Huonoimmillaan mainokset ovat esteitä, joita lukija aktiivisesti väistelee. Parhaimmillaan ne ovat viihdyttäviä, pysäyttäviä, järkyttävää tai muulla tavoin ajatukset vimmatusti liikkeelle laittavia. Tähän juttuun on kerätty iso kasa todella kiinnostavaa mainontaa ympäri maailmaa. Anna visuaalisen viestin viedä mukanaan ja nauti näistä suunnittelun taidonnäytteistä. Ensimmäisenä nämä huikeat mainokset nosti esille Bored Panda.
SMKJ
"Kaiken, minkä ympärilläsi näet, on joku myynyt."
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset SMKJ on aitojen ammattilaisten etujärjestö.
City tuottaa laadukasta sisältöä kaupunkikulttuurista ja ravintoloista täysin ilmaiseksi ihmisille. Koska haluamme, että juttumme tavoittaa mahdollisimman monet, toivomme että seuraat sosiaalisen median kanavia ja tilaisit uutiskirjeemme. Kiitos, että olet lukijamme!