Kun AGGO osti Valtran veikkasin ettei ostajaa kiinnosta pieni traktoritehdas vaikka silloisten mallisarjojen pohjalta rakennettii traktorisarja joka pudotti luotettavuustilastossa saksalaisten ylpeyden sijalle kaksi.
Oikea syy sai taas tänään lisävahvistusta kun useissa uutisissa kerrotiin kuinka paljon AGGO on investoinut uuteen moottoritehtaaseen keskelle metsää. Kyse oli siis moottoritoimitusten varmistamisesta ja sivutuotteena tuli traktoritehdas jonka koneet on suunniteltu ja räätälöity niille jotka omistavat koneensa itse ja ajavat sitä itse.
Joku tykkää ajaa sinisellä, joku punaisella ja joku vihreäkeltaisella- eikä kotimainen kelpaa vaikka värin saa valita.
Jotain AGGO:lta on kuitenkin mennyt poskelleen Suomessa ja kysyä sopii: Missä viipyvät pienet ja keskikoiset runko-ohjatut traktorit? Mitä tapahtui terästankille ja miksi maassa missä voi olla metri lunta pitää traktorin alle laittaa muovikanisteri?
3 kommenttia
Fantte
26.2.2013 22:56
Suomi ?!
Vastaa kommenttiin
licence27
28.2.2013 00:03
Kai sieltä rapakon takaa kerrotaan mita saa valmistaa ja mitä ei. Kohta tulee tandemtraktorin paluu kun väylätekniikalla ei tarvi kytkeä kuin neljä johtokoneen ja orjakoneen väliin. Muu lienee jo ohjelmoitavissa.
Kvartetti onkin sit paljon vaikeampi.
Vastaa kommenttiin
Anonyymi
5.12.2021 10:35
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin