Tänään kuoli sekä suuri johtaja että SAAB meni konkurssiin. Saabilla itsekin aloitin autoilun, 96:lla opin ajamaan 99:n ostin korjasin ja katsastin, mutta ajot jäi tosi vähiin. 99 olikin uljas auto, jumalattomat kaksoiskaasarit ja kevennetty vauhtipyörä.
Vaunu sai tänään pohjalevyn- siihen se sitten jäikin. Laakereita ei ollut tarpeeksi koko kaupungissa, joten muutama meni tilaukseen.
Bunkkerin suunnittelija oli viimein ehtinyt käymään ja ihmetellyt valtavaa porrasaukkoa. Aukko saunan katossa on oltava ja onkin, mutta betonilaatan koloaminen vaati alle tukirakennetta.
Aamupäivällä otettiin mitat ja sit rupesin tekemään palkkia. Palkin teko paljasti myös sen että yksi vedenerottimen lasinen pohjakuppi oli painanut pitosangan mutkan suoraksi.
Palkki syntyi, perävaunu käännettiin katolleen ja palkki meni paikalleen kattoon. Tällä kertaa ei ollut mitään holvitukia, ihan vaan hallitunkkiesijännitystä varten. Varmaan suunnittelijalla oli joku hieno visio tai pystypalkki mielessä. Voi toki olla että nyt kun näki miten teknisen tilan ristikko on paikallaan niin sauna katto alkoi näyttää heikolta. Itse en olisi lähtenyt saunan ilmanvaihtoputkia piikkaamaan katosta läpi kun tekninen tila on seinän takana ja sine oli jo timantilla sahatut aukotkin valmiina.
Putkimiehiä piti tulla oikein kahdesta firmasta- no ei ollut aikakaan klo 17:30 mennessä tullut. Silloin sentään saapui toisesta takasta puuttunut kääntöpelti.
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:37
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin