Kirjoitan muistion keskustelusta, jossa mini-B päätettiin siirtää tunnemmaksi, parempaan ajankohtaan. Tulevaan tilaisuuteen kutsutaan yritysjohtajia ja ICT-päättäjiä.
Kohderyhmäpohdinnoissa vilahtavat käsitteet: enterprise, government, B2B, B2D, VAR, energiasektori...
- Identifioimme alueelliset myynti- ja kehitysyhtiöt (RSN, VAR)
- Tehtävänä informaation paikallistaminen (KV > FI)
- Viestinnässä yrityskulttuurien erojen huomioiminen
- Avustamme tapahtumien järjestelyissä
- 10 DI ja / tai muita lopputyöntekijää > K
- Parityöskentely, jossa Softa ja Business -osaamista
- Kohteessa toimimisen aika 3 - 6 kk
Kulttuurieroista identifioitu "yksilöllisyys" vastaan "yhteisöllisyys".
Nyt 100 R&D ja tavoitteena 100 lisää. Intressiyhteyden määritteleminen ja rahoituksen järjestäminen tekee tarjotuksesta kiinnostavan.
Kampanjan pituus 12 kk. Työpanos 5 + 5 = 10 pv. Keioina mm.:
- sovellustarinat, tapahtumakertomukset (case stories)
- kanavien valinta (sections of websites)
- miten esittelemme?
- asiakkuustarinoita
- FB-ryhmä
- LI-ryhmä
Miten muutamme kohteen "hunajaksi" ja vetovoimaiseksi? Oletamme, että tarkoituksena on hakea osaamista (talent attraction). Kuluttajatuotteissa hakeudutaan kohti loppukäyttäjiä.
Tuomme esille, näkyville koottua tietoa. Haasteena on osaavien partnereiden löytäminen (talented partners).
- myynti
- intressiyhteistyö
- rahoitusinstrumentit
- hankejärjestelyt
- pitkäjänteisen yhteistyön edut ja hyödyt