Uutisvideoita työkseen tuottanut Marina Shifrin kyllästyi totaalisesti pomoonsa, jonka tärkein tavoite on saada mahdollisimman paljon klikkauksia ja mahdollisimman paljon määrällisesti irti työntekijöistään.
Klikkihuoraaminen on tätä päivää. Media on ajautunut tilanteeseen, jossa laadun mittarit ovat toissijaiset, sillä nyt mitataan niitä asioita, jotka taipuvat kätevästi mitattavaksi, kuten lukijamäärät, mainosbannereiden klikkaukset ja tuotettujen juttujen lukumäärä.
Katso pomoportaan vastine videoon!
Shifrin toimi jäätävän tyylikkäästi saatuaan mittansa täyteen. Hän tekaisi viime töikseen videon, jolla hän tanssii Kanye Westin Gone-biisin tahdissa. Videolla kulkee tekstitys, jossa Marina kertoo, että on uhrannut viime vuosina vapaa-aikansa ja ihmissuhteensa työnsä vuoksi.
Parissa päivässä video on kerännyt yli 300 000 katselukertaa. Mitenköhän monta kertaa on katsottu uutiskanavan suosituinta videota?
2 kommenttia
Työnarkki
30.9.2013 19:52
NYT ON ASENNE KOHDILLAAN, mulla on tänään hyvä mieli ja samanlainen päivä.
Vastaa kommenttiinNigga I ain't gonna worry about none !
Peace out !
Vastaa kommenttiin
Konsterni
3.10.2013 11:38
Lukemattomien piiiitkien työpäivien, vuosien viikonloppuraatamisten, sosiaalivammaisen pomon, ja totaalisen kyllästymisen jälkeen lopetin aikoinaan kokonaan markkinointiviestinnän teon ja löysin antoisamman tavan elää.
Vastaa kommenttiinVastaa kommenttiin