Tässä sitä taas ollaan. Milläköhän matematiikalla on laskettu että Itellan kannattaa ulkoistaa ulkomaille yhtään mitään.
Varmasti sieltä löytyy työvoimaa, mutta entä sitten kun jotain menee pieleen? Toki voi olla että sikäläisessä palvelukeskuksessa työt tehdään hymyssä suin ja yhtään väittämättä vastaan.
Tänään asiakas kommentoi että maltoitte sentään tulla muutaman tunnin myöhempään- no kello oli siirtämättä ja sitä ennen olin jo ollut sorvin ääressä pitkälti toista tuntia sovittamassa croskartin uutta vetoratasta väliakselille.
Jos olisi kovasti myöhempään lähtenyt niin olisi joutunut sitomaan kuorman pimeässä, eikä olisi paluumatkalla ehtinyt pysähtyä paalea siirtämään ja nostamaan taas jälleen ämpärillisen porkkanoita
Jostain oli tullut aivan valkoisia porkkanoita joukkoon. Ei maussa mitään vikaa ollut, mutta kyllä ne silti pesun jäljiltä vähän oudoilta näyttivät.