Metrossa matkatessaan joutuu tuijottelemaan toisinaan onnistuneita, toisinaan vähemmän onnistuneita mainoksia. Esimerkki jälkimmäisestä on ehdottomasti Apollo live clubin mainos. Kerta toisensa jälkeen ihmettelee mainoksen fontti- ja värivalintoja. Pitkään mietin, miksi mainoksessa oleva Apollo-sana aiheuttaa närästystä. Tänään sen tajusin, väri ja fontti on kuin suoraan Rosson ruokalistasta kopioitu. Onko clubi siis suunnattu Rosson kanta-asiakkaille? Epäilen, sillä tuskin Rosson antimista säännöllisesti nauttivat ihmiset ovat valmiita maksamaan esityksestä 31 euroa ja esityksen ja illallisen yhdistelmästä 60 euroa per nenä. Herääkin kysymys, onko mainoksen tehnyt jälleen nuo niin maineikkaat turkulaiset mainostoimistot.
4 kommenttia
Nicolai
15.11.2007 21:20
Jospa närästyksen aiheuttaakin assosiaatio Rosson tarjoamista gastronomisista "elämyksistä", eikä fonttipohjainen ahhahhaa-elämys?
Vastaa kommenttiin
Oooih
15.11.2007 21:25
Hmmmmm, voi tietenkin olla niin. Mutta jos tuo hypoteesi pitää paikkansa, niin ei liene mainoksen tarkoitus tuoda niitä ikäviä muistoja takaisin mieleen. Tai ainakaan se, että mainoksen näkevä ihminen assosioi clubin näräsykseen, huonoon ruokaan ja ikävään ympäristöön?
Vastaa kommenttiin
Nicolai
15.11.2007 21:28
Epäilen, että Rossoon Clubin assosioiva kokee Klubin succéen muuna, kuin pahana näräsyksenä, johon ei auta edes Rennie ;P
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
5.12.2021 11:11
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin