Läähätystä, huohotusta ja tippuvaa liukasta nestettä. Ei tällä kertaa saanut paluumatkalla kyytiin kiimaista kauoppakorkeakoulutyttöä vietäväksi kavereidensa vanhempien kesämökille lähelle Linnatuulta. Ei estottomaan mielentilaan itsensä juonutta naista kyydissä neljältä kotiin "Vain neste tippuu, kaikki muu putoaa"- terveisiä vaan vankilamuseon esityksen pappishahmolle. Kobelco siis vaan vuoti edelleen öljytikun putkesta, mutta miksi.
No 4t moottori huohottaa koska männärenkaat eivät tiivistä sylintereitä 100% ilmatiiviisti=ohivuotoa (ei kuukautis) ja kampikammion sisäinen ilmatilavuus vaihtelee hieman. Voi olla muitakin syitä, mutta jos moottori ei huohota niin moottoriin syntyy painetta. Peniksen ja emättimen kohdatessa nainen ja miksei mieskin toivottavasti tuntee paineen ensimmäisellä työnnöllä. No yhdynnän aikana olisi suotavaa että voiteluainetta pursuu vähän uloskin tai ainakin peniksen iskunpituudelle. 4t Moottorissa taas voiteluaineen tarvis pysyä moottorin sisällä ja oikealla puolella mäntää.
Näin ollen kampikammio täytyy jossain määrin tiivistää-jos kampikammion paine nousee liikaa niin tiivisteet tai öljytikku antavat periksi, harvemmin lohko tai öljypohja. Kobelcossa huohotus on suljettu siten että venttiilikopankannesta menee letku imusarjaan. Ei suoraan vaan kannen päällä olevan kalvojousiventtiiilin läpi. Aikani tutkittuani purin venttiilin ja havaitsin että toistuvien pesujen johdosta pieni kalvoventtiilin ylipaineen poistoreikä oli uumessa- näin ollen venttiili ei avautunut oikealla paineella. Purku, pesu ja puhdistu. Reikä auki ja vika viimein korjattu. Huohotin on tärkeä. Nyt moottorilla on siis edellytykset huohottaa selän takana.