Konepellin alla

  • licence27

En ole omaan autooni öljyjä vaihtanut, siis tähän nykyiseen. Kaikkiin edellisiin kyllä olen. Ihmettelen vaan miten yhä vuonna 2003 on tehty japanilainen työkone jonka öljynvaihto on suodattimen osalta lähinnä öljykatastrofi. Kun suodattimen ottaa irti tulee sen päällä oleva öljykanava tyhjäksi ja sen muotoista kulhoa, laatikkoa, peltiä tai lautasta ei ihan helpolla tee että että öljyt saisi siististi talteen suodatinta irti ruuvatessa. Seuraavan sukupolven koneessa suodatin on viety letkuttamalla moottoritilan ulkopuolelle. Yksinkertaisempi ratkaisu olisi tyhjennystulppa itse suodattimessa. Uusissa taitaa olla öljypohjassa pikatyhjennysventtiili.

Tuostakin koneesta saisi paremman kun pyöräyttäisi voimapakettia 180 astetta ja huollon ajaksi pudottaisi vastapainon pois. Ilmeisesti tehtaassa vastapaino laitetaan viimeisenä paikalleen. Kilpailevalla merkillä moottori on ohjaamon vieressä eikä takana- sekin helpottaa huoltoa moottorin osalta.

1 kommentti

Anonyymi

5.12.2021 10:35

Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi kirjoitusta

Jos sinulla ei ole vielä tunnusta Cityssä tai Facebookissa, luo tunnus Cityyn. Se käy käden käänteessä ja on täysin ilmaista.

Luo ilmainen tunnus