiosta TableOnline-pöytävarausjärjestelmän käyttöönotto on vaivatonta niin uusille kuin pidempään toimineille ravintoloille. Järjestelmän käyttöön perehdytetään henkilökohtaisesti, ja TableOnlinen asiakaspalvelu on aina valmiiina vastaamaan kysymyksiin ja auttamaan mahdollisissa ongelmatilanteissa suomen kielellä.

"Ehdottomasti paras pöytävaraussovellus mikä vastaan on tullut. Yrittäjän tarpeisiin perehdytään perinpohjin ja kysymyksiin vastataan nopeasti. Suosittelen," Petri Heikkinen Ravintola Kielosta kertoo.
Helppo ja sujuva varausprosessi - parempi asiakastyytyväisyys
Ravintola-alalla kilpailu on kovaa, ja asiakkaat arvostavat sujuvaa palvelua jo ennen saapumistaan. TableOnline-pöytävarausjärjestelmä parantaa asiakaskokemusta heti varausvaiheessa tarjoamalla nopean ja helpon tavan varata pöytä ilman puhelinsoittoja tai jonotusta.
Lisäksi järjestelmä tallentaa tärkeät asiakastiedot, kuten ruoka-allergiat ja syntymäpäivät, mahdollistaen yksilöllisen ja huomioonottavan palvelun.

Digitaalinen varausjärjestelmä ei ainoastaan sujuvoita asiakaskokemusta, vaan myös tehostaa ravintolan toimintaa. Se minimoi inhimilliset virheet, säästää henkilökunnan aikaa ja resursseja sekä parantaa palvelun laatua automaattisten varausvahvistusten ja reaaliaikaisten ilmoitusten avulla. Samalla TableOnline auttaa optimoimaan pöytäjärjestelyt ja ennakoimaan asiakasvirran, mikä vähentää ylibuukkausten ja pitkien odotusaikojen riskiä.
"TableOnline on ollut ihan korvaamaton apu. Kun asiakasmäärät ja kysyntä kasvaa, tämä auttaa pitämään paketin kasassa", Patrik Lindström Young Hearts -ravintolasta kertoo.
Järjestelmä vähentää myös no-show-asiakkaiden aiheuttamia menetyksiä. Automaattiset muistutukset tekstiviestillä ja sähköpostilla pitävät asiakkaat ajan tasalla varauksestaan ja vähentävät unohduksia. Lisäksi TableOnline tarjoaa mahdollisuuden ottaa vastaan ennakkomaksuja tai asettaa luottokorttitakauksen, mikä varmistaa, että asiakkaat sitoutuvat varaukseensa.
Selkeä ja helppokäyttöinen peruutusprosessi mahdollistaa pöytien tehokkaan uudelleenjakamisen, mikä auttaa ravintolaa puolestaan ylläpitämään täyttöastetta ja minimoimaan menetettyä liikevaihtoa.
Lisää asiakasvirtaa ja näkyvyyttä
TableOnline pöytävarausjärjestelmä sopii niin uusille ravintoloille, jotka haluavat kasvattaa tunnettuuttaan ja houkutella ensimmäisiä asiakkaitaan, kuin jo pidempään toimineille ravintoloille, jotka haluavat tehostaa varausprosessiaan ja optimoida täyttöastettaan. Lisäksi se palvelee erinomaisesti sekä suuria ketjuravintoloita että pieniä, itsenäisiä ravintoloita.
"Uutena ravintolana olemme saaneet paljon näkyvyyttä TableOnlinesta. Järjestelmä on ollut helppo ottaa käyttöön, vaikka palvelu oli täysin uusi kaikille työntekijöille. Kaikki ominaisuudet ovat helppokäyttöisiä ja plassin pyörittäminen on tosi helppoa. Asiakaspalvelu on ystävällistä ja ratkaisukeskeistä. Aina saa apua ihan mihin vain ongelmiin. Pelkkiä ruusuja, ei risuja", Anu Nylund Quartier Bar & Bistrosta kertoo.

TableOnline parantaa ravintolan näkyvyyttä hakukoneissa ja helpottaa potentiaalisten asiakkaiden löytämistä juuri oikealla hetkellä. Tämä on ensiarvoisen tärkeää, sillä yhä useammat asiakkaat etsivät nykypäivänä ravintoloita verkosta.
Hakukonenäkyvyyden lisäksi TableOnline tarjoaa räätälöityjä markkinointiratkaisuja jotka varmistavat, että näkyvyys muuttuu konkreettisiksi varauksiksi ja täysiksi pöydiksi.
TableOnline pöytävarausjärjestelmä voi auttaa sinunkin ravintolaasi menestymään. Lue lisää ja varaa esittely.