Tuo tyttö vasemmalla on Miss Farkku-Suomi.
Hän on tässä kuvassa kuvaustauolla, mukamas oululaisen 1970-luvun yksiön sisätiloissa.
Mutta kuten hyvin arvaatte tämä on lavaste. OIkealla olevasta ikkunasta näkyy kuitenkin mukamas tuiralaisen elementtitalon seinää.
(Kuva: Kimmo Laakso)
Tämä kuva on otettu Kalasatamassa.
Koska Tuirassa ei ole näkynyt elementtitaloja enää pitkään aikaan, aidontuntuinen pala Oulua on lavastettu helsinkiläiseen tehdashalliin. Kauko Röyhkä, MIss Farkku-Suomi-romaanin kirjoittaja istuu kameran puolella eikä näy kuvassa. Hän sanoo että lavasteissa käytetty iso digitaalivedos tuiralaisen elementtitalon seinästä on oikeasti kuvattu Jakomäessä.
2000-luvun Jäkomäki on lähimpänä Oulun esikaupunkia.
MIss Farkku Suomi istuu sohvalla vieressään hentoinen päänäyttelijäpoika. Pyydän poikaa ottamaan käteensä 1970-luvun näkkäripaketin ja poseeraamaan Canon G 10:lleni. Poika näyttää siltä että moinen typerä kuva ei tule kuuuloon.
MIss Farkku-Suomi vastaa ettei hänen ole tarvinnut roolin saadakseen pyörittää persettä jumppasalissa.
Kaksikon pään päällä on Lou Reedin Transformer. Se on Röyhkän lempilevyjä.
Mielenkiintoista on, että tämä elokuva perustu Kauko Röyhkän kirjaan aloittelevasta bändistä, mutta parikymppinen miespääosanesittäjä (joka esittää Kauko Röyhkän kirjoittamaa hahmoa) ei ole koskaan tavannut Kauko Röyhkää eikä kuunnellut tämän musiikkia. Kauko Röyhkä sanoo, ettei hän ole romaaninsa päähenkilö Välde, vaika yhtäläisyyksiä on. Esimerkki: 1970-luvun Oulussa asunnot eivät olleet näin pieniä ja kuppaisia kuten tämä kuva antaa ymmärtää.
Kauko Röyhkä mukaan 1970-luvun Oulussa Lou Reed-faneja pidettiin homoina. Eräs Miss Farkku-Suomen vakavampi teema on pikkukaupungin ahdasmielisyys ja homokammoiset sikajurtit.