Anteeksi Elisan asiakaspalvelija, että murisin sinulle äsken. Olit ihan ystävällinen etkä edes (kovin pahasti) hangoitellut vastaan selvittäessäni yhtiöstänne johtuvia laskutusongelmia sekä sitä, miksei entisen nettiliittymäni irtisanomisilmoitusta ollut kirjattu ylös. En ehkä olisi saanut taas kiihtyä sillä tavalla, puhua niin tiukkaan sävyyn ja syyttää teitä "mokailusta joka asiassa".
Yritä ymmärtää, että ainaisen yli varojensa elämisestä johtuvien rahaongelmien kanssa painivalle neitokaiselle ajatus ylimääräisistä kuluista vain on sietämätön etenkin silloin, kun ne eivät johdu omasta huolimattomuudestani. Myönnettäköön silti, ettet sinäkään asiaan syypää ollut, vaikka yhtiötänne satuitkin äsken edustamaan. Ja myönnettäköön, että olisin voinut esittää asiani kiltimminkin.
Saanko anteeksi?
12 kommenttia
Mika
13.5.2008 12:28
Tuskinpa tuo henkilö lueskelee sun blogia. Soita sinne uudelleen ja pyydä anteeks :)
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 12:30
No enpä ajatellutkaan että lueskelis - just siks uskalsin tän kirjoittaakin. :D
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 12:39
Joo, noilla ei oikein tunnu asiat muutenkaan hoituvan. Mulla oli kanssa vuoden sopimus, mutta se kyllä tehtiin erikseen toistaiseksi jatkuvaksi, joten mun piti irtisanoa se. Irtisanoin helmikuussa, ja silti vain tuli laskuja, ja äsken vielä yritettiin ensin väittää, ettei siellä näy mitään irtisanomista. Siinä vaiheessa (viimeistään) kiihdyin ihan kunnolla.
Muutenkin noilla on kaikki laskutusasiat kussu jo muutaman kerran. Osoitteenmuutoksesta huolimatta laskut oli menneet vanhaan osoitteeseen eivätkä jostain syystä ikinä sitten päätyneet mulle. Ainakin kolmeen otteeseen sain kirjeen joltain perintätoimistolta vain siksi, että Elisalla mokailtiin. Muutaman soiton ja muutaman kerran uutta osoitetta toisteltuani laskut vihdoin alkoivat löytää perille nykyiseen kämppään. Tämä nyt ei sinänsä liity enää äskeiseen ongelmaan, mutta kyllä tollanen mokailu tuntuu taustalla kun tulee taas uus moka. Siksipä tuo ko. henkilö saikin vähän tiukkaa palautetta...
Onneks en enää ole missään asiakassuhteessa ko. puljuun.
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 12:40
Psyko: Todennäköisesti. No, pääasia etten joudu enää maksamaan hiluakaan sinne. :)
Vastaa kommenttiin
Venette
13.5.2008 12:40
Mä voin viedä sun pahoittelut henk.koht. :P
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 12:41
Hehee, ei tarvii. :)
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 12:44
Toivotaan. :)
Vastaa kommenttiin
Mika
13.5.2008 13:11
Onhan sulla tallessa viesti tai kopio kirjeestä, jonka lähetit?
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 13:17
Siis mistä kirjeestä? Irtisanominen hoitui - tai piti hoitua - puhelimessa. Ja nythän asia on kunnossa, mun ei tarvii maksaa tuota laskua ajalta helmikuun jälkeen.
Vastaa kommenttiin
nekobasu
13.5.2008 13:21
Vaikka olisitkin irtisanonut liittymän puhelimessa, tulee siitä aina vahvistus kirjallisena kotiin (siis että se on irtisanottu tietystä ajankohdasta eteenpäin). Tosin vahvistus voi tulla melkoisella viiveelläkin.
Vastaa kommenttiin
Satu
13.5.2008 13:23
No, mulle ei tuolloin sanottu mistään vahvistuksesta mitään enkä sitä sitten myöskään osannut odottaa. Mutta kyllä tuo asiakaspalvelija lopulta löysi koneelta tiedon että se on irtisanottu helmikuussa ja lupasi laittaa vahvistuksen tulemaan.
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
5.12.2021 11:01
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin