Minä otan vapauden kertoa. Huonosta asiakaspalvelusta kyllä kerrotaan. Sosiaalinen media on täynnä näitä surullisen kuuluisia tapauksia joille nauretaan ja joita jaetaan. Miksei välillä pistetä hyvää kiertämään?
Ensinnäkin. Tämän kesän jälkeen olen expertti siinä, mitä festareille kannattaa ottaa mukaan ja mitä ei. Tästä vaikka myöhemmin lisää.
Itselläni on koko kesän ollut joko liian pieni, tai liian iso laukku festareilla mukana. Tänään palaverista kotiin mennessäni muistin ongelmani ( niin tai halusin vain shoppailemaan ) ja suuntasin Kampin ylimmässä kerroksessa sijaitsevaan Studio25:seen. Miksi juuri tänne? Pidän liikkeen rennosta valikoimasta, mutta ennen kaikkea olen tykästynyt hyvään palveluun.
Liikkeessä asioidessani olen törmännyt pariin eri myyjään, palvelun taso ei ole kuitenkaan muuttunut myyjän vaihtuessa. Sorrun aina ostamaan jotain, mitä en ole lähtenyt hakemaan ( okei, tämä on yleinen ongelma varmaan meillä naisilla ) ja yleensä syynä on ollut erinomainen ja ammattitaitoinen palvelu.
Joissain paikoissa palvelu on ärsyttävää ja tunkeilevaa. Tai palvelua ei saa lainkaan. Tässä liikkeessä en saa kumpaakaan näistä fiiliksistä, enemmänkin tuntuu, että myyjät ovat kavereita jotka ovat lähteneet mukaan shoppailemaan. Tänään kävi samoin, löysin juuri täydellisen kokoisen laukun, mutta en itsekään usko mitä muuta käveli mukanani ulos liikkeestä.
No lökäpöksyfarkut! Juuri viime postauksessa kerroin, että rap-festareille ei enää mennä lökäpöksyissä ja huomenna Pipefesteille lähteekin yksi sanansa syönyt festarireportteri. Mutta okei, nämä ovat tyylikkäät farkut, Jou! Kuvia sitten festareilta.
Takaisin asiaan, myös tänään palvelun taso oli alusta loppuun aivan erinomaista, vaikka oma fiilis olikin vähän väsyneempi. Tuntuu että vastasin kaikkiin myyjän ehdottamiin vaatteisiin ei, EI, ei todellakaan, ei missään nimessä. Silti ihana Laura ( ei, ei olla oikeasti kavereita, stalkkasin kuitista nimen ) jaksoi tehdä päivästäni himpun verran paremman iloisella palveluasenteellaan ja lähdin liikkeestä ulos ne lökäpöksyfarkut kassissa ja leveä hymy naamallani.
Pistä hyvä kiertämään. Kerro hyvästä palvelusta. OLE hyvä asiakaspalvelija, se varmasti muistetaan. Minä ainakin muistan ja lupaan kertoa eteenpäin. Te hyvät asiakaspalvelijat, kiitos, teette arvokasta työtä.
Ulla