Kiitos yli kymmenen vuotta vanhojen kitkarenkaiden olen monta kertaa päässyt sanomaan:"jos minä pärjään näillä ja takavedolla- tiessä tai kelissä ei ole mitään vikaa"
Transit mies ei varmaan ole samaa mieltä. Se johtuu yksinkertaisesti siitä että transiitti on yksivetoinen. Olisi varmaan omasta autostakin tullut yksivetoinen tai vedoton tänään katsastuksesta jos en itse olisi kurkannut auton alle. Jos autossa on jäykkä taka-akseli niin periaatteessa jousen korvan alta nostetaan jos ei ole parempaa paikkaa. todennäköisesti akseli kestää nostaa monesta muustakin kohdasta, mutta ei silti tulis mieleenkään nostaa omaa autoa perämurikasta- voi olla että kestää, mutta kun se motti on vain muutamalla pikkuruisella kumityynyllä kiinni apurungossa. Katsastusmies ymmärsi huoleni ja jos ei olisi ymmätänyt ja olisi sen tuhonnut niin todennäköisesti olisin keksinyt takakontissa majailevalle ketju-rataspaketille uuden kodin ja takapäähän majoittuisi uretaanipuslat ja jäykempi lukkoperä.
Sikäli kun 11 vuotta ajossa ollut, todennäköisesti 97 valmistettu auto meni taas katsastuksesta läpi ilman mitään huomautuksia, totean että varmaan seuraava 2011 valmisettu auto jolla moiseen pystyy on joku Dacia tai joku vastaava missä ei ole kymmenien tuhansien arvosta turhaa elektoniikkaa. Auton alusta pitää olla sellainen että sillä pysyy tiellä ilman elektoniikkaa. Niitä vaan ei enää oikein osata tehdä.
Sitäpaitsi VR / DESTIA- Toivottavasti maan isät ja Tarja Halonen käyvät maakuntakierroksilla myös talvella ja huonolla kelillä. Aamu TV:ssä tänään näytettiin kuinka silkkaa suolaa kylvettiin kymmenen sentin lumikerrokseen jossain pääkaupunkiseudulla loivassa ylämäessä- Eikö sitäkään paikkaa olisi voinut aurata ensin ja sulattaa vain sen viimeisen puolisenttisen.
Pisararadalle: VR voisi kokeilla esimerkiksi ikivanhaa peliä nimeltä trasport tycoon ja rakentaa nykyisen määrän raiteita, mykyisen määrän junia ja tallentaa pelin. Seuraavaksi tehdä pisararata ja laittaa peli rullaamaan omia aikojaan noin kymmenen vuotta. Vahva veikkaus on että mikäli junien rikkoontuminen on päällä ja Varikko vanhalla paikallaan niin hyöty on kustannuksiin nähden olematon. Peli ei osaa huomioida talvea- mutta sillä ei ole merkitystä koska sitä ei osaa VR- ei tänä vuonna, ei edellisinä vuosina, eikä ainakaan seuraavina kymmenenä vuotena.
Pisararadalla maan alla olisi toki se hyöty että sinne voisi laittaa kolme raidetta rinnakkain: myötäpäivään, vastapäivään ja sulatusraide. Maan alla kun on lämpöä ja jos ei ole niin kaukolämmön runkolinja suoraan raiteiden alla vähän kevennetyllä eristyksellä, Tai samalla vaivalla 5 raidetta maan alle lenkkiin- Siitä saisi jo vähän soraakin ja murskauksen voisi suorittaa maan alla pölynsidonnan kanssa- Pestyä sepeliä suoraan Helsingin keskustasta. Nyt vaan ykkösraide alulle ja parin vuoden portailla uutta putkea tekoon, niin ja pari reikää Tallinaan.
Tienhoito on huonommalla tolalla kuin ennen yksityistämistä. Töitä riittää toki useammalle firmalle, mutta kuka huijareita paimentaa- Ei kukaan. Tokihan ilmainen raha kelpaa. Kohta kaatuu Portugali, sitten Espanja, Kiina sanelee maailmankaupan ehdot kun omistaa kaikkien maiden velkakirjoja. Niin riittää Kiinalaisille vaurautta ja luonnonvaroja ja ennen kaikkea töitä. Siellä voidaan tuottaa keskimäärin puoli vuotta kestäviä piraatteja niin halvalla ettei kukaan kaipaa kolmea vuotta kestäviä originaaleja, joilla on siihen mennessä myöskin valmistusmaana Kiina kun tuotanto kannattaa tasan Kiinassa ja Intiassa kun muualla duunarille pitää oikeasti maksaa palkkaa.
Bruneissa siirtotyöläinen sai dollarin tunnilta, korkeintaan kaksi eli suuruusluokkaa euro tunnissa. Miten täällä pärjäisi 10 € päivässä liksalla muualla kuin varuskunnassa?
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:39
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin