Tänään päätin auttaa lomailevaan isääni saamaan televisioonsa lisää kanavia näkyviin.
Se siis tapahtui ottamalla kortti pois lukijasta ja soittamalla operaattorin asiakaspalveluun, jonne siis jo monta päivää sitten lähetin samasta asiasta hänen puolestaan sähköpostia.
Edellinen digiboxihan oli tuota uutta paljon parempi. Siis sellainen mihin pystyi tallentamaan kahta kanavaa ja katsomaan kolmatta.
No sitten tuo itse puhelu eli monta minuuttia jonotusta ja sitten naisääni alkoi töihin.
Täytyy antaa jonotusaikaa lukuunottamatta hyvä arvosana palvelulle. Hän sieltä kysyi voiko liittymän omistaja itse soittaa?- "No tietysti voi, mutta mitä se auttaa kun edellinen boxi meni vaihtoon kun tunki kortin väärään koloon ja liian syvälle eikä saa edes näppäinääniä otettua kännykästään pois päältä. Tulee tällä menolla turhan kallista televisoin katselua".
Tokihan muuten soittikin mutta sattuneesta syystä väärään aikaan vuorokaudesta ja nyt toivottavasti ei soittele ulkomailta minnekään 187 € edestä turhia löpinöitä.
Asiakaspalvelija ymmärsi varmaan että jos minä en sitä synkronointia tee niin tilaus on peruttava koska kanavat eivät näy.
Hän sitten pelotteli kuinka kauan kestää että kanavat alkavat näkyä, mutta vajaan minuutin päästä puhelun päättymisestä alkoi tulla toimivia kanavia.
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:31
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin