Ihmettelyitä ihmisistä osa 1000

  • suojelusprkl

Miten kukaan lähtee tekemään lasta sellaisen ihmisen kanssa, joka on pettänyt sun kanssa avopuolisoaan jonka kanssa on yhteinen lapsi?

Kuulin viime viikolla, että eräs tuttavani joka petti avopuolisoaan työkaverinsa kanssa, oli nyt pettänyt tätä uusinta avopuolisoaan vaikka heilläkin on jo yhteinen lapsi. Eli tämä tapaus petti ensin ensimmäisen lapsensa äitiä ja sen jälkeen vielä tätä uuttakin naistaan.

En IKINÄ alkaisi suhteeseen ihmisen kanssa, joka pystyisi hylkäämään perheensä tuosta vain, irtokivan takia. Luulisi lapsen rauhoittavan sen verran edes, että ymmärtäisi ettei siinä vaiheessa rikota vain parisuhdetta - siinä vaiheessa rikotaan myös yhteisen lapsen elämä. Kuvittelevatko nämä naiset, joiden kanssa nämä miehet pettävät lastensa äitiä, että he ovat erityistapauksia ja että heitä nämä miehet eivät koskaan pettäisi - varsinkaan jos he pyöräyttävät tähän suhteeseen uuden lapsen? Kuvitteleeko joku vielä tänäpäivänä, että lapsi pitäisi yhtään ketään parisuhteessa, varsinkaan sellaisessa jossa tämä isukki on jo entuudestaankin osoittanut kykynsä olla huomioimatta muita kuin omia tarpeitaan?

Melkein tekisi mieli sanoa tuolle tapaukselle pari valittua sanaa, koska tunnen tämän miehen sekä tämän naisen henkilökohtaisesti, mutten viitsi puuttua toisten elämiin. Vituttaa vain tuollaiset vastuuttomat munan mukaan menevät ihmiset. Jos ei helvetti pysty sitoutumaan siihen yhteen ihmiseen ja tietää jo entuudestaan, että uskollisuus tuottaa vaikeuksia myös senkin jälkeen kun ollaan lisäännytty, niin miksi sitten pitää väännellä niitä ipanoita ympäriinsä?

Ja sitten ihmetellään, kun lapset voi henkisesti pahoin, kyllä mäkin voisin pahoin jos tietäisin faijani kuksineen ympäriinsä ja tehneen ipanoita niiden naisten kanssa, joiden kanssa on pettänyt mun omaa äitiäni.

Sairasta sakkia, siemenjohtimet poikki tuollaisilta idiooteilta!

Kirjoitettaessa soi http://www.youtube.com/watch?v=NCPDiEz-GcE

17 kommenttia

rebell

26.5.2008 18:18

Toden totta ja pari tuntia miehistä opetusta saunantakana..

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

vonStackelbaum

26.5.2008 18:31

Oi oi, ei kyllä hyvältä kuulosta. Älä kuitenkaan tuomitse sitä mimmiä, mistä sitä tietää mitä tää jätkä onsille sepustanut.
Toisekseen, mitä sitä tietää mikä on ollut tän ekankaan parin todellisuus, oot saattanu kuulla sen ekan hylätyn vaimon version mutta onko se totuus, koko totuus ja vielä nothing but the truth.
Mulla on erilaisia kokemuksia totuuksista.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

suojelusprkl

26.5.2008 18:40

En ole kuullut hylätyn vaimon versiota, mutta kyllähän se nyt jotain kertoo, että jätkä tekee kahden tapauksen kanssa lapsen ja pettää kumpaakin. Tarvitseeko niitä lapsia väännellä, jos ei kykene pitämään munaansa aisoissa.

Jos mä kuulisin, että joku ukko on pettänyt mun kanssa ihmistä jonka kanssa sillä on lapsi, en todellakaan lähti sellaisen kanssa suhteeseen enkä todellakaan tekemään lapsia. Ilmoittaisin kylmän rauhallisesti, että voi etsiä muuta seuraa, etten lähde petturin kanssa suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta.

Eikä tämä ole ainoa tapaus, jonka tiedän harrastaneen moista. Yksikin tapaus lämmittelee entistä naistaan, vaikka petti tätä naista sen naisen serkun kanssa ja nyt se ukko sitten on tehnyt tämän uuden naikkosen kanssa pari lasta ja silti yrittää lämmitellä tätä ensimmäisten lastensa äitiä jota on pettänyt.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 18:47

Mitä tuohonkaan sanomaan. Mikä helvetti siinä on, että ei osaa pitää munaansa aisoissa? Leka, moukari ja katujyrä? Millä pitäisi takoa järkeä päähän.. Tai tässätapauksessa aiheuttaa kipua. "Kipu lisää oppivuutta, tuhoaminen omistavaisuutta"

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Hippi-Ronda

26.5.2008 18:54

joo,en ymmärrä."paras" esimerkki mitä oon kuullu,on se,ku ukko petti naistaan lastenvahdin kans,ja menivät yhteen ja tekivät mukulan.tuli mielee,että uskaltaakohan tää eukko ottaa lastenvahtia...

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 18:56

Auts.. Vosin äkkiä veikata, että ei ihan hetkeen tuohon taloon lastenvahtia oteta. Mene ja tiedä mitä todellisuus on.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

avatar

26.5.2008 19:01

Ihmiset ovat kummallisia otuksia. Toinen ääripää vastaavasti ovat sitten myöskin sellaiset naiset, jotka pykäävät pentuja "vahingossa" miesten kanssa ja jotenkin sattumalta ovat aina melko varakkaita otuksia, joilla on tuohta maksaa hyviä elatusmaksuja.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 19:06

Ei sekää ole oikein.. Miksi edes lapsia syytää tällähetkellä muutenkin niin ylikansoitettuun maailmaan? Ymmärrän, jos se tehdään rakkaudesta ja yhteisestä sitoutumuksesta.. Mutta kun toinen voi päättää melkein toisen puolesta, synnyttääkö vai ei. What can du?

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

suojelusprkl

26.5.2008 19:07

Joo, tästä hyvänä esimerkkinä eräs naispuolinen kansanedustaja, jolla tuntuu olevan taipumusta tuohon "hankkiudun raskaaksi rikkaalle ukolle ja lähden vetää"...Toisaalta, kyllähän siinä mukavasti pärjää, kun saa monen tonnin elatusmaksut. Ei kauheasti tartte tehdä elantonsa eteen.

En pysty ymmärtää lasten tekemistä, muutoin kuin sellaiseen suhteeseen jossa ollaan täysin sitoutuneita toisiinsa ja jossa kumpikin haluaa sitä lasta ja ovat valmiita taistelee suhteensa eteen, jos ongelmia ilmenee. Tämän takia itse teen abortin mieluummin, kuin pitäisin lapsen, jolle en voi taata ehjää perhettä - vaikka eipä onnellinen suhde ja molempien lapsikuume takaa sitä, että perhe säilyisi ehjänä lopun elämän.

Tiedän eräänkin naisen, jolla on neljä lasta eri miehen kanssa. Ja jokainen lapsi tuntuu olevan vahinko, tosin epäilen tämän naisen luulevan pystyvän pitää miehen itsellään lapsen avulla, muttei ole ilmeisesti vielä oppinut tuota, ettei lapsi pidä ketään huonossa suhteessa nykyaikana. Paitsi ehkä jossain kiihkouskovaisten piireissä.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 19:12

Kiihkouskovaiset ovatkin jo luku sinänsä. Tulee mieleen aina naapurin muksut, niitä oli se joku kymmenen ja niiden isä, no ei ehkä ollut maailman mukavin mies. Sillä oli tapana ottaa piilopullosta napsia ja sitten kännipäissään piestä niitä lapsiaan. Sitten seuraavana lauantaina oltiin taas messusa, kuin mitään ei olisi tapahtunut ja ylistettiin herraa jumalaa.. Kaksinaamaista pelleilyä!

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

suojelusprkl

26.5.2008 19:17

Harvassa taitaa olla muutenkin ne suhteet, joissa kaikki olisi kunnossa.

Joko yritetään liikaa, liian vähän tai ei ollenkaan. Yritä siinä sitten löytää tasapaino perheen, vapaa-ajan ja parisuhteen kanssa.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 19:24

Sekin on totta. Miksi edes tietyllä tavalla hakeutua "parisuhteeseen" miksi pitää kiinnittyä joihinkin sanoihin, kliseisiin yms.. Miksei vain voida olla, olla ilman mitään sen suurempaa.. Katsoa miltä tuntuu ja mitä tapahtuu. Pitää osoitteet erillään ja käydä välillä yhdessä syömässä. Vanhat ajat kunniaan ja etanapostin kautta treffeille, siitä sitten muutama vuosi katsastetaan ja katsellaan. Yms..

Toisaalta, ei se voi toimia tässä kireisessä yhteiskunnassa, missä kaikki on mulle, heti, nyt, samantien ANTAKAA. Ei ole aikaa rakentaa ja kehittää tutustua toiseen. Oppia tuntemaan hänen hyviä ja huonoja puolia, kasvaa siihen. Jos ei opi, niin oli kiva nähdä ja ollaan ystäviä. Ehei. Tänään nähdään, huomenna kihlat, viikonloppuna muutat meille, viikonpäästä mene pois.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

suojelusprkl

26.5.2008 19:32

Mä itse kyllä arvostan parisuhteessa sitä, että siihen toiseen sitoutuu. En mä haluaisi sellaista suhdetta, että nähdään vain välillä. En mä näe jotain yhteenmuuttoa minään huonona asiana, päin vastoin. Siinä näkee parhaiten sen toisen hyvät ja huonot puolet, mutten mä siltikään lähtisi parin kuukauden seurustelusuhteen jälkeen raahaamaan kamoja yhteen.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 19:36

Sekin voi olla niin, mutta jos elää toisten tekojen pohjalta niin ei se enää oman elämän elämistä ole. Tietyllätavalla sitoutuminen on pitkä prosessi, itse en taas todellakaan voisi elää missään suhteessa jossa toinene haluaa 24/7olla tietoinen tekemistäsi, menoistasi yms. Tarvitsen vapautta olla ja mennä. Siksi en varmastikkaan ole sidoksissa suhteessa.

Jokainen suhde on kariutunut siihen, kun toinen on ollut liian "omistusintoinen" enkä voi sietää sitä. Ehkä se on jotain sitoutumiskammoa tjtn. mielestäni kaksi ihmistä voisi elää suhteessa, vaikka heillä olisi omatkin elämänsä. Ei pitäisi olla liian sidoksissa toiseen, mutta pitäisi kuitenkin olla toinen jolle kertoa miten on mennyt, mitä kuuluu yms. Vaikeita asioita, joihin ei ole yksiselitteistä vastausta.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

suojelusprkl

26.5.2008 19:38

Se on fiksua, että osaa pysyä erossa suhteissa, jos tietää että niissä kokee vain ahdistusta.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rebell

26.5.2008 19:48

Tietyllä tavalla, totta.. Asioilla on kaksi puolta.

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

5.12.2021 11:00

Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi kirjoitusta

Jos sinulla ei ole vielä tunnusta Cityssä tai Facebookissa, luo tunnus Cityyn. Se käy käden käänteessä ja on täysin ilmaista.

Luo ilmainen tunnus