Kaikkensa nuo toimistotarvikkeita kauputtelevat tapaukset yrittävätkin. Aikoinaan juttelin kasvotusten erään myyntitykin kanssa ja häneltä tilasin tuollaisia näppäimistön puhdistukseen tarkoitettuja liinoja. Juteltiin kahdesta pakkauksesta.
Kun toimitus tuli (kahden kuukauden kuluttua tilauksesta!) oli paketissa kaksitoista pakkausta. Eli kuusi kertaa enemmän, kuin mitä oli sovittu. Soitin myyjälle ja sanoin, että haluan vain kaksi laatikkoa. Hän sanoi että ok. sanoi myös että varmistaa hinnan vielä ja lähettää mulle sähköpostilla sen hintatiedon. Sain meiliä, jossa hän tarjosi kuuden laatikon hinnaksi 25 euroa. Vastasin meiliin ja ilmoitin, että haluan edelleenkin vain kaksi laatikkoa. Hirveän tappelemisen jälkeen sain sovittua hinnan ja sen kuinka monta laatikkoa haluan. Sen jälkeen ilmoittivat, että matkahuolto hakee ylimääräiset meiltä pois.
Luulisi moisen huijaamisen tulevan heille kalliiksi. Miksi pitää yrittää huijaa tuolla tavoin? Olettavatko he, etteivät porukat valita tuollaisesta "vahingosta"? En mä ainakaan haluaisi maksaa jostain puhdistusliinoista 25e/laatikko ja tilaa niitä 12laatikkoa, jos on sovittu että otan niitä vain kaksi laatikkoa. Eipä tarvitse tuoltakaan firmasta enää ostella mitään, ihan ryöstöhintoja pitävät moisista liinoista.