Huomasin tuossa maksaneeni 50euroa väärälle tilille. Soneralle, vaikka mulla ei ole heidän kanssaan mitään tekemistä tällä hetkellä. Heidän tietonsa olivat vaan jääneet mun Nordean verkkosivujen maksuluetteloon.
Olin sitten ottanut listalta olevinaan kaverin tilitiedot, mutta olin valinnutkin TeliaSoneran tilitiedot.
Soitin Soneralle ja esitin asian, heiltä sanottiin, että heillä ei ole moista tiliä edes. Kysyin tältä tädiltä, että no onkos teillä joskus sitten ollut moinen tili, koska en mä ole omastakaan päästä moisia tietoja aikoinani käyttänyt. Sen jälkeen hän sanoi, että heillä oli viime vuoden puolella moinen tili käytössä, mutta ei enää sekä hän pyysi minua olemaan yhteydessä omaan pankkiini.
Soitin Nordeaan ja heiltä kerrottiin, että kyseinen tili on olemassa ja voi hyvin, joten rahani eivät ole sieltä ohjautuneet minnekään muuallekaan. He pyysivät soittamaan takaisin Soneralle.
Nyt kuuntelen sujuvasti Hanna Pakarisen euroviisuvääntöä luuri korvalla.
Mä sitten niin tykkään tästä pompottamisesta! En tajua miten jossain laskutuksessa voi olla noin tampioita töissä, ettei tajuta itse heti että niin joo toi on kyllä meidän tili muttei se ole enää käytössä, vaan piti asiaa itse siltä kysellä ja sitten vittu pompotetaan soittamaan jonnekin Nordeaan vaikka se on heidän ongelmansa.
3 kommenttia
Payla
23.7.2007 19:36
Jospa siellä oli joku kesähessu. Vaihtuvuus on aika huipussaan tällä hetkellä siellä..
Mutta aika kummallista silti.
Vastaa kommenttiin
suojelusprkl
23.7.2007 19:38
Niin joo, enkä sitten saanut ketään ennen klo17 kiinni kun yritin soittaa heille takaisin + netistä löytyvät palautekaavake ei vörkkinyt, joten pitää soittaa sinne sitten huomenna uusiksi.
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
5.12.2021 11:20
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin