Halki poikki Euroopan yritykset, pankit, yhteisöt ja valtiot digitalisoivat toimintojaan ja palvelujaan. Kohta ei ole enää luukkuja virastoissa tai asiakaspalvelijoita yrityksissä. Terveydenhoitokin siirtyy kännyköihin.
Pankeissa ei ole rahaa, eikä kassaneitejä, joka ikinen asia on hoidettava älykännykällä tai tietokoneella. Digitalisaatio tekee mahdolliseksi palvelujen karsimisen atk-tumpeloilta ja niiltä, jotka palveluja eniten tarvitsisivat.
Olennaista on tuottavuushyppäys, kun hankalimmat asiakkaat tipahtavat kyydistä: jäljellä jäävät kauniit ja rohkeat, joilla on töitä, luottolimitit kondiksessa ja näppärät sormet.
Kuljemme kohti upeita uusia disruptiivisia innovatiivisia maisemia. Ne, joilla on paljon, saavat enemmän, ne joilla ei ole mitään, eivät ole enää tietokantoja sotkemassa.