Tietokoneiden ja älypuhelinten käyttöliittymissä on usein hämmentäviä nappuloita. Niin on laskukoneissakin.
Mitähän ne suunnittelijat ovat oikein miettineet? No ainakin on todettava että maailma ei ole valmis, meillä on tehtävää. Maailmaa voidaan parantaa käyttöliittymä kerrallaan!
------
Lähetä viesti verkkopalvelusta tai soita asiakaspalveluumme. Tähän sähköpostiin ei voi vastata."
Viestissä ei ole kerrottu minkä näistä kuudesta roolista lasku on eli minkä roolin laskusta on kyse eikä edes sitä onko se henkilökohtainen lasku vai lasku firmalle.
Jos joku Tapiolan edustaja lukee tämän, kaivakoon laskun ja lähettäköön johonkin kuudesta sähköisestä laskutusosoitteestani, jotta saan sen joko suoraan kirjanpitojärjestelmään oikeasti sähköisenä tai omaan henk koht verkkopankkiin sähköisenä.
Nyt mä joudun käymään kaikki 6 eri asiakkuutta läpi ja kaivamaan sieltä mahdolliset laskut. En todellakaan halua tällaista palvelua.
Paperiton laskutus säästää aikaa. En vain tiedä kenen aikaa.
Sähköinen laskutus hakee vielä paikkaansa. Hyvä homma, mutta vaatii pitkää pinnaa.