Piti hieman tehdä polttopuita. Perillä totesin että kuivtustelinekin tarvisi laittaa kasaan. Harva kuivattaa puita terästelineessä, mutta on ainakin parempi kuin maassa.
Sitten piti vielä sahata ne vähäiset puut, kantaa ne telineeseen ja peittää koko komeus.
Periaatteessa siinä oli ihan kylliksi tekemistä yhdelle lauantaille, mutta koskapa harrasteautonkan kimppuun ei vielä päässyt rupesin korjaamaan Weckmannin tekovikaa. Vehkeet kun ei lainassa parane, 4 kk ollut lainasta tulon jälkeen osina, eikä lainaaja millään usko että kärryn takalaidan avauma on liian pieni- siihen ei auta vaikka männävarsia paksuntaa ja sylintereitä suurentaa.
Mikä sitten auttaa- no tässä tapauksessa takalaidan korvakkeen edestä 25 cm siivu sivulaitaa pois, sen takaa se osa missä on takalaidan kiinnitys ja kevennys sylinteriä varten otetaan irti ja siirretään sen vapautuneen 25 cm verran eteenpäin. 25 cm pala kevennysten perään, hitsaamalla kiinni ja takalaidan kiinnityputkiin 25 cm lisää. No koskapa lainaaja oli jo mennyt hitsaamaan takalaitaa se täytyy vielä purkaa, oikoa ja hitsata uusitut putket 27 cm jatkettuina oikeille paikoille. Lisäksi tuli vielä pari parannusideaa: miksi ylipäätään tehdä noin jäykkä ja painava takalaita jos ei ole tarkoitus ajaa siitä kaivurilla yli tai työntää jumuitunutta yhdistelmä...
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:35
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin